Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2009, 13:58
x-Nameless
x-Nameless is offline
Hallo.
De titel zegt het eigenlijk al, ben ik over of niet

normaal mag je 1 vier en 1 vijf hebben maar ik heb 1 vier en 3 vijfen.
nu zou je gelijk al zeggen: dream on girl, je gaat niet over.
ik ben alsnog een twijfelgeval omdat het slecht ging doordat een familielid was overleden.
de leraren zeiden dat ze er rekening mee ginge houden..

De rest vind het oneerlijk en vind dat ik niet over mag (ja dat noemen zich vriendinnen) omdat zij ook moeten werken voor hun cijfers, ook al heb ik juist heel veel geleert.

Weten jullie het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2009, 15:52
Verwijderd
Hant oa van je compensatie af en je Schoolexamens. Met welke cijfers ga je over/je eindexamen in? Tegenover een 4 moet een 8 staan (2 compensatiepunten), tegenover een 5 een 7. En naar welke klas ga je eigenlijk over?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 16:49
x-Nameless
x-Nameless is offline
Ik ga naar havo 4 (naja dat hoop ik)
ik heb 6 zevens, 4 zessen, 3 vijfen (of 4 als ik een onvoldoende heb voor me laatste toets), 1 vier
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 19:39
x-Nameless
x-Nameless is offline
weet iemand anders het ?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 00:15
Verwijderd
hmm, de leraren moeten zeker nog vergaderen over je hè? volgens mij, hoe je nu staat sta je niet op overgaan, maar door de nare situatie die je hebt meegemaakt kunnen ze je misschien wel matsen en misschien wordt het wel een overgangsexamen (als dat mogelijk is), want je hebt ook nog compensatie. dus er is volgens mij wel een kans dat je over zou kunnen gaan..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 09:20
x-Nameless
x-Nameless is offline
I just hope so.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:35
x-Nameless
x-Nameless is offline
nog andere meningen ofz?xD
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 15:21
Verwijderd
*denkt*

Je hebt 3 vijven, die worden gecompenseerd met 3 zevens.
Dan heb je een vier, die kun je met 2 zevens compenseren. Dan heb je dus genoeg compensatie.
Ook vanwege de omstandigheden denk ik dat je wel over bent.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 11:46
Verwijderd
Het hangt denk ik van de situatie voor het overlijden van een familielid af. Als je toen dik op "over" stond (dus de 5-en waren toen niet 5.6-en maar gewoon 7-ens) dan heb je misschien kans om toch wel over te gaan. Anders is het denk ik een geval van "jammer, maar helaas"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 18:09
SHINee(L)
SHINee(L) is offline
Dat had ik ook, maar wonder boven wonder heb ik alles op het nippertje opgehaald. Maar door ernstige ziekte van een familielid en het overlijden van een ander familielid zouden ze me gewoon al over laten gaan als ze maar zagen dat ik mijn best deed, de cijfers deden er niet meer toe. Dus als je leraren goed en aardig zijn, laten je ze overgaan, maar dat is helaas niet zeker. Maar je ouders of verzorgers kunnen in protest gaan en eventueel je nog wel over laten gaan

Oja, en die vriendinnen van je, wat een ***mensen. Ze moeten je steunen toch?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 22:40
x-Nameless
x-Nameless is offline
Ze zeiden dat ze in ieder geval weten dat ik me best ervoor deed en mijn mentrix zei dat ze wel dacht dat ik het aan zou kunnen. Soms snap ik mijn vriendinnen ook gewoon niet want ze denken dat ik het heb verzonnen om over te kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 14:52
x-Nameless
x-Nameless is offline
en een eeuwigheid later.
ik zag vandaag een leraar en hij vroeg of ik wist of ik bleef zitten of niet, toen ik nee zei gaf hy als hint: heb vertrouwen. dus is dat een ja of nee? xD
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 21:37
Verwijderd
Nou ik denk van wel. Als jij vertrouwen hebt (dus denkt dat je wel over gaat), dan gaat het toch wel lukken?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 10:39
x-Nameless
x-Nameless is offline
ze hebben gebelt dat ik blijf zitten ¬¬
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 13:10
Verwijderd
Wat flauw, ik dacht echt dat je over ging, zeker na die opmerking van die docent. Persoonlijk denk ik dat als je op mijn school had gezeten je gewoon over was gegaan. Ook vanwege de omstandigheden. Als leraren daar rekening mee houden dan zorgen ze wel dat je over mag lijkt me. Succes volgend jaar in elk geval!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 14:35
x-Nameless
x-Nameless is offline
indd. ik vind het gemeen dat hij dan zo'n opmerking maakte.
bedankt voor je succes. ik weet nog niet of ik gwn in havo 3 blijf of naar gt4 ga
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 15:00
Verwijderd
Tsja, je kan dan naar GT4 en examen doen en dan alsnog naar Havo 4, maar dan heb je wel een diploma, als dat een optie is dan is dat misschien wel "relaxed".
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 15:58
Verwijderd
Ik snap het gewoon echt niet.. 6 zevens en niet over.. Ik zou btw in havo 3 blijven, je doet er dan een jaar langer over maar dan heb je wel een diploma op een hoger niveau.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2009, 17:17
x-Nameless
x-Nameless is offline
ik heb voor gt4 gekozen en daarna ga ik misschien havo doen..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 14:54
Verwijderd
Wat jij wilt natuurlijk. Qua jaren is het als ik het goed heb evenveel, dus dat maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 00:10
Allure
Allure is offline
Citaat:
Het hangt denk ik van de situatie voor het overlijden van een familielid af. Als je toen dik op "over" stond (dus de 5-en waren toen niet 5.6-en maar gewoon 7-ens) dan heb je misschien kans om toch wel over te gaan. Anders is het denk ik een geval van "jammer, maar helaas"
Misschien was dat familielid al een lange tijd erg ziek.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 12:01
x-Nameless
x-Nameless is offline
Nee ze was niet een lange tijd ziek maar het begon allemaal de laatste anderhalve week.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 12:26
Fluck
Avatar van Fluck
Fluck is offline
Het hangt ook van je gedrag in de klas af, en of je goede inzet toont

Veel suc6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 19:02
Psychologie Depressie of niet?
GVD**
17 26-01-2006 12:07
Levensbeschouwing & Filosofie wel of niet gelovig
Verwijderd
91 08-12-2005 00:35
Psychologie Verjaardag vader, gaan of niet?
Daantje_0705
14 29-11-2005 11:24
Liefde & Relatie verder gaan of niet?
Kuona
18 26-11-2003 11:17
Psychologie Is bewust nadenken over of je ‘gek bent’, al een teken van geestelijke gezondheid?
Juliah
6 25-08-2002 07:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.