Oud 16-11-2020, 21:00
Nisi
Nisi is offline
hi, ik heb tegen morgen een taak van Duits. Ik moet een tekst lezen en dan a.d.h. van die tekst vragen beantwoorden maar ik ben heel erg slecht in Duits en ik moet ook nog 3 andere taken maken ( wiskunde, frans en economie) dus ik heb geen tijd om die te maken. So is er iemand die goed is in Duits die deze taak voor mij kan maken, zeg maar een prijs ik betaal je wel! btw ik zit in het 6de middelbaar eco-wiskunde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2020, 22:44
Verwijderd
Ik wil dat wel doen, kan ik je een tikkie sturen voor 7500 euro?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2020, 01:40
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Als je tijd hebt om een topic daarover te maken heb je ook tijd om je huiswerk te maken
Met citaat reageren
Oud 17-11-2020, 08:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dit is een subforum voor huiswerkvragen, niet voor huiswerk maken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2020, 11:23
Nisi
Nisi is offline
Citaat:
Als je tijd hebt om een topic daarover te maken heb je ook tijd om je huiswerk te maken
You right! Ik heb het uiteindelijk zelf gemaakt maar ik was wel pas om 3u s nachts klaar met alle taken 😩
Met citaat reageren
Oud 17-11-2020, 11:24
Nisi
Nisi is offline
Citaat:
Dit is een subforum voor huiswerkvragen, niet voor huiswerk maken
Wel daar weet ik niet veel van, ik heb gisteren een account gemaakt omdat ik op ig zag dat mensen hier elkaars huiswerk maken dus nu bad.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2020, 20:25
Verwijderd
Citaat:
You right! Ik heb het uiteindelijk zelf gemaakt maar ik was wel pas om 3u s nachts klaar met alle taken 😩
Begin dan eerder. Kutsmoesjes.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2020, 20:31
Nisi
Nisi is offline
Citaat:
Begin dan eerder. Kutsmoesjes.
Ik ben klaar met school om 17h, ik ben 1 uur onderweg naar huis als er geen tram vertraging is, als ik thuis ben is het tijd voor avond eten en wanneer ik klaar ben dan is het ondertussen al 20h dan begin ik meteen aan mijn taken te werken. Ik kan er niet aan doen dat alle leerkrachten grote taken geven dat gemaakt moeten worden tegen de volgende dag😉
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.