Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 12:39
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Wat doen jouw ouders voor werk & in welk opzicht heeft dit invloed op jouw lifestyle?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2002, 12:41
Verwijderd
niks, alleen als ik ga werken doe ik wel m'n spikes af .. thats it..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:51
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Mijn moeder is lerares psychologie..beetje jammer dat ze die kennis alleen buiten huis gebruikt,maar goed,het heeft invloed op me gehad in die zin dat ik altijd makkelijk op school heb kunnen meedoen omdat mn moeder nou niet bepaald dom is.
Een hele andere invloed is,is dat ik heel zelfstandig ben omdat mn moeder fulltime werkte en mn vader toen ik heel jong was is overleden,en er dus geen ouders thuis waren voor half 6.
Ik ben opgegroeid met oppassen,die waarschijnlijk het woord oppas nog niet konden spellen ik ben er door heel erg op mezelf gaan leven en ik ben er vrij zelfstandig door geworden.
Dat ze zoveel werkt is mede de reden waarom we elkaar totaal niet begrijpen en langs elkaar leven.
Tja dat is denkkik de enige invloed die het op me heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:52
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Mijn vader is eigenaar van een ingenieursbureau/machinefabriek in Noordwijkerhout, mn moeder doet vrijwilligers werk.

Veel invloed heeft het niet op mn lifestyle. Ze waren/zijn er altijd als ik ze nodig had/heb.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:54
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Mijn ouders zijn allebei van oorsprong leraar. Mijn vader is nu conrector van een voortgezet onderwijs school en mijn moeder leidt secetaresses op en begeleidt ze bij hun stage. Mijn kleding is er niet door beïnvloed.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:54
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn moeder werkt bij een soort van asieloekerscentrum en mijn vader zit op dit moment in de ziekte wet, maar werkt eigenlijk bij de technische dienst in het ziekenhuis.
Volgens mij heefd het werk van mijn ouders geen invloed op mijn lifestyle. Ik ben wel anders over asielzoekers gaan denken. (weet er nu iets meer van)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Loesje schreef:
Mijn ouders zijn allebei van oorsprong leraar. Mijn vader is nu conrector van een voortgezet onderwijs school en mijn moeder leidt secetaresses op en begeleidt ze bij hun stage. Mijn kleding is er niet door beïnvloed.
Wat zou het werk van je ouders voor invloed op je kleding kunnen hebben(buiten het aan kleding uit te kunnen geven budget)
Dit topic slaat toch meer op als hoe het jou als persoon heeft beinvloed of zit ik nou gewoon onzin te posten?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:58
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Wat zou het werk van je ouders voor invloed op je kleding kunnen hebben(buiten het aan kleding uit te kunnen geven budget)
Dit topic slaat toch meer op als hoe het jou als persoon heeft beinvloed of zit ik nou gewoon onzin te posten?
Nou wel een beetje

Invloed in de ruimste zin... Kleding kan daar ook wel onder vallen.

Stel je een van je ouders is consultant en loopt altijd in pak, misschien ga jij daardoor ook wel altijd in een mantelpakje lopen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:02
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Wat zou het werk van je ouders voor invloed op je kleding kunnen hebben(buiten het aan kleding uit te kunnen geven budget)
Dit topic slaat toch meer op als hoe het jou als persoon heeft beinvloed of zit ik nou gewoon onzin te posten?


ja je hebt gelijk

ik zat natuurlijk weer niet op te letten!!!

ik denk niet dat het mijn lifestyle heeft beïnvloed, alhoewel ik wel opgegroeid ben met heel veel vakantie. Omdat je in het onderwijs nou eenmaal veel vrij hebt, dus wij gingen bijna elke vakantie wel weg. En mijn ouders zijn altijd vroeg uit hun werk. Ze zijn niet avonden aan het overwerken enzo. En ik heb omdat mijn beide ouders werkten ook wel een tijd een oppas gehad, maar dat vond ik alleen maar heel erg leuk!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Loesje schreef:

ja je hebt gelijk

ik zat natuurlijk weer niet op te letten!!!

ik denk niet dat het mijn lifestyle heeft beïnvloed, alhoewel ik wel opgegroeid ben met heel veel vakantie. Omdat je in het onderwijs nou eenmaal veel vrij hebt, dus wij gingen bijna elke vakantie wel weg. En mijn ouders zijn altijd vroeg uit hun werk. Ze zijn niet avonden aan het overwerken enzo. En ik heb omdat mijn beide ouders werkten ook wel een tijd een oppas gehad, maar dat vond ik alleen maar heel erg leuk!
Dat van die vakantie's herken ik,elke vakantie gingen we weg en dan ver weg,dat is ook hoe ik aan mn reislust ben gekomen,dat is iets waar ik mn moeder wél dankbaar voor ben,ik heb ontzettend veel van de wereld gezien en daar bennik heel erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:20
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik ben denk ik wat zelfstandifer geworden door het werk van mijn ouders. M'n moeder is advocate, werkt sowieso vrij veel maar heeft ook regelmatig congressen en zo waar ze dan heen moet. M'n vader is arts en die zit ook veel op het ziekenhuis... en kan ook opgepiept worden voor noodgevallen. Kortom, ze zijn veel weg allebei, en hoewel er wel altijd iemand bij mijn zusje en mij thuis was toen we nog kleiner waren word je daar denk ik toch op een bepaalde manier wel zelfstandig door. Maar nu niet allemaal denken dat mijn ouders er nooit zijn als we ze nodig hebben want das zeker niet zo hoor, het zijn hele lieve ouders En naja met twee van zulke banen komt er redelijk wat geld binnen (tja ik beantwoord de topic alleen maar, zeg dit niet om op te scheppen of zo voor iedereen me daarop weer gaat aanvallen) dus we kunnen ons redelijk wat permitteren, en ja dat heeft natuurlijk zeker invloed op je manier van leven
En mijn ouders hebben dus beide gestudeerd, dat ga ik ook doen... maar ja dat zou ik sowieso wel gedaan hebben
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
Mijn vader is directeur van een architectenbureau en architect. Mn moeder is remedialteacher, kan niet echt zeggen dat ze nou invloed op mn lifestyle hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:55
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
mun vader is hoofd van iets bij de luchtmacht (selectie ofozo) en mijn moeder werkt op het gemeentehuis als beleidsondersteuenend nog wat
(kweet neit een precies wat mijn ouders precies voor werk doen ) maar goed invloed? nee niet echt.....
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:09
Sjaan
Sjaan is offline
Ik denk dat het wel een beetje samenhangt met kleding enzow jah...
Kinderen van artsen, chirurgen etc (oftewel, van ouders die veel geld verdienen) lopen vaker in duurdere, nette kleding dan anderen geloof ik...
Ik denk dat het een beetje komt door de opvoeding, vaak zijn die wat netter en 'bekakter'(sorry alvast!!!! ) opgevoed, waardoor ze zivh ook zo gaan gedragen en kleden...
Ik weet nie of dat overal zo is, maar ik zie dat hier wel erg vaak...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:15
Klaine Je
Klaine Je is offline
mammie is vice president oppet gerechtshof in arnhem, jurist/rechter...

papa...heeft als titel commercieel maganer world wide tnt..geen idee wat het allemaal is maar goed..

en kmag veel dingen niet dragen, bijv. hele lange spikes ofzow
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:41
Verwijderd
Mn moeder was docent Inleiding Nederlands Recht aan de KUN (Nare Man heeft ooit een college van Mvr Visée gevolgt ), en zit nu in Commisie Toezicht Eutinasie Oost Nederland (sinds een week ofzo ).

Mn vader was Chief Operating Operator (weet't nederlandse woord niet (Opererend Directeur )) van Nuon, zit daar nu nog in de Raad van Commisarisen en is Interim Manager (Als een bedrijf hem inhuurt word mijn vader daar directeur en moet dit "zieke" bedrijf er zo snel mogenlijk boven op helpen, tegen schandalig hoge tarieven ), ook is bij bezig voor de VVD in een paar commisies over Energie.

--

Ohja, wat't voor invloed heeft op mn lifestyle.. Nouja, mn vader is veel van baan gewisselt een paar jaar geleden, waardoor ik weg moest uit mijn geliefde stad Brussel

Voor de rest niet zo veel eigenlijk. Mn vader is vaak weg, en mn moeder werkt nu ook weer drie keer in de week. Voor de rest is geld niet echt een issue door de baan van mn vader.



[Dit bericht is aangepast door Bliksem (03-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:36
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
mijn mammie is advocate en haalt dus best veel geld binnen.
mijn vader is vorig jaar overleden maar hij was architect en had een eigen architectenbureau.
mijn zus heeft het overgenomen want het bedrijf liep hartstikke goed
dus komt er daar ook weer flink wat geld van binnen
En ik hou erg veel van merkkleding en aangezien wij dat ook kunnen permitteren ligt het dus wel degelijk aan het werk van je ouders wat voor je lifestyle je hebt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:34
Ninnoc
Ninnoc is offline
mijn papa is orthopedisch schoenmaker maar heeft zijn bedrijf verkocht en renteniert sinds iets minder dan 10 jaar..
mijn mama is huismoeder en werkt sinds kort op een middelbare school als mediathecaresse(hoe schrijf je dat eigenlijk?)

ja heeft invloed op mij --> mijn vader en tot voor kort mijn moeder zijn bijna altijd thuis, wat ik niet prettig vind omdat ze dan constant op me letten enzo. On ja mijn vader verteld vaak verhalen van mensen die klant waren, over de ongelukken die ze hadden gehad enzo. Hij heeft zelf ook orthopedische schoenen (geluk bij ongeluk heet dat) en op zich heef dat wel voor een beetje respect voor mensen met lichamelijke afwijkingen gezorgt, ik schrik zo erg van veel lidtekens enzo. En ik kijk altijd naar iemands schoenen
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 20:18
capishe
capishe is offline
Arts, en ik mag doen wat ik wil, omdat hij weet dat ik toch heel redelijk en kritisch ben, dus het heeft me niet geremd, behalve dat ik geen scooter mag.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:41
Dying Bride
Dying Bride is offline
M'n vader is heftruc chauffeur bij een bollenbedrijf, m'n moeder maakt schoon bij een gehandicapte vrouw en nog bij een ander gezin.
T enige wat ik ervan geleerd heb is dat ik graag m'n school af wil maken, m'n ouders hebben dat namelijk niet gedaan en nu werken ze zich kapot.
M'n vader werkt een halfjaar s'nachts en een halfjaar overdag, hij is nooit thuis en als hij thuis is is hij zo moe en sago dat er geen gesprek met hem te voeren valt.
M'n moeder vind haar werk ook niet leuk, maar tis nou eenmaal nodig.
Voor de rest heeft het niet echt invloed denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:53
flowergirl
flowergirl is offline
Citaat:
Sjaan schreef:
Ik denk dat het wel een beetje samenhangt met kleding enzow jah...
Kinderen van artsen, chirurgen etc (oftewel, van ouders die veel geld verdienen) lopen vaker in duurdere, nette kleding dan anderen geloof ik...
Ik denk dat het een beetje komt door de opvoeding, vaak zijn die wat netter en 'bekakter'(sorry alvast!!!! ) opgevoed, waardoor ze zivh ook zo gaan gedragen en kleden...
Ik weet nie of dat overal zo is, maar ik zie dat hier wel erg vaak...
Neej, dat is zeker niet overal.
Mijn vader is directeur van 'de losse verkoop' (alle tjidschriften/kranten in de winkel). dat verdient toch aardig wat, maar onze behoeften gaan toch naar andere (dure) dingen dan dure kleding. Zo ken ik toch ook weer aardig wat andere mensen die veel meer geld binnenhalen dan mijn ouders maar ook helemaal de behoefte niet hebben om duurdere kleding te kopen, maar hierdoor vallen denk ik deze mensen een stuk minder op.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:20
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Mijn vader was zo'n 10 jaar directeur van het Cios in Arnhem sinds kort werkt hij bij CBE als senior consultunt. Dus vaak in het pak, stropdas enzo. En mijn moeder werkt als verpleegkundige in het Radboudziekenhuis in Nijmegen ( op gynecologie voor de liefhebbers ) en loopt daar dus in uniform rond.

Ik zelf loop in gothic achtige of skate achtige kleren rond. Nee ze hebben niet echt invloed op mijn kleingstijl. En de prijs van mijn kleren valt ontiegelijk mee. Een broek die meer kost dan 100 gulden vind ik extreem duur. Dus omdat mijn pa toevallig goed verdient ga ik niet extra dure kleren ofzo kopen.
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:04
^Marije^
^Marije^ is offline
Mijn papa is vertegenwoordiger van een of ander schrootverwerkingsbedriif en mijn mama is opleidingsfunctionaris bij een postorderbedrijf. Als mijn ouders hun zin hadden gehad was ik nu een heel normaal uitziend figuur geweest; HA valt dat even tegen!

Mijn ouders hebben bijna geen invloed op mijn kledingstijl (van bijna elke 'alternatieve stroming' iets) en dat vind ik wel best zo. Ik koop geen extreem dure kleding, ik koop eigenlijk uberhaupt niet veel. Ik denk ook niet dat dat anders was geweest als mijn ouders een betere of wat mindere baan hadden gehad. Het is toch een persoonlijke voorkeur en ik denk niet dat die zo sterk wordt bepaald door het opleidingsniveau/de baan van je ouders
__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:31
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
mijn pa is hartchirurg en ma is fysiotherapeute. en 't zijn allebei best kakkers. lid van de golf-club en dat soort cliché gedoe allemaal.
en 't heeft op mij en m'n broertje ook best veel invloed, lopen vanaf jongs af aan al in duurdere kleding.

Vroeger hadden we geen keus, dan werd 't gewoon gekocht. en op school kreeg je dan natuurlijk de opmerkingen "patser" "haha moet je die lakschoentjes zien". dus echt leuk was 't nie.

'k ben nu 18 maar loop 'r nog steeds redelijk chic bij, 'k rij ook een grote bmw (M5) want m'n pa wou niet zo'n klein "krak" auto'tje op z'n oprit. ('k had 'n hele coole peogot 206 gezien die 'k wel wou hebben).

Maar ja, 'k ga over 'n poosje toch op kamers denk ik en dan is die invloed toch 'n stuk minder denk ik.
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:47
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Me ouders hebben vanaf me geboorte al lastig gehad met me en zijn het dus gewend dat ik vreemde dingen doe ze hebben er sinds een jaar ook een beetje vrede mee dus. Soms komen ze zelfs bij optredens enz mee kijken ed das wel cool.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 09:28
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Ik denk nie dat ut er veel mee te maken heeft.... me moeder iz manager van een afdeling v/d thuiszorg en me papz heeft een eigen zaak... en ik zelf draag van allez.. heel veel dingen van waterlooplein (bv: overzeas broeken en 2ehandz vestjez enzow) tot sportkleding (adidas en brunotti) en oowk wel wat duurdere kleding (diesel, tommy hilfiger)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:43
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Me ouders hebben een 'Tulpenbroerij" Nu zullen wel veel zeggen wat is dat dan?? Nou dat is dat je tulpen in de winter broeit in een kas zeg maar van december tot april en dan gaan ze naar de veiling enz... Me ouders verdienen er opzich genoeg mee maar tis nie zo nou we verdienen bakken met geld... Soms is het bij ons ook wel zo van nou gaat de portomonee ff dicht... Ik weet nie als het wat te maken heeft met mijn 'livestyle' want ik draag gewoon de kleren die ik leuk vind en die ik anders ook wel had gedragen over het algemeen draag ik wel 'merkkleding' maar ook wel onbekende merken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 23:41
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik hoef niet eens te zeggen wat mijn ouders doen, want dat heeft helemaal geen invloed op hoe ik me kleed ofzo...
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:28
Verwijderd
Mijn vader is directeur van een justitiële jeugdinrichting (Rentray in Eefde) en m'n moeder is beëdigd tolk/vertaalster Engels.

Dat is verder van vrij weinig invloed op mijn levensstijl..ik studeer rechten en de mensen die ik daar op de faculteit en ter sociëteite tegenkom hebben veel meer invloed op me dan m'n ouders
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 01:30
maar
Avatar van maar
maar is offline
Mijn ouders hebben het beiden ver geschopt en ik ben dat ook van plan
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 11:00
*tciddacisum*
*tciddacisum* is offline
De meeste mensen hebben no matter what hun ouders verdienen toch vaak een bepaald bedrag aan kleedgeld???
En dat kan voor ( om het maar even overdreven te zeggen ) rijke mensen hetzelfde bedrag zijn als voor arme mensen dus ik persoonlijk denk niet dat het vaak invloed heeft op je lifestyle.
Als je ouders niet veel geld hebben ga je wel werken.
Mijn ouders verdienen genoeg maar ik betaal de meeste dingen wel zelf.
Ik weet ook nog wel van vroeger ( hihihi 8 jaar geleden dus ongeveer ) dat de mensen bij mij die uit slechte buurten kwamen vaak veel merkkleding droegen om maar niet te laten zien dat ze tekort kwam o.i.d.
Naja, het komt er dus weer op neer dat je er niet vanuit kan gaan maar dat het wel mogelijk is.
__________________
~~The only pain I'm gonna have is champagne!~~
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:21
rabecca
rabecca is offline
Mijn ouders zijn gescheiden me moeder heeft nu een nieuwe vriend maar we hebben nog wel een tijdje (5 jaar) met zijn drieen gewoon (me ma ik en me broertje)
maar me moeder heeft me zoveel mogelijk gegeven.
Nu hebben we het weer wat breder en dat betekent meer kleren ahahaha.
vroeger kreeg ik alles wat mijn hartje begeerde en toen mijn ouders uit elkaar gingen was dat een grote verandering ik kreeg nog wel veel ook duur enzow maar toch minder...
dat heeft dus eigenlijk wel invloed gehad denk ik zo...
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:28
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Mijn vader is architect en mijn moeder psychologe. Het werk van mijn moeder heeft totaal geen invloed op me omdat het me gewoon niet aanspreekt.
Het werk van mijn vader wel, ik vind het heerlijk om door de stad te fietsen en een beetje pandjes te bekijken.
Maar om nou te zeggen dat het invloed heeft op mijn lifestyle, niet bepaald.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:52
Klaine Je
Klaine Je is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Mn moeder was docent Inleiding Nederlands Recht aan de KUN (Nare Man heeft ooit een college van Mvr Visée gevolgt ), en zit nu in Commisie Toezicht Eutinasie Oost Nederland (sinds een week ofzo ).

Mn vader was Chief Operating Operator (weet't nederlandse woord niet (Opererend Directeur )) van Nuon, zit daar nu nog in de Raad van Commisarisen en is Interim Manager (Als een bedrijf hem inhuurt word mijn vader daar directeur en moet dit "zieke" bedrijf er zo snel mogenlijk boven op helpen, tegen schandalig hoge tarieven ), ook is bij bezig voor de VVD in een paar commisies over Energie.

--

Ohja, wat't voor invloed heeft op mn lifestyle.. Nouja, mn vader is veel van baan gewisselt een paar jaar geleden, waardoor ik weg moest uit mijn geliefde stad Brussel

Voor de rest niet zo veel eigenlijk. Mn vader is vaak weg, en mn moeder werkt nu ook weer drie keer in de week. Voor de rest is geld niet echt een issue door de baan van mn vader.



[Dit bericht is aangepast door Bliksem (03-04-2002).]
ken jij Flimpo Volnaputs?
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*

Laatst gewijzigd op 04-06-2009 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:39
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Ma heeft geen werk (is afgekeurd) en pa is iets met belasting.

Ik ben wel vroeger zelfstangdig geworden (Toen beide ouders werkte liep ik al vlug rond met een sleutel om mijn nek)

Voor de rest geen invloed denk ik...
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 17:00
shanli
shanli is offline
mijn pa is psyciatrisch verpleger en mijn ma is huisvrouw.
Ik denk dat ze niet echt invloed op mijn lifestyle hebben,ik kan dragen wat ik wil en zooi,ik denk niet moesten ze ander werk hebben gehad dat ik anders was gaan denken of zo.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Over bevoorrechte mensen
Charretje
15 19-03-2012 10:39
Muziek Enquete over jou muzieksmaak en stijl
Saaaz
69 28-06-2006 09:52
Games vragenlijst gamers
SuperSanne
14 01-10-2003 21:29
Lifestyle Cultuur
Roozie
50 23-10-2002 02:49
Lifestyle het diner
Florine
27 20-09-2002 16:00
Lifestyle Heeft het werk van je ouders invloedt op je lifestyle?
rodina
65 10-09-2002 17:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.