Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 18:04
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
K heb FF9 en FF6 van iemand gekregen en nu moet ik een emulator zoeken. ik heb ePSXe emulator gedownload.
alleen zegt hij nu steeds dat ik naar Config > video moet gaan om het ding te config-en, en ik snap niet wat ik daar moet doen hoe doe ik dat? ik krijg gewoon een leeg veld te zien en dan moet ik blijkbaar kiezen welke video plugin ik gebruik, ik weet niet eens wat het inhoud. en ik krijg dus geen keuzes ik moet zelf iets invulen. maar wat?

Als iemand een site heeft met een PSX emulator-download zonder al deze onzin en irritatie erbij is dat ook erg welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2003, 10:34
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Heb je wel de plugins gedownload voor video, bios, en geluids ondersteuning. Zijn tevens te vinden op de site zelf van epsx. Anders moet je eens naar bleem zoeken is ook een goede emu.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:53
Verwijderd
Yep je kunt op www.epsxe.com ook plugins downloaden. Stop ze in de epsxe/plugins en je kan ze kiezen uit het rijtje...Ik weet niet wat voor videokaart/geluidskaart je hebt, maar bij mij (GeForce en Audigy) werken Pete's Software Driver en DirectSound driver het beste. Het is dan zeg maar psx resolutie, dus qua beeld het meest getrouw aan het origineel en tevens de minst buggy. De direct3d en opengl geven vaak nogal wat problemen en zien er ook minder mooi uit (scherpe models op lage res. achtergronden bijvoorbeeld)...
Het geluid klinkt ook perfect dan...

En nog even over die irritatie, wees blij dat er plugins bestaan in plaats van die ingeplante shit als bij bleem, want dat zorgt er tenminste voor dat de compatibiliteit en werking een stuk beter is.

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:16
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik snap alleen niet hoe die plugins werken, ik heb ze gedowned maar ik kan ze niet keizen. tenminste niet die van de video.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:21
Verwijderd
Het zijn allemaal dll files, in zips verpakt, Unzip ze naar epsxe\plugins...Als je dan config opent hoor je ze te kunnen kiezen uit het rijtje..
(En zorg ervoor dat je OOK de video plugins download, en niet alleen sound/cdrom)

En heb je al een bios file in epsxe\bios staan? SCPH1001.bin moet je hebben. Moet je ff zoeken via google...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 11:13
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
n00dles heeft het perfect uitgelegd als je de plugins goed heb uitgepakt naar de juiste directory kun je ze gewoon kiezen en eventueel instellingen veranderen

en tja emulators zullen nooit zo makkelijk werken als een echte console , gewoon lezen zo moeilijk is het niet >>
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:14
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
dzn zal ik ze wel naar de verkeerde directory hebben uitgepakt.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 18:00
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik snap er niks van, ik heb geen epsxe directory en ook geen plugin directory dus. ik heb gewoon ales gedowned bij joeir downloads. En winzip geeft ook niet aan dat die plugins gedowned moeten worden in de een plugin directory.
moet ik nu zelf een epsxe directory maken en dan unzippen?
ik heb scph1000.zip
epsxe152.zip
ez_pluginpack_aug2000.zip

allemaal staan die nu zowel extracted als gezipped in de Joeri Downloads directory.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 18:53
Verwijderd
Ja, dat lijkt me wel he? Maak gewoon de map aan waar hij om vraagt en plemp die plugins erin. Ga nogmaals naar dat menuutje en je ziet vanzelf of hij ze dan wel of niet herkent. Zoniet, dan moet je er ff wat mee spelen. Gewoon een beetje verplaatsen en kijken of hij ze 'pakt'.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:08
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
en hij pakt het. Alleen krijg ik soms een wazig kleurenbeeld voor me van 1 sec. als ik FF9 speel.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:45
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Kan kloppen niet alle spellen worden nog goed ondersteund.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 23:57
Verwijderd
FF9 wordt in principe goed ondersteund: bij mij werkte het onder de juiste instellingen perfect. Het hangt echt af van specs en instellingen.

Post je specs en instellingen hier eens dan.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 14:48
akpc@gogeta
akpc@gogeta is offline
Je moet naar ngemu.com gaan en patches downloaden voor ff9 en 6. Dan werkt het. Of je moet nieuwe plugins downloaden dan werkt het goed. Of heb jij een crashende pc. Ik heb meer tips. Email me.
__________________
I'm back to kick ass
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 01:45
micra
Avatar van micra
micra is offline
kan iemand een url neer zetten waar je die plugins weg haalt,
want ik kan ze niet vinden op de site

Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 01:51.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:21
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
micra schreef:
kan iemand een url neer zetten waar je die plugins weg haalt,
want ik kan ze niet vinden op de site

Astu een spiegeltje voor de plugins: http://home.t-online.de/home/PeteBernert/

de bios plugin is wat lastiger te vinden.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:39
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
probleem:ik kan niet saven.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 19:05
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Ik meen dat je eerst moest instellen waar het progje zijn saves heen moest zetten weet het niet meer zkers. Maar er was iets mee.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 12:27
WijfMan
WijfMan is offline
Kun je hier ook ps2 spellen mee spelen?
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2003, 14:58
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
WijfMan schreef:
Kun je hier ook ps2 spellen mee spelen?
Volgens mij niet, maar daar zijn weer andere emulators voor.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:52
WijfMan
WijfMan is offline
En weet iemand hier toevallig iemand een goede ps2 emulator?
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:08
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Citaat:
WijfMan schreef:
En weet iemand hier toevallig iemand een goede ps2 emulator?
Die bestaan nog niet. Tenminste, nog nooit ergens iets over gelezen/gehoord.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.