Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 01:28
micra
Avatar van micra
micra is offline
je hebt altijd van die topics over Gta3 enz.
in de topic gaan mensen over een ander spel beginnen
daar kun je je giganties aan ergeren.
maar nu niet meer.

als je een leuk tof of juist heel eng of reug spel
kent die je graag wilt voor stellen aan andere mensen,
zet hem hier dan in en zorg er ook even voor
dat er voldoende informatie is over het spel,
[zet er ook even tueel een linkje er bij voor een demo]
is dat niet het geval laat die warez shit niet voor komen
in deze topic, want dan vallen er waarschuwingen en slotjes,
en dat zal best wel jammer zijn,

en zet er even een screenshot bij, dat vind ik zelf altijd
heel erg handig als je het spel nog niet kent,

als je nog een spel zoekt, zet die even op dit topic,
Topic

hier bij gelden de zelfde regels als de rest.
  • geen download links van Warez games en illegale spellen
  • geen informatie voor het beste downloaden
  • geen gekloot en uitschelen
  • en hou de topic schoon en helder

Hier bij zal ik maar gaan beginnen,
ik heb nog geen screen shots maar die komen wel.
ik heb wat problemen met men, Cute ftp 4.5.0
maar dat komt wel goed,

Ik begin:


Naam : Porrasturvat
Doel : een mannetje giganties hard van een trap af duwen
URL* : http://taat.fi/taat/porrasturvat/
Screenshots : Komen nog maar nog niet upgeload
informatie : kijk eerst maar is op de site, daar staat al een heleboel, maar eerst mijn toedrage,
het is dus de bedoeling dat je een mannetje gigantiesch hard van een trap duwt, als je hem goed duwt en ook hard genoeg
valt het mannetje van de trap, hoe beter hij valt hoe meer punten, zo logisch als het maar kan.

OS : gewoon: windows: 98,2000,ME,XP
wel een goede video kaart
want alles is gewoon 3D dus je hebt zoiezo een goede video kaart nodig, met drivers. directX 7

en verder is er niets temelden

dus klik maar raak met jullie spellen

Citaat:
Notes:
The next version will contain only minor updates to the game,
whenever it is released.

Many have asked about how to get bigger scores.
The game gives most points from hits to head and neck.
But the current top entries in score lists are made by
finding some types of hits which cause glitches with the
physics simulation. Another way is to modify the game, and
we greet everybody who has done that! :-) Send
your hacks with descriptions to us.
We'll probably release a Linux version of the game as well,
but probably only after we have released an updated version
of the game.
Meanwhile you may want to try running it with Wine, some
users have reported that it works with it. You may need
to perform some tweaking though.
If the game complains that you don't have
msvcp60.dll, download it here .
Check also the main author's home page .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2003, 09:17
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Soul Reaver 2




Genre: Action-Adventure
Platform: PS2

Summary:

Continuing the story of the critically acclaimed Soul Reaver, Raziel emerges from the Chronoplast time portal and returns to different eras of Nosgoth's past in his relentless pursuit of Kain. Over the course of his journey, he unearths the mysteries of Nosgoth's ancient races and exposes the secrets behind the corruption of the Pillars and the vampire genocide. Confronting the shadows of his unremembered past, he discovers a web of destiny stretching eons into Nosgoth's dim, unrecorded history. As his destiny comes full circle, Raziel finds his personal vendetta transformed into a hero's journey, with the fate of Nosgoth hanging in the balance.

GameSite

__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 10:53
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Waarom spreekt niemand over America's Army: Operations ????
Voor wie het niet kent: het is een gratis online shooter met fantastische graphics en een goede gameplay, maar het is vooral realistisch en dat maakt het alleen maar beter vind ik. Je kan het gratis downloaden op www.americasarmy.com ...

PS: het is niet omdat ik een spel speel van het Amerikaans leger dat ik daarom ook van Amerika hou....
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:03
micra
Avatar van micra
micra is offline
Citaat:
Meneer (be) schreef:
Waarom spreekt niemand over America's Army: Operations ????
Voor wie het niet kent: het is een gratis online shooter met fantastische graphics en een goede gameplay, maar het is vooral realistisch en dat maakt het alleen maar beter vind ik. Je kan het gratis downloaden op www.americasarmy.com ...

PS: het is niet omdat ik een spel speel van het Amerikaans leger dat ik daarom ook van Amerika hou....
omdat ik altijd eerst van die stomme dingen moet doen,
je moet altijd eerst een training doen, en daar ben je dan 3 dagen mee bezig
Citaat:
Talon schreef:
Soul Reaver 2




Genre: Action-Adventure
Platform: PS2

Summary:

Continuing the story of the critically acclaimed Soul Reaver, Raziel emerges from the Chronoplast time portal and returns to different eras of Nosgoth's past in his relentless pursuit of Kain. Over the course of his journey, he unearths the mysteries of Nosgoth's ancient races and exposes the secrets behind the corruption of the Pillars and the vampire genocide. Confronting the shadows of his unremembered past, he discovers a web of destiny stretching eons into Nosgoth's dim, unrecorded history. As his destiny comes full circle, Raziel finds his personal vendetta transformed into a hero's journey, with the fate of Nosgoth hanging in the balance.

GameSite

en dat lijkt mij een tof spel! ik zal even kijken naar de demo
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:14
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
micra schreef:
en dat lijkt mij een tof spel! ik zal even kijken naar de demo
Het is een onderdeel van de legacy of kain.
Daarbij hoort dus ook: Blood Omen (psx), en Blood Omen 2 (PS2).
(de soulreavers zijn ook wel apart te spelen, maar de fan zal zeker blood omen 2 willen spelen )

er zit best veel verhaal in soulreaver(2), deel 1 werd origineel gemaakt voor de playstation (psx), en later ook uitgebracht op de pc.
(ik weet niet of je een psx/ps2 hebt, vandaar deze info )

voor het verhaal moet je eigenlijk eerst deel 1 spelen, omdat deel 2 gewoon verder gaat op het punt waar deel 1 eindigt.

(aan het einde van deel 1 spring je in een portal, en in het begin van deel 2 kom je er weer uit)

het verhaal kan erg verwarrend lijken, maar word steeds duidelijker

soulreaver 3 is als het goed is in de maak
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:43
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Soulreaver 0wnz!

Ik heb Blood Omen 2 eigenlijk nooit echt uitgespeeld, wel tot een heel stuk

Maar SR2 heeft me flink wat uren plezier geschonken
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:59
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Soulreaver 0wnz!

Ik heb Blood Omen 2 eigenlijk nooit echt uitgespeeld, wel tot een heel stuk

Maar SR2 heeft me flink wat uren plezier geschonken
je bent inderdaad wel een tijdje bezig met dat spel
maar het is ook weer geen atlantis ofzo

blood omen 2 is zeker leuk om uit te spelen.. zou het toch maar eens gaan doen als ik jou was
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 12:09
micra
Avatar van micra
micra is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Soulreaver 0wnz!

Ik heb Blood Omen 2 eigenlijk nooit echt uitgespeeld, wel tot een heel stuk

Maar SR2 heeft me flink wat uren plezier geschonken
toen ik aan het spelen wat heb ik alleen maar zwak meer cheatz zitten werken
maar ja,
Offtopic:
hey btw: zal ik een topic open,

Het "cheats, codes en hinds"topic
zou ook wel leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 12:50
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
de legacy of kain series is idd heel erg lau. ik heb alle spellen/delen gespeeld behalve soul reaver 2.
op mn ps2 doet ie het namelijk niet, en de pc versie gaat heel erg schokkirig, terwijl ik toch wel een heel erg nieuw computer heb

soul reaver 2 lijkt mij trouwens een erg lastig verhaal hebben met dat door de tijd reizen.

he, in deel 1 had raziel toch nog 1 broer niet verslagen?(weet zijn naam ff niet meer)
gaat hij er in deel 2 er wel aan?
en die aliens bij blood omen2, hebben die nog enig verband/invloed op soul reaver 2

het is al een heel tijd geleden dat ik die spelen heb gespeeld en de serie heeft al een ingewikkeld verhaal
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 15:07
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
liem schreef:
de legacy of kain series is idd heel erg lau. ik heb alle spellen/delen gespeeld behalve soul reaver 2.
op mn ps2 doet ie het namelijk niet, en de pc versie gaat heel erg schokkirig, terwijl ik toch wel een heel erg nieuw computer heb

soul reaver 2 lijkt mij trouwens een erg lastig verhaal hebben met dat door de tijd reizen.

he, in deel 1 had raziel toch nog 1 broer niet verslagen?(weet zijn naam ff niet meer)
gaat hij er in deel 2 er wel aan?
en die aliens bij blood omen2, hebben die nog enig verband/invloed op soul reaver 2

het is al een heel tijd geleden dat ik die spelen heb gespeeld en de serie heeft al een ingewikkeld verhaal
vreemd dat ie het op je ps2 niet doet.. of is het een illegale kopie?

maaruhm.. de 'broers' die hij had: melchiah, zephon, morlock, rahab, en dumah gingen volgens mij toch allemaal dood.. dat was de manier om hun krachten te krijgen... (heb deel 1 allang niet meer gespeeld)

in deel 2 reis je in de tijd.. dat valt op zich wel mee hoor wat het verhaal betreft
alleen in deel 2 kom je dan ook te weten dat raziel en zijn 'broers' vroeger de lui waren die zo fanatiek op vampiers jaagden. ze zijn allemaal afgemaakt door raziel zelf als ik me niet vergis..
dus raziel vermoord zijn broers als soulreaver zijnde, en hij vermoord ook zichzelf.
later worden ze door kain tot leven gewekt als vampiers.
en de soulreaver is een leeg zwaard, dat op het einde van deel 2 de ziel van raziel zal bevatten.
raziel = het zwaard de soulreaver, daarom voelt hij zich ook tot de soulreaver aangetrokken, hij is het zelf..

(volg je het verhaal nog? )

en de aliens komen terug in soulreaver 2, alleen weet je dan niet wie het zijn.
dat weet je pas namelijk als je blood omen 2 speelt
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 15:08
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
micra schreef:
toen ik aan het spelen wat heb ik alleen maar zwak meer cheatz zitten werken
maar ja,
Offtopic:
hey btw: zal ik een topic open,

Het "cheats, codes en hinds"topic
zou ook wel leuk zijn
oke... als je hinds voortaan met een 't' gaat schrijven
een code is btw een cheat.
dus waarom niet cheats en tips?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 15:22
micra
Avatar van micra
micra is offline
Citaat:
Talon schreef:
oke... als je hinds voortaan met een 't' gaat schrijven
een code is btw een cheat.
dus waarom niet cheats en tips?
oke maak ik even aan oke?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:04
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
Talon schreef:
vreemd dat ie het op je ps2 niet doet.. of is het een illegale kopie?

maaruhm.. de 'broers' die hij had: melchiah, zephon, morlock, rahab, en dumah gingen volgens mij toch allemaal dood.. dat was de manier om hun krachten te krijgen... (heb deel 1 allang niet meer gespeeld)

in deel 2 reis je in de tijd.. dat valt op zich wel mee hoor wat het verhaal betreft
alleen in deel 2 kom je dan ook te weten dat raziel en zijn 'broers' vroeger de lui waren die zo fanatiek op vampiers jaagden. ze zijn allemaal afgemaakt door raziel zelf als ik me niet vergis..
dus raziel vermoord zijn broers als soulreaver zijnde, en hij vermoord ook zichzelf.
later worden ze door kain tot leven gewekt als vampiers.
en de soulreaver is een leeg zwaard, dat op het einde van deel 2 de ziel van raziel zal bevatten.
raziel = het zwaard de soulreaver, daarom voelt hij zich ook tot de soulreaver aangetrokken, hij is het zelf..

(volg je het verhaal nog? )

en de aliens komen terug in soulreaver 2, alleen weet je dan niet wie het zijn.
dat weet je pas namelijk als je blood omen 2 speelt

ik weet het weer: tural kwam je niet eens tegen in soul reaver 1
je kwam wel zijn knecht tegen(die overigens wel kon praten) en bij hem kon je leren schieten.

kom je tural wel in deel twee tegen?
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:13
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
liem schreef:
ik weet het weer: tural kwam je niet eens tegen in soul reaver 1
je kwam wel zijn knecht tegen(die overigens wel kon praten) en bij hem kon je leren schieten.

kom je tural wel in deel twee tegen?
hm.. dit zegt me niks...
op een gegeven moment zie je de tombes van de sarafan (raziel en broers) en daar zie je nergens de naam van tural... dus het lijkt wat mij betreft alsof dat geen broer is...

maar nu ga ik twijfelen... dat wat je zegt zegt mij niks..
ikga het weer overnieuw spelen
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:27
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
ze zijn allemaal afgemaakt door raziel zelf als ik me niet vergis..
dus raziel vermoord zijn broers als soulreaver zijnde, en hij vermoord ook zichzelf.
later worden ze door kain tot leven gewekt als vampiers.
dus hij vermoord zijn broes als mens en word daarna als vampier tot leven gewekt?

waarom vermoord hij zijn broers dan?
(volgens mij zijn het niet echt zijn broers maar mede serephin priestres, en vampier broeders)

Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:31
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
SQUARE schreef:
dus hij vermoord zijn broes als mens en word daarna als vampier tot leven gewekt?

waarom vermoord hij zijn broers dan?
(volgens mij zijn het niet echt zijn broers maar mede serephin priestres, en vampier broeders)
nee, hij vermoord zijn broers en zichelf.
Dit doet hij als soulreaver zijnde.. dus de raziel die wij kennen en waar we mee spelen.

hij vermoord zijn nog menselijke sarafan broers, omdat zij verantwoordelijk zijn voor het uitrukken van het hart van Janus (een van de oudste vampiers, die zijn mentor was)

Dus waar het op neer komt, raziel heeft altijd al in de tijd gereist, en doordat hij in de tijd reist, én zichzelf en broers vermoord, maakt hij het mogelijk voor kain om hen in een andere tijd tot leven te brengen als vampiers.

het gaat dus in een oneindige cirkel

(ffx spira's spiral of death )
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:36
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Citaat:
micra schreef:
omdat ik altijd eerst van die stomme dingen moet doen,
je moet altijd eerst een training doen, en daar ben je dan 3 dagen mee bezig
3 DAGEN?!? Voor 1 simpele training je moet gewoon 30 doelen raken (MOEILIJK!! ) Als je die training niet kan is het maar goed dat je het spel niet speelt . Nog een geluk dat die training er is anders zat het vol noobs....
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:40
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Meneer (be) schreef:
3 DAGEN?!? Voor 1 simpele training je moet gewoon 30 doelen raken (MOEILIJK!! ) Als je die training niet kan is het maar goed dat je het spel niet speelt . Nog een geluk dat die training er is anders zat het vol noobs....
wat boeit nou weer of iemand een noob is?
het enige belangrijke van welk spel dan ook is dat degene die het speelt er plezier van heeft!

de wereld draait niet om een spelletje, waar je enige vriend een virtuele is.
dus kom niet aanzetten met dat achterlijke gelul over noobs, oke?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2003, 20:55
micra
Avatar van micra
micra is offline
Citaat:
Meneer (be) schreef:
3 DAGEN?!? Voor 1 simpele training je moet gewoon 30 doelen raken (MOEILIJK!! ) Als je die training niet kan is het maar goed dat je het spel niet speelt . Nog een geluk dat die training er is anders zat het vol noobs....
volgens mij zit jij alleen maar vol commentaar!
man o man o man,
ik zei ik moest er 3 dagen over doen,
dat betekend dat ik het nu wel kan!!!!!!

Blond?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 21:45
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
micra schreef:
Blond?
niks mis met blond he
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:04
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Citaat:
micra schreef:
volgens mij zit jij alleen maar vol commentaar!
man o man o man,
ik zei ik moest er 3 dagen over doen,
dat betekend dat ik het nu wel kan!!!!!!

Blond?
wie zit er nu vol commentaar
en nee ik ben niet blond
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:32
micra
Avatar van micra
micra is offline
Blaat zullen we weer even ontopic

en vergeet maar wat ik zei,
hou het gewoon leuk hier !
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 21:50
Verwijderd
Een realistische shooter of war sim bestaat niet. Neem dat van mij aan.

Als jij in het leger gaat loop jij echt niet door middel van op een knopje te drukken met 5 bazookas 3 geweren en nog es wat granaten een oneindigheid rond.

Ook is het niet zo dat als je gezellig een kogel door je kop krijgt even de tijd kan terug draaien met Load Game.

Laat dat even duidelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 08:10
Naz
Naz is offline
america's operations of battlefiedl komt wel errug dicht in de buurt hoor
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:31
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Citaat:
F0_ol schreef:
Een realistische shooter of war sim bestaat niet. Neem dat van mij aan.

Als jij in het leger gaat loop jij echt niet door middel van op een knopje te drukken met 5 bazookas 3 geweren en nog es wat granaten een oneindigheid rond.

Ook is het niet zo dat als je gezellig een kogel door je kop krijgt even de tijd kan terug draaien met Load Game.

Laat dat even duidelijk zijn
1) In America's Army kan je niet respawnen. Als je dood bent, ben je dood en dan moet je wachten tot de missie gedaan is of tot 1 team volledig uitgemoord is.

2) Echte soldaten van het Amerikaans leger spelen het spel ook. Ik heb met iemand van het leger gepraat en hij zei dat het een zeer realistisch spel was (met de reloads, jams, terugslagen enz.), afgezien van het feit dat je geen bevelen moet opvolgen (je kan als squad leader wel instructies geven aan je team maar die worden niet altijd opgevolgd en dat is logisch als je die mensen niet kent, clans doen dat trouwens wel). Hij zei dat het spel je een beeld geeft van gevechten.

3) Eén schot kan dodelijk zijn dus je loopt niet gezellig een oneindigheidje rond. Je kan maximum 2 geweren meenemen en als je er 2 mee hebt kan je geen granaten gooien. Dus dat argument klopt ook al niet (als je tenminste niet verwacht dat je de kogels écht voelt als je een shooter speelt).

4) Battlefield 1942 speel ik ook, maar dat is niet realistisch. Battlefield is gewoon een leuk spel...

5) Geef aub nooit meer commentaar op een game dat je niet kent.
Nog even zeggen (om misverstanden te voorkomen): het is niet omdat ik America's Army speel, dat ik een Amerika-liefhebber ben!

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 11:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 12:31
S
Avatar van S
S is offline
Game: SplinterCell
Console: Xbox/PC
Genre: Realistische Stealth/Spy-game

Voor de mensen die hem nog niet hebben, nog niet kennen of nog niet hebben gespeelt. SplinterCell is een moeilijke Stealth/Spy-game waarvoor je de tijd moet nemen.

Als je van dit genre houdt en graag het gevoel hebt dat je écht de 'baas' bent dan is deze game iets voor jou.







Door het gebruik van licht en schaduw bepaal je zelf of je vijanden je wél of níet zien. Je kunt je vijanden afleiden met bijvoorbeeld een fles (gooien), je vijand dwingen mee te werken, gebruiken als menselijk schild, enz.

Tof spel .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:36
Rhinus
Rhinus is offline
Wat zijn de systeem eisen voor SplinterCell op de PC?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:04
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
S schreef:
Game: SplinterCell
Console: Xbox/PC
Genre: Realistische Stealth/Spy-game, (metal gear solid rip-off)
vanaf 24 feb. ook op de PS2
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:35
Megagun
Megagun is offline
Naam: Starcontrol 2
Genre: Space Exploration/battling
site: http://www.star-control.com en voor de rerelease (is ook nog een gratis rerelease ook!) http://sc2.sourceforge.net/
jaar:1992
screens:


of bekijk deze pagina voor meer screens: http://www.classicgaming.com/starcon...2/sc2scr.shtml

eigen inbreng:
Starcontrol 2 is een spel waarbij je eigenlijk een hoop moet doen..
1) Info verzamelen
2)opdrachten uitvoeren
3) met ruimteschepen vechten
4) planeten zoeken en er op minen voor recources
5) met aliens kletsen
6) een beetje vliegen in Hyperspace/Quasispace/Normalspace
en nog veel meer..

de rest komt later want ik moe gaan
__________________
heb ik niet..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:20
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Talon schreef:
vanaf 24 feb. ook op de PS2
SplinterCell is zeker géén MGS rip-off.

SC heeft een véél minder Arcade-like gevoel dan MGS.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:07
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
S schreef:
SplinterCell is zeker géén MGS rip-off.

SC heeft een véél minder Arcade-like gevoel dan MGS.
hm mjah, maar komt wel wat op het zelfde neer, het idee erachter dan
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 10:36
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm mjah, maar komt wel wat op het zelfde neer, het idee erachter dan
Oke, MGS Metal Gear kwam in 1987 al met het idee opdraven. Dat is waar .
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 13:57
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
offtopic:gewoon ff testen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:38
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
S schreef:
Oke, MGS Metal Gear kwam in 1987 al met het idee opdraven. Dat is waar .
je hebt gelijk
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.