Oud 05-04-2017, 16:01
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Hi,

Ik vroeg me af wat voor soort kleren jullie leuk vinden (meiden en jongens) graag vermelden of je een meisje of jongen bent (staat soms niet op het profiel misschien).

Voor de meiden, wat vinden jullie van leggings? Vinden jullie dat dat hoerig is, of juist leuk? Voorbeeld: https://www.lesara.nl/glanzende-legg...mpaign=soquero

En wat vinden jullie nog meer van kleren? Vinden jullie merk belangrijk, moet het per se duur zijn of zijn goedkope simpele kleren ook goed? En wat draag je zoal graag?

Eventueel (zou wel leuk zijn haha) foto's of linkjes sturen naar de foto's van jullie soort kleren (bijv. de website van het merk of link naar het product op een webshop).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2017, 16:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik draag veel basic t-shirts (maar liefst dan wel met mooie halslijn), rolled met panty, in de zomer soms ook wel met legging of met een jurkje i.p.v. een rokje. Ik draag ook graag spijkerbroeken en heb een zwarte coated denim die ik veel draag. Als het nog te koud is voor t-shirts met korte mouwen dan draag ik meestal een zwart of grijs capuchon-vest over mijn t-shirt.

Paala en Peoples Avenue vind ik fijne merken voor shirts. Als ik achter de PC zit kan ik wel wat plaatjes opzoeken.

Goedkope kleding vind ik niet erg, maar ik vind het wel belangrijk dat kleding lang mooi in model blijft. En tsja, dat gaat niet altijd goed samen op. Ik draag relatief tijdloze kleding, dus sale shoppen is dan wel een goede oplossing. Pasvorm vind ik dan ook best belangrijk.

Edit: Ter info, ik ben een vrouw, studeer nog en ben 21
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 05-04-2017 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 16:46
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Jongen/13jaar, ik draag GEEN skinny jeans maar gewoon beetje losse, donkere broeken. Meestal leeg t-shirtje met soms een addidas vest erover. Schoenen zijn altijd Nike AirMax 1990
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 17:15
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Zolang het zwart of blauw is dan vind ik het wel goed getailleerd en niet te hoerig
__________________
Without music, life would be a mistake

Laatst gewijzigd op 08-05-2017 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 19:58
Verwijderd
Ik ben een meisje van 13 ( bijna 14)
Ik draag heel vaak een skinny jeans. ik vind ze heel erg lekker zitten. Vooral zwart ( of donker grijs) dat gaat bijna overal mee. In de winter draag ik vaak een trui of een shirt met een lange vest erover
https://musthavesforreal.com/wp-cont...ed-270x340.jpg
https://musthavesforreal.com/wp-cont...rint-dames.jpg

in de zomer vind ik het wel leuk om een jurkje aan te doen of een ( korte) broek met een dunne shirt. Ik heb laatst nog een shirt gekregen die ik heel leuk vond dat was zeg maar zwart aan de voorkant en het heeft een kanten rug. Naja ik vond het zelf heel leuk


En verder leuke kledingstukken zijn vind ik:
een skater rokje
cropped nike sweater
cropped shirt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2017, 12:42
nikkimcrway
Avatar van nikkimcrway
nikkimcrway is offline
Ik ben een geval apart :')

Ik ben een meid, 15
Ik zit in de alternatieve stijl. Wat meer richting de punk en emo kleding. In de zomer draag ik geruite rokjes met van zo'n sokken tot aan je knie met een visnet legging eronder. soms een waistcoat vest erop maar meestal T-shirts. Wanneer het wat kouder is draag ik altijd zwart met meestal zwarte ripped jeans en band T-Shirts en veel armbandjes. Ik draag altijd mijn zwarte neppe all stars

Laatst gewijzigd op 07-05-2017 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 16:13
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ik draag bijna altijd een korte broek, zelfs met sneeuw. Het is dat het niet op mijn werk mag..
Verder t shirts en bloesjes en veiligheidsschoenen van cranebroek of soms echte houten klompen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 20:25
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Ik ben een geval apart :')

Ik ben een meid, 15
Ik zit in de alternatieve stijl. Wat meer richting de punk en emo kleding. In de zomer draag ik geruite rokjes met van zo'n sokken tot aan je knie met een visnet legging eronder. soms een waistcoat vest erop maar meestal T-shirts
Geweldig!
Het liefst zou ik alleen maar zwart willen dragen maar dat mag niet van mijn ouders, kleren zoals jij ze draagt zouden ze niet goedkeuren (jammer genoeg)
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 09-05-2017, 15:43
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Citaat:
Ik ben een geval apart :')

Ik ben een meid, 15
Ik zit in de alternatieve stijl. Wat meer richting de punk en emo kleding. In de zomer draag ik geruite rokjes met van zo'n sokken tot aan je knie met een visnet legging eronder. soms een waistcoat vest erop maar meestal T-shirts. Wanneer het wat kouder is draag ik altijd zwart met meestal zwarte ripped jeans en band T-Shirts en veel armbandjes. Ik draag altijd mijn zwarte neppe all stars
Haha, niks mis met een alternatieve stijl hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Liefde & Relatie Complimentjes/ mening van je vriend(in)
Verwijderd
20 12-05-2004 16:53
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 17:17
Lichaam & Gezondheid Abortus; ja of nee?
Verwijderd
196 30-01-2004 19:42
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 12:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.