Oud 19-04-2017, 12:13
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Hoeveel make up hoor je eigenlijk te dragen in de brugklas als je het wilt ik doe meestal alleen mascara op ik zie soms ook meisjes van mijn leeftijd ( 13/14 jaar ) die all ogenschaduw en eyeliner dragen maar ik ben bang als ik dat dan ineens ga doen dat ik word uitgelachen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2017, 12:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er hoort helemaal niks Sommige mensen gaan nooit make up dragen, andere mensen weer alleen op feestjes en weer anderen willen zonder foundation de deur niet uit.
Draag vooral waar jij je fijn bij voelt. Experimenteer eventueel op een vrije dag, of na school met nieuwe looks en producten.

Ik ben 21 en naar de universiteit draag ik meestal geen make up (ik studeer informatica - mijn medestudenten zijn niet zo bezig met wat je draagt). Naar stage wil ik er iets verzorgder uitzien, dan draag ik mascara, teken ik mijn wenkbrauwen bij en breng ik wat blush aan als ik daar tijd voor heb. Ik heb altijd lippenbalsem, een lip stain en mijn favoriete lipstick in mijn tas zitten. Als ik zin heb in kleur op mijn lippen breng ik een van die producten nog aan in de trein onderweg naar stage.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 10:45
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Precies wat Elin3 zegt. Immers dragen sommige mensen meer make-up omdat anderen het ook doen (erbij willen horen) of omdat ze bang zijn dat ze niet 'volwassen' worden gezien zonder make-up. Ben gewoon wie je wilt zijn en houd je aan je eigen mening wat jij vind van make-up. Draag jij het liever niet teveel, doe dat dan ook niet. Al is experimenteren niet verkeerd.

Offtopic @Elin3: 21 jaar en universiteit Informatica? Dat doe je dan erg snel haha! Ikzelf ben nu 19 en ben nu deze zomer bijna klaar met mijn MBO4 applicatieontwikkeling opleiding waarna ik HBO informatica/softwareontwikkeling zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 11:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Offtopic @Elin3: 21 jaar en universiteit Informatica? Dat doe je dan erg snel haha! Ikzelf ben nu 19 en ben nu deze zomer bijna klaar met mijn MBO4 applicatieontwikkeling opleiding waarna ik HBO informatica/softwareontwikkeling zou kunnen doen.
Ik was altijd al een relatief jonge leerling (ik ben van oktober '95), begon op de basisschool toen ik drie was en op de uni toen ik zeventien was
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Make-up
Rivka
78 14-07-2012 10:08
Liefde & Relatie Bleh, make-up!
mmbouw92
52 10-08-2009 22:14
Lichaam & Gezondheid jongens en make-up
SimplyABoy19
50 17-05-2004 19:20
Lichaam & Gezondheid Make-up 'aanbrengding' los te koop?
johnbiezen
30 31-01-2004 16:35
Lifestyle make up
axel tha best
8 09-03-2003 17:47
Lifestyle Het grote make-up TOPIC
Verwijderd
65 25-08-2002 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.