Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 07:52
undertakur
undertakur is offline
Ik heb de origenele half-life genaration (blue-shift, half-life, counterstrike en opposing forces) ben alleen het fucking boekje kwijt zoals ik al zei, dus heb ik geen cd-key en om nou het hele pakket opnieuw te kopen voor een cd-key ,

misschien dat iemand een andere manier weet hoe ik aan mijn eigen cd-key kan komen (waarom zetten ze het ook niet op de achterkant van het fucking doosje ipv zo'n kutboekje wat je kwijtraakt met 3 fucking kut broertjes die altijd aan je spullen zitten)

ik heb gesproken .
Advertentie
Oud 02-03-2003, 07:55
undertakur
undertakur is offline
en ik kan me trouwens niet herrineren dat je me zoiets al eens eerder heb gezegd
Oud 02-03-2003, 09:07
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Probleem is dat iedereen die 'm gedownload heeft wel kan zeggen dat hij zijn boekje kwijt is.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 02-03-2003, 09:32
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Probleem is dat iedereen die 'm gedownload heeft wel kan zeggen dat hij zijn boekje kwijt is.
Idd ja, is erg handig voor de downloaders..... Als je een filmpje maakt waarop jij met de originele CD in je handen staat en je roept "Kijk Koen, dit is het origineel!" wil iemand 'm vast wel geven.
The thing is dat scholieren.com aangeklaagd kan worden voor illegale praktijken. En zo lang jij geen bewijs hebt dat je echt een legale versie hebt.....
Oud 02-03-2003, 09:57
Verwijderd
Uhm...ik heb ook Generations en bij mij staat de cd-key gewoon op de cd-hoesjes.
Oud 02-03-2003, 10:48
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
De lul...


Die CD-key kan je van honderden sites halen, hoef je niet zo heel ver voor te zoeken. Je moet er dan echter niet op rekenen dat je dan online kan spelen omdat er ook al X andere mensen zijn die hem gebruiken.

Als je de bon nog hebt dan kan je volgens mij contact opnemen met Sierra, als je die de bon laat zien geven ze je een nieuwe key. Zoiets heb ik in ieder geval ooit gehoord. Als je niet legaal hebt moet je niet zo moeilijk doen en gewoon even kopen, kost maar 17 euro bij de Dynabyte.
Oud 02-03-2003, 11:07
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
undertakur schreef:
(waarom zetten ze het ook niet op de achterkant van het fucking doosje ipv zo'n kutboekje wat je kwijtraakt met 3 fucking kut broertjes die altijd aan je spullen zitten)
Omdat ik dan de winkel inloop, de CD key overschrijf van de doos, het spel download, en het reuze naar mijn zin heb, in tegenstelling tot degene die die doos koopt en erachter komt dat ik zijn CD key steeds geblokt houd.

En je kan een slot op je deur zetten, of je broertjes slaan zodra ze je kamer inlopen.... beetje assertief zijn
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 02-03-2003, 11:08
Verwijderd
Waarom is deze topic nog niet gesloten?
Of liggen de verantwoordelijke fb´s nog in hun bedjes te meuren?
Oud 02-03-2003, 11:42
Sephiroth
Avatar van Sephiroth
Sephiroth is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Waarom is deze topic nog niet gesloten?
Of liggen de verantwoordelijke fb´s nog in hun bedjes te meuren?

Hallow, het is zondag hoor. Zou je mischien niet zeggen, maar FBen hebben ook een leven.

Lmd, er valt niet te bewijzen of je het spel gedownload of gekocht hebt. En dit soort topics gaarne in het vervolg op feedback plaatsen of de FB in kwestie een PM sturen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken forum.scholieren.com gaat veranderen!
Enlightenment
281 26-04-2005 23:55
Beleidszaken Woordvanhetjaar op Onzin, etc.
HeiNZ
19 19-05-2004 02:46
Software & Hardware IRC Funnies (Deel 2)
Koen
133 21-12-2001 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.