Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2006, 12:34
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Ik heb laatst een keer op aanraden van een vriend deze serie gekeken. En ik moet je zeggen, ik ben helemaal geen comedyserie liefhebber. Maar de Engelse humor is toch echt wel een stuk beter dan de Amerikaanse.

Het is echt een heel grappige serie, alhoewel er niet echt een verhaal in zit. Het gaat over een vriendengroep bestaande uit koppels (zie Coupling) die in hun relatie allerlei hilarische situaties meemaken. Deze bespreken ze vervolgens met hun vrienden/vriendinnengroep onder begeleiding van de nodige flashbacks. Iedereen heeft zo'n eigen merkwaardigheden, en het leukste aan deze serie is dat zowel mannen als vrouwen zich er in kunnen herkennen (denk ik). Mannen over vrouwen en vrouwen over mannen.

Als je van comedy houdt moet je deze echt checken! En voor de mensen die de serie al kennen: Zijn jullie het met me eens dat deze leuker is dan bv. Friends?

ps. Mijn favoriete personage is toch wel Jeff, schitterende kerel, dat accent alleen al Brilliant!

Laatst gewijzigd op 06-10-2006 om 12:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2006, 12:49
Verwijderd
OMG, Coupling is echt zoo slecht
Britse humor vind je in The Office bijvoorbeeld, niet in Coupling

Ik vind Friends toch echt wel leuker, maar dan vooral omdat Coupling zoo slecht is. Friends is heel Amerikaans, daar hou ik ook niet altijd van.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:05
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Lesbian spaning inferno XII
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:10
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik vind Friends duizend maal beter. Het heeft meer karakter, een interessanter plot, leukere grappen, en Jennifer Aniston, om een paar pluspunten te noemen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:30
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2006 @ 13:49 :
OMG, Coupling is echt zoo slecht
Britse humor vind je in The Office bijvoorbeeld, niet in Coupling
Je vindt dat het enorm slecht is, dus ik neem aan dat je er niet echt lang naar hebt gekeken. Dus hoe kan je nou weten dat er geen Britse humor in Coupling zit? Tuurlijk, het is niet zo overdreven Brits als Fawlty Towers of Blackadder, maar er zitten echt wel stukjes in.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 06-10-2006 @ 14:10 :
Ik vind Friends duizend maal beter. Het heeft meer karakter, een interessanter plot, leukere grappen, en Jennifer Aniston, om een paar pluspunten te noemen.
Platte stereotypen noem ik geen beter plot of karakter.

Coupling is niet het beste dat ooit op een tv scherm heeft gestaan maar nog steeds: Coupling > Friends.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:36
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 06-10-2006 @ 14:10 :
Ik vind Friends duizend maal beter. Het heeft meer karakter, een interessanter plot, leukere grappen, en Jennifer Aniston, om een paar pluspunten te noemen.
Meer karakter das jouw mening. Een interessanter plot? Klopt. Maar ik heb ook gezegd dat er niet echt een verhaallijn in Coupling zit. Als ik een verhaallijn wil kijk ik wel een film of lees een boek. Of soap wat dat betreft. Het ging mij ook met name om de humor, en die vind ik vele malen grappiger dan bij Friends. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:38
Verwijderd
Citaat:
DusterBoy schreef op 06-10-2006 @ 14:30 :
Je vindt dat het enorm slecht is, dus ik neem aan dat je er niet echt lang naar hebt gekeken. Dus hoe kan je nou weten dat er geen Britse humor in Coupling zit? Tuurlijk, het is niet zo overdreven Brits als Fawlty Towers of Blackadder, maar er zitten echt wel stukjes in.
Dat neem je dan fout aan, ik heb toch flink wat gezien, omdat er niets beters op tv was. En ik vond het echt niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
de aflevering dat jeff date met een israëlische vrouw ownt alle afleveringen van friends bij elkaar.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:39
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
DusterBoy schreef op 06-10-2006 @ 14:36 :
Meer karakter das jouw mening. Een interessanter plot? Klopt. Maar ik heb ook gezegd dat er niet echt een verhaallijn in Coupling zit. Als ik een verhaallijn wil kijk ik wel een film of lees een boek. Of soap wat dat betreft. Het ging mij ook met name om de humor, en die vind ik vele malen grappiger dan bij Friends. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
niet echt een verhaallijn in coupling?!
ik vind de plots in coupling juist véél inventiever dan bij friends.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 06-10-2006 @ 14:38 :
de aflevering dat jeff date met een israëlische vrouw ownt alle afleveringen van friends bij elkaar.
Dat ze niet kunnen praten omdat ze elkaars taal niet spreken toch? Ik vond het nogal lame Britse humor kan zoveel sterker.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Coupling is gewoon uitgedacht, terwijl Friends het altijd van de loze amerikaanse humor moest hebben .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 06-10-2006 @ 14:40 :
Coupling is gewoon uitgedacht, terwijl Friends het altijd van de loze amerikaanse humor moest hebben .
Ze zijn allebei uitgedacht, alleen is het heel andere humor.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
nah, coupling heeft veel meer lagen dan friends. friends vind ik ook wel grappig, daar niet van.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:51
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-10-2006 @ 14:33 :
Platte stereotypen noem ik geen beter plot of karakter.

Coupling is niet het beste dat ooit op een tv scherm heeft gestaan maar nog steeds: Coupling > Friends.
Met karakter bedoel ik de sfeer die de serie eigen is. En er zit naar mijn mening wel degelijk een beter plot in de serie Friends (hoewel ik niet alles van Coupling heb gezien), de verhaal-elementen, cliffhangers etc. steken goed in elkaar. En natuurlijk zijn de personages wat stereotiep, dat hoort een beetje bij het genre en de manier waarop er toch vorm wordt gegeven aan bijvoorbeeld gevoeligheid vind ik heel mooi gedaan binnen Friends.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 14:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-10-2006 @ 14:43 :
nah, coupling heeft veel meer lagen dan friends. friends vind ik ook wel grappig, daar niet van.
Dat bedoel ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 14:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Coupling is duidelijk beter dan Friends. Als je dat niet snapt weet je niet wat links en rechts is, bij wijze van spreke.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 14:14
Welgemeend
Welgemeend is offline
Coupling is beter, maar friends is ook een leuke serie geweest.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2006, 14:20
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-10-2006 @ 15:11 :
Coupling is duidelijk beter dan Friends. Als je dat niet snapt weet je niet wat links en rechts is, bij wijze van spreke.
Dan is het vast ook heel erg makkelijk om overtuigend uit te leggen waarom dat zo is.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 14:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 06-10-2006 @ 15:20 :
Dan is het vast ook heel erg makkelijk om overtuigend uit te leggen waarom dat zo is.
Ja. De grappen zijn leuker en de personages zijn niet irritant.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 14:44
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Britse humor moet het vaak hebben van genante situaties en daar kan ik niet tegen.

Ik ben meer van de rechttoe rechtaan puns en oneliners enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Coupling is duizendmaal beter dan Friends.
Friends was in het begin nog vrij leuk en anders, maar aan het einde keek je alleen nog maar om het kijken. Coupling is verfrissend en leuk gebleven, plus het toevoegen van de typische engelse humor.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 06-10-2006 @ 15:44 :
Britse humor moet het vaak hebben van genante situaties en daar kan ik niet tegen.
Neuh, dat is vooral bij Ricky Gervais programma's. Maar is is meestal geen typisch Britse humor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-10-2006 @ 14:33 :
Platte stereotypen noem ik geen beter plot of karakter.
Mwah, ik geef toe dat, naarmate de serie vorderde en in haar latere jaren kwam, de personages steeds meer stereotypen werden, maar zeker in de eerste seizoenen zie ik toch wel uitgebreide karakters. Vooral Chandler maakt in de serie een grote karakterboog door.

Coupling heb ik nooit gezien.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:59
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-10-2006 @ 18:28 :
Neuh, dat is vooral bij Ricky Gervais programma's. Maar is is meestal geen typisch Britse humor.
... Whatfuckingever. Dat is in elk geval wat ik niet leuk vind aan Coupling.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2006, 18:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
De serie Friends is zo verschrikkelijk slecht, dat het bijna onmogelijk is om een serie te maken die nog erger is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 18:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 06-10-2006 @ 19:06 :
De serie Friends is zo verschrikkelijk slecht, dat het bijna onmogelijk is om een serie te maken die nog erger is.
Beargumenteer.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 18:35
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-10-2006 @ 14:38 :
de aflevering dat jeff date met een israëlische vrouw ownt alle afleveringen van friends bij elkaar.
Die met die verschillende stukjes van hetzelfde gebeuren? Hikj snapt niet wat zij zegt, zij snap niet wat hij zegt, en dan als laatste met die vertalerchick? Die was echt geniaal.


Coupling is beter, maar Friends had ook wel zijn momenten.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 21:41
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
L_angel schreef op 06-10-2006 @ 19:35 :
Die met die verschillende stukjes van hetzelfde gebeuren? Hikj snapt niet wat zij zegt, zij snap niet wat hij zegt, en dan als laatste met die vertalerchick? Die was echt geniaal.


die ja.

J'CHAIM!!!
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 21:55
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik heb zo n teringhekel aan friends en die vieze hype eromheen.
om couplings moet ik altijd lachen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:00
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-10-2006 @ 14:38 :
de aflevering dat jeff date met een israëlische vrouw ownt alle afleveringen van friends bij elkaar.
ja(L)!
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 02:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Vice schreef op 06-10-2006 @ 19:06 :
De serie Friends is zo verschrikkelijk slecht, dat het bijna onmogelijk is om een serie te maken die nog erger is.
nou, ik kan de soort humor wel begrijpen, en ik kan de fans ook wel begrijpen, maar ik ben het wel met je eens

nivotje laurel en hardy maar dan romcom
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 03:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind ze geen van beide bijzonder. Alhoewel Friends niet zo slecht is als scholiertjes je willen doen geloven.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 03:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
je lijkt wel een profeet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 08:43
Verwijderd
Coupling is echt briljant
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 10:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Carn schreef op 07-10-2006 @ 03:25 :
nivotje laurel en hardy maar dan romcom
Laurel en Hardy waren geniaal. Perfect geschreven en perfect gespeelde scenes. Dat het je vandaag niet meer kan boeien, okee, maar als je denkt dat ze van laag niveau waren weet je gewoon niks.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2006, 11:21
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik ga echt voor Friends, Coupling vind ik niet boeiend (heb t niet onwijs vaak gezien, maar genoeg om een mening te hebben).
Maar ik denk niet dat je in dit geval kunt zeggen dat het één beter is dan het ander. Volgens mij is dat echt puur subjectief, omdat de één nou eenmaal wel van Britcoms houdt en de ander niet.
Ik heb persoonlijk een hekel aan Britse humor, dus ik vind Coupling geen zak aan. Ik ben echt verliefd op de Amerikaanse humor en vindt Friends dan ook echt hilarisch. Tuurlijk is t allemaal wat oppervlakkiger en is Britse humor vaak wat dieper en zit t beter in elkaar, maar ik hou daar niet van.
Dus volgens mij is dit meer de discussie Britse vs. Amerikaanse humor dan Coupling vs. Friends.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 11:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Blubje schreef op 07-10-2006 @ 12:21 :
Ik ga echt voor Friends, Coupling vind ik niet boeiend (heb t niet onwijs vaak gezien, maar genoeg om een mening te hebben).
Maar ik denk niet dat je in dit geval kunt zeggen dat het één beter is dan het ander. Volgens mij is dat echt puur subjectief, omdat de één nou eenmaal wel van Britcoms houdt en de ander niet.
Ik heb persoonlijk een hekel aan Britse humor, dus ik vind Coupling geen zak aan. Ik ben echt verliefd op de Amerikaanse humor en vindt Friends dan ook echt hilarisch. Tuurlijk is t allemaal wat oppervlakkiger en is Britse humor vaak wat dieper en zit t beter in elkaar, maar ik hou daar niet van.
Mwoah, er zijn niet echt veel verschillen. Het enige waarin Britse humor zich echt onderscheid van humor uit andere landen is dat het beter is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 07-10-2006 @ 12:42 :
Mwoah, er zijn niet echt veel verschillen. Het enige waarin Britse humor zich echt onderscheid van humor uit andere landen is dat het beter is.
Vind jij. Ik hou van Britse humor, maar zie ook genoeg andere vormen die me ook aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-10-2006 @ 12:45 :
Vind jij.
Klopt, dat vind ik. Daarom zei ik het. Dus doordat ik het zei werd eigenlijk ook wel duidelijk dat ik het vind.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:06
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-10-2006 @ 15:20 :
Ja. De grappen zijn leuker en de personages zijn niet irritant.
Mja, als je het over die boeg gooit komen we terecht in een welles-nietes discussie.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 07-10-2006 @ 13:06 :
Mja, als je het over die boeg gooit komen we terecht in een welles-nietes discussie.
Nou ja, het is moeilijk te ontkennen dat de personages oppervlakkig zijn. Ze hebben een paar karaktertrekken en deze zijn zo onrealistisch, dat het voor mij zeer irritant wordt. Vooral die Chandler. Bah. Met zijn grapjes.
Verder is Friends voorspelbaarder en meer catch phrase based.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 07-10-2006 @ 13:02 :
Klopt, dat vind ik. Daarom zei ik het. Dus doordat ik het zei werd eigenlijk ook wel duidelijk dat ik het vind.
Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar ik vind je nogal neerbuigend doen over andere soorten humor. Je kan ook iets minder stellig zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:59
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-10-2006 @ 13:23 :
Nou ja, het is moeilijk te ontkennen dat de personages oppervlakkig zijn. Ze hebben een paar karaktertrekken en deze zijn zo onrealistisch, dat het voor mij zeer irritant wordt. Vooral die Chandler. Bah. Met zijn grapjes.
Verder is Friends voorspelbaarder en meer catch phrase based.
Precies mijn punt. Ik hou daarvan. Jij niet. Het is dus geen kwestie van beter of slechter.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 13:17
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-10-2006 @ 13:23 :
Nou ja, het is moeilijk te ontkennen dat de personages oppervlakkig zijn. Ze hebben een paar karaktertrekken en deze zijn zo onrealistisch, dat het voor mij zeer irritant wordt. Vooral die Chandler. Bah. Met zijn grapjes.
Verder is Friends voorspelbaarder en meer catch phrase based.
Gelukkig, ik ben niet de enige die Chandler godsgruwelijk irritant vind. Al is Phoebe nog een graad erger. Maar ook om de andere personages heb ik nooit kunnen lachen. Maar dat is overduidelijk toe te schrijven aan de Amerikaanse humor. Of beter gezegd het gebrek aan humor.
Maar dat blijkt uit bijna elke Amerikaanse comedyserie, de goeie series zijn op één hand te tellen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 13:32
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Friends coupling is niet leuk, komt ook omdat ik engelse humor echt niet kan uitstaan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 14:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-10-2006 @ 11:49 :
Laurel en Hardy waren geniaal. Perfect geschreven en perfect gespeelde scenes. Dat het je vandaag niet meer kan boeien, okee, maar als je denkt dat ze van laag niveau waren weet je gewoon niks.
duh, ik snap ook wel dat dat goed in elkaar zat maar je zegt het goed; het boeit me voor geen meter dus vandaar de vergelijking.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 06-10-2006 @ 19:06 :
De serie Friends is zo verschrikkelijk slecht, dat het bijna onmogelijk is om een serie te maken die nog erger is.
inderdaad.

coupling keek ik een tijdje terug wel vaak, nu al jaren niet gezien ofzo. toen vond ik het leuk iig.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 16:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-10-2006 @ 13:23 :
Nou ja, het is moeilijk te ontkennen dat de personages oppervlakkig zijn. Ze hebben een paar karaktertrekken en deze zijn zo onrealistisch, dat het voor mij zeer irritant wordt. Vooral die Chandler. Bah. Met zijn grapjes.
Laat Chandler nou het meest realistisch uit de serie zijn en het meest uitgediept worden, qua karakter. Van onzekere kluns met bindingsangst en intimiteitsproblemen, die dit maskeert met voornamelijk grappen ten koste van anderen, tot de enige man in de serie met een stabiel huwelijk en twee kinderen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 19:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 07-10-2006 @ 14:17 :
Gelukkig, ik ben niet de enige die Chandler godsgruwelijk irritant vind. Al is Phoebe nog een graad erger. Maar ook om de andere personages heb ik nooit kunnen lachen. Maar dat is overduidelijk toe te schrijven aan de Amerikaanse humor. Of beter gezegd het gebrek aan humor.
Maar dat blijkt uit bijna elke Amerikaanse comedyserie, de goeie series zijn op één hand te tellen.
Ik heb soms het idee dan Amerikanen soms iets te voorzichting en te braaf zijn met humor. Als je daarvan houdt, is dat natuurlijk erg fijn, maar ik krijg daar alleen maar jeuk van. Amerikaanse tekenfilms daarintegen kunnen juist heel goed zijn. Of ze nou van Cartoon Network, Disney of Nickelodeon zijn, het is allemaal even mooi. The Simpsons bijvoorbeeld is gewoon geweldig.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren HvA of Haagse hogeschool
Tenebrae
4 13-05-2010 08:40
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28
Muziek help me.......
sweety sabine
9 20-12-2002 19:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.