Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2007, 16:51
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Hoi ik heb een vraag.

Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je van de ene relatie direct in de andere terechtkwam en wel erg veel liefdesverdriet had om de vorige?
Of hier iets over gehoord? Zoja, hoe liep dat af, en wat is het verhaal eromheen?

Mijn verhaal is erg lang, maar het komt erop neer dat ik het na 2,5 jaar heb uitgemaakt en dat dat allemaal snel is gegaan. Op dat moment was ik heel zeker van mijn gevoelens om het uit te maken en ik was langzaamaan verliefd geworden op een vriend van hem. Ondanks dat ik veel van mijn vriend hield, liep het toch dood en heb ik het uitgemaakt.
Mijn exvriend is heel erg verdrietig en eerst voelde ik niet zoveel van verdriet maar nu heb ik het heel erg moeilijk en mijn nieuwe vriend voelt zich hierdoor onzeker. Mijn exvriend zit erg in mijn hoofd. Mijn nieuwe vriend is echt een schat en ik wil hem gen pijn doen maar ik ben dus wel erg verdrietig. Tips zijn ook welkom in mijn situatie.

xx
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2007, 16:56
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Waarom aan een andere relatie beginnen als je de andere nog niet verwerkt/afgesloten heb?
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:07
Estar
Estar is offline
Citaat:
Bruut schreef op 02-07-2007 @ 17:56 :
Waarom aan een andere relatie beginnen als je de andere nog niet verwerkt/afgesloten heb?
Precies.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:16
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
Bruut schreef op 02-07-2007 @ 17:56 :
Waarom aan een andere relatie beginnen als je de andere nog niet verwerkt/afgesloten heb?
omdat ik dacht dat al wel gedaan te hebben.
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:29
Verwijderd
Ja, heb ik wel gehad ja.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb het meegemaakt van de andere kant; ik was het meisje waar hij verliefd op werd terwijl hij nog een relatie had. Hij heeft het uitgemaakt en wij begonnen min of meer iets, maar het werkte inderdaad niet.
Ook al is het een goede beslissing om het uit te maken, elke verbroken relatie (en zeker een lange) moet je verwerken en dat kost tijd. Tussen ons is volledig misgelopen. Misschien kun je het aan je vriend uitleggen, maar dat is wel moeilijk.

Aan de andere kant zie ik mensen hier op het forum wel vrij snel of meteen na hun relatie iets met een ander beginnen, en dat gaat verbazingwekkend vaak goed . Kun je de vakantie niet gebruiken om wat dingen af te sluiten en even rustig aan te doen?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:32
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik maakte het na anderhalf jaar uit met mijn vriend, en kreeg twee weken later iets met mijn huidige vriend.

Alleen twee verschillen met jou:

1. Ik zat er al maanden tegenaan om het uit te maken, dus toen ik dat eindelijk had gedaan voelde ik me vrijwel alleen opgelucht, het verwerken had ik al gedaan

2. Ik kende mijn huidige vriend nog niet, en was dus niet tíjdens mn relatie al verliefd op hem.

En dat lijken me juist vrij belangrijke dingen.
Ik vind het niet eerlijk tegenover je nieuwe vriend wat je aan het doen bent.
Ga eerst je oude verdriet verwerken, en mocht je dan nog steeds veel voor hem voelen, kun je het altijd weer proberen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:37
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
stout! schreef op 02-07-2007 @ 18:31 :
Ik heb het meegemaakt van de andere kant; ik was het meisje waar hij verliefd op werd terwijl hij nog een relatie had. Hij heeft het uitgemaakt en wij begonnen min of meer iets, maar het werkte inderdaad niet.
Ook al is het een goede beslissing om het uit te maken, elke verbroken relatie (en zeker een lange) moet je verwerken en dat kost tijd. Tussen ons is volledig misgelopen. Misschien kun je het aan je vriend uitleggen, maar dat is wel moeilijk.

Aan de andere kant zie ik mensen hier op het forum wel vrij snel of meteen na hun relatie iets met een ander beginnen, en dat gaat verbazingwekkend vaak goed . Kun je de vakantie niet gebruiken om wat dingen af te sluiten en even rustig aan te doen?
Bedankt dit ga ik doen, als het daarna nog niet over is dan is er iets anders aan de hand blijkbaar.
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:59
Verwijderd
Ik begrijp niet hoe mensen dat kunnen. Verliefd worden heeft mijn inziens tijd nodig en gebeurt niet 1 2 3, zeker niet als je nog in een na-periode zit van een ex. Dat betekent dus automatisch dat je niet in een relatie-iets rolt als je niet verliefd bent.

Dus tsja, als anderen het kunnen; doen, maar ik kan het niet en snap het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 20:54
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 23:51
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ja. Begint zelfs traditie te worden bij mij
Ik bent tot nu toe nooit lang vrijgezel geweest en een nieuwe vriend staat nooit in de planning en toch gebeurt het.

Bij mn laatste ex was ik wel heel verdrietig dat hij het uitgemaakt had, ik wilde dat niet, hoewel het niet lekker liep. En na 2 weken had ik geaccepteerd dat het uit was, ik voelde me prima zonder hem, wilde hem niet meer terug en wilde een tijdje vrij zijn. Terwijl ik het heus niet léuk vond dat het uit was. Op dat moment kreeg ik weer zin om te flirten enzo. Terwijl ik hem wél nog een hele lieve jongen vind waarvan ik zeker weet dat als hij het niet had uitgemaakt ik nu nog gelukkig met hem zou zijn en niet verliefd geworden op mn nieuwe vriend. Maar met acceptatie van dat het uit is, kan ik weer verliefd worden op iemand anders. Ook terwijl ik nog snap waarom ik mn ex leuk vond, en ik vind he zonde dat het uit is, en dat blijft want het was niet nodig. Maar tis klaar, ik heb er van geleerd en nu zou het niet meer werken.
Well, met mn nieuwe vriend was het ook net uit met zn ex, en we hadden het gezellig en gingen zoenen en 300 smsjes, uren msn en 2 dates besloten we maar dat het geen zin had om te zeggen dat we niks wilden omdat we ons toch al zo gedroegen. Mijn ex is boos, hoewel hij me niet terug wil. Zijn ex wil hem terug.
Tis nog niet zo lang dus hoe het afloopt weet ik nog niet


Lang verhaal. Ik heb het er zoveel over gehad de afgelopen weken, ik zou er een verhaal van 20 blz over kunnen typen geloof ik
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 02:41
vedetje
vedetje is offline
ik zat in de situatie van je nieuwe vriend hehe

het hangt ervan af in hoe verre hij geduld heeft, denk ik. Ik wist dat mijn vriend zijn ex nog niet verwerkt was. Ik was er zeker van dat hij niet terug wou naar haar, maar wist wel dat hij haar nog graag zag en haar niet wou kwetsen etc.
(het was ook een relatie van meer dan 2 jaar en daar kwam bij dat hij zich enorm schuldig voelde)

nuja, ik besloot te kijken hoe alles zou lopen, kwam ondertussen niemand tegen die me meer kon boeien (best wel geprobeerd, verschillende keren met jongens uit geweest enzo), en uiteindelijk is hij na ongeveer een half jaar over haar (he, best wel lang)
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 05:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 02-07-2007 @ 18:59 :
Ik begrijp niet hoe mensen dat kunnen. Verliefd worden heeft mijn inziens tijd nodig en gebeurt niet 1 2 3, zeker niet als je nog in een na-periode zit van een ex. Dat betekent dus automatisch dat je niet in een relatie-iets rolt als je niet verliefd bent.

Dus tsja, als anderen het kunnen; doen, maar ik kan het niet en snap het ook niet.
Dit
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 12:10
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik kan het me eigenlijk ook niet goed voorstellen, maar zie het wel veel om me heen.
Ik vond het juist enorm moeilijk om hem los te laten. Accepteren of niet accepteren, als ik zoveel van iemand gehouden heb, ben ik er niet zomaar klaar mee.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 12:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik herken het wel. Ik heb drie en half jaar een relatie gehad. Op het laatst liep het al maanden niet lekker meer, constant getwijfeld of we verder zouden gaan of er toch een punt achter zouden zetten. Keer op keer geprobeerd om van alles te veranderen en te verbeteren want zo'n relatie zet je niet zomaar aan de kant. Uiteindelijk heb ik toch min of meer de knoop doorgehakt en hebben we er samen een punt achter gezet. Tuurlijk vond ik dat kut en moeilijk maar ik voelde me eigenlijk al gelijk heel vrij enzo. Het is nu een maand geleden en ik ben nu echt heel erg verliefd op een vriend van me. Het is een beetje te snel naar m'n zin maar ik vind het zoo leuk allemaal dat ik er alleen maar van ga genieten en me niet druk ga maken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 13:20
Anaďs
Avatar van Anaďs
Anaďs is offline
Ik heb het meegemaakt, behalve dat mijn ex niet meer in mijn hoofd zat. Het zal aan maaaanden in mijn gedachten om het uit te maken, en het feit dat ik mijn huidige vriend leerde kennen heeft dat proces versneld, maar niet bepaald. Geen problemen ondervonden dus.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 11:38
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Bij mij is het omgekeerde gebeurd.

Ik had een relatie van 2 jaar en heb het toen uitgemaakt omdat het echt niet meer lukte tussen ons. Later ben ik te weten gekomen dat mijn ex mij al 3 maanden wou dumpen maar niet durfde. Dit heb ik misschien ook aangevoeld.

Ik was de laatste maanden van mijn relatie met mijn ex ook wat verliefd geworden op iemand anders (huidige vriend). Maar dat gevoel had ik genegeerd zolang ik nog bij mijn ex was, want ik hield ook heel erg veel van mijn ex.

Toen het uit was met mijn ex was ik heel erg verdrietig, maar toen ik het aan die andere persoon verteld had dat het uit was, was die erg blij en wou die zo snel mogelijk een relatie met mij. Ik had hem namelijk verteld dat ik wel een relatie met hem zou zien zitten, moest ik niet meer samen zijn met mijn ex.

Maar toen het uit was met mijn ex, voelde ik ook plots veel minder voor die andere dan ervoor. (waarschijnlijk door het liefdesverdriet)

Op wat aandringen van de andere persoon ben ik dan na een week toch een relatie met hem begonnen. Ook omdat ik wist dat ik ooit toch wel een relatie met hem ging beginnen, dus dat kon ik dan evengoed direct doen, dan zou ik misschien ook sneller mijn ex vergeten.

En dat is precies wat er gebeurd is. Ik ben mijn ex heel snel vergeten en de verliefdheid voor mijn huidige vriend is ook heel snel teruggekeerd. Nu zijn we al bijna 8 maanden samen en het gaat heel erg goed. Zelfs veel beter dan met mijn ex!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 12:53
Love_the_sun
Love_the_sun is offline
Ik heb dit andersom meegemaakt. Mijn (nu) ex-vriend had al heel snel nadat het uit was tussen ons een nieuwe relatie. Nou hadden we het samen uitgemaakt, en stond ik daar ook volledig achter, maar toch voelde ik me gekwetst. Alsof ik niks voor hem betekend had. Inmiddels weet ik dat ik wellicht toch nog wel wat voor hem voelde en toch jaloers was.

Wat jou verhaal betreft; je hebt te snel gehandeld, en nu heb je spijt. Toch kunnen wij je niet helpen kiezen. Je zal zelf goed moten bedenken voor wie je het meest voelt. En als dat je ex is héél erg hopen dat hij je nog terug wilt na dit voorval.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2007, 13:06
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ben hier ook goed in.

Maar ik denk dat je wel goed bij jezelf na moet gaan of je het niet doen om een 'relatie' te hebben. Of om hem te vergeten. Maar anders hoop ik gewoon dat je heel gelukkig word
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 13:07
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
3maand nadat het uitging met mijn ex kreeg ik wat met mijn huidige vriend. Ik had geen liefdesverdriet maar wel erg veel woede. (ex was vreemdgegaan) Daardoor heb ik het heel moeilijk gehad om mijn nieuwe vriend te vertrouwen. Mischien ben ik toen wel weer te vroeg aan een relatie begonnen. Ik zou het nu niet anders willen.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 23:15
wup
wup is offline
Na een jaar ongeveer maakte ik het uit met mijn ex, en 2 weken later had ik wat met mijn huidige vriend. Ik kende hem al een half jaar en begon hem ook wel wat leuk te vinden. Hij is niet echt de reden geweest waarom het uit ging. Mijn ex vertelde een dag na het uit was dat hij en mijn toenmalige beste vriendin verliefd op elkaar waren, dus zo erg was ik nog niet eens.
Achteraf was het allemaal misschien wat te snel gegaan, ben nog heel lang echt boos op mijn ex geweest, maar dat kon ik niet echt kwijt, waardoor het denk ik langer heeft geduurd om het allemaal te verwerken.
Als je denkt dat het goed zit met je nieuwe vriend, zou ik dat wel gewoon een kans geven en er misschien over praten?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 09:43
Verwijderd
Een vriendin van me is hier heel goed in: ze is sinds haar eerste vriendje op haar 15de misschien twee maanden vrijgezel geweest. Ze heeft telkens weer heel snel een relatie, omdat ze snel verliefd is. Haar relaties duren wel lang, maar als het uit is, duurt het ook niet lang voor ze een nieuwe heeft. Ik weet dat één exvriendje dat heel erg vond, een andere deed of hij het prima vond en de derde er zelf voor had gezorgd dat het uit was en dus geen recht van spreken had Volgens mij is ze wel altijd eerlijk geweest, al heeft ze het telkens niet gelijk verteld.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 09:58
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 06-07-2007 @ 10:43 :
Een vriendin van me is hier heel goed in: ze is sinds haar eerste vriendje op haar 15de misschien twee maanden vrijgezel geweest. Ze heeft telkens weer heel snel een relatie, omdat ze snel verliefd is. Haar relaties duren wel lang, maar als het uit is, duurt het ook niet lang voor ze een nieuwe heeft. Ik weet dat één exvriendje dat heel erg vond, een andere deed of hij het prima vond en de derde er zelf voor had gezorgd dat het uit was en dus geen recht van spreken had Volgens mij is ze wel altijd eerlijk geweest, al heeft ze het telkens niet gelijk verteld.
zeg, ik ben toch niet toevallig een vriendin van jou
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 12:23
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ik hebnet een relatie van 2 jaar achter de rug waarvan 1,5 jaar samenwonen.
Ik had mezelf voorgenomen een jaar lang lekker vrijgezel te zijn.

Na 3 dagen had een jongen die ik via een concert kende voor mij een kaartje voor MuteMath kunnen regelen, dus gingen we daar samen heen.
Die avond hadden we gezoend, maar ik had er verder geen gevoelens bij. De dagen erna hebben we weer afgesproken en na een tijdje aanklooien merkte ik dat ik toch wel ontzettend verliefd was.
Na een maand hebben we wat gekregen en voor mij was het eigenlijk de perfecte therapie om over mijn ex heen te komen.
Ben nu ook supergelukkig met hem, al denk ik nog wel vaak bij kleine dingen aan mijn ex (dingen die we samen deden etc.) maar m'n vriend begrijpt dat het nog redelijk vers is en dat het voor mij ook even wennen is, erg fijn en belangrijk


de reacties van mijn omgeving waren daarentegen wel echt kut alsof ik het zo gepland had. (heb iig aardig wat vrienden verloren).
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 22:05
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Ik heb onderhand met mijn exvriend gepraat en nu ben ik erachter gekomen dat er een paar wel heel belangrijke misverstanden tussen ons bestonden. Ik merkte ook dat ik nog ongelofelijk veel van mijn ex houd en dat het misschien niet over had hoeven zijn. Ik ben extreem in de war over al mijn gevoelens nu. Mijn ex heb ik altijd gezien als de prins op het witte paard, mijn nieuwe vriend is die lieve ontzettend grappige, vertederende soulmate. Wat ik voor mijn ex voelde lijkt helemaal niet op wat ik voor mijn nieuwe vriend voel. Misschien ligt dat eraan dat hij mijn eerste liefde was?
Hoe dan ook ik ben erg in de war en ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet, ik ga er zo wel met mn vriendje over praten, maar hij is zo onzeker over dat hij me kwijt zou raken. Ik wil hem absoluut geen pijn doen maar ik wil wel dat hij weet dat ik mezelf even niet meer snap.

Voor wie zouden jullie kiezen,

degene die altijd veel voor je heeftbetekent, waarmee je je toekomst voor hebt gesteld en alles mee hebtgedeeld en waar je ontzettend veel van houdt, maar waarmee nog een hoop aan de relatie gedaan moet worden omdat je zo verschilt.

óf degene die heel veel met je gemeen heeft en je daardoor snel en meestal begrijpt, waarmee je je kapot lacht, waarvan je weet dat hij perfect bij je past, maar waar je nog niet die diepe gevoelens voor voelt die je gewend was bij je ex en niet zeker weet of die er ook komen.

Help..
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2007, 22:43
Verwijderd
Na mijn allereerste serieuze relatie (van 5,5 maand, maar toch) was ik ruim 10 maanden vrijgezel. Daarna kreeg ik een relatie die 3,2 jaar duurde, toen dat uitging, had ik na welgeteld 7 dagen een nieuwe vriend. Daar schrok ik zelf enorm van, maar ik was wel echt verliefd. Met die jongen heb ik 8,5 maand het heel fijn gehad. Nu is dat uit, en een maand nadat het uit, ontmoette ik een nieuw iemand.

Dus ja, ik ken dit wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 23:05
Verwijderd
ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen, hun gevoelens zo snel omschakelen.. Ik kan het iig absoluut niet..

ik huppel van scharrel naar scharrel, maar relaties, nee
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 06-07-2007 @ 10:58 :
zeg, ik ben toch niet toevallig een vriendin van jou
Als je leeftijd klopt, dan niet
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 13:51
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 06-07-2007 @ 23:05 :
Ik heb onderhand met mijn exvriend gepraat en nu ben ik erachter gekomen dat er een paar wel heel belangrijke misverstanden tussen ons bestonden. Ik merkte ook dat ik nog ongelofelijk veel van mijn ex houd en dat het misschien niet over had hoeven zijn. Ik ben extreem in de war over al mijn gevoelens nu. Mijn ex heb ik altijd gezien als de prins op het witte paard, mijn nieuwe vriend is die lieve ontzettend grappige, vertederende soulmate. Wat ik voor mijn ex voelde lijkt helemaal niet op wat ik voor mijn nieuwe vriend voel. Misschien ligt dat eraan dat hij mijn eerste liefde was?
Hoe dan ook ik ben erg in de war en ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet, ik ga er zo wel met mn vriendje over praten, maar hij is zo onzeker over dat hij me kwijt zou raken. Ik wil hem absoluut geen pijn doen maar ik wil wel dat hij weet dat ik mezelf even niet meer snap.

Voor wie zouden jullie kiezen,

degene die altijd veel voor je heeftbetekent, waarmee je je toekomst voor hebt gesteld en alles mee hebtgedeeld en waar je ontzettend veel van houdt, maar waarmee nog een hoop aan de relatie gedaan moet worden omdat je zo verschilt.

óf degene die heel veel met je gemeen heeft en je daardoor snel en meestal begrijpt, waarmee je je kapot lacht, waarvan je weet dat hij perfect bij je past, maar waar je nog niet die diepe gevoelens voor voelt die je gewend was bij je ex en niet zeker weet of die er ook komen.

Help..
Begrijp ik nu goed dat je ex het opnieuw wil proberen?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 13:52
Anika
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 06-07-2007 @ 23:05 :
Voor wie zouden jullie kiezen,

degene die altijd veel voor je heeftbetekent, waarmee je je toekomst voor hebt gesteld en alles mee hebtgedeeld en waar je ontzettend veel van houdt, maar waarmee nog een hoop aan de relatie gedaan moet worden omdat je zo verschilt.

óf degene die heel veel met je gemeen heeft en je daardoor snel en meestal begrijpt, waarmee je je kapot lacht, waarvan je weet dat hij perfect bij je past, maar waar je nog niet die diepe gevoelens voor voelt die je gewend was bij je ex en niet zeker weet of die er ook komen.
Je hoeft toch niet per se direct voor één van beide te kiezen? Is het misschien niet beter om met allebei even niks te hebben en er eens goed over na te denken wat je nou eigenlijk wilt? Met een overhaaste beslissing maken schiet je sowieso weinig op en ik vind het ook niet helemaal eerlijk tegenover je huidige vriend dat je wel bij hem blijft maar nog zoveel gevoelens hebt voor je ex.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 06-07-2007 @ 10:58 :
zeg, ik ben toch niet toevallig een vriendin van jou
ik wou dat vragen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 07-07-2007 @ 00:05 :
ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen, hun gevoelens zo snel omschakelen.. Ik kan het iig absoluut niet..

ik huppel van scharrel naar scharrel, maar relaties, nee
Ik kan het ook écht niet. Scharrelen is prima, maar zodra de scharrel in kwestie relatiegedrag begint te vertonen, dan is het over. Ik kan niet vervangen, want ik denk bij alles alleen maar 'het is toch niet hetzelfde, boehoehoe'. Ik ben vrij monogaam in mijn liefde, geloof ik, het kan echt niet naast elkaar.

Het is handig als je het wel kunt en ik denk ook niet dat het betekent dat de vorige relatie voor hen niks betekende, maar ik vraag me altijd af of die mensen niet gewoon moeite hebben met alleen zijn, of die zich wel compleet kunnen voelen zónder relatie.

Of misschien ben ik wel te kritisch of te typisch en kom ik gewoon veel minder mensen tegen die echt bij mij passen. Ik kan best veel mensen leuk vinden, maar de klik die nodig is voor een goed werkende relatie is vrij zeldzaam.

*haalt schouders op* Ieder z'n meug. Ik vind het prima, zolang het niet míjn ex is die na twee weken een ander heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 15:00
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
Bij mij liep het best raar,

Ik had iets meer als een jaar een vriend, die was anderhalf jaar jonger als ik. We hadden de laatste 2/3 maanden bijna alleen nog maar ruzie, maar als we bij elkaar waren was alles zo leuk, en zo fijn!Ik had al in de gaten, dat hij het ook niet meer zo zag zitten, maar, we konden gewoon niet zonder elkaar. Toen op een gegeven moment heb ik het toch uitgemaakt, en heb er niet lang over getreurd, omdat ik dat denk ik al tijdens de relatie had gedaan. Hij bleek het ook niet zo erg te vinden . Waarom hij het niet zelf uit heeft gemaakt weet ik nog steeds niet, ik denk.. Niet durven ofzo?
Maar, toen had ik een keer afgesproken met een jongen waarbij ik al 4 jaar in de klas zat, en dat was ook nog best een leuke jongen, dat was nog geen week nadat het uit was. Ik vond die jongen steeds leuker, en hij mij ook. Toen heeft hij mij gevraagt, maar ik heb nog een maand gewacht met 'Ja' zeggen, omdat ik het anders lullig vond voor mijn vorige vriend. Ik was er toen al wel overheen, door m'n nieuwe vriend. Het is inmiddels na 5 maanden uitgegaan, en nu een maand later, willen we elkaar weer terug, we kunnen niet zonder elkaar. Maar eerst willen we alletwee op vakantie zijn geweest, zodat we kunnen doen wat we willen en dan kijken hoe het dan gaat. Maar zoals we nu met elkaar omgaan, lijken we weer precies een stel !
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
CHRISTELTJE schreef op 08-07-2007 @ 16:00 :
Bij mij liep het best raar,

We hadden de laatste 2/3 maanden bijna alleen nog maar ruzie, maar als we bij elkaar waren was alles zo leuk, en zo fijn!
dat vind ik knap. leg uit.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:56
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 02-07-2007 @ 17:51 :
Hoi ik heb een vraag.

Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je van de ene relatie direct in de andere terechtkwam en wel erg veel liefdesverdriet had om de vorige?
Of hier iets over gehoord? Zoja, hoe liep dat af, en wat is het verhaal eromheen?

Mijn verhaal is erg lang, maar het komt erop neer dat ik het na 2,5 jaar heb uitgemaakt en dat dat allemaal snel is gegaan. Op dat moment was ik heel zeker van mijn gevoelens om het uit te maken en ik was langzaamaan verliefd geworden op een vriend van hem. Ondanks dat ik veel van mijn vriend hield, liep het toch dood en heb ik het uitgemaakt.
Mijn exvriend is heel erg verdrietig en eerst voelde ik niet zoveel van verdriet maar nu heb ik het heel erg moeilijk en mijn nieuwe vriend voelt zich hierdoor onzeker. Mijn exvriend zit erg in mijn hoofd. Mijn nieuwe vriend is echt een schat en ik wil hem gen pijn doen maar ik ben dus wel erg verdrietig. Tips zijn ook welkom in mijn situatie.

xx
Je bent gewoon moeilijk. Ik zou zeggen maak een strop en hang jezelf.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 05:13
Verwijderd
Citaat:
CHRISTELTJE schreef op 08-07-2007 @ 16:00 :
Bij mij liep het best raar,

Ik had iets meer als een jaar een vriend, die was anderhalf jaar jonger als ik. We hadden de laatste 2/3 maanden bijna alleen nog maar ruzie, maar als we bij elkaar waren was alles zo leuk, en zo fijn!Ik had al in de gaten, dat hij het ook niet meer zo zag zitten, maar, we konden gewoon niet zonder elkaar. Toen op een gegeven moment heb ik het toch uitgemaakt, en heb er niet lang over getreurd, omdat ik dat denk ik al tijdens de relatie had gedaan. Hij bleek het ook niet zo erg te vinden . Waarom hij het niet zelf uit heeft gemaakt weet ik nog steeds niet, ik denk.. Niet durven ofzo?
Maar, toen had ik een keer afgesproken met een jongen waarbij ik al 4 jaar in de klas zat, en dat was ook nog best een leuke jongen, dat was nog geen week nadat het uit was. Ik vond die jongen steeds leuker, en hij mij ook. Toen heeft hij mij gevraagt, maar ik heb nog een maand gewacht met 'Ja' zeggen, omdat ik het anders lullig vond voor mijn vorige vriend. Ik was er toen al wel overheen, door m'n nieuwe vriend. Het is inmiddels na 5 maanden uitgegaan, en nu een maand later, willen we elkaar weer terug, we kunnen niet zonder elkaar. Maar eerst willen we alletwee op vakantie zijn geweest, zodat we kunnen doen wat we willen en dan kijken hoe het dan gaat. Maar zoals we nu met elkaar omgaan, lijken we weer precies een stel !
je praat poep meisje!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2007, 07:59
Verwijderd
Ik zie het vaak genoeg om me heen en zie het ook wel goed gaan. Maar ik snap er zelf echt helemaal niks van. Zou het zelf niet kunnen. Iig niet als ik heel veel om die jongen heb gegeven.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 09:27
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 09-07-2007 @ 00:56 :
Je bent gewoon moeilijk. Ik zou zeggen maak een strop en hang jezelf.
En jij vraagt je serieus af waarom je eenzaam bent.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:50
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-07-2007 @ 06:13 :
je praat poep meisje!
waarom dat. zo is het wel gelopen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:52
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 08-07-2007 @ 16:44 :
dat vind ik knap. leg uit.
omdat we alleen over msn of sms of telefoon ruzie hadden,
als ik er in het echt dan over wou praten, negeerde hij het, en zei dat het wel goed was en bood zn excuses aan.
maar een dag later waren we weer terug bij af
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
CHRISTELTJE schreef op 09-07-2007 @ 23:52 :
omdat we alleen over msn of sms of telefoon ruzie hadden,
als ik er in het echt dan over wou praten, negeerde hij het, en zei dat het wel goed was en bood zn excuses aan.
maar een dag later waren we weer terug bij af
oh dat gedoe. ja dat herken ik wel. maar dingen uitpraten op msn en via de telefoon is ook martelen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 10:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 09-07-2007 @ 00:56 :
Je bent gewoon moeilijk. Ik zou zeggen maak een strop en hang jezelf.
Ik ben eens gebanned voor dit soort opmerkingen.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 14:27
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 09-07-2007 @ 23:57 :
oh dat gedoe. ja dat herken ik wel. maar dingen uitpraten op msn en via de telefoon is ook martelen.
dat is ook wel, maar, hij wou nooit in het echt praten, dus had geen andere keus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Triest kerstverhaal
Hans Berger
4 07-12-2008 21:54
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie ik weet niet hoe je het moet noemen
ziggy
8 20-05-2003 20:34
Seksualiteit Seks met nieuwe vriend
-Meisje-
33 03-02-2003 21:15
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek eens verliefd, altijd verliefd...
Chloe Siere
6 03-09-2001 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.