Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2008, 02:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Want ik moest denken aan het vreselijk goed geschreven ww-verhaal van ons allergeliefde Biertank.

Stel, je had een tijdmachine. Naar welke periode(s) zou jij dan willen gaan? En waarom? Wat zou je er willen doen? En hoelang zou je er willen blijven (dwz zou je er echt willen wonen, of alleen een kijkje willen nemen?)

TS begint, uiteraard.

Ik zou persoonlijk naar een paar plaatsen gaan waar ik over gehoord heb en die ik mysterieus vind. Zo zou ik op zoek gaan naar 'het verloren atlantis', gewoon omdat ik me afvraag of het echt bestaan heeft en hoe. Ik zou teruggaan naar WO2, omdat ik denk dat het een goede ervaring zou zijn. Ik zou een kijkje willen nemen in Nederlands-Indië, om te kijken hoe de Nederlanders en Indiers werkelijk met elkaar omgingen daar (n.a.v. het centraal examen). Daarna zou ik nog een kijkje willen nemen in de pre-historie, want dino's

Oh, ik zou natuurlijk ook de toekomst willen bekijken! Maar dan wil ik niet teveel over mijn toekomst weten, want dat zou het leven maar verpesten. Maar de wereld in het algemeen over een tijdje.. ja, die wel. Denk ik.

Tot slot zou ik nog het begin willen zien van het universum. Kijken hoe dat ging, eruit zag en hoe het nou allemaal werkelijk ontstaan is.

Als ik dit allemaal heb gezien zou ik denk ik aardig tevreden zijn!

En hoe zit dat bij jullie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2008, 10:36
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Het lijkt me wel leuk om naar de tijd van Socrates enzo te gaan, en dan gewoon over straat lopen, rondkijken, meeluisteren en zien of het echt zo gaaf is als hoe het altijd beschreven wordt.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 11:25
Verwijderd
ik zou mijn ouders willen zien als ze ongeveer 20 zijn en dan lekker bij hen op die hippiefeestjes zitten. surfen met de megasurfplank die aan alle kanten niet op hun mini cooper paste. zeilen en ze dronken zien, hun vrienden zien.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:06
Verwijderd
Citaat:
ik zou mijn ouders willen zien als ze ongeveer 20 zijn en dan lekker bij hen op die hippiefeestjes zitten. surfen met de megasurfplank die aan alle kanten niet op hun mini cooper paste. zeilen en ze dronken zien, hun vrienden zien.
En dan wordt je vader verliefd op je net als in die oude film Maar dan werd de mama verliefd op dr zoon.



Ik zou wel nieuwsgierig zijn in hoe mijn leven verder gaat, of kunnen terugkijken op bepaalde dingen ja. Misschien mensen die ik nu mis nog een keer zien enzo.


En voor de rest zou ik best in de middeleeuwen willen rondlopen, lijkt me wel leuk. Of misschien toch eerder 19e eeuw ofzo want dan zijn ze toch nog ietsje verder

En of de wereld nog bestaat over een jaartje of 500, dat vraag ik me wel af.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zou persoonlijk naar een paar plaatsen gaan waar ik over gehoord heb en die ik mysterieus vind. Zo zou ik op zoek gaan naar 'het verloren atlantis', gewoon omdat ik me afvraag of het echt bestaan heeft en hoe.
Atlantis heeft niet bestaan, dat kan ik je zo ook wel vertellen.

Ik zou zelf vooral teruggaan om concerten van Jimi Hendrix te bezoeken.

Ik zou ook wel willen weten of en hoe Jezus was, en hoe de eerste woorden in de Bijbel geschreven werden, maar dat is allemaal van minder belang. Ik ga vooral voor Hendrix.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:17
Verwijderd
Oew ik wil best een jaar in de jaren 70 leven
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:02
Verwijderd
't Lijkt me wel tof om gewoon een paar keer terug te gaan in de tijd maar op dezelfde locatie te blijven staan, dus bv. gewoon hier in m'n huis en dan een keer 50 jaar terug, nog eens 50 en dan eens een keer 100 jaar, etc. Kijken hoe deze plek is veranderd, wat er allemaal is gebeurd hier. En natuurlijk ook vooruit, maar dat lijkt me ook weer een beetje eng; straks zie ik teveel van m'n eigen toekomst, dat lijkt me niet goed.

En ik zou heel graag bv. de bouw van het huis waarin ik ben opgegroeid zien, hoe de eerste bewoners het hadden ingericht, wie die mensen waren en hoe ze leefden.

En stukken van 't leven van voorouders. Hoe bv. mijn opa en oma elkaar ontmoetten, hoe hun ouders elkaar ontmoetten en hoe ze toen leefden. Lijkt me echt wel gaaf om naar m'n 5-jarige oma te kunnen lopen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:06
Verwijderd
Als ik de kans had zou ik terug gaan om mijzelf te behoeden voor een stel hele stomme fouten, voor de rest zal het aan mijn reet roesten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Als ik de kans had zou ik terug gaan om mijzelf te behoeden voor een stel hele stomme fouten, voor de rest zal het aan mijn reet roesten.
Hmm, ja, misschien zou ik dat ook wel doen, maar dan bestaat er ook weer de kans dat er een heleboel goede dingen veranderen... dus ik zou dan eerst willen kijken hoe mijn leven er uit zou zijn wanneer ik mezelf dat lesje leer
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:12
NiceR
NiceR is offline
Ik zou naar morgen 15.00 gaan want dan is mijn stage voorbij en dan ben ik super blij want dit is focking saai
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
De jaren 60/70, want hippies enzo.
De tijd waarin al die oude mythes ontstonden, het oude Griekenland, en inderdaad de Oerknal.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:50
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
en inderdaad de Oerknal.
Ik denk dat dat pijnlijk gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 15:02
Verwijderd
Middeleeuwen, rond het jaar 1000. En dan wil ik onder andere naar Constantinopel en naar Nijmegen. Oh en Jerusalem.

Net na de val van het Romeinse rijk, in Overijssel, om te zien wat mijn voorouders deden, en in Engeland om te zien hoe de Saksen verder iedereen in elkaar rossen. En Oudnederlands en Oudengels horen

Euh in de vroege middeleeuwen denk ik? Naar de bibliotheek van Alexandrië, voor die afgebrand is.

En rond het jaar 30 na Christus Jezus opzoeken Of Brian natuurlijk.

En de jaren 60 in Amerika, vrije liefde woehoe.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 15:11
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik zou in mijn eigen verleden een kijkje nemen en héél ver in de toekomst...ik zou echt wel willen weten hoe alles veranderd is dan
en nog heel veel andere dingen waarschijnlijk als het toch allemaal kan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:27
Verwijderd
In ieder geval niet naar de Middeleeuwen.

Naar de Griekse of Romeinse oudheid!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:35
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik zou graag naar het oude griekenland willen. Er zijn zoveel verhalen over en ik ben toch wel benieuwd hoe het er echt aan toe ging in die periode. Bij de romeinen heb ik dat dan weer wat minder. Het oude Egypte lijkt me ook wel wat. Eens zien hoe ze die pyramides nou in elkaar hebben gezet.

Verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd over hoe onze wereld er over 150 jaar ofzo uit ziet.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:39
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
En rond het jaar 30 na Christus Jezus opzoeken Of Brian natuurlijk.
Dat ja!

En ik zou erbij willen zijn op het moment dat mensen voor het eerst Bigfoot dachten te zien ofzo. Een dagje meelopen met de vikingen. En ik wil stiekem kijken hoe ze het wiel uitvonden. En vuur ontdekten. En de stonehenge maakten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:40
Verwijderd
Het oude Rome, ik zou willen weten wie er nu eigenlijk het eerste in Amerika was, o en ik zou de scripts van google jatten en een dag voordat Google werd opgericht die site oprichten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2008, 12:32
Verwijderd
Woodstock, duh.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:19
Lethe
Lethe is offline
Met Columbus mee Amerika ontdekken.

Ik vraag me af wanneer zo'n tijdmachine uitgevonden wordt.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:26
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik zou teruggaan naar 1840 ofzo, naar de slaventijd in Suriname. En dan zou ik de oma van mn overgrootmoeder moed inspreken en zeggen dat haar familie en nageslacht niet voor altijd slaven zouden zijn van de blanken. En dat 1 van haar achter-achter-achter-achter kleindochters zelfs in Holland zou opgroeien zonder problemen
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Naar over een jaar of 45. Kijken hoe m'n leven dan is, of ik spijt heb van dingen, of ik ergens giga verkeerde beslissingen heb gemaakt en vooral kijken of het allemaal toch wel goed komt.
En dan terug naar het heden. De verkeerde beslissingen vermijden of alles hetzelfde doen, maar weten dat het goed komt
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 15:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Met Columbus mee Amerika ontdekken.

Ik vraag me af wanneer zo'n tijdmachine uitgevonden wordt.
Als er ooit een tijdmachine uitgevonden wordt, zouden we dat nu al weten, want dan zouden ze terug gereisd zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:23
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Als er ooit een tijdmachine uitgevonden wordt, zouden we dat nu al weten, want dan zouden ze terug gereisd zijn.
Nee, want je kan niet dingen zeggen of doen, want wellicht verander je eht verleden en zou je dan nooit geboren zijn
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, want je kan niet dingen zeggen of doen, want wellicht verander je eht verleden en zou je dan nooit geboren zijn
Nee, als tijdreizen mogelijk zou zijn zou je niet je eigen geboorte kunnen voorkomen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2008, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Nee, want je kan niet dingen zeggen of doen, want wellicht verander je eht verleden en zou je dan nooit geboren zijn
Inderdaad, goed mogelijk dat het niet toegestaan is om verder terug te gaan dan voor de tijdreisuitvinding, of om je te mengen tussen de andere mensen van die tijd.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, goed mogelijk dat het niet toegestaan is om verder terug te gaan dan voor de tijdreisuitvinding, of om je te mengen tussen de andere mensen van die tijd.
Alleen als een soort toeschouwer ofzo, inderdaad, dus nu sta ikzelf misschien wel achter me te kijken wat ik ook al weer deed toen ik 23 was (Onzichtbaar, natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, als tijdreizen mogelijk zou zijn zou je niet je eigen geboorte kunnen voorkomen.
Jawel, als je je moeder vermoordt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jawel, als je je moeder vermoordt.
Dan word je niet geboren, dus dan kun je ook niet terug in de tijd reizen om je moeder te vermoorden, dus blijft je moeder leven, dus word je wel geboren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dan word je niet geboren, dus dan kun je ook niet terug in de tijd reizen om je moeder te vermoorden, dus blijft je moeder leven, dus word je wel geboren.
Op het moment dat je je moeder doodt, ben je weg. Dan is ze wel dood, en ben jij nooit geboren (en zal je ook nooit naar het verleden reizen).
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Op het moment dat je je moeder doodt, ben je weg. Dan is ze wel dood, en ben jij nooit geboren (en zal je ook nooit naar het verleden reizen).
Dus dan wordt je moeder niet vermoord. De hele gebeurtenis is logisch onmogelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:32
Verwijderd
lol, het is echt heel vreemd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Dus dan wordt je moeder niet vermoord. De hele gebeurtenis is logisch onmogelijk.
Jawel, je verdwijnt pas als je moeder al dood is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:34
Verwijderd
Maar dan was je niet geboren en had je die moord niet kunnen plegen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Maar dan was je niet geboren en had je die moord niet kunnen plegen.
Ik ben niet achterlijk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:36
Verwijderd
Andijvie
23V - Forumbaas+


Ik geloof je niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2008, 17:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jawel, je verdwijnt pas als je moeder al dood is natuurlijk
Maar wie vermoord haar dan? Je kunt niet iemand vermoorden als je nooit geboren bent.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Maar wie vermoord haar dan? Je kunt niet iemand vermoorden als je nooit geboren bent.
Dat zei ik/bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, en ik benadrukte het.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:43
Verwijderd
Je kunt natuurljik uitgaan van parallelle werelden.

Parallel parallelle ja nou paralelelelelele.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:46
Verwijderd
Ik zou proberen mijn ouders op de een of andere manier zo ver te krijgen dat het tot een scheiding komt en dan naar de toekomst gaan om te zien hoe het uitpakt en of (en voor wie) het er op vooruit gaat enzo. Als het resultaat me niet bevalt ga ik weer terug in de tijd en dan laat ik het zoals het nu is.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je kunt natuurljik uitgaan van parallelle werelden.

Parallel parallelle ja nou paralelelelelele.
Lijkt me logischer, dan ben je ook gelijk van die vervelende paradox af
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me logischer, dan ben je ook gelijk van die vervelende paradox af
Maar dan heeft het ook geen nut om iemand vroegtijdig om zeep te helpen, in jouw wereld leeft dat persoon toch nog
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:24
Verwijderd
Ik zou natuurlijk naar Woodstock gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zou natuurlijk naar Woodstock gaan.
Dat ik dat kan vergeten!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Maar dan was je niet geboren en had je die moord niet kunnen plegen.
Tijdreizen naar het verleden is sowieso niet mogelijk
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:33
Verwijderd
ik zou trouwens wel, als ik een tijdmachine had, gewoon 's ochtends als ik op moest staan teruggaan naar het moment waarop ik ging slapen en lekker allemaal dubbele nachten maken. uitslapen mmmm
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:35
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Naar de tijd van jeanne d'arc!
Maar zo'n 20 jaar terug is ook al goed, toen bon jovi nog knapper was
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:54
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Tijdreizen naar het verleden is sowieso niet mogelijk
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:55
Verwijderd


Wel tijdreizen naar de toekomst is mogelijk. Op dit moment ben jij ook aan het tijdreizen naar de toekomst en wel met een snelheid van 1 seconde per seconde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waar ben je nog NIET achter?
Geel
352 16-06-2011 18:58
De Kantine Weerwolfspel #57 deel 2
TopDrop
59 28-03-2009 20:52
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 22:01
De Kantine Ctrl + V #69
Verwijderd
382 06-10-2008 22:37
De Kantine Weerwolfspel #29
Spelleider
443 26-02-2007 12:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.