Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2007, 09:17
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Citaat:
Mentu schreef op 05-08-2007 @ 00:21 :
Ik twijfel of ik contact op neem met mijn ex omdat ik me schuldig voel op de manier van uitgaan.
Ik zou gewoon contact opnemen. Heb ik achteraf ook met mijn ex gedaan (alhoewel hij het op een rotmanier had uitgemaakt) en dat lucht wel op hoor.
Succes
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Advertentie
Oud 05-08-2007, 09:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ha ik heb weer een vriendje
Oud 05-08-2007, 10:10
wup
wup is offline
Aarg. Als ik zo vreselijk ben, zoek dan gewoon een meisje dat wél lief is ofzo. En doe mij een vriend die wél kan praten, en niet de was gaat uitzoeken als er gepraat moet worden Zo komt dezelfde ruzie og 7 keer voor end aar heb ik niet zo zin in. Ik zit me nu helemaal op te vreten

Bah, kut dus
Oud 05-08-2007, 12:19
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik heb z'n nummer ik heb z'n nummer
En we hebben vet gezellig gepraat en ik was iets te loslippig tegen een andere collega maar who cares, ik ga hem straks smsen
Oud 05-08-2007, 13:03
Dzjun
Dzjun is offline
wat mn vriend betreft: top! het gaat zo goed tussen ons! paar dagen geleden vroeg hij haf serieus half voor de grap: zullen we later gaan trouwen?

wat mn ouders betreft: zwaar klote. echt zwaar klote. ben ik echt zo erg? ik voldoe blijkbaar niet aan de verwachtingen van mn ouders.. maar waarom? ik rook niet, ben niet aan de drugs, loop meer dan nominaal met mn studie, heb geen verkeerde vrienden, heb naast mn studie 2 baantjes, allebei goed voor later en ik doe nooit rare dingen. echt, ze hadden nooit een kind moeten krijgen.
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 05-08-2007, 14:09
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik heb iemand nodig die mijn rug insmeert
Oud 05-08-2007, 14:12
Verwijderd
het was echt superleuk gisteren, mijn twijfels zijn zo goed als verdwenen, maar wat nu?
Oud 05-08-2007, 14:19
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik mis haar. Maar ja, vanavond even bellen. Mijn beste vriendinnetje komt vandaag terug van vakantie, morgen een bijpraatdag ingelast.
Oud 05-08-2007, 14:22
Verwijderd
Ik heb zo'n lol gehad om een meisje gisteren die zwaar zat te flirten met hem. Grappig om haar te zien twinkelen, en te weten dat hij gewoon met mij mee naar huis gaat. En hij had helemaal niets door
En mijn vrienden zijn tof. Denk dat ik snel mijn logeerkamer ga inrichten, want het gebeurt steeds vaker dat ze er om half 8 s'ochtends nog zitten
Oud 05-08-2007, 15:19
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Sommige van mijn vriendinnen zijn echt steeds lomper aan het doen, en daar baal ik van.
Oud 05-08-2007, 16:09
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
wup schreef op 05-08-2007 @ 11:10 :
Aarg. Als ik zo vreselijk ben, zoek dan gewoon een meisje dat wél lief is ofzo. En doe mij een vriend die wél kan praten, en niet de was gaat uitzoeken als er gepraat moet worden Zo komt dezelfde ruzie og 7 keer voor end aar heb ik niet zo zin in. Ik zit me nu helemaal op te vreten

Bah, kut dus
zooo herkenbaar
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Oud 05-08-2007, 17:28
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R schreef op 05-08-2007 @ 10:54 :
Ha ik heb weer een vriendje
Hm is dat eigenlijk wel verstandig? Eigenlijk wil ik nu helemaal geen vriendje, aangezien ik over paar dagen op vakantie ga.. maarja beetje stomme reden als ik hem wel erg leuk vind.
En verder is het weel beetje raar, hij zegt dat hij mn beste vriendin niet mooi vindt, en vindt haar raar, maar volgens haar zegt hij wel tegen haar dat hij wel seks met haar zou kunnen hebben en zoenen enzo. Hij zegt het vast wel voor de grap, maar waarom zegt hij dan tegen mij dat hij niet snapt dat jongens met haar zoenen?
Maargoed ws denk ik te veel, en verder is het gewoon perfect ow en ik was laatst beetje afstandelijk en dat ga ik vanavond helemaal goed maken
Oud 05-08-2007, 17:48
Verwijderd
Oh jemig, ik snap er helemaal niks meer van.
Gister teruggekomen van vakantie, een week samen met hem (=ex) en een week met hem + mijn ouders, zus en zwager. Regelmatig ruzie gemaakt, maar ook een boel fijne momenten gehad. Vrijdagavond leek het een beetje alsof het weer in het begin was en we zo verliefd waren.

En nu ben ik weer thuis. Mn ouders en mn zussen zijn nog op vakantie, mn vrienden hebben ook besloten om allemaal tegelijk op vakantie te gaan en het is kut. Ik heb gewinkeld vanmiddag en gruwelijk te veel geld uitgegeven maar dat hielp wel.
Ik dacht echt dat ik hem niet terugwilde, ik dacht het echt. En mijn verstand zegt ook: dit is je kans om alle dingen te doen je nog wilde doen voor je je echt gaat binden. Mijn gevoel is het er alleen niet mee eens.
Ik hoop dat hij me gaat missen en ineens weer ziet hoeveel we samen waard zijn, want om eerlijk te zijn ken ik weinig mensen die zo veel van elkaar houden. (en in mijn naïeve gedachten zijn natuurlijk alle ruzies die we hadden spontaan verdwenen maar goed).

Oh en flirt is nog steeds een leuke flirt. Hij is lief, hij is lekker, maar hij snapt geen hints. Gozer, ik kom net uit een lange relatie, ik ben nog hartstikke gek op die jongen en heb geen behoefte aan iemand die iets van me wil. Echt, soms is het net een stoomwals. En ik ben laf dus in plaats van hem dat vertellen neem ik de telefoon gewoon niet op. Maar kom op, als hij stuurt: oh ik mis je ik heb echt heel veel zin om je te zien ik vind je zo leuk lief lekker; en ik stuur terug: hee, hier is het leuk, lekker weer! werk ze vandaag, xxx - snapt ie dan niet dat zijn oververliefde gevoelens niet wederzijds zijn...?

vanavond maar eens sex and the city gaan kijken. en proberen niet te hopen dat ie vanavond bij mij wil slapen
Oud 05-08-2007, 18:44
Verwijderd
Momenteel voel ik me echt prima. Beetje sjansen is leuk, nog geen behoefte aan meer, maar ook geen drama verder. En mijn vrienden zijn geweldig. <3
Oud 05-08-2007, 19:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja we hebben voor t eerst over 'ons' gepraat en de dingen die hij zei wist ik eigenlijk al maar ik merkte wel dat we dol op elkaar zijn (zonder dat we het tegen elkaar hoeven zeggen) ondanks dat we ons niet willen binden op het moment. maargoed, tussen ons zit het goed en we leren elkaar steeds beter kennen en dat is leuk.
En morgen ga ik voor onbepaalde tijd op vakantie en daar heb ik VEEL zin in.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-08-2007, 21:15
Jones
Tijdje terug van 2 weken vakantie met z'n 2en. En dat ging eigenlijk best goed. Vaak er achter gekomen dat we zo ontzettend verschillend zijn op zoveel dingen maar dat maakt het ook wel weer interessant. Best goede gesprekken gehad over relatie en over hoe we met elkaar om gaan. In ieder geval wel een echt positief gevoel aan overgehouden. (en natuurlijk lekker bruin)

Net lekker met ouders op terras gezeten en gegeten. Komende dagen nog even relaxen, woensdag uit met vrienden bij m'n ouders en vrijdag weer werken. Ik merk dat ik steeds beter kan uitleggen hoe ik me voel en wat bepaalde acties of gebeurtenissen met me doen en dat vind ik eigenlijk wel erg fijn. Minder fijn is dat er alweer een oom van mij op sterven ligt. Los van het feit dat het weer een familielid minder is en dat dat kut is word ik iedere keer zo geconfronteerd met het feit dat mijn ouders al best oud zijn.

Oh en Morgan, raar om te lezen dat het uit is. Ik heb het al wel vaker gezegd maar ik spiegel(de) me best vaak aan je relatie eigenlijk. En Stout, goed om te lezen dat het allemaal nog goed gaat Toevallig ook veel over gepraat deze vakantie omdat het voor ons ook steeds dichterbij komt.
Oud 05-08-2007, 21:45
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Jones schreef op 05-08-2007 @ 22:15 :
En Stout, goed om te lezen dat het allemaal nog goed gaat Toevallig ook veel over gepraat deze vakantie omdat het voor ons ook steeds dichterbij komt. [/SIZE]
Het gaat nog goed, maar het is wel moeilijk hoor . Ik zal hem toch meer moeten loslaten, want het is onmogelijk om precies te weten hoe hij het daar heeft, dat zullen we nooit écht kunnen delen. Maar loslaten is eng . Hij heeft hier in die 2 weken dat hij alleen was zo naar uitgekeken en leert superveel nieuwe mensen kennen, wat ik heel gaaf vind voor hem, maar ook raar omdat hij een heel nieuw leven krijgt waar ik niet (fysiek) in aanwezig ben.

We zaten even op verschillende golflengtes vanmiddag aan de telefoon en dan vind ik het toch wel moeilijk om daarna mijn schouders op te halen en gewoon verder te gaan met mijn dag. Toch moet dat, ik kan mijn leven hier niet laten beinvloeden door onze (mis)communicatie. Écht contact via de telefoon vind ik moeilijk. Gelukkig had hij me daarna nog een kort mailtje gestuurd en dan is het wel weer goed en bel ik hem nog even en lachen we erom. En dan is het ook weer goed.

Nou ja, we overleven het wel . Maar ik begin nu wel te merken dat het contact niet 'ideaal' kan blijven, niet zo diepgaand en afgestemd als wanneer we samen zijn. Misschien moet ik dat ook niet verwachten.
Maargoed, ik probeer je dus een realistisch beeld te geven, Jones . Dit is natuurlijk ook een momentopname, 95% van de tijd gaat het prima en mis ik hem maar een beetje. Alleen als het niet helemaal goed zit, komt dat gevoel meer naar boven drijven.

@ Luna; voor onbepaalde tijd, klinkt spannend. Waar ga je naartoe?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 05-08-2007, 22:24
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
******** schreef op 31-07-2007 @ 20:58 :
Hoeveel werk je dan? Het moet toch mogelijk zijn om na je werk uit te gaan en daar mensen te ontmoeten?
Ja, is het ook wel. Ik werk nu minstens 5 dagen per week, maar meestal 6. Het is opzich wel mogelijk, maar ik ben heel verlegen qua op jongens afstappen en ik schijn jongens af te schrikken omdat ik nogal boos kijk haha.

Dus het wil niet lukken.
Oud 05-08-2007, 22:31
Verwijderd
ik had een heel leuk vakantievriendje die me na de vakntie ok nog wil zien maar ik steek mijn 'energie' in een jongen die al vijf jaar een vriendin heeft . uiteraard wetende dat dat toch niets wordt, maar dat ik het misschien daarom wel doe. vrijgezel zijn is tof, vooral op vakantie en met het uitgaan maar de rest van de tijd dat ik niet met vriendinnen ben (okay alleen de 10 min voordat ik in slaap val) wil ik een vriendje .
Oud 05-08-2007, 22:47
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Nog steeds eenzaam en gefrustreerd. Ik heb al tijden een gevoel van 'net niet'. Ik heb gewoon zo veel pech. De meeste meiden zien me als maatje en anderen die me wel enigszins zien zitten zijn al bezet.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Oud 05-08-2007, 22:52
Verwijderd
Gigantisch goed. Vandaag goed gesprek gehad met mijn schoonmoeder, was heel fijn. Ze vertelde me dat ze me echt als een dochter zag, en dat ik haar zoon zo gelukkig maakte. Haha, echt superlief
Oud 05-08-2007, 23:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 05-08-2007 @ 22:45 :
@ Luna; voor onbepaalde tijd, klinkt spannend. Waar ga je naartoe?
hehe nouja, ik ga eerst naar szigetfestival in budapest en dat duurt een week, daarna interrailen, maar waarheen en hoe en wat weet ik nog niet en ik vind het heerlijk dat ik kan doen wat ik op dat moment wil. Waarschijnlijk blijf ik wel 3-4 weken weg
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-08-2007, 23:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Weer een heerlijke dag samen gehad *zwijmel* jammer dat ie vannacht toch niet hier kon zijn

edit: hij wil een weekendje met mij weg, en dat vind ik zo superlief <3 hij is gewoon perfect..

en de 1e ruzie hebben we er ook al weer opzitten, ik heb nog wel eens de neiging te vergeten dat ik mijn muur bij hem mag laten zakken, en dat niet alle jongen zulke eikels als mn ex zijn.. en helemaal hij niet.. gelukkig alles weer oke nu.. ik ben echt zwijmelig
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 05-08-2007 om 23:35.
Oud 05-08-2007, 23:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
George schreef op 04-08-2007 @ 12:24 :
Sodeju, ik ben best heel gek op hem maar hij loopt wel erg hard van stapel.
vertel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 05-08-2007, 23:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Slecht..goed..weet ik veel! Met de relatie zelf gaat het prima.. maar ik ben niet het type voor dat long distance gedoe. Verdomme. Vandaag echt een dipje. En toch.. toch sta ik er nog helemaal achter, twijfel ik geen moment of ik hem wel wil.. *zucht*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-08-2007, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 06-08-2007 @ 00:11 :
hehe nouja, ik ga eerst naar szigetfestival in budapest en dat duurt een week, daarna interrailen, maar waarheen en hoe en wat weet ik nog niet en ik vind het heerlijk dat ik kan doen wat ik op dat moment wil. Waarschijnlijk blijf ik wel 3-4 weken weg
dope gek, dope

have fun!
Oud 06-08-2007, 00:13
Ireth69
Ireth69 is offline
Mijn relatie loopt gewoon ronduit perfect. Hij is lief, mooi, geweldig in bed... Wat wil een vrouw nog meer ? We hebben geeneens ruzies . We zijn zelfs op zoek gegaan naar redenen om te kunnen ruzieen (omdat de goedmaakseks natuurlijk heerlijk is ) maar die konden we gewoon niet bedenken.
Het klinkt enorm zwijmelig, maar hoe perfect kan een relatie zijn ?

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen hoe zijn exen 'm behandeld hebben en hoe ze hem in godsnaam hebben kunnen laten gaan. Damn, die hebben echt niet doorgehad wat ze hadden. Een plank voor hun hoofd ofzo , een gigantisch bord.

Zucht. <3





@ Dott: Hoezo, was je ex zo'n eikel dan?

Laatst gewijzigd op 06-08-2007 om 00:15.
Oud 06-08-2007, 00:34
Luego
Luego is offline
--- zegt:
ik ben verliefd
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
Kop op!
--- zegt:
denk ik
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
Jij?
--- zegt:
ja, ik
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
Ja, en nu?
--- zegt:
en ik snap het zelf ook niet
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
OK!
--- zegt:
nee dat is dus niet zo handig
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
DUS...?
--- zegt:
had ik gehoopt dat jij me kon helpen
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
Da's waar, sorry soms flap je er weleens iets uit toch?
--- zegt:
nee hij weet het nog niet
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
Waarom niet?
--- zegt:
omdat hij net een lange relatie achter de rug heeft en we wat dingen hebben gedaan die we niet hadden moeten doen zo snel daarna
Alice - Gratis The Way You Are ringtone. Zeg TIMBALAND zegt:
Goedgedaan!

-------------------

Oud 06-08-2007, 00:55
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 05-08-2007 @ 18:28 :
Eigenlijk wil ik nu helemaal geen vriendje, aangezien ik over paar dagen op vakantie ga.. maarja beetje stomme reden als ik hem wel erg leuk vind.
dit ja! (vervang de vakantie door "lang weg") oh man
Oud 06-08-2007, 07:17
Verwijderd
Gister met exlief op t laatste moment besloten naar de film te gaan. Gezoend, klef geweest, verliefd gedaan. In bed later gepraat over alle fijne dingen die we hebben meegemaakt. Ik mis hem, ik mis ons. Hij mist ons ook.
Is hij te bang om het opnieuw te proberen of wil hij het echt niet? Ik durf het niet te vragen. Echt, waarom hou ik nou van hem? Ondanks alle dingen die ik anders zou willen is hij de enige bij wie ik zo mezelf kan zijn, die me zo rustig maakt. En ik wéét dat hij nog van me houdt. Pf, stom.
En flirtman, als ik 9(!) keer niet opneem is de hint toch duidelijk? vandaag maar een smsje sturen. ofzo. bah, ik wil hem niet kwetsen maar ik ben zo ontzettend nog niet toe aan iets nieuws, zeker niet zolang er maar 1 iemand is die ik wil hebben...
Straks werken, bah. werken direct na de vakantie moet afgeschaft worden.

'Cause I know I still love you, and I know you still care.
So keep on trying when you're sure you still love me.
Oud 06-08-2007, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 03-08-2007 @ 15:25 :
weet nog dat ik, toen ik serieus onder de plak zat (ja jongens en meisjes, die tijden zijn ook geweest) het superkut vond om haar 2 weken te moeten missen oid

terwijl ik nu, als vrijgezel, elke keer wanneer ik het iemand over missen zie hebben ( as in 2 weekjes zonder elkaar) ik echt denk

STEL JE NIET ZO VRESELIJK AAN

het moraal is dus

relaties veranderen de man!
Nou idd De soetsappigheid van tegenwoordig en de drama komt me eigenlijk best wel hard de strot uit ;x Misschien komt het omdat ik totaal geen geluk in de liefde heb Maarja, momenteel heb ik ff geen zin meer om lief en aardig te zijn tegen de vrouw, ik focus me wel gewoon op werk e.d.
Oud 06-08-2007, 08:54
Jones
Citaat:
stout! schreef op 05-08-2007 @ 22:45 :
Maargoed, ik probeer je dus een realistisch beeld te geven, Jones . Dit is natuurlijk ook een momentopname, 95% van de tijd gaat het prima en mis ik hem maar een beetje. Alleen als het niet helemaal goed zit, komt dat gevoel meer naar boven drijven.

Ach, het is natuurlijk logisch dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn kan zijn. Maar het is in ieder geval al goed dat je elkaar de ruimte kan geven om zulke dingen te doen. Ook al gaat het dan niet altijd van een leien dakje.

OT: Na gisteravond weer even een klein dipje. Ze was moe en had geen zin om de hele week alleen thuis te zijn, ik blijf een paar dagen langer bij m'n ouders dan verwacht en ineens was alles verkeerd wat ik zei dan wel deed. Soms zijn vrouwen best vermoeiend
Oud 06-08-2007, 08:56
Verwijderd
Iemand tips tegen misselijkheid bij liefdesverdriet als je zo moet werken?..
Oud 06-08-2007, 09:09
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Vrijdag mee geweest naar zijn ouders (in zijn oude woonplaats) en uit geweest met zijn vrienden daar
Zaterdag weer hier heen en lekker de hele dag samen zijn <3 Samen boodschappen doen, samen koken ^^ Daarna in mijn eenpersoonsbed geslapen dat ging prima en het was weer zo fijn om naast hem wakker te worden
En zondag weer extra lang in bed blijven liggen, samen douchen, en weer koken enz. Daarna moest hij alweer weg
En ik wou nog Chinees eten dit weekend maar we hadden al boodschappen gedaan dus dat doen we woensdag
__________________
Addicts of communication..
Oud 06-08-2007, 10:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ikkeh... ik ben het zat! Ik begin er niet meer aan. Mannen zijn stom, doen te moeilijk, begrijpen hints niet, wachten te lang, vinden het vervolgens raar als ik dan maar gewoon naar huis ga, wijzen me subtiel af (hoewel dat op zich ook nog wel een opluchting was, trouwens)... Ach ja, ik begin er niet meer aan! Dus!

En on top of it all ben ik ook nog m'n ring kwijt, kutverdekutver. Bitches.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-08-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 05-08-2007 @ 22:15 :
Oh en Morgan, raar om te lezen dat het uit is. Ik heb het al wel vaker gezegd maar ik spiegel(de) me best vaak aan je relatie eigenlijk. En Stout, goed om te lezen dat het allemaal nog goed gaat Toevallig ook veel over gepraat deze vakantie omdat het voor ons ook steeds dichterbij komt.
Sorry Ik beloof dat ik bij de volgende net zo leuk zal zijn
Oud 06-08-2007, 11:12
Neith
Avatar van Neith
Neith is offline
Te saai. Iedereen heeft wat anders te doen omdat ik pas veel te laat wist of ik wel of niet nu tijd had vanwege een naar hertentamenrooster. Nu heb ik dus tijd, heeft niemand anders tijd.
Ook een vriendje is er niet en ik zou niet weten waar ik er een vandaan zou moeten halen. Iemand een idee waar de leuke jongens rondlopen?
Oud 06-08-2007, 11:48
Jones
Citaat:
Jones schreef op 06-08-2007 @ 09:54 :
OT: Na gisteravond weer even een klein dipje. Ze was moe en had geen zin om de hele week alleen thuis te zijn, ik blijf een paar dagen langer bij m'n ouders dan verwacht en ineens was alles verkeerd wat ik zei dan wel deed. Soms zijn vrouwen best vermoeiend
en ze heeft er ook al weer haar excuses voor aangeboden dus niks aan de hand.

@ Morgan: Dat is je geraden. Ik moet me natuurlijk wel ergens aan kunnen spiegelen
Oud 06-08-2007, 11:58
wup
wup is offline
Niet goed, niet goed. Het ruzietje van gister is een beetje uit zijn verband gerukt geloof ik... Hij wil me eigenlijk niet zien, maar ik heb hem haast verplicht hier te komen en te praten. Allebei boos thuis zitten lost ook niets op. Aarg, wat is dit kut! Liefst geef ik een knuffel en een kus en is het klaar, hoppa. Maar goed, volgens mij is hij wat bozer en dan komt de zelfde ruzie weer terug.
Nou ja, ik bereid me voor op teh drama van straks.


Oeh, maar gister op mijn werk! Er speelt op zondag altijd een band en die toetsenist was wel erg leuk En een jongen vond mij erg rock 'n roll en het leukste barmeisje van de avond
Oud 06-08-2007, 12:02
Ireth69
Ireth69 is offline
@ Wup: Waar ging dat ruzietje dan over?

En je baalt wel van die ruzie en dat je vriend boos is, maar ondertussen vind je de toetsenist van die rock & roll band wel leuk ?
Oud 06-08-2007, 12:37
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Het gaat goed. Hij is vandaag begonnen met zijn 'eerste' echte baan na zijn afstuderen. Ben trots op hem.

En ik kijk heel erg uit naar mijn slagen samenwonen
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 06-08-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 06-08-2007 @ 12:48 :
en ze heeft er ook al weer haar excuses voor aangeboden dus niks aan de hand.

@ Morgan: Dat is je geraden. Ik moet me natuurlijk wel ergens aan kunnen spiegelen
Komt goed, duurt waarschijnlijk alleen wel even

Voel me trouwens verdacht goed. Ben er niet echt blij mee, maar ben maar af en toe écht verdrietig. Ik heb eigenlijk vooral het gevoel dat het nu zo is als het eigenlijk al die tijd had moeten zijn, maar dat we nog een jaar samen 'gestolen' hebben. Lekker romantisch idee Het is gewoon goed zo. We hebben een fantastische eerste grote liefde gehad (of hebben we nog), we zijn samen volwassen(er) geworden, en nu moeten we allebei een andere kant op, want we staan elkaar momenteel een beetje in de weg. Nja.
Oud 06-08-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2007 @ 13:45 :


Voel me trouwens verdacht goed. Ben er niet echt blij mee, maar ben maar af en toe écht verdrietig. Ik heb eigenlijk vooral het gevoel dat het nu zo is als het eigenlijk al die tijd had moeten zijn, maar dat we nog een jaar samen 'gestolen' hebben. Lekker romantisch idee Het is gewoon goed zo. We hebben een fantastische eerste grote liefde gehad (of hebben we nog), we zijn samen volwassen(er) geworden, en nu moeten we allebei een andere kant op, want we staan elkaar momenteel een beetje in de weg. Nja.
ik vind het echt knap dat je het zo snel kan accepteren (als je het daadwerkelijk ook echt geaccepteerd hebt en er niet nog een hoop shit komt)

Alles is waar natuurlijk wat je zegt, maar meestal duurt het wel eventjes voordat men dat soort dingen gaat inzien
Oud 06-08-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 06-08-2007 @ 13:49 :
ik vind het echt knap dat je het zo snel kan accepteren (als je het daadwerkelijk ook echt geaccepteerd hebt en er niet nog een hoop shit komt)

Alles is waar natuurlijk wat je zegt, maar meestal duurt het wel eventjes voordat men dat soort dingen gaat inzien
Ik denk dat het komt omdat het al uit is geweest. Wat ik zeg, ik heb haast het gevoel dat ik gewoon weer verder ga waar ik toen gebleven was, dat ik al die tijd niet echt meer heb kunnen geloven dat het inderdaad goed zou blijven gaan. Dat is waarschijnlijk ook grotendeels de reden waarom het is misgelopen (hij had natuurlijk precies hetzelfde), maar het is nu wel een voordeel. Ik doe nu alleen maar waar ik eigenlijk op heb zitten wachten.

En ik zal allicht nog bij vlagen wél een beetje kwaad zijn en in ieder geval nog vaak genoeg verdrietig en hem missen. Denk dat dat nog wel even kan duren, en ik denk dat het nog veel langer duurt voor ik niet meer van 'm hou (als dat al ooit echt overgaat...). Maar dat staat gelukkig niet in de weg van acceptatie.

En ik ben er héél erg blij mee dat ik me zo voel, want zo diep ellendig als ik me de vorige keer voelde, dat wil ik echt nooit meer. Alsof ik mezelf niet meer was. Nu voel ik me juist meer mezelf. Ofzo.

Blaaaat. Zoals je ziet, ben ik er nog genoeg mee bezig
Oud 06-08-2007, 13:08
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2007 @ 13:53 :
Blaaaat.
Mocht het ooit uit gaan hoop ik zelfs dat ik (en vriendin) er net zo tegen aan kijkt
Oud 06-08-2007, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 06-08-2007 @ 14:08 :
Mocht het ooit uit gaan hoop ik zelfs dat ik (en vriendin) er net zo tegen aan kijkt
Ik ben een rolmodel, hihi
Oud 06-08-2007, 17:10
Verwijderd

het is over. hij wil me niet meer. hij wil afstand nemen en misschien dat ie me dan gaat missen, maar ik vermoed dat dat gewoon een praatje is om me zoet te houden.
o god, ik had nooit gedacht dat het ooit écht over zou zijn.
Oud 06-08-2007, 17:17
Verwijderd
vervelend meis, heel vervelend, maar ik blijf erbij (ook Morgan der situatie heeft het wederom bewezen) eens kapot, blijft kapot...

probeer er rationeel naar te kijken en hem een tijdje niet te zien, dan heelt het het snelst.. heel veel sterkte!

en miss is het handig om die fotos uit het fototopic te verwijderen...
Oud 06-08-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 06-08-2007 @ 18:17 :
vervelend meis, heel vervelend, maar ik blijf erbij (ook Morgan der situatie heeft het wederom bewezen) eens kapot, blijft kapot...

probeer er rationeel naar te kijken en hem een tijdje niet te zien, dan heelt het het snelst.. heel veel sterkte!

en miss is het handig om die fotos uit het fototopic te verwijderen...
eens kapot, blijft kapot gaat echt niet altijd op
maar nu misschien wel. maar ik geloof het nog niet. ik wil het nog niet. het mag niet.
Oud 06-08-2007, 17:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 06-08-2007 @ 18:17 :
eens kapot, blijft kapot...
Eh... nee. Het ligt er wel aan waardoor het uitgaat echter, en het is moeilijk te voorspellen.

@ Ave, het feit dat sommige verbroken liefdes weer goedkomen, betekent niet dat je hem niet moet loslaten. Ik had hetzelfde gevoel als jij en daardoor hebben we echt een rothalfjaar gehad, met aantrekken en afstoten waar je uiteindelijk kapot aan gaat. Hij heeft nu ruimte nodig, geef die jezelf ook.
Het kwam pas weer goed tussen ons na een half jaar 'echt' uit elkaar te zijn geweest, toen ik in het buitenland zat. Mochten jullie ooit weer bij elkaar komen, dan moet het zijn omdat jullie opnieuw voor elkaar willen kiezen en niet omdat je elkaar niet durft los te laten.

Jaja, wijsheid achteraf .
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.