Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2007, 17:40
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
welke vakken doe jij allemaal,
Waar ben je klaar mee, waarmee niet? Wat duurt (te) lang, wat zou je dubbel kjunnen doen
iriteert jou buurman ook zo?

enz.

TS begint:
Ik ben ontzettend trots want ik ben begonnen met leren. Geschiedenis. Dmv de link uit het andere topic
(http://www.werkplaats.wolters.nl/)
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Advertentie
Oud 01-04-2007, 17:46
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
kunst schreef op 01-04-2007 @ 18:40 :
welke vakken doe jij allemaal,
Waar ben je klaar mee, waarmee niet? Wat duurt (te) lang, wat zou je dubbel kjunnen doen
iriteert jou buurman ook zo?

enz.

TS begint:
Ik ben ontzettend trots want ik ben begonnen met leren. Geschiedenis. Dmv de link uit het andere topic
(http://www.werkplaats.wolters.nl/)
Handige site.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 01-04-2007, 17:47
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 01-04-2007 @ 18:46 :
Handige site.
zeker, heel veel vragen, per onderdeel maar ook totaal.
Als je goed kijkt zijn er ook samenvattingstips (vragen+antwoorden) alle data en begrippen!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 01-04-2007, 18:38
Verwijderd
Ik ben voor bijna alle vakken klaar met de stof, morgen nog een laatste les wiskundeb2 en dan hebben we het geheel gehad. Voor scheikunde en natuurkunde maken we al sinds de voorjaarsvakantie examenopgaven dus stiekem ben ik het daar al zat voor .

Ik heb de komende weken nog mijn mondelingen voor Nederlands, Engels en een zware wiskundeB2 toets, ik heb het gevoel dat als dát over is ik pas écht ga beginnen met leren.
Oud 01-04-2007, 18:47
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb morgen mijn laatste pta, daarna nog een herkansing en dan ga ik eerst even genieten van mijn welverdiende rust voor ik ga beginnen te leren
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 01-04-2007, 19:11
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 01-04-2007 @ 19:47 :
ik heb morgen mijn laatste pta, daarna nog een herkansing en dan ga ik eerst even genieten van mijn welverdiende rust voor ik ga beginnen te leren
ik heb over 2 weken pas mijn laatste PT A's en herkansingen pas 20 april ofzo
daarna gaan we met school 1 week weg
k heb ontzettend weinig leertijd
Maar ik haal het wel, heb niet het gevoel dat het veel werk is namenlijk
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 01-04-2007, 19:27
Verwijderd
Woensdag mijn laatste SE, en dan beginnen met voorbereiden. Langzaam.
Oud 01-04-2007, 19:39
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb de twee weken voor de meivakantie nog een tentamenweek met 9 tentamens. Jippie. En aankomende week ook nog drie.
Oud 01-04-2007, 21:54
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Wij zijn vrijwel voor elk vak door de stof heen, en voor wiskunde b1,2 zijn we zelfs al een maand met oude examens bezig.
Ik ben van plan om in de meivakantie het meeste leerwerk te doen voor zover dat nog moet.
Oud 01-04-2007, 22:43
Verwijderd
ik ben voor bijna alle vakken al een poosje met herhalen bezig Alleen met aardrijkskunde nog niet. Het gaat hier eigenlijk allemaal prima!Behalve dat ik het naar bed gaan al bijna twee uur aan het uitstellen ben
Oud 01-04-2007, 23:54
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik frustreer me niet, vind het alleen raar dat ik 2.5 week na mijn laatste tentamen mijn eerste examen alweer heb. Dacht dat er vorig jaar bij mijn havo vriendjes die toen examens hadden veel meer tijd tussen zat.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 02-04-2007, 08:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Eerder frustraties rondom het examen, zoals de aangescherpte aanwezigheidsplicht, gezeur met letterkunde waar ik een vrijstelling voor heb omdat ik het vorig jaar allemaal al heb gedaan, en mn docente nederlands me wel bij alle letterkundelessen als afwezig opgeeft terwijl ik er dus niet hoef te zijn. Verder is mijn gebrek aan motivatie nogal frustrerend.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-04-2007, 08:59
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb dit toch maar verplaatst naar het algemene deel, omdat dit topic net zo goed voor vmbo en havo kan.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 02-04-2007, 12:15
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Deze week laatste tentamenweek... daarna weet ik de definitieve cijfers. Ik vrees op mijn examen vooral voor economie, ook al sta ik daar een 7 afgerond voor... maar dat blijft moeilijk. Verder is geschiedenis heel veel.... en de rest zou moeten lukken. Met de stof voor de examens zijn we zo goed als klaar, behalve met geschiedenis,daar moeten we nog de helft van het onderwerp: de koloniale relatie tussen Nederland en Nederlands-Indië
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 02-04-2007, 16:01
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Morgen nog een examen muziek.
Dan nog herkansingen wiskunde, daar moet ik echt een goed punt voor halen.
__________________
~In silence through the night
Oud 02-04-2007, 16:06
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik vind het echt frustrerend dat ik pas volgende week mijn laatste schoolexamenweek heb!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 03-04-2007, 18:06
Verwijderd
Ik heb nu nog 2 weken tentamens en ik denk dat ik vanaf de meivakantie ga leren ofzo. vast niet maar dat zou wel mooi zijn
Oud 04-04-2007, 18:32
fluf
fluf is offline
Ik vind het echt frustrerend dat we op onze school de laatste toetsen niet mogen herkansen
__________________
wachtend op de sneeuw
Ads door Google
Oud 05-04-2007, 15:50
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
In principe hebben wij nu op school alles al gehad.
Literatuur heb ik 2 weken terug afgesloten met een 7
Met Nederlands zijn we al een paar weken aan het oefenen met samenvatten en tekstbegrip, wat ik overigens echt ontzettend moeilijk vind!
Met engels is dit precies hetzelfde, maar hier krijg ik hopelijk ook nog een examentraining voor op school.
Bij economie maken we eigenlijk het hele jaar alleen maar examenvragen, toch blijf ik me iedere keer weer verwonderen over de vragen en worden ze ook niet makkelijker ofzo
AK vind ik wel makkelijk, volgens mij komt dat wel goed hoewel ik echt een hekel heb aan het uit mijn hoofd leren van al die gesteentes!
GS ben ik nu echt heel hard aan het leren maar aangezien ik nog 7 hoofdstukken moet met ieder 4 paragrafen, en ik zo'n 2 paragrafen per uur leer, ben ik best wanhopig..
En ten slotte M&O, dat wordt echt de grootste ramp ooit, maar goed het blijft een keuzevak dus daar ga ik me pas op het allerlaatst richten...
Oud 06-04-2007, 10:12
Knots
Knots is offline
Ik erger me redelijk dood aan mijn natuurkunde leraar. Het was vorig jaar al bekend dat we onwijs achterliepen. Dus ging ik zo vragen wat ie van plan was eraan te doen, zodat we op tijd klaar zouden zijn voor het eindexamen. Nee, ik moest maar op hem vertrouwen, en het zou allemaal wel goed komen.
Goed, nu is het bijna zover, en moeten we nog 3 hoofdstukken . Waaronder kernfysica, wat een van de moeilijkste onderwerpen schijnt te zijn. Hij wil nu zelfs extra verplichtte lessen in onze eigen tijd gaan geven (terwijl zijn lessen 75% van de tijd zwaar nutteloos zijn).
Oud 06-04-2007, 10:12
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
lekker, zo'n leraar
Oud 06-04-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Knots schreef op 06-04-2007 @ 11:12 :
Ik erger me redelijk dood aan mijn natuurkunde leraar. Het was vorig jaar al bekend dat we onwijs achterliepen. Dus ging ik zo vragen wat ie van plan was eraan te doen, zodat we op tijd klaar zouden zijn voor het eindexamen. Nee, ik moest maar op hem vertrouwen, en het zou allemaal wel goed komen.
Goed, nu is het bijna zover, en moeten we nog 3 hoofdstukken . Waaronder kernfysica, wat een van de moeilijkste onderwerpen schijnt te zijn. Hij wil nu zelfs extra verplichtte lessen in onze eigen tijd gaan geven (terwijl zijn lessen 75% van de tijd zwaar nutteloos zijn).
Haha, dan zou ik het toch maar eens zelfstandig gaan doorwerken Kernfysica is juist één van de makkelijkste hoofstukken.. vind ik .
Maar lekker is dat ja.. zo'n leraar. Kan je niet ergens gaan klagen over hem?
Oud 06-04-2007, 12:38
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
ik had ook zo'n natuurkunde leraar, die altijd alles op zijn eigen manier deed en heel andere dingen behandelde dan de echte stof.. Na 3 jaar klagen is hij uiteindelijk toch maar ontslagen
Oud 06-04-2007, 13:09
Knots
Knots is offline
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 06-04-2007 @ 12:20 :
Haha, dan zou ik het toch maar eens zelfstandig gaan doorwerken Kernfysica is juist één van de makkelijkste hoofstukken.. vind ik .
Maar lekker is dat ja.. zo'n leraar. Kan je niet ergens gaan klagen over hem?
Naja, hij is ook m'n mentor, dus dat schiet alvast lekker op. Verder zou ik niet precies weten wie ik dan moet hebben, de decaan ofzo?
Zelf verderwerken is inderdaad de oplossing.
Oud 06-04-2007, 13:10
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Knots schreef op 06-04-2007 @ 14:09 :
Naja, hij is ook m'n mentor, dus dat schiet alvast lekker op. Verder zou ik niet precies weten wie ik dan moet hebben, de decaan ofzo?
Zelf verderwerken is inderdaad de oplossing.
decaan, contactpersonen, jaarcoordinatie, rector
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Advertentie
Oud 06-04-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Knots schreef op 06-04-2007 @ 14:09 :
Naja, hij is ook m'n mentor, dus dat schiet alvast lekker op. Verder zou ik niet precies weten wie ik dan moet hebben, de decaan ofzo?
Zelf verderwerken is inderdaad de oplossing.
Wij moeten dit melden bij de afdelingsleider. Weet niet of dat bij jullie ook zo heet...
Oud 12-04-2007, 20:05
Verwijderd
Afdelingsleider/examencommisie.

Ik erger me nog steeds aan mn PWS (deadline = morgen).
Oud 12-04-2007, 20:21
Crimson
Crimson is offline
morgen literatuur duits en filosofie
maandag grieks
dinsdag geschiedenis
woensdag economie
donderdag wiskunde

en dan zit mn laatste schoolexamenweek er al weer op
leeruren: 1/2 uurtjes tot nu toe? er over praten met klasgenoten helpt ook al, gelukkig zijn veel examens ook gewoon logisch nadenken
Oud 12-04-2007, 20:30
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik ben examennummer 41 en zit vaak voor of achter nummer 39 *40 doet hele andere vakken*
Maar die jongen die dus bijna altijd voor of achter mij zit, die is ontzettend vervelend.

Hij gaat elk tentamen naar de wc, wil elk tentamen een nieuwe blaadje. Zucht en boert de hele tijd. Hij vraagt hele tijd aandacht van de surveillanten en schuift zijn stoel heen en weer.

Ik weet dat ik een mierenneuker ben, maar omdat ik hem sowieso niet mag, kan ik me er moeilijk overheen zetten.

Sowieso probeert hij naar me te fluisteren of ik antwoorden weet en trapt hij tegen mijn stoel als hij achter me zit.

Voor en na de tentamens vraagt hij steeds de datum (ook als we 3 tentamens op 1 dag hebben) vraagt hij of ik goed geleerd heb, of het goed ging, of ik ook zo/n hekel heb aan die docenten.
Opzich heel lief dat hij gaat socializen, maar ik wil dat hij zijn mond houdt.

Tips?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 12-04-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 12-04-2007 @ 21:21 :
morgen literatuur duits en filosofie
maandag grieks
dinsdag geschiedenis
woensdag economie
donderdag wiskunde
Hoeveel tentamens filosofie heb jij dan (gehad)?

Wij hadden in het hele jaar maar 2 tentamens en 1 mondeling namelijk, ik vind dat eigenlijk wel heel weinig hmm.
Oud 12-04-2007, 20:33
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 21:30 :
Ik ben examennummer 41 en zit vaak voor of achter nummer 39 *40 doet hele andere vakken*
Maar die jongen die dus bijna altijd voor of achter mij zit, die is ontzettend vervelend.

Hij gaat elk tentamen naar de wc, wil elk tentamen een nieuwe blaadje. Zucht en boert de hele tijd. Hij vraagt hele tijd aandacht van de surveillanten en schuift zijn stoel heen en weer.

Ik weet dat ik een mierenneuker ben, maar omdat ik hem sowieso niet mag, kan ik me er moeilijk overheen zetten.

Sowieso probeert hij naar me te fluisteren of ik antwoorden weet en trapt hij tegen mijn stoel als hij achter me zit.

Voor en na de tentamens vraagt hij steeds de datum (ook als we 3 tentamens op 1 dag hebben) vraagt hij of ik goed geleerd heb, of het goed ging, of ik ook zo/n hekel heb aan die docenten.
Opzich heel lief dat hij gaat socializen, maar ik wil dat hij zijn mond houdt.

Tips?
Vragen of je ergens anders mag zitten, als er nog andere plaatsen zijn. Lullig, maar goed, je wil niet dat je zakt puur en alleen omdat je de hele tijd wordt afgeleid door een of ander prutjong.
Oud 12-04-2007, 20:35
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2007 @ 21:31 :
Hoeveel tentamens filosofie heb jij dan (gehad)?

Wij hadden in het hele jaar maar 2 tentamens en 1 mondeling namelijk, ik vind dat eigenlijk wel heel weinig hmm.
ik heb 1 tentamen en een essay

Je mag alleen aan het tafeltje zitten met jouw nummer, ik heb het al gevraagd. Ik vind het ook zo overdreven om een klacht tegen hem te doen.
Hij doet niets verkeerd, hij is gewoon stom en dat iriteert me
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 12-04-2007, 20:41
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Morgen schoolexamen geschiedenis. Kind en Burger + drie hoofdstukken Nederlands-Indië...

Gaat niet goedkomen bij mij. Niet omdat ik het niet snap / interessant vind, maar meer omdat de hoeveelheid stof zoveel is en ik te laat ben begonnen omdat ik ook nog actief in de galacommissie ben...

Ik vrees een onvoldoende

Mijn frustraties...
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 12-04-2007, 20:42
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 12-04-2007 @ 21:41 :
Morgen schoolexamen geschiedenis. Kind en Burger + drie hoofdstukken Nederlands-Indië...

Gaat niet goedkomen bij mij. Niet omdat ik het niet snap / interessant vind, maar meer omdat de hoeveelheid stof zoveel is en ik te laat ben begonnen omdat ik ook nog actief in de galacommissie ben...

Ik vrees een onvoldoende

Mijn frustraties...
Plan:
Ik heb mijn tentamen, allebei de boeken in anderhalf uur geleerd, van half 10 tot 11 ''s avonds.

Heb je de stofomschrijving gekregen? Gewoon dat lezen, meer dan genoeg.

Anders even naar www.wolters.werkplaats.nl en de begrippenlijst door kijken en/of de tijdsaanduidingen.

Je hebt het zo geleerd! In iedergeval genoeg voor een voldoende.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 13-04-2007, 07:38
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik heb nou nog twee uur voordat ik wegga en ik ga inderdaad die stofomschrijving maar goed leren.

Ik moet zeggen dat ik gisteravond toch nog lang heb doorgeleerd met als resultaat dat ik kind en burger wel redelijk ken. Vanochtend al hoofdstuk 1 van Nederlands-Indië geleerd, dus in principe nog twee hoofdstukjes...

Helaas staat m'n leraar er wel om bekend ontzettend gemene vragen te stellen dus we zullen zien...

Oja en gisteren had ik een klasgenoot aan de telefoon en die vertelde vrolijk om 16:00 dat ze er al 20 uur had inzitten maar het nog steeds niet beheerste (dus toen raakte ik een beetje in paniek)

Maar dankjewel voor de tip. Wij eindexamenkandidaten moeten elkaar steunen hè
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 13-04-2007, 09:39
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 21:35 :
ik heb 1 tentamen en een essay

Je mag alleen aan het tafeltje zitten met jouw nummer, ik heb het al gevraagd. Ik vind het ook zo overdreven om een klacht tegen hem te doen.
Hij doet niets verkeerd, hij is gewoon stom en dat iriteert me
OMG da's al helemaal weinig. Hoeveel cijfers zijn er dan blijven staan van vorig jaar?

Wil niemand met je ruilen? Ik weet niet, wij hebben niet zo'n tafelnummersysteem, maar ik zat één keer naast iemand die de hele tijd zat te wiebelen en z'n neus op te halen en met z'n voeten tegen de tafel aan te tikken, afleidend en stomvervelend.

Of, beter plan, kun je niet vragen of je (heel zachtjes) muziek mag luisteren, zodat het anderen niet stoort en jij ondertussen niet gestoord wordt door zijn lawaai?
Ads door Google
Oud 13-04-2007, 09:58
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2007 @ 10:39 :
Wil niemand met je ruilen?

Of, beter plan, kun je niet vragen of je (heel zachtjes) muziek mag luisteren, zodat het anderen niet stoort en jij ondertussen niet gestoord wordt door zijn lawaai?
Je mag niet wisselen, daarom zijn de nummers.

Vroegââh, mochten we muziek luisteren na de tentamens. Dat mag nu zelfs niet meer, omdat stofomschrijving ook ingesproken op internet staat.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 16-04-2007, 20:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2007 @ 21:31 :
Hoeveel tentamens filosofie heb jij dan (gehad)?

Wij hadden in het hele jaar maar 2 tentamens en 1 mondeling namelijk, ik vind dat eigenlijk wel heel weinig hmm.
1 examen antropologie
1 examen kenleer
1 examen wetenschapsfilosofie
en praktische opdracht, waarvoor ik een filosofische/sociologische beschouwing van das experiment heb gemaakt
Oud 16-04-2007, 20:19
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 13-04-2007 @ 08:38 :
Ik heb nou nog twee uur voordat ik wegga en ik ga inderdaad die stofomschrijving maar goed leren.

Ik moet zeggen dat ik gisteravond toch nog lang heb doorgeleerd met als resultaat dat ik kind en burger wel redelijk ken. Vanochtend al hoofdstuk 1 van Nederlands-Indië geleerd, dus in principe nog twee hoofdstukjes...

Helaas staat m'n leraar er wel om bekend ontzettend gemene vragen te stellen dus we zullen zien...

Oja en gisteren had ik een klasgenoot aan de telefoon en die vertelde vrolijk om 16:00 dat ze er al 20 uur had inzitten maar het nog steeds niet beheerste (dus toen raakte ik een beetje in paniek)

Maar dankjewel voor de tip. Wij eindexamenkandidaten moeten elkaar steunen hè
Wees blij, ik heb morgen examen over de thema's Oorlog en vrede en Industialiatie in Groot Britannie........ krijg dus geen schoolexamen over Kind tot burger en Nederlands Indie, dus jij kent t al voor t centraal examen
Oud 16-04-2007, 21:16
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Crimson schreef op 16-04-2007 @ 21:19 :
Wees blij, ik heb morgen examen over de thema's Oorlog en vrede en Industialiatie in Groot Britannie........ krijg dus geen schoolexamen over Kind tot burger en Nederlands Indie, dus jij kent t al voor t centraal examen
Achteraf gezien ben ik er ook heel blij mee. Maar ik zat nogal in de stress. Vandaag hoorde ik dat het examen slecht gemaakt was en dat ik een 7,4 had dus ik ga vaker bijna de hele nacht doorleren

Wel raar dat jij examen hebt over totaal andere thema's. Hebben jullie deze thema's ook dit jaar helemaal behandeld? Dan hebben jullie veel gedaan namelijk

Edit: Succes trouwens!
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 16-04-2007, 21:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 16-04-2007 @ 22:16 :
Achteraf gezien ben ik er ook heel blij mee. Maar ik zat nogal in de stress. Vandaag hoorde ik dat het examen slecht gemaakt was en dat ik een 7,4 had dus ik ga vaker bijna de hele nacht doorleren

Wel raar dat jij examen hebt over totaal andere thema's. Hebben jullie deze thema's ook dit jaar helemaal behandeld? Dan hebben jullie veel gedaan namelijk

Edit: Succes trouwens!
Bij mij op school krijgen de geschiedenis-leerlingen ook geen toets over de examenstof.
Oud 17-04-2007, 11:41
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 16-04-2007 @ 22:16 :
Achteraf gezien ben ik er ook heel blij mee. Maar ik zat nogal in de stress. Vandaag hoorde ik dat het examen slecht gemaakt was en dat ik een 7,4 had dus ik ga vaker bijna de hele nacht doorleren

Wel raar dat jij examen hebt over totaal andere thema's. Hebben jullie deze thema's ook dit jaar helemaal behandeld? Dan hebben jullie veel gedaan namelijk

Edit: Succes trouwens!
jeps, deze twee thema's + die twee examen onderwerpen
en dankjewel, haha, ik had er niet zo veel voor geleerd (uurtje), want ik had gisteren een familiefeest, maar het ging nog best aardig
morgen economie 1
Oud 17-04-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 16-04-2007 @ 21:18 :
1 examen antropologie
1 examen kenleer
1 examen wetenschapsfilosofie
en praktische opdracht, waarvoor ik een filosofische/sociologische beschouwing van das experiment heb gemaakt
Hmm, gaaf, veel cijfers. Ik moet minimaal een 7.7 halen voor het eindexamen filosofie, dan sta ik een aaaacht
Citaat:
kunst schreef op 13-04-2007 @ 10:58 :
Je mag niet wisselen, daarom zijn de nummers.

Vroegââh, mochten we muziek luisteren na de tentamens. Dat mag nu zelfs niet meer, omdat stofomschrijving ook ingesproken op internet staat.
Mja, we kregen vandaag ook examennummers, dus wij hebben kennelijk ook opeens een tafelsysteem waarbij je niet mag ruilen. En mp3-spelers/telefoons worden beschouwd als fraude

Nouja, dan zou ik maar hopen dat die jongen heel snel klaar is en snel weggaat. Of 'm een keer aanspreken en zeggen dat 'ie niet zo veel lawaai moet maken.
Oud 17-04-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 17-04-2007 @ 17:56 :
Mja, we kregen vandaag ook examennummers, dus wij hebben kennelijk ook opeens een tafelsysteem waarbij je niet mag ruilen. En mp3-spelers/telefoons worden beschouwd als fraude
Dat is toch normaal? Bij ons op school is het verboden om deze middelen in de examenzaal mee naar binnen te nemen, dus ook niet in je broekzak. Komt er controle en heb je dit in je broekzak zitten bij ons op school dan is dit ook fraude en dus een 1.
Oud 17-04-2007, 19:00
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-04-2007 @ 17:56 :
Hmm, gaaf, veel cijfers. Ik moet minimaal een 7.7 halen voor het eindexamen filosofie, dan sta ik een aaaacht
Mja, we kregen vandaag ook examennummers, dus wij hebben kennelijk ook opeens een tafelsysteem waarbij je niet mag ruilen. En mp3-spelers/telefoons worden beschouwd als fraude

Nouja, dan zou ik maar hopen dat die jongen heel snel klaar is en snel weggaat. Of 'm een keer aanspreken en zeggen dat 'ie niet zo veel lawaai moet maken.
Netjes hoor, ik vond kenleer zo suf dus daar had ik maar een 5 voor, maar ja helaas helaas, maar jij hebt dan toch maar 1 cijfer minder dan ik ?

Enne wij mogen gewoon random aan een tafeltje gaan zitten, als het op klas is (bij gemeenschappelijke vakken), op klas, en bij een deelvak (bijv wiskunde a1), op vak. Maar verder gewoon random. Maargoed, wij zijn maar met 90 volgens mij (3 gymnasium klassen), verder geen andere examenkandidaten.

En wij mogen alleen geen tas mee in de zaal, verder heb ik mn ipod en telefoon gewoon in mn broekzak zitten
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Frustraties over groepsprojecten
Annie Koek
5 12-01-2014 08:59
Verhalen & Gedichten frustratie
SiemdeCyper
14 16-11-2004 17:45
Games Welk(e) level/missie/objective/whatever. .heeft jou het meest gefrustreerd ???
Verwijderd
31 06-11-2002 10:08
Seksualiteit Heb jij seksuele frustraties?
^AmArU^
35 29-04-2002 18:22
ARTistiek frustraties (verhaaltje)
Ninnoc
6 21-02-2002 12:49
Verhalen & Gedichten Gefrustreerd (engels)
Fun4ever
8 05-10-2001 15:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.