Oud 29-05-2002, 22:23
sofie
sofie is offline
Mjah, ik vraag me namelyk een paar dingetjes af.. en ik hoop dat ik door dit forum antwoord kan krygen..
Myn vriend zegt vaak dat hy bly met me is (ow je meent het) maar ook op gebied van sex..

Ik ben namelyk voor veel dingen in en ik hou van afwisseling.. hy was in het begin heel erg verbaasd dat ik degene was, die aanleiding gaf om met elkaar naar bed te gaan.. ik hou van pypen en vind het fyn om gebeft te worden.. ik slik alles door en hy komt ook in me klaar..

Ik heb het hier wel eens met mn vriendinnen over gehad en die verklaren me dus allemaal voor gek..
Zy gruwen al by het woord pypen, laat staan doorslikken en beffen, jah dat is maar te intiem en het ziet er zo vies uit beneden (ooit van scheren gehoord) ..
Als een jongen je klaarkomt, ben je gelyk zwanger (pil?)

Nu vraag ik me dus af.. ben ik nu raar ?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 22:29
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Je moet je niet laten beïnvloeden door wat anderen vinden/denken. Doe waar jíj je prettig bij voelt. (vind ik)
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 22:46
Rosie
Rosie is offline
Mee eens, wat hier boven staat. Als je jezelf er goed bij voelt en je vriend ook, is het toch ok?
Als ik eens dingen niet moest gaan doen omdat sommige vriendinnen zeggen dat dat vies is, zou ik veel moeten laten(op sexueel gebied dan) en dat zijn dingen die ik juist niet wil laten.
In het begin had ik er ook vaker over maar ik kreeg er zoveel commentaar op dat ik nu niks meer zeg.
En waarom zou pijpen en slikken en dat sorrt dingen vies zijn?!?!
Dat snap ik niet, je weet van elkaar wel of diegene het schoon houdt ja of nee dan is er toch niks aan de hand?!?!

Nouja, gewoon lekker doen wat je zelf leuk/lekker what ever vindt..

Succes

xxxx *Rosie*
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 22:59
Black-X
Black-X is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Je moet je niet laten beïnvloeden door wat anderen vinden/denken. Doe waar jíj je prettig bij voelt. (vind ik)
precies..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:19
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Wat is daar nou raar aan?!?! Ik vind het hartstikke normaal, dat doen wij ook allemaal.....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:38
Verwijderd
Idiote vriendinnen heb jij?? o_O
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:55
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Je moet er gewoon veel over praten. Begin gesprekken over masturberen, dat doet het ook altijd goed.
Het blijft toch een soort taboe dat je moet doorbreken. De meeste mensen op het forum hier kijken ook nergens van op en voor de meesten zullen ook de meningen van jouw vriendinnen nogal vreemd overkomen. Dat komt volgens mij omdat er natuurlijk hie de hele dag over seks wordt gepraat en dan ook nog eens de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik geloof dat ik hier laatst nog zag staan dat iemand op een hele andere manier tegen anale seks aankeek door dit forum.
Nogmaals, veel over praten, doet volgens mij wonderen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 00:51
QT
Avatar van QT
QT is offline
ik weet niet of je nou heel erg naar die meningen moet luisteren

die meiden praten ook een heel eind elkaar na maar achter gesloten deuren zijn het vast "geen engeltjes"
ik bedoel ze zeggen misschien wel dat ze t vies vinden enzo maar misschien fantaseren ze erover/willen ze het zelf ook wel

en zoals hierboven al gezegd is je moet doen wat je zelf prettig vindt en wat je vriend prettig vindt
vriendschappen groeien vaak toch uit elkaar je gaat naar andere scholen etc. contact vervaagd, maar ik neem aan dat jij verwacht lang met je vriend samen te zijn en van die vriendjes zal uiteindelijk wel je partner voor het leven worden dus daarmee moet je het uiteindelijk prettig maken enzo


nouja ik vind je geen raar iemand het lijkt mij ook zeer opwindend om een meisje oraal te bevredigen
__________________
M.D.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 07:40
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Die meiden zijn gewoon bang voor zulk soort dingen zijn er gewoon nog niet klaar voor. Dan gaan ze zo reageren. Wacht maar tot zij een serieuze relatie hebben en sex hebben met die jongen dan veranderen ze wel van gedachten
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:41
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
doe wat jij lekker vind,
ik bef ook graag en me vriendin vind het ook niet erg om te pijpen (als ze dat wel vind mag ze het bij deze niet meer want als ze iets doet met de instelling "k geef er nix om" hoeft da ook nie......)


ontopic:
misschien houden hun wel van sm of andere dingen waar jij niet van houd... boeiend das toch iedereen voorzich?
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:09
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
waarom moet jij je aantrekken wat anderen niet doen? doe lekker waar jullie zelf zin in hebben en genit er van!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:14
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
doe wat jij lekker vind,
ik bef ook graag en me vriendin vind het ook niet erg om te pijpen (als ze dat wel vind mag ze het bij deze niet meer want als ze iets doet met de instelling "k geef er nix om" hoeft da ook nie......)


ontopic:
misschien houden hun wel van sm of andere dingen waar jij niet van houd... boeiend das toch iedereen voorzich?
ik vind het keigeil om te pijpen en kep nu een paar keer geslikt en kvind het helemaal niet erg misschien zelfs wel geil...
en tis ook lekker om gebeft te worden...

kvind het leuk dat we nieuwe dingen proberen en anderen hebbe daar niks mee te maken wij doen toch wat wij leuk vinden dus laat je vrienden gewoon denken als jij t lekker vind is t toch goed?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:16
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:


ik vind het keigeil om te pijpen en kep nu een paar keer geslikt en kvind het helemaal niet erg misschien zelfs wel geil...
en tis ook lekker om gebeft te worden...

kvind het leuk dat we nieuwe dingen proberen en anderen hebbe daar niks mee te maken wij doen toch wat wij leuk vinden dus laat je vrienden gewoon denken als jij t lekker vind is t toch goed?
da zeg ik..
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
grrr k geef me eigen mening!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:03
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
grrr k geef me eigen mening!!!

is zelfde als de mijne
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:05
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:



is zelfde als de mijne
ók dan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:47
Verwijderd
Ha, wacht maar wat die vriendinnen zeggen als ze dr allemaal echt zelf mee beginnen. Als ze niet gebeft willen worden missen ze zekerz weten wat, als ze niet willen pijpen, ja hun keus.. Nouw ja, ze zijn nog een beetje errug niet 'open minded' maar ik vidn jou helemaal niet raar hoor. Kvinnut doodnormaal al die dingen, kdoe ut ook, hou idd ook van afwisseling etc etc.

Mijn vriendinnen vonden alles in ut begin ook maar raar en ranzig, maar die zijn allemaal stuk voor stuk bijgedraaid en sommigen nog dirtier minded dan ikkuh
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:00
sofie
sofie is offline
Hmm, ik ben toch wel bly met de reacties..
Ze hebben me iig heel erg geholpen, ik dacht da'k een soort paria was tussen mn vrienden, maar blykbaar is het wel normaal, daar ben ik heel erg opgelucht mee. (Niet dat de ideeen van mn vrienden de sex tussen myn vrien en ik beinvloeden) maar toch is het een geruststelling.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:43
Verwijderd
tja je hebt vrij preutse vrienden...
ik ook hoor... 'k kan er met hen ook niet over beginnen, tenzij als het grappig is. een serieus gesprek over seks met m'n beste vriendin bijvoorbeeld, daar begin ik nog niet meer aan... die begint dan keihard over iets anders, wetewel?
gelukkig heeft mijn vriend een minder preutse vriendenkring en kan ik met zijn vrienden ook goed praten
shit man die kennen heel ons seksleven wat hij niet zegt, zeg ik wel...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:58
Verwijderd
neej je bent niet raar, je vriendinnen hebben gewoon nog een hoop te ontdekken op het gebied van sex.
(ik ook hoor maar het lijkt mij juist leuk/lekker om dat allemaal te doen....nix ranzigs aan of wat dan ook)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Probleem :confused: :confused:
Man.Utd.
16 29-10-2003 15:10
ARTistiek d0mMe vraag :confused:
Nebuchadnezzar
5 27-04-2003 19:00
De Kantine Met engels bier gaan de belletjes naar beneden hoe kan dat :confused:
Maradinus
19 01-02-2003 14:19
Liefde & Relatie verdriet + pijn, maar toch blij om haar te zien :confused:
moenbase
10 01-08-2002 17:28
Liefde & Relatie vreemde zaken... :confused:
stefanietje
19 23-01-2002 13:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.