Oud 14-02-2002, 11:49
devilcat
devilcat is offline
Het gaat dus hier om :

Ik heb al een jaar een vriend en het gaat heel goed we houden veel van elkaar enzo.

Maar nu staat er telkens in zijn agenda foto's van andere meisjes uit zijn klas [ omdat die meisjes die foto's aanboden heeft hij ze maar aangenomen] maar het stoort me heel erg.

Ook staat zijn agenda vol met teksten van andere meisjes en zelf dingen als "Damn je kankerlekker, en , I LOVE YOU, en ik hou van je , en de hele dag "liefs -xxxx-...." Ik word er ZO gek van, Hij gaat met 2 meisjes in zijn klas soms om, [die dus ook die dingen schrijven]

Gisteren vroeg ik hem of ik zijn agenda mocht zien , een toen deed ie heel geheimzinnig, en altijd als ik in zijn telefoon kijk heeft ie alle smsjes van die meisjes verwijdert zodat ik ze niet lezen kan.

Maar die meisjes zijn allemaal niet moooi, jong, dun etc dus daar hoef ik niet bang voor te zijn, maar toen mocht ik zo zijn agenda zien en toen stond er weer van : Hy heb je een oogje op...." en "hey je ziet er wel schattig uit in je zwembroek "

Ik heb het erover dat ik het moeilijk vind enzo, en 's avond toen we gingen slapen vroeg ik iets wat ik al weer ben vergeten maar daaarop antwoorde hij " moet je ook niet 2 uur lang zitten zeiken over die meisjes "

ik heb het er gewoon moeilijk mee ,ik weet er niet mee omte gaan met deze jaloezie.

Kijk het een meisje is die ik ken , dan vind ik het niet erg. Maar diegene ken ik niet.


bedankt voor degene die het hebben gelezeb

react alsjeblieft
-xxxxxx-
Devilishcat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 12:29
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
k zou tege hem zegge dat je ut egt nie leuk vind en alsie zo doorgaat dat je dan zoiets hebt van bekijk ut dan maar..misgien helpt dat
k weet ook wel dattut moeiluk is om ut dan uit te make en k denk ook nie dat je dat wil...maar alsie dan nog doorgaat is dat misgiien wel beter iig heel veel met hem derover prate en alsie dan bot doet of je afwijst laatum dan lekekr in de stront zakke
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 12:52
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Je weet neem ik aan dat sommige meisjes zo'n dingen schrijven en zich ook zo gedragen. Bij mij in de klas zitten ook een paar van zo'n meisjes, ze flirten wat, maar 9 van de 10 keer hebben ze zelf ook al een vriendje. Conclusie: ze vinden het gewoon leuk om zo flirterig te doen.

Maar dat neemt niet weg dat jij je daar niet fijn bij voelt. Maak je vriend duidelijk dat je er echt mee zit, en dat hij het alleen maar erger maakt door geheimzinnig te doen. Stel hem een vergelijking voor, hoe hij het zou vinden als jongens zo tegen jou zouden doen. Praat er over, het moet niet tussen jullie in gaan staan.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:27
Piccola
Piccola is offline
Ik zou het, denk ik, ook niet echt op prijs stellen!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:32
chanel
chanel is offline
ik snap t wel, ik zeik ook altijd over alles door... alleen doet hij niet geheimzinnig over zn telefoon en zo.


Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 14:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou, ik zou het ook niet leuk vinden... Lekker lullig als andere meisjes zoiets tegen je vriendje zeggen. Ik zou zeggen, dat je dit echt niet leuk vindt. Misschien kun je die meisjes ontmoeten, want je zegt dat je het niet erg zou vinden, als je ze kende... wie weet helpt dat...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:05
kizzy
kizzy is offline
ik kan me onwijs voorstellen dat je ermee zit.. zulke teksten zijn weer erg overdreven van hen, daar zou ik ook dingen bij gaan denken.. maar j3e zal hem toch moeten vertrouewn, hoe moeilijk het ook is...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:09
devilcat
devilcat is offline
Ik heb ook al contact gelegd met een van die meisjes, en die deed best aardig enzo, maar nu komt ze "ineens "nooit meer online...
ze had mezelf uitgenodig voor d'r verjaardag! nou dus ik dacht leuk.

Nou blijkt dat ze me geblokkeerd geeft,
en ze zei tegen me vriend : neem maar een JONGEN mee.

nou daaruit concludeer ik dat ze zo jaloers als de pest is dat ik met hem heb.

ik vind het ook kut om de hele tijd tegen hem aan te lopen zeiken. Maar ik heb het er vet moeilijk mee, maar dan zegt ie als ik zeg dat ik het kut vind , dan zegt ie : ja maar ik heb het niet geschreven zij hebben alles geschreven.

Maar toch neem het dan niet aan.

want als ie dan naar de wc gaat [ zetg ie ] dan pakken ze zijn agenda en dan schrijven ze erin.

maar ik bedoel , kras het dan door , ik heb wel door dat ie het leuk vind ofzo al die aandacht, maar ik word er knetter van
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:58
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik weet niet, maar ik ben in dat opzicht ook heel jaloers aangelegd, en zou ook niet weten wat ik moest, dus raad geven is beetje moeilijk * hele grote sorryyy *
ik zou in ieder geval nog maar eens heeeel goed praten, en als het niet zachtaardig kan, dan maar op een andere manier...
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:30
devilcat
devilcat is offline
Kijk ,ik vind het zo vervelend he, maar ik kan hem ook weer niet te veel schuld geven want het gebeurt bij hem en hij doet niks terug, en hij vind ze toch niet leuk , maar hij neemt het wel aan dus dat soort me wel heel erg,

het voelt zo alsof ik concurrentie heb,

nu gaat ie ook naar een van die meisjes'verjaardag.

Kijk ik ga ook wel om met jongens maar die doen tenminste niet zo...

Ik vat het gewoon niet meer,

vinden jullie dat ik het moet uitmaken of is het maar gewoon een down...??


-xxxxxxxxxx-
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:37
Verwijderd
Jah, het gevoel concurrentie te hebben is bestwel slopend. Dan komt er nog bij dat hij ook zo geheimzinnig doet (smsjes verwijderen enzo) alsof ie iets te verbergen. Je kunt gewoon met hem praten lijkt me, als jullie relatie goed is tenminste maar dat lijkt me wel naar aanleiding van wat ik gelezen heb. Zeg hem dat het je dwars zit en of ie er misschien voor kan zorgen dat ze zoiets niet meer kunnen doen (agenda onderkliederen).

Verder zou ik niet teveel aan mezelf gaan twijfelen als ik jou was meis. Hij is nog steeds jou vriend en hij heeft voor jou gekozen. Het feit dat ie nix terugdoet en alle aandacht eigenlijk aan jou geeft is alleen maar een goed teken, want geloof me, er zijn veel jongens die wél gebruik zouden hebben gemaakt van de situatie...

Ik kan zelf behoorlijk jaloers zijn, maar stap over het algemeen snel uit die rol. Echter, zou me zoiets als dit overkomen dan zou ik wel duidelijk aan mijn vriend laten merken dat ik het niet echt prettig vind. Ik begrijp jouw gevoel helemaal, en het is geen pretje. Die angst dat je vriend misschien toch nog iets voor hen gaat voelen. gewoon het idee dat je vriend zoveel aanbidders heeft en dat jij zoveel concurrentie hebt.

Maar zoals ik het nu hoor, kiest ie voor jou En het feit dat jij je nu zo druk maakt geeft alleen maar aan hoe bang je bent om hem kwijt te raken, en dus hoeveel je van je vriend houdt! Zie het maar als een compliment; al die meisjes vinden jouw vriend leuk en jij hebt hem

Sterkte in ieder geval,
en succes verder
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 00:08
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jah, het gevoel concurrentie te hebben is bestwel slopend. Dan komt er nog bij dat hij ook zo geheimzinnig doet (smsjes verwijderen enzo) alsof ie iets te verbergen. Je kunt gewoon met hem praten lijkt me, als jullie relatie goed is tenminste maar dat lijkt me wel naar aanleiding van wat ik gelezen heb. Zeg hem dat het je dwars zit en of ie er misschien voor kan zorgen dat ze zoiets niet meer kunnen doen (agenda onderkliederen).

Verder zou ik niet teveel aan mezelf gaan twijfelen als ik jou was meis. Hij is nog steeds jou vriend en hij heeft voor jou gekozen. Het feit dat ie nix terugdoet en alle aandacht eigenlijk aan jou geeft is alleen maar een goed teken, want geloof me, er zijn veel jongens die wél gebruik zouden hebben gemaakt van de situatie...

Ik kan zelf behoorlijk jaloers zijn, maar stap over het algemeen snel uit die rol. Echter, zou me zoiets als dit overkomen dan zou ik wel duidelijk aan mijn vriend laten merken dat ik het niet echt prettig vind. Ik begrijp jouw gevoel helemaal, en het is geen pretje. Die angst dat je vriend misschien toch nog iets voor hen gaat voelen. gewoon het idee dat je vriend zoveel aanbidders heeft en dat jij zoveel concurrentie hebt.

Maar zoals ik het nu hoor, kiest ie voor jou En het feit dat jij je nu zo druk maakt geeft alleen maar aan hoe bang je bent om hem kwijt te raken, en dus hoeveel je van je vriend houdt! Zie het maar als een compliment; al die meisjes vinden jouw vriend leuk en jij hebt hem

Sterkte in ieder geval,
en succes verder

dankje,

Maar het is zo die meisjes zijn niet mooi, dus geeft ie er ook weinig aandacht aan , maar stel nou dat ze wel mooi mochten zijn?

dan begin ik wel te twijfelen.

damnit haat me leven echt op dit moment.

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 10:51
*Thug*Life*
*Thug*Life* is offline
Ik zeg psies het zellefde als de andere mar ga dan wel serieus met hem ff zitten en maak er geen geintje van vraag hem een paar dingen over wat er in zijn agenda stond...

veel suc6

~xx~ ikke
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:15
Verwijderd
wat een klootzak zeg (sorry)
ik weet hoe je je voelt want ik word zonder reden al jaloers.........
maar in jouw geval was ik helemaal gek geworden van jaloezie en niet alleen van jaloezie hoor, maar je wordt daar gewoon heel onzeker en verdrietig van (ook omdat hij zo reageert) en das alleen maar logisch.

Ik zou zelf (ja ik ben altijd een beetjuh haatdragend dus dit zijn niet de aardigste methoden) een van deze kiezen:

- laten kiezen: kies je voor mij of voor dat stomme geflirt met die meisjes? (want een beetje normaal met andere meiden omgaan moet kunnen, maar wat hij doet slaat serieus nergens op...tenzij hij het leuk vindt om jou jaloers te zien, maar als dat zo was zou ie niet zo kattig reageren..)
Als hij echt nog steeds van je houdt wil hij niet dat je je rot voelt hierdoor en kiest hij voor jou.

maar de volgende is moeilijker

- opeens heel nonchalant gaan doen, als je die foto's ziet een leuk complimentje geven over iets aan dat meisje, totaal niet reageren op die smsjes die hij krijgt etc.
Echt een paar weken volhouden dat het je niet boeit, en ook iets minder met het afspreken enzow.
Nou jah dan 1) hij vraagt zich af wat eraan de hand is en stopt met dat rare gedoe en gaat jou veel aandacht geven om relatie te behouden, of 2) hij zal misschien minder voor je voelen, maar niet omdat je zo nonachalant deed, maar omdat dat er toch al aan zat te komen, alleen merkte je het niet.

heel veel sterkte!!!!!!!!!

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:35
devilcat
devilcat is offline
is het normaal als ik vraag of hij die foto's wilt verwijderen??

Maar ik word ook een beetje gek van kijk:

Ik blow HEEEEL soms maar maar die meisjes blowen wel en me vriend ook. maar dan word ik vet jaloers dat ze iets doen wat hij ook leuk vind enzo.

is dat normaal dat ik zo denk??

en ook dat die meisjes hem dan voor de "gein "gaan slaan...ik kan het niet uitstaan.

Ik ben focking depressief al dagen lang ik weet nit meer wat ik moet denken,

het enige wat ik denk is dat we zoveel van elkaar houden en ik weet ook 100% zeker dat hij nooit zal vreemdgaan maar toch die meisjes. ik ken ze niet dta vind ik het vervelends.

Ze schrijven ook smsjes [ in het begin ] met Hey schatje..blablabla...."

Toen had ik met dat meisjes contact gelegd ik had stiekem der email gezien en ik had een nette email gestuurd waraom dat was, zij zei dat het gewoon een klas genoot was dus ik ok weet je , maar ze weet nu dat ik er jaloers van word, en nu heeft z me ineens geblokkeerd en ze wilt me niet meer uitnodigen met me vriend op der verjaardag maar mijn vriend en een vriend van hem wil ze liever.
Dat snap ik dus niet, dat noem ik wel een kutstreek.

ik wil het echt niet uithebben maar zo kan ik niet verder,


heel erg bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:54
devilcat
devilcat is offline
meer reacties??
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 00:48
Soullar
Soullar is offline
meissie, ik vind het vervelend om het je te vertellen... maar jij bent degene die er een probleem van maakt... als jij je druk loopt te maken over mensen waarvan je weet dat ze geen bedreiging vormen, dan vraag je naar problemen in je relatie... je legt onnodig stress in de relatie en dat is onnodig, en wat ik nu zie is dat je jezelf aan het slopen bent, en waarom? om een stel mutsen duie je nieteens kent... die niks voor je vriendje betekenen... terwijl je weet dat hij 100% voor jou kiest...

meid je maakt het jezelf alleen maar lastiger, ik begrijp heus wel dat je bevestiging wil hebben van hem voor wat jij voor hem betekend, maar zoek dat dan zelf bij hem, of vraag ernaar, maar ga het niet lopen forceren, dan komt het er verkeerd uit... en loopt het geheid verkeerd...

en dat je het niet meer ziet zitten.. misschien moet je heel ff tijd voor jezelf nemen, vraag dat aan hem, en of ie op je wl wachten... want ik denk dat een paardaagjes rust jou goed zal doen, tijd om jezelf te reflecteren, en jezelf te bekijken... en dan beslissen wat je gaat doen aan de situatie.. lijkt mij duidelijk dat je meerdere keuzes hebt...

de keuze dat je het kan accepteren en je er niet meer aan stoort...

de keuze om er iets van te zeggen in de hoop dat ie zijn wegen misschien wil veranderen

de keuze om er self op af te stappen (wat je ook hebt gedaan, maar het kan altijd subtieler, en geef der eens ongelijk dat je niet meer op der verjaardag mag komen, zou jij iemand zo jaloers over de vloer halen?)

de keuze om het niet te accpeteren en door te gaan met leven zonder hem...

dus je kan flink wat kanten op, verzin zelf maar wat je wil... maar vergeet ook je eigen wensen niet hierin, probeer samen met je vriend een gulden middenweg te vinden... neem der wat tijd voor, maar doe het met volle vertrouwen in de ander...

succes
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 23:36
Verwijderd
Tim, je hebt weer helemaal gelijk...

Zoals ik ook al zei meissie, je moet uit die rol stappen. De logische reactie is om je zorgen te gaan maken, dit is wat veel mensen doen, en dit is ook wat veel relaties kapot doet maken. Maar jij WEET dat je je nergens zorgen om hoeft te maken, doe dit dan ook niet. Richt je op de positieve dingen. JIJ hebt in de hand wat je denkt, niet je gevoel of iemand anders. JIJ! En jij moet niet toestaan dat dit jouw relatie verpest. Zoals Soullar al zei kun je misschien ook even een paar daagjes vrij nemen, om alles op een rijtje te zetten.

Verder moet ik zeggen dat het inderdaad heel onschuldig kan zijn. Ik weet dit vanuit eigen ervaring. Ik krijg ook heel veel smsjes van een goede vriend van me. Die beginnen heel veel met "hey lieverd, hey schatje, hey poepie" en nog meer, maar die betekenen verder niet iets dat mijn relatie zou kunnen verpesten.. Verder mag mijn vriend ze ook allemaal lezen hoor, geen probleem. Een voordeel is misschien ook wel dat hij die jongen kent...
Als ik lastig gevallen wordt, per sms of meel, bewaar ik die meel ook altijd, zodat mijn vriend het kan lezen. Zo hoeft ie niet bang te zijn dat ik iets achter houd ofzo. Niet dat ie dat is, maar ik vind het fijn dat hij het weet...

Ik snap (nog steeds) dat het jouw dwarszit, maar push het niet veel verder! Denk aan je relatie. Je vriend kan dit irritant gaan vinden. Bezitterig, overdreven jaloers. Over het algemeen reageren meisjes al heel anders, maar bij jou is het ook heel extreem. Voor je het weet verpest je de relatie, voor iets waarvan je weet dat het onzin is. Probeer de foute gedachten te bedwingen en haal altijd de goede even terug wanneer er weer een smsje binnenkomt bij je vriend. Natuurlijk is er ook een andere kant: Als je vriend ziet dat dit jou zoveel pijn doet, mag je wel IETS van hem verwachten: dat ie alle smsjes bewaart zodat jij ze kan lezen ofzo...

Maar meisje weet dus dat je het te ver kunt drijven. Bij jezelf, door jezelf dingen aan te praten, maar ook bij je vriend, die zich op een gegeven moment gecontroleerd kan gaan voelen, of hij kan denken dat je te bezitterig wordt...

Sterkte en succes verder!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Te Jong ( Lees dit please ik zit er heel erg mee!!!!!!!!!!!)
miss_sexy
72 22-05-2002 00:03
Liefde & Relatie relatie problemen door ouderz!!lees dit aub en HELP!!
lausie
8 20-05-2002 15:32
Psychologie Vrienden? Lang verhaal, maar lees het please...
Juliah
28 27-02-2002 13:46
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 03:14
Software & Hardware lieve lieve slimme mensen lees dit effe probleem met msn!!!!!!!!
*GIRL~~
4 26-11-2001 08:15
Huiswerkvragen: Exacte vakken Probleempje ANW
koelkastje
4 05-04-2001 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.