Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 15:17
Purgatori
Purgatori is offline
Hey iedereen..

Kben weeris aan de ouwe games begonne, en kwam super mario world tege voor de snes. Nou benk dat allemaal aant hale.. Maar nu het probleem.. Ik zit vast in et kasteeltje van 3... Dat kasteeltje in de berg met et geestje derom heen.. Hij heet 'Vanilla Ghost House'... Er is nergens geen deur, nergens iets bove waar je op kan ofzo.. Nix.. 1 stukje waar je op kan bove.. Maar das alleen voor muntjes.. Ik snap et echt niej meer.. Maark wou toch graag wel door.. Weet iemand nog hoe et daar moest? Tis dat kasteeltje met al de geestjes, en voor de eerste x de grote geesten die je ziet in het spel.. (Super mario world is dat spel met Yoshi derbij) Khoop dat iemand me ff helpt..

Alvast bedankt,

Greetz,

Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 15:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 16:23
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
is wel deur, geheime deur, moet je ergens iets doen komt ie tevoorschijn wat weet ik niet meer
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:52
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Blizz schreef:
is wel deur, geheime deur, moet je ergens iets doen komt ie tevoorschijn wat weet ik niet meer
Zoiets hak ook al in gedachte, dat was bij een vorig kasteeltje ook.. Maar ik kan hier echt nix vinde.. Bij die vorige was da zo'n P button.. Dan kwam die te voorschijn.. Maar die zit hier nergens.. Ik heb gister iets van 1 a 1½ uur zitte zoeke.. Dan raak je echt geirriteert as je et nog niej heb..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:14
Purgatori
Purgatori is offline
Keej.. Nu zit ik weer ergens anderz vast.. Nu zit ik in Forest.. Dat is na het kasteel van 4.. Dan moet je da bos in.. Ik heb daar 4 plaatse en een kasteeltje gehaalt... Maar nu is er geen nieuw pad meer.. Weet iemand wak hier moet doen?

Alvast bedankt,

Greetz,
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:41
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Keej.. Nu zit ik weer ergens anderz vast.. Nu zit ik in Forest.. Dat is na het kasteel van 4.. Dan moet je da bos in.. Ik heb daar 4 plaatse en een kasteeltje gehaalt... Maar nu is er geen nieuw pad meer.. Weet iemand wak hier moet doen?

Alvast bedankt,

Greetz,
Ik neem aan dat je weet, dat als je een level speelt wat op de map aangeduid is met een rood knipperend puntje, dat betekent dat er ook een tweede uitgang in het level zit, meestal met een sleutel en een slot. Die moet je ook zien te vinden.

Ik geloof in het bos, dat het spookhuis zelf ook een tweede uitgang heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:27
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ik neem aan dat je weet, dat als je een level speelt wat op de map aangeduid is met een rood knipperend puntje, dat betekent dat er ook een tweede uitgang in het level zit, meestal met een sleutel en een slot. Die moet je ook zien te vinden.

Ik geloof in het bos, dat het spookhuis zelf ook een tweede uitgang heeft.
Kzal es checke...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:43
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
voor de zoveelste keer: www.gamefaqs.com
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:03
cup a soup
cup a soup is offline
kep ut net op de GBA uitgespeel incl alle secrets volgens mij, dus k stel me beschikbaar voor antwoorden
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:38
theone87nl
Avatar van theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Hey iedereen..

Kben weeris aan de ouwe games begonne, en kwam super mario world tege voor de snes. Nou benk dat allemaal aant hale.. Maar nu het probleem.. Ik zit vast in et kasteeltje van 3... Dat kasteeltje in de berg met et geestje derom heen.. Hij heet 'Vanilla Ghost House'... Er is nergens geen deur, nergens iets bove waar je op kan ofzo.. Nix.. 1 stukje waar je op kan bove.. Maar das alleen voor muntjes.. Ik snap et echt niej meer.. Maark wou toch graag wel door.. Weet iemand nog hoe et daar moest? Tis dat kasteeltje met al de geestjes, en voor de eerste x de grote geesten die je ziet in het spel.. (Super mario world is dat spel met Yoshi derbij) Khoop dat iemand me ff helpt..

Alvast bedankt,

Greetz,
er was ook ergens in zo'n bos zo'n heel sneaky iets.
moet je yoshi nemen en groot worden(zo'n paddo opvreten)en dan pas kun je in 1 van die buizen en dan komt er een nieuw pad beschikbaar ergens en dan kun je verder....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games SNES topic
JackBrouwer
17 28-03-2012 11:42
Games Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld?
Ghidorah
122 15-09-2009 22:27
Games Oldies but Goldies
tommiegun
142 15-11-2005 22:03
Games Top 5 beste games ever..
jacop
98 03-04-2004 14:48
Games Zwaar oude gamez
Kirk22
73 30-05-2002 12:24
Games top 5 leukste spellen allertijden!!
Lakini's Juice
42 14-04-2002 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.