Oud 27-11-2016, 14:46
thom69
thom69 is offline
Ik ben nu 3 maanden gestopt met tabak (eerste poging, in een keer helemaal gestopt) en 3 maanden met wiet/hasj (en die 3 maanden daarvoor maar een halve per week gerookt in plaats van elke dag toen ik nog verslaafd was)

Nu mis ik het héél erg om afentoe high te worden, een daggie in t weekend.

Dacht aan een pijpje te kopen om gewoon puur te roken. Zou dit extra schadelijk zijn voor mijn longen? Of is dat niet zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2016, 16:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is allemaal schadelijk, rook inademen is schadelijk punt uit.
Als je hasj wil nemen en je longen sparen, kun je spacecake bakken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2016, 20:41
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Als je een pure joint of puur uit een pijpje rookt is dit veel minder zwaar voor je longen.
Dit komt omdat er geen teer, nicotine en andere slechte stoffen inzitten. Dus ik zeg goed plan!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 10:52
BassPredator
BassPredator is offline
Dacht aan een pijpje te kopen om gewoon puur te roken. Zou dit extra schadelijk zijn voor mijn longen? Of is dat niet zo?[/QUOTE]

Of vapen, zoals ze in America doen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2016, 21:29
Flexian420
Flexian420 is offline
Ik herken de verlangen naar het stoned worden!!!!!!
Ik was even 2 weken gestopt met blowen maar verlangde heel erg naar het stoned zijn dus heb gister weer 1 keer een jointje gerookt

maar of het schadelijk zou zijn dat pijpje... Natuurlijk is het schadelijk want de rook komt alsnog door je longen maar het zal 100% zeker veel maar ook echt veel minder schadelijk zijn als je het puur uit een pijpje zou roken of gewoon een normale pure joint
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 07:10
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik blow niet want ik rook niet meer, maar ik neem regelmatig een hasj-chocolaatje. Zelf vind ik dat ook een veel fijnere high, langer en stabieler. Je kunt ze vrij simpel maken:

Spoiler


Zoiets lijkt me sowieso minder schadelijk voor je longen dan iets roken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 09:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vergeet niet dat stoned worden voor je hersenen zijn uitgegroeid extreem negatieve gevolgen heeft voor je cognitieve vaardigheden als volwassene. Dus probeer het rustig aan te doen, nadat je 21 bent kun je los
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 15:00
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Wiet bevat THC en canabinoids, die canabinoids zitten van nature ook in je hersenen en wiet versterkt dat blije gevoel. Hoewel Het onmogelijk is om dood te gaan van een joint (mits je het zonder tabak rookt) maar het is inderdaad niet goed im daarmee in aanmerking te komen voor je 21e omdat het beter is ok gewoon een normale jeugd te hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.