Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 22:43
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Ajax, Feyenoord en PSV Dé top 3 van Nederland

Al heel mijn leven kom ik (als PSV'er) in aanraking met Ajacieden en Feyenoorders. Altijd die eeuwige discussie wie beter is. Die kennen we onderhand wel, dus daar wil ik het niet nog eens over hebben.

Waar ik het wél over wil hebben: Wie van de 2 rivalen is het ergst?
Stel dat ik als PSV'er kijk naar een ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord. Er bestaat voor PSV geen voordeel. Dan zou ík liever hebben dat Feyenoord Ajax vernederd met een 6-0 dan andersom. Hoe het komt weet ik niet, maar ik heb meer sympathie voor Feyenoord.

Hoe zit dat met de Ajax-Feyenoord-PSV'fans?
En natuurlijk met de overige voetbalsupporters

Ik zou graag willen dat jullie bijv. een top 3 maken, en er ff bij zeggen voor welke club jullie zijn

Voor mijzelf:

1-PSV
2-Feyenoord
3-Ajax
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 17-07-2003 @ 23:43:
*knip*

Ik zou graag willen dat jullie bijv. een top 3 maken, en er ff bij zeggen voor welke club jullie zijn

*knip*
Ervan uitgaand dat ik de top-3 moet indelen:

1 Feyenoord
2 PSV
3 Ajax

Ik ben een trotse Toffee, Everton-supporter dus. En dat was ik al jaren voor Wayne Rooney (die wel kont schopt).
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:18
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord

Galatasaray-supporter
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:35
Verwijderd
3x niks.... ik heb een hekel aan al die aand8 voor de "traditionele (s)top 3.. het wordt eens tijd dat ook de andere clubs meer aandacht krijgen..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:39
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
1.FEYENOORD
2.psv
3.Ajax
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:41
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 18-07-2003 @ 00:39:
1.FEYENOORD
2.psv
3.Ajax
ajax op 3? jij snapt er niks van...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 00:12
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
1.FEYENOORD!
2.psv
3.Ajax
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 00:32
freggelfreak
freggelfreak is offline
ajax (mijn favo club, dus voor mij logisch op 1)

feyenooord (leuke spelers, vechtteam met ook nog veel individuele klasse)

psv (vind ik eerlijk gezegd niks, geen leuke spelers en niet leuk spelend)

veranderd natuurlijk ook steeds. in de tijd dat nilis en stam en cocu ed nog bij psv speelde had ik psv weer op 2 staan. wisselt steeds, op ajax na
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 00:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
1. AJAX (sinds Koeman weer DE club van Nederland)
2. PSV (Wint veel maar te vaak gelukkig, verder wel een mooi elftal)
3. Feyenoord (Wat een zooitje daar, dat Kuyt er nu is gaan spelen is het enige pluspunt voor volgend seizoen)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 01:01
Thomas
Thomas is offline
AFC Ajax Amsterdam
PSV Eindhoven
Feyenoord Rotterdam

Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 08:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 00:41:
ajax op 3? jij snapt er niks van...
Waarom zeg je dat gericht naar haar toe en niet naar die andere die Ajax ook op 3 hadden.

Als ik echt moet kiezen dan wordt het 1-Feyenoord 2-PSV 3-Ajax
Maar wat vijf ook al zei ik heb een hekel aan die media aantrekkers.
Overal wordt de top3 voor getrokken en dan met name Ajax
Zoals als laatst op teletekst stond dat die matriaalman(??) van ajax ging stoppen dat mag der best op maar wel op een sport pagina en het stond ook op een 100/199 pagina en dat gaat mij te ver.
Amstel Cup wordt de top3 ook voorgetrokken door ze later pas mee te laten spelen.
Nou weet ik wel dat alle europese clubs later pas instromen maar die top3 speelt altijd europees en de andere clubs verschilt dat nogal dan is het die en dan die.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:29
Verwijderd
1. Ajax Amsterdam
2. Feyenoord
3. PSV

Ik heb nog net wat meer sympathie voor Feyenoord dan voor PSV, dat vind ik een nietszeggende koopclub met saaie spelers. En ze winnen me te vaak met geluk.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:48
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
ik ben dus PSV fan, en toch is dit mijn top 3:

ajax
feyenoord
psv

qua voetbal he, want natuurlijk heb ik het liefst dat PSV kampioen word, omdat ik daar al mn hele leven fan van ben,
maar ajax heeft duidelijk het mooiste voetbal...
en feyenoord op 2.. omdat die ook veel verder zullen komen in het buitenland (en ze hebben een paar hele goede jeugdspelers (ook al zitten die alleen maar op de bank))
psv speelt geen mooi voetbal, ze spelen alleen voor de punten (ja hoe moet je dat uitleggen )


maar voordat hiddink kwam, speelde psv nog mooier voetbal. ik vind het jammer dat het nu allemaal zo niet-mooi meer is geworden, anders hadden ze bij mij qua voetbal echt wel wat hoger mogen staan.

als ik kijk naar wat ik echt graag wil enzo
psv
ajax
feyenoord
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
1. NAC
2. Celtic
3. Suprs

geen ajax geen feyenoord geen psv waarom?

ajax arrogante joden met grote mond.

feyenoord tja daarvoor zou ik woorden moeten gebruiken die niet gepast zouden zijn.

psv club van helemaal niks komen met 400 man naar nac-psv erg zielig ajax kreeg hem ook niet uitverkocht feyenoord elk jaar wel.

dus als ik een top 3 zou moeten maken welke ik het nog het minst *** vind.

feyenoord-vanwege vele fans.

psv nepbrabanders maar ok.

joden kots
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:51
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
1. Feyenoord
2. Lampjes
3. Joden
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:57
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
OMDAT het Joden zijn kots je? Arrogante Joden kan er nog wel mee door. Maar dat laatste argument (zover je het dat kunt noemen) slaat echt nergens op.

1. Ajax (sinds ik voetbal kijk ben ik Ajaxfan: door mijn 'opvoeding', de grote Nederlandse sterren die er toen speelden en de verwende buurmeisjes die voor Feyenoord waren)
2. PSV (er zit echt minimaal verschil tussen de nummer 2 en 3...maar ga toch voor PSV omdat het (na de zomerstop zeker) een mooier elftal heeft en Feyenoord toch een 'aartsrivaal' blijft met de nodige domme dronken fans die ik vaak in de trein tegenkom )
3. Feyenoord (dus.)
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:07
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 18-07-2003 @ 12:10:
1. NAC
2. Celtic
3. Suprs

geen ajax geen feyenoord geen psv waarom?

*KNIP*

psv nepbrabanders maar ok.

joden kots
PSV nep-brabanders?! Als je beelden ziet van het kampioenschap van PSV, het feest en de huldiging. Kijk dan ff naar beelden van NAC, toen zij Europees voetbal haalden...

Dán kan je zeggen dat PSV'ers niet echt nep-brabanders zijn!
Zou eerder andersom zeggen.......
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:36
squat
squat is offline
Ajax.
Feyenoord.
PSV.

Ajax lijkt me duidelijk. Mijn club.

Feyenoord omdat het toch op zich een leuk voetballend team heeft. Niet erg arrogant; terecht want ze zijn in de laatste 25 jaar maar 3 keer kampioen geworden.

Van PSV kan ik zowel de club, het team en de supporters niet uitstaan. Zwak voetbal. Geen historie. Misplaatste arrogantie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2003, 13:14
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 18-07-2003 @ 13:36:


Van PSV kan ik zowel de club, het team en de supporters niet uitstaan. Zwak voetbal. Geen historie. Misplaatste arrogantie.
Waardoor misplaatste arrogantie? Ik wil WEER NIEMAND AFZEIKEN, NIEMAND BELDEDIGEN EN WEER NIEMAND KWETSEN.

Vraag me alleen af wanneer PSV arrogant is......
Zou je aub een voorbeeldje kunnen geven!?
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:26
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 13:07:
PSV nep-brabanders?! Als je beelden ziet van het kampioenschap van PSV, het feest en de huldiging. Kijk dan ff naar beelden van NAC, toen zij Europees voetbal haalden...

Dán kan je zeggen dat PSV'ers niet echt nep-brabanders zijn!
Zou eerder andersom zeggen.......
blijkt dat je weer geen verstand van voetbal hebt nou ja misschien van je tvtje maar niet van voetbalstadions of hoe het er echt aan toe gaat volgens mij ben je nog nooit in een echt voetbalstadion geweest!

en Europees voetbal bij NAC dat was een foute huldiging kijk maar eens naar het kampioenschap een paar jaar geleden van NAC dan zie je wat een echt feest is in plaats van een gesponsord philips feest,ik ben een keer in het psv stadion geweest wat een NEP-club is dat stelt niks voor,ja wat geld hebben ze wel en wat successupporters.Harde kern stelt niks voor ze kregen vet klappen van groningen ze zijn nooit in Breda,sfeer in het lampjesstadion whahahaha

ik weet het nog wel 2 jaar geleden gingen we met 1250 man naar psv uit we wisten toch wel dat we gingen verliezen de vraag is met hoeveel maar we bleven maar zingen en ik heb psv 2 liedjes horen zingen>boeruh terwijl ze nog nooit een tractor hebben gezien!

houdoe en bedankt in de 85e minuut bij een 3-1 stand!wow!

en het mooiste>de wedstrijd was afgelopen de psv-stadionspeaker naar de psv fans "bedankt voor uw geweldige steun" dit begreep ik niet welke steun?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:48
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 18-07-2003 @ 17:26:
blijkt dat je weer geen verstand van voetbal hebt nou ja misschien van je tvtje maar niet van voetbalstadions of hoe het er echt aan toe gaat volgens mij ben je nog nooit in een echt voetbalstadion geweest!

en Europees voetbal bij NAC dat was een foute huldiging kijk maar eens naar het kampioenschap een paar jaar geleden van NAC dan zie je wat een echt feest is in plaats van een gesponsord philips feest,ik ben een keer in het psv stadion geweest wat een NEP-club is dat stelt niks voor,ja wat geld hebben ze wel en wat successupporters.Harde kern stelt niks voor ze kregen vet klappen van groningen ze zijn nooit in Breda,sfeer in het lampjesstadion whahahaha

ik weet het nog wel 2 jaar geleden gingen we met 1250 man naar psv uit we wisten toch wel dat we gingen verliezen de vraag is met hoeveel maar we bleven maar zingen en ik heb psv 2 liedjes horen zingen>boeruh terwijl ze nog nooit een tractor hebben gezien!

houdoe en bedankt in de 85e minuut bij een 3-1 stand!wow!

en het mooiste>de wedstrijd was afgelopen de psv-stadionspeaker naar de psv fans "bedankt voor uw geweldige steun" dit begreep ik niet welke steun?

Je hebt helemaal gelijk jongen! Ik ben nog nooit in een stadion geweest nee. Dat ik voor het 6e jaar een seizoenskaart van PSV heb liggen... Ja? daar doe ik uiteraard nooit iets mee. Ik ben naar wedstrijden van Willem II, RKC en NAC geweest.

Je geeft zelf toe dat jou club op een foute manier wordt gehuldigd... Nou, dan ben je idd lekker bezig

Dat PSV gesponsord wordt door PHILIPS! Wij hebben tenminste een sponsor. Wij schooien niet op geld bij onze gemeente, wij degraderen ook niet. Wij hebben ook niet om d epaar jaar een andere clubsposor. Wij hebben onze financiële zaakjes op orde.
Jullie gaan janken omdat het bestuur alles naar de klote heeft geholpen. Jullie moeten smeken om licentie!

Wie zegt dat een boer op een tractor moet zitten?! Ik ken in mijn omgeving genoeg boeren die geen tractor hebben.

Bedanken voor de steun, jah, da kennen jullie inderdaad niet nee! Maar maakt ook niet uit. Als jij tijdens een wedstrijd van je favo cluppie let op boeren die wel of niet op een tractor rijden, dan begrijp ik wel waarom het de afgelopen jaren zo lekker ging.

Jullie trainer die jullie op de 4e plaats heeft gebracht wil z'n eiegn team niet meer. Jullie hebben niet eens geld om een clubarts mee te nemen op reis.... Nee, dán ben je goed bezig.

Geen clubarts kunnen betalen, dan een trainer die je niet meer wil! Nee, jullie zijn goed bezig!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Een echte boer heeft een tractor!
Een echte boer zingt voor zn club!
Een echte boer is niet voor PSV!
Een echte boer is voor Groningen of Graafschap!

__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 18-07-2003 @ 12:57:
OMDAT het Joden zijn kots je? Arrogante Joden kan er nog wel mee door. Maar dat laatste argument (zover je het dat kunt noemen) slaat echt nergens op.

1. Ajax (sinds ik voetbal kijk ben ik Ajaxfan: door mijn 'opvoeding', de grote Nederlandse sterren die er toen speelden en de verwende buurmeisjes die voor Feyenoord waren)
2. PSV (er zit echt minimaal verschil tussen de nummer 2 en 3...maar ga toch voor PSV omdat het (na de zomerstop zeker) een mooier elftal heeft en Feyenoord toch een 'aartsrivaal' blijft met de nodige domme dronken fans die ik vaak in de trein tegenkom )
3. Feyenoord (dus.)
en dat is weer die media-aandacht... inderdaad de huldiging in het stadion was maar erg matig, maar je had het feest in de stad daarna moeten zien,


vuurwerk, bier, spelers en supoorters onder elkaar en veel zingen en zuipen..... oftewel ÉÉN GROOT FEEST,

maar zoals normaal zendt de tv bij P$V alles uit... ook feest in stad e.d. en bij NAC wordt er 1/2 minuttje vanuit het stadion getoond...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-07-2003 @ 18:55:
Een echte boer heeft een tractor!
Een echte boer is niet voor PSV!
Een echte boer is voor Groningen of Graafschap!

superboern uut de achterhoek!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
De top3 wordt gewoon altijd uitgebreid in de media behandeld en de rest niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 17:58
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-07-2003 @ 09:41:
Waarom zeg je dat gericht naar haar toe en niet naar die andere die Ajax ook op 3 hadden.
Omdat ik nu weer online ben en ik ga toch niet bij iedereen doen....sukkel

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 18:48:
Je hebt helemaal gelijk jongen! Ik ben nog nooit in een stadion geweest nee. Dat ik voor het 6e jaar een seizoenskaart van PSV heb liggen... Ja? daar doe ik uiteraard nooit iets mee. Ik ben naar wedstrijden van Willem II, RKC en NAC geweest.

Je geeft zelf toe dat jou club op een foute manier wordt gehuldigd... Nou, dan ben je idd lekker bezig

Dat PSV gesponsord wordt door PHILIPS! Wij hebben tenminste een sponsor. Wij schooien niet op geld bij onze gemeente, wij degraderen ook niet. Wij hebben ook niet om d epaar jaar een andere clubsposor. Wij hebben onze financiële zaakjes op orde.
Jullie gaan janken omdat het bestuur alles naar de klote heeft geholpen. Jullie moeten smeken om licentie!

Wie zegt dat een boer op een tractor moet zitten?! Ik ken in mijn omgeving genoeg boeren die geen tractor hebben.

Bedanken voor de steun, jah, da kennen jullie inderdaad niet nee! Maar maakt ook niet uit. Als jij tijdens een wedstrijd van je favo cluppie let op boeren die wel of niet op een tractor rijden, dan begrijp ik wel waarom het de afgelopen jaren zo lekker ging.

Jullie trainer die jullie op de 4e plaats heeft gebracht wil z'n eiegn team niet meer. Jullie hebben niet eens geld om een clubarts mee te nemen op reis.... Nee, dán ben je goed bezig.

Geen clubarts kunnen betalen, dan een trainer die je niet meer wil! Nee, jullie zijn goed bezig!

heeft dat ook maar IETS met de supporters van NAC te maken...?? NEEN!!!! dat kwam door het klotebestuur van de afgelopen jaren! en nou zit je wel dat HTC niet bij nac wilde blijven..... maar zullen we het dan ff over Eric Gerets hebben?!

sjongejonge... typische "toeschouwer" van een (s)top 3 club
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:02
Verwijderd
en ik weet nog wel dat jullie " helemaal uit jullie dak gingen" met 400 man (hahahahah losers) toen rommedahl in de 93ste minuut de gelijkmaker maakte hier in breda.... en daarvoor waren ze 92 minuten stil..... sjjjjjjjjjjjjjjjttt....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 18:58:
Omdat ik nu weer online ben en ik ga toch niet bij iedereen doen....s*kk*l
Vond het meer over komen als een persoonlijke aanval terwijl er ook anderen zijn die Ajax op 3 hebben gezet.
Je had het ook zo kunnen zeggen: Waarom heeft iemand Ajax op3?



En waarom ben ik dan meteen een sukkel?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:07
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-07-2003 @ 19:00:
heeft dat ook maar IETS met de supporters van NAC te maken...?? NEEN!!!! dat kwam door het klotebestuur van de afgelopen jaren! en nou zit je wel dat HTC niet bij nac wilde blijven..... maar zullen we het dan ff over Eric Gerets hebben?!

sjongejonge... typische "toeschouwer" van een (s)top 3 club
Hebben de prestaties van een club niks met supporters te maken?
Heeft de trainer van een club niks met supporters te maken?

Maar oké, dan zullen we het ook ff over Gerets hebben!
Noem maar dingen waar jij het niet over eens bent!
ik w8.....

ps: ben om 19:45 weg!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 19:07:
Hebben de prestaties van een club niks met supporters te maken?
Heeft de trainer van een club niks met supporters te maken?

Maar oké, dan zullen we het ook ff over Gerets hebben!
Noem maar dingen waar jij het niet over eens bent!
ik w8.....

ps: ben om 19:45 weg!
wilde gerets nog blijven bij P$V? neen dus nie zeiken over HtC
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:12
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-07-2003 @ 19:03:
Vond het meer over komen als een persoonlijke aanval terwijl er ook anderen zijn die Ajax op 3 hebben gezet.
Je had het ook zo kunnen zeggen: Waarom heeft iemand Ajax op3?


En waarom ben ik dan meteen een sukkel?
Ajax is nummer 1 van Nederland...Dat is een feit...Ajax heeft de meeste prijzen gepakt(In Nederland en in Europa)...hoe kan je dan zo'n club op 3 zetten....iemand die een beetje verstand heeft van voetbal zet Ajax op 1.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:13
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-07-2003 @ 19:10:
wilde gerets nog blijven bij P$V? neen dus nie zeiken over HtC
WILDE PSV DAT GERETS BLEEF? HMMMMMMM? NEEEEEEEEEEN

En wilde NAC dat Ten Cate bleef? Hmmmmmmmmm JAAA

Dus dat is toch wél een verschilletje hé?!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:14
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 19:12:
Ajax is nummer 1 van Nederland...Dat is een feit...Ajax heeft de meeste prijzen gepakt(In Nederland en in Europa)...hoe kan je dan zo'n club op 3 zetten....iemand die een beetje verstand heeft van voetbal zet Ajax op 1.

Nee, je voelt je verbonden met een club. Die support je. Dan ga je toch niet de aarts-rivaal op nummer 1 zetten?!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:16
Verwijderd
AJAX
PSV
Feyenoord

ik denk dat het voor Ajax en Feyenoord supporters over het algemeen dezelfde rijtjes zijn; ajax supporters zetten ajax boven- en feyenoord onderaan, en feyenoord supporters andersom. psv staat er altijd tussenin, de rivaliteit met psv is veel minder als met ajax en feyenoord. dus zijn de rijtje redelijk voorspelbaar, en hoe die boeren er tegen aan kijke, sjah who cares?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:17
feyegirl
feyegirl is offline
Feyenoord
PSV
AJAX
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 19:13:
WILDE PSV DAT GERETS BLEEF? HMMMMMMM? NEEEEEEEEEEN

En wilde NAC dat Ten Cate bleef? Hmmmmmmmmm JAAA

Dus dat is toch wél een verschilletje hé?!
ja maar dat ten cate zijn contract niet wilde verlengen heeft niks te maken met de supporters... alleen had ie genoeg van ut meer doen dan alleen maar trainen / coachen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:18
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Supermach schreef op 18-07-2003 @ 19:16:
AJAX
PSV
Feyenoord

ik denk dat het voor Ajax en Feyenoord supporters over het algemeen dezelfde rijtjes zijn; ajax supporters zetten ajax boven- en feyenoord onderaan, en feyenoord supporters andersom. psv staat er altijd tussenin, de rivaliteit met psv is veel minder als met ajax en feyenoord. dus zijn de rijtje redelijk voorspelbaar, en hoe die boeren er tegen aan kijke, sjah who cares?
Als je goed hebt gekeken, zijn er ook ajacieden die PSV meer 'haten' dan Feyenoord. En zijn er Feyenoorders die meer sympathie hebben voor Ajax....

Dus zo voorspelbaar ist nou ook weer nie
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:20
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-07-2003 @ 19:17:
ja maar dat ten cate zijn contract niet wilde verlengen heeft niks te maken met de supporters... alleen had ie genoeg van ut meer doen dan alleen maar trainen / coachen
Dat Gerets weg ging heeft ook geen ruk te maken met supporters, want die hielden van hem. Gerets heeft bij PSV gevoetbald, PSV veel gegeven.
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 19:20:
Dat Gerets weg ging heeft ook geen ruk te maken met supporters, want die hielden van hem. Gerets heeft bij PSV gevoetbald, PSV veel gegeven.
fijn... maar waar lopen we nou over te zeiken... ik heb een gruwelijke hekel aan P$V en jij aan NAC.. dus discussieren heeft geen zin.

PUNT.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:25
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 19:14:
Nee, je voelt je verbonden met een club. Die support je. Dan ga je toch niet de aarts-rivaal op nummer 1 zetten?!
Een Haarlem-supporter zegt toch ook niet: 1.Haarlem 2.Ajax ofso....het is gewoon een feit...

Titel Jaar
Landskampioen :
1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002
Afdelingskampioen Eerste Klasse :
1918, 1919, 1921, 1927, 1928, 1930, 1931, 1932, 1934, 1935, 1936, 1937, 1939, 1946, 1947, 1950, 1952
(K)NVB-Beker 1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002
Intertoto:
1962
Nederlandse Supercup :
1993, 1994, 1995
Johan Cruijff Schaal 2003
Europa Cup voor landskampioenen / Champions League (vanaf 1956):
1971, 1972, 1973, 1995
Europa Cup voor bekerwinnaars :
1987
UEFA Cup (vanaf 1972) :
1992
Europese Supercup (vanaf 1972):
1972, 1973, 1995
Wereldbeker (vanaf 1930) :
1972, 1995

Dit is wel IETJES meer dan die van Feyenoord enz enz enz enz......
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:29
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-07-2003 @ 19:23:
fijn... maar waar lopen we nou over te zeiken... ik heb een gruwelijke hekel aan P$V en jij aan NAC.. dus discussieren heeft geen zin.

PUNT.
Oh... Ik heb helemaal geen hekel aan NAC! Ik vind het een schitterende volksclub. Serieus! Het shirt vind ik mooi, ik vind hun speelstijl mooi. Het stadion is (meestal) gezellig en de sfreer zit ook meestal wel goed!

Ik was ook blij toen 'jullie' Europees voetbal haalde! Breda ligt op een kwartiertje rijden van mij woonplaats. Ik ben dit seizoen zelfs 3 x naar NAC weeste kijken.
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 19:12:
Ajax is nummer 1 van Nederland...Dat is een feit...Ajax heeft de meeste prijzen gepakt(In Nederland en in Europa)...hoe kan je dan zo'n club op 3 zetten....iemand die een beetje verstand heeft van voetbal zet Ajax op 1.

Het zal me een worst wezen wat Ajax gepresteerd hebben.

Ik had het over die opmerking van jou!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:29
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 19:25:
Een Haarlem-supporter zegt toch ook niet: 1.Haarlem 2.Ajax ofso....het is gewoon een feit...

als je daar echt supporter bent van wel,tuurlijk heeft ajax meer gepresteerd maar ik blijf voor Feyenoord...Waarom?omdat dat gewoon mijn club is en omdat ik Rotterdammer ben.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:31
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-07-2003 @ 19:29:
Het zal me een worst wezen wat Ajax gepresteerd hebben.

Ik had het over die opmerking van jou!
wat lul jij man
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:33
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 19:25:
Een Haarlem-supporter zegt toch ook niet: 1.Haarlem 2.Ajax ofso....het is gewoon een feit...

Deze topic gaat niet over welke club het grootst is, welke het mooist is, welke het succesvolst is.

Hij gaat wél over van welke club je het meeste houdt.

Dus dat Ajax succesvol is geweest weet iedereen. Maar dan zou volgens jou iedereen maar voor Ajax moeten zijn.
Hoe zou het eruit zien als geen enkele club supporters heeft -behalve de succesvolste? Dan zou r voor Ajax ook niets te slaan en te schoppen zijn!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 19:31:
wat lul jij man

Niks, laat maar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:34
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 19:33:
Deze topic gaat niet over welke club het grootst is, welke het mooist is, welke het succesvolst is.

Hij gaat wél over van welke club je het meeste houdt.

Dus dat Ajax succesvol is geweest weet iedereen. Maar dan zou volgens jou iedereen maar voor Ajax moeten zijn.
Hoe zou het eruit zien als geen enkele club supporters heeft -behalve de succesvolste? Dan zou r voor Ajax ook niets te slaan en te schoppen zijn!
jaja...dan maar het onderwerp veranderen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:36
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 18-07-2003 @ 19:29:
als je daar echt supporter bent van wel,tuurlijk heeft ajax meer gepresteerd maar ik blijf voor Feyenoord...Waarom?omdat dat gewoon mijn club is en omdat ik Rotterdammer ben.
Idd, maar dat wil ThE MaSTeR 2oo3 volgens mij niet snappen

hij vindt de succesvolste de beste! Hoe zou het zijn als bijv. Feyenoord Ajax ooit voorbij streefd? Dan zouden alle voetbalsupporters, (die volgens ThE MaSTeR 2oo3 ajacied zouden moeten zijn) opeen overstappen ván ajax óp feyenoord

dat is voor iemand die zich de titel 'master' toe-eigend niet écht een intellectuele uitspraak....
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:37
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 19:34:
jaja...dan maar het onderwerp veranderen
HEB JIJ AAN HET BEGIN ZIEN STAAN:

WELKE CLUB HEEFT HET MEESTE GEPRESTEERD?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJGH

Dus ál je ergens op regaeerd, kijk dan ff wat het ONDERWERP is!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is...
Ieke
28 16-11-2009 20:45
Films, TV & Radio [pool] Wie is de mol? 2007
Droomvlucht
415 20-03-2007 14:57
Films, TV & Radio [POOL] Wie Is De Mol?
Igorrrai
501 13-05-2006 21:46
Films, TV & Radio [POOL] Wie Is De Mol?
geen punt.
426 18-03-2005 14:14
Muziek Wat is je favoriete liedje uit de top 40?
peaceflower
55 15-03-2005 00:46
Vrije tijd Voetbal na de winterstop.
the Phitt
3 15-01-2003 12:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.