Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2004, 12:51
Verwijderd
ik heb al een tijdje een vriend en t ging allemaal goed, tot een paar weken geleden. beetje ruzie gehad, maar toen wassut weer goed. alleen nou pas weer ruzie gehad. en toen vertelde hij dat hij er niet goed mee om kan gaan hoe ik me meestal voel (klote dus...) naja hij wou t eigelijk nie meer, maar uiteindelijk wist ie toch cker dat ie t nog een keer wil proberen...
en daar ben ik echt blij om want ik wil hem helemaal niet kwijt... maar ik ben zo bang dat t dalijk weer tzelfde is, dat t weer fout loopt...
vanaaf zie ik m weer en dan gaan we ook dingen afspreken enzow.. maar kweet toch nie precies wat ik nou moet doen...
heeft miss iemand dit ook ooit gehad ofzo of iemand tips ofzo ?
alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2004, 13:00
The0
The0 is offline
Ik heb dit minder dan een half jaar geleden zelf gehad, maar ben bang dat je mijn reactie niet wil horen, toch geef ik hem.

Het ging na een week weer uit. Alles was precies hetzelfde als bij de eerste keer (of ik WILDE niet zien dat het veranderd was). Alles ging fout en t was binnen no time weer uit.

Jou wens ik echter veel succes het tegendeel te bewijzen. Succes!
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 13:14
dolphin
dolphin is offline
jep, herken het n beetje!

waarschijnlijk kan je, door je opleiding, redelijk goed uitleggen hoe je je voelt. Misschien kun je ook proberen uit te leggen hoe het op dat moment komt dat je je down voelt! En dan net zo lang doorgaan tot ie het helemaal begrijpt. Dan is het voor hem makkelijker ermee om te gaan en kan ie je misschien helpen.

Bij ons heeft et iig wel geholpen. Tis nog steeds aan en we begrijpen elkaar nu beter.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 13:15
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
The0 schreef op 21-01-2004 @ 14:00:
Ik heb dit minder dan een half jaar geleden zelf gehad, maar ben bang dat je mijn reactie niet wil horen, toch geef ik hem.

Het ging na een week weer uit. Alles was precies hetzelfde als bij de eerste keer (of ik WILDE niet zien dat het veranderd was). Alles ging fout en t was binnen no time weer uit.

Jou wens ik echter veel succes het tegendeel te bewijzen. Succes!
das niet echt een bemoedigende reactie, hoop dat ze er niets aan heeft (dan ist waarschijnlijk ook uit)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 13:36
Verwijderd
naja hij weet wel waarom ik me vaak klote voel, tenminste als ik weet waarom, want ik voel me ook zo vaak klote zonder reden, dus dat maakt verder eigelijk niet veel uit.
praten vind ik nog steeds moeilijk, maar t gaat wel steeds makkelijker. ook al issut maar stukje bij beetje.
en anders dan schrijf ik het op, dus hij weet 9 van de 10 keer wel waarom ik me kut voel.
maar hij wil gwoon niet dat ik me kut voel, en daarom voelt hij zich weer kut en naja zo gaan we het cirkeltje in...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 21-01-2004 @ 14:36:
naja hij weet wel waarom ik me vaak klote voel, tenminste als ik weet waarom, want ik voel me ook zo vaak klote zonder reden, dus dat maakt verder eigelijk niet veel uit.
praten vind ik nog steeds moeilijk, maar t gaat wel steeds makkelijker. ook al issut maar stukje bij beetje.
en anders dan schrijf ik het op, dus hij weet 9 van de 10 keer wel waarom ik me kut voel.
maar hij wil gwoon niet dat ik me kut voel, en daarom voelt hij zich weer kut en naja zo gaan we het cirkeltje in...

Ik vermoed dat hij zich verantwoordelijk voelt voor jouw depressies. Laat hem weten, dat het niet aan hem ligt en ga praten met een psycholoog - 10 tot 20 % van de jongeren heeft last van depressies.
Tip: laat je niet afschepen met een psycholoog van het RIAGG als het even kan. Zoek een eigen psycholoog en verhaal de kosten op je verzekering (indien mogelijk)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 14:52
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
>> l&r.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 21-01-2004 @ 14:53:
Ik vermoed dat hij zich verantwoordelijk voelt voor jouw depressies. Laat hem weten, dat het niet aan hem ligt en ga praten met een psycholoog - 10 tot 20 % van de jongeren heeft last van depressies.
Tip: laat je niet afschepen met een psycholoog van het RIAGG als het even kan. Zoek een eigen psycholoog en verhaal de kosten op je verzekering (indien mogelijk)
ik zit al zowat 2 jaar bij t GGZ ff tussendoor.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:18
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ja ik ken je verhaal heel goed... ik heb ook in die situatie gezeten. Of nou ja, het was nog niet zo erg dat we er ruzie om kregen en het bijna uitging. Toen ik nog met m'n ex-vriend was, zat ik middenin een depressieve periode, en het feit dat het eigenlijk niet zo lekker liep tussen ons omdat ik niet over m'n oren verliefd op hem was, maakte het er ook niet beter op

Jouw depressiviteit kan niemand veranderen. Zelfs jij niet, ben ik bang. Blijf je dus lang in dit cirkeltje zitten, dan zul je toch echt medicijnen ervoor moeten zoeken (als je die nog al niet had, lees net dat je al 2 jaar bij het GGZ zit).

Je vriend zal dus een manier moeten zoeken om hier mee om te gaan, en jou hierin te supporten. Depressieve periodes gaan vanzelf over, maar wanneer valt niet te zeggen...

Sterkte in ieder geval, ik vind het echt vervelend voor je
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 10:12
Verwijderd
Citaat:
GND86 schreef op 21-01-2004 @ 19:18:
Ja ik ken je verhaal heel goed... ik heb ook in die situatie gezeten. Of nou ja, het was nog niet zo erg dat we er ruzie om kregen en het bijna uitging. Toen ik nog met m'n ex-vriend was, zat ik middenin een depressieve periode, en het feit dat het eigenlijk niet zo lekker liep tussen ons omdat ik niet over m'n oren verliefd op hem was, maakte het er ook niet beter op

Jouw depressiviteit kan niemand veranderen. Zelfs jij niet, ben ik bang. Blijf je dus lang in dit cirkeltje zitten, dan zul je toch echt medicijnen ervoor moeten zoeken (als je die nog al niet had, lees net dat je al 2 jaar bij het GGZ zit).

Je vriend zal dus een manier moeten zoeken om hier mee om te gaan, en jou hierin te supporten. Depressieve periodes gaan vanzelf over, maar wanneer valt niet te zeggen...

Sterkte in ieder geval, ik vind het echt vervelend voor je
medicijnen heb ik een hele tijd geleden al gehad... een half jaar ofzo en ik ben blij dat ik er vanaf ben. echt waar.
klote pillen.
maarja we hebben gister iig afgesproken dat ik niet meer zo vaak/snel moet smsen als ik me kut voel ofzo, want ja dan is hij niet bij mij en kan hij er toch nix aan doen, en dan gaat ie zich alleen maar kut voelen, omdat ie nix kan doen enzow...
dus ik ga proberen niet meer zo vaak te smsen...
en bedankt *knuff*

iemand anders miss nog tips ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 14:54
Verwijderd
wou ook nog ff zeggen, hij voelt zich niet verantwoordelijk voor mijn klotegevoel, maar hij vind t klote dat ie er nix aan kan doen..
hij kan er niet mee omgaan als ik me klote voel, dan gaat ie zich ook kut voelen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.