Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 14:56
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik verf me haar bijna altijd, mijn eigen haarkleur is gewoon nie mooj...beetje peper en zout kleurtje
heb t roze gehad en paarz en nog een x paarz maar dat sloeg beetje grijzig uit maar was op zich best leujk en wou t zwart maar dat gaat nie met henna omdat ik blond haar heb dat werd groen whaha en nu is me zussie naar haar henna aant zoeken dies koperkleur (?!) en dan gaat ze als ze m kan vinden mn haar daarmee verfe en dan zie k wel wat t wordt
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 15:08
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
Ik heb al veel verschillende kleuren rood gehad, het is nu een beetje rood/ bruin
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:39
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik hep nu lekker mn haar roze met rood en dat is heel mooi... ja de meeste ouwe taarten niet maar die kunnen de scheit krijgen...
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:42
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
mijn haar is nu ROZE EN ROOD!!!
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:45
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
Friso schreef:
Dat snap je toch wel. Meisjes met bruin haar die een roodbruine spoeling nemen.
Je ziet dat het nep is, en het wordt er zelden mooier op.
Je hoeft er toch niet vanuit te gaan dat wanneer een meid haar haar geverfd heeft ze dit ook wil doen laten lijken of het haar eigen haarkleur is? Het verschilt gewoon per hoofd en gezicht of een nieuwe kleur mooi staat. Ik verf mijn haar ook soms (en dan meestal redelijk natuurlijk rood) en heb alleen maar compimenten gehad van zowel meiden als jongens.
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:45
scala
scala is offline
Citaat:
Monica schreef:
Je hoeft er toch niet vanuit te gaan dat wanneer een meid haar haar geverfd heeft ze dit ook wil doen laten lijken of het haar eigen haarkleur is? Het verschilt gewoon per hoofd en gezicht of een nieuwe kleur mooi staat. Ik verf mijn haar ook soms (en dan meestal redelijk natuurlijk rood) en heb alleen maar compimenten gehad van zowel meiden als jongens.
precies..d'r zijn natuurlijk gevallen dat het niet mooi staat maarre tis jouw haar, doe d'r meej wat je leuk vindt.

bovendien Friso, je gaat er gelijk vanuit dat het er nep uit ziet...ik zie een aantal reply's van mensen hier die het niet eens ZIEN dat als meisjes et geverfd hebben..
en dat jij het nou niet mooi vindt is toch jouw mening....dus ga niet verbaasd kijken als iemand wat anders zegt
en nou nie boos worden hoor ik heb et iig niet zo bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:47
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
T is pas wat als je vriendin haar haren blauw en groen verft!!!
Stukken mooier!!!
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Friso schreef:
Ik vind het er maar zelden mooier op worden, eigenlijk. Vooral zo'n standaard kleur als "mahonie", of zo'n roodbruine gloed vind ik echt niet mooi.

Hoe staan jullie hier tegenover? Zowel meningen van jongens als meiden. Wie verft z'n haar?
Hmja, ik verf m'n haar redelijk vaak, om de simpele reden dat ik mijn eigen haarkleur te saai vind..beetje vaag donkerblond, het past niet bij me. IK verf het meestal iets van roze, paars, zwart, rood ofzo..

Het interesseert me eigenlijk niet zoveel wat anderen er van vinden, zelf vind ik het me leuker staan, en het is leuk om wat te experimenteren met je haar.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:51
Friso
Avatar van Friso
Friso is offline
Citaat:
scala schreef:


en dat jij het nou niet mooi vindt is toch jouw mening....dus ga niet verbaasd kijken als iemand wat anders zegt
en nou nie boos worden hoor ik heb et iig niet zo bedoeld.
Ik word niet boos.. Ik probeer alleen mijn mening en mijn standpunt over te brengen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:59
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Friso schreef:


Ik word niet boos.. Ik probeer alleen mijn mening en mijn standpunt over te brengen.
duidelijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef:

Ik gebruik nu shampoo die mijn natuurlijke blonde kleur oplicht, en dat vind ik wel heel mooi. Ik heb nu het hele jaar door natuurlijke highlight ipv alleen in de winter!
Hoe heet die shampoo? Ik wil die shampoo ook proberen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:07
Alet
Alet is offline
Citaat:
Loesje schreef:
Ik gebruik nu shampoo die mijn natuurlijke blonde kleur oplicht, en dat vind ik wel heel mooi. Ik heb nu het hele jaar door natuurlijke highlight ipv alleen in de winter!
Zoiets heb ik ook gehad van Yves Rocher dat werkte dus niet. Maar het lijkt mij idd ook wel handig!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:49
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Alex schreef:


Hoe heet die shampoo? Ik wil die shampoo ook proberen
volgens mij hebben ze zulke shampoos bij elke drogisterij staan

Owjah, ik kleur mn haar altijd (dus niet echt uitgroei) . Ik weet niet eens meer goed wat mn eigen haarkleur is eigenlijk. Ik gaover een paar weekjes een gedeelte van mn haar groen kleuren (eerst blond verven want ik mag niet ontkleuren vamme mams) en de rest van mn haar doe ik dan rood of paars
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:57
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik heb van mezelf een zaaie kleur bruin.
Heb het ondertussen:
zwart
blauw
paars
rood
groen
en wat vage kleurtjes daar tussenin en streepjes gehad.
Vind het er bij mezelf eigenlijk wel beter op worden.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:12
AgainstTheGrain
AgainstTheGrain is offline
wel redelijk wat (felle) kleuren gehad... ennuh et is nu .. mijn eigen kleur (denk ik weet het niet zeker) Met Groen erin. Wel vaker als vrienden verfen ..nah verf bij mij dan ook maar wat mee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:33
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Alex schreef:


Hoe heet die shampoo? Ik wil die shampoo ook proberen
sheer blonde. Heb ik gekocht bij Albert Heijn XL (jaja de eerste in Nederland!) Van guhl heb je het ook, oranje bruinig flesje. Die kan je bij elke drogisterij wel kopen denk ik
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:41
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Ik verf mijn haartjes nooit! Highlights zijn niet nodig want die krijg ik vanzelf in de zomer en verder ben ik wel tevreden.. bovendien is uitgroei lelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:14
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Ik verf mn haar vaak met rode henna. Maar aangezien ik beetje blond/donkerblond haar van mezelf heb, wordt het een beetje oranje achtig.

Ik vind het trouwens vaak wel leuk als een meisje dr haar verft. Is weer ns wat anders
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:27
Brackish
Brackish is offline
ik verf mijn haar nu al een tijdje zwart, heb van mezelf donkerbruin haar, maar niet mooj. btje rare kleur.
tussendoor heb ik 1 keer mijn haar rood geverfd, niet echt bijzonder eiglijk. daarom verf ik het nu weer gewoon zwart.
ik wil het over een tijdje paars hebben. maar ik wil eiglijk een rood met zwarte hanekam duz ik weet nog niet goed wat ik nu moet doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:30
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
Citaat:
Friso schreef:
verft z'n haar?
ik heb men haartjes eens een keertje roze gehad,maar dat was met zo van die shampoo,ben er wel mee naar school moeten gaan kvond et een beetje barbie-achitg,had het meer paarsig verwacht
soms spuit ik men haar wel eens een kleurtje,maar das ni kleure he...
nu wil ik ze zwart
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:32
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Neej ik heb m'n haar nooit geverfd en ben dat ook niet van plan, vind m'n eigen kleur prima. Kan me ook niet voorstellen dat het nou echt supergoed voor je haar is als je het steeds moet bijkleuren.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:41
sanguis
sanguis is offline
kheb nu eigenlijk geen idee meer wat mijn eigen haarkleur is.. voor het laatst gezien.. 4 jaar geleden

onderhand:
-roze
-paars
-blauw
-rood
-oranje
-zwart
en nog wat vage kleurtjes..
nu heel leuk zwart met blauw en groen..

volgens mij ben ik van nature blond, maar dat vind ikke lelijk
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:48
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
sanguis schreef:
kheb nu eigenlijk geen idee meer wat mijn eigen haarkleur is.. voor het laatst gezien.. 4 jaar geleden

onderhand:
-roze
-paars
-blauw
-rood
-oranje
-zwart
en nog wat vage kleurtjes..
nu heel leuk zwart met blauw en groen..

volgens mij ben ik van nature blond, maar dat vind ikke lelijk
Je weet toch zeker wel wat voor haarkleur je van nature hebt
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Je weet toch zeker wel wat voor haarkleur je van nature hebt
Wee'k ook niet echt meer; ik verf het al 5 jaar ongeveer, en laat het bijna nooit uitgroeien..daarbij gebruik ik ook spoelingen, die best een andere glans op je haar achter kunnen laten, zodat op een gegeven moment je echte haarkleur gewoon verdwijnt. :/
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:40
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Nou ik kan me wel voorstellen dat je nie precies meer weet hoe je eigen kleur is, ik verf mijn haar oowk al 5 jaar ofzow en tuurlijk ik weet wel dat het donkerbruin is van mezelf maar heel precies week het nie...

Ik heb dus eigenlijk alleen maar bruinerige verfjes gehad, ene keer wat lichter, dan weer wat roder, dan weer wat donkerder... Nou had ik dus besloten mijn eigen kleur een beetje terug te laten komen, dus had ik het heel donker geverfd zodat je niet de uitgroei zag, maar nou week dus nie precies of dit nou mijn kleur is of nie... Nou jah boeien ik wil het toch blauw maken...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 19:30
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
woooooooohooooooooooowhahaha........dit is mijn topic......ik vind het normale kleuren van haar ook niet koel.......gewoon koper ofzow.....of weet ik veel.........ik verf het altijd of roze of groen........wil nu graag blauw en paars.............
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 23:38
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik verf mijn haar niet. Ik vind het helemaal niet nodig!

Soms vind ik het cool bij mensen staan, maar meestal een beetje chemisch zeg maar.
Kijk als je nu grijs wordt, dan kan ik het me goed voorstellen dat je je haar kleurt, maar zolang je niet grijs bent, vind ik het niet nodig. Ik vind het veel leuker om beetje blonde strepen in mijn haar te krijgen door de zon.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 02:07
maar
Avatar van maar
maar is offline
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd en ben het ook niet van plan; niet dat mijn eigen haarkleur nou precies is wat ik zou kiezen, maar ik ben tevreden en die uitgroei staat vaak zo ordinair!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:36
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik verf mijn haar ook al een poosje, ik heb het nu zwart, met de voorste plukken rood.

Ik wil het dus lang laten groeien, en nu zit ik dus met een (donker)blonde uitgroei

Verder heb ik het ook paars, groen, rood, roze, zwart/paars, zwart/roze en zwart/blauw gehad
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 13:03
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Ik verf mijn haar ook al een poosje, ik heb het nu zwart, met de voorste plukken rood.

Ik wil het dus lang laten groeien, en nu zit ik dus met een (donker)blonde uitgroei

Verder heb ik het ook paars, groen, rood, roze, zwart/paars, zwart/roze en zwart/blauw gehad
je kunt je haar ook gewoon kleuren (dus niet verven) zodat je geen uitgroei ziet en toch geen nieuwe uitgroei krijgt
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 13:29
ster
Avatar van ster
ster is offline
vaak vind ik het op vallend en uitgroei vind in echt lelijk, verf het dan weer bij.
[edit] trouwens ik verf het zelf ook maar heb het de laatste paar keer op donkerbruin gehouden en al zeg ik het zelf ziet er wel natuurlijk uit
__________________
behh
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:23
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb me haar een keer paars, en een keer roze geverft.. stond wel vet opzich, alleen na een tijdje word t heel wazig.. nu hou k t gewoon blond...maar kwil eigelijk wat anders, maar dan gaat t weer wazig worden, das vet lelijk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:30
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Ik ben het met je eens, ik verf mijn haar zelf ook echt nooit. Ik ben blij met mijn eigen kleur en bovendien is het ook nog eens super slecht voor je haar om het te verven.
Wat ik helemaal erg vind zijn mensen die hun haar blonderen of in alle kleuren van de regenboog verven, yuk.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:50
Jerommeke
Jerommeke is offline
ik ben jochje, kheb haar niet geverfd, en vind t wel leuk, als t staat sommige meisjes staat t niet, maar sommige ook weer wel

wat een schokkende conclusie he
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:52
sandwoman
Avatar van sandwoman
sandwoman is offline
Mijn haar heeft van zichzelf een grauwe saai kleur.. dus zitten er sinds tijdje paar blonde plukken door. Vind ik wel beter (en anderen ook hoor ik )
__________________
*Wie gaat er mee verdwalen? Ik weet de weg!*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:53
Salala
Avatar van Salala
Salala is offline
Ik verf mijn haar niet, want ik vind dat ik van mezelf al een mooie kleur heb...
kastanje bruin duss...
maar ik heb het wel 1 x gedaan in een ver verleden, en toen was het een beetje mislukt..
orantje i.p.v. roodbruin...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:54
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
'k verf m'n haar ook regelmatig (allé geen verf, een kleuring!!) in roodbruin !!
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:02
~Frederique~
Avatar van ~Frederique~
~Frederique~ is offline
Heb mijn haar nog nooit geverfd en ben het ook nooit van plan.
Ik ben tevreden met m'n eigen haarkleur (bruin) en verfen is ook nog eens superslecht voor je haar.
Mensen (vooral meisjes) die hun haren blonderen om zo meer in de smaak te vallen bij de jongens zijn echt triest imo.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:43
smilegirl
smilegirl is offline
ik mag ze niet verven
maar ik snap dat wel dus doe ik het met een kleurshampo
dat vervaagd een paar keer en dan moet het eruit groeien.
ik heb ze een een paartinten donkerde gemaakt met een paarse gloed van mezelf heb ik best een mooie har kleur (al zeg ik het zelf) heel donker bruin tegen het zwarte aan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:52
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Ik verf ze nu zo een 3 jaar...heb alle donkere tinten gehad, ook eens felrood.

Maar ik verf ze te vaak aangezien mijn haren nu helemaal dof en plat en stijl zijn (kortom zwaar verkloot) en ik er niks meer kan...
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:10
Verwijderd
Citaat:
CryperA schreef:
Ik verf ze nu zo een 3 jaar...heb alle donkere tinten gehad, ook eens felrood.

Maar ik verf ze te vaak aangezien mijn haren nu helemaal dof en plat en stijl zijn (kortom zwaar verkloot) en ik er niks meer kan...
verder gaan met verven, alleen dan met natuurlijke henna.. zo'n groen poedertje in een zakje wat je bij de tuinen kan halen, en dan moet je er heet water bij doen, en het in je haar smeren.. stinkt verschrikkelijk, is heel goor om te doen, maar het is heel erg goed voor je haar (das het belangerijkste) en twordt ook nog een mooi kleurtje..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:30
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


verder gaan met verven, alleen dan met natuurlijke henna.. zo'n groen poedertje in een zakje wat je bij de tuinen kan halen, en dan moet je er heet water bij doen, en het in je haar smeren.. stinkt verschrikkelijk, is heel goor om te doen, maar het is heel erg goed voor je haar (das het belangerijkste) en twordt ook nog een mooi kleurtje..
hoelang moet je het laten afkoelen dan? Lijkt me namelijk niet lekker om gekookt water in je haren te smeren
En hoelang blijft het zitten?

Maar thnx voor de tip, valt er nog wat te redden misschien
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:39
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Vanaf dat ik kort haar heb heb ik het best vaak geverfd. Een keertje met een paarse gloed, een keer wat blond en bruin afgewisseld. Zo veel kwaad kan het niet en het is juist afwisselend vind ik.
Op een gegeven moment wilde ik mijn haar weer laten groeien. Toen werd ik gevraagd om mee te doen aan een haarshow. Daar heb ik tot op de dag van vandaag spijt van Dat was echt zo'n hypertrendy kapper die het wel hip vond mijn haar ORANJE te maken! OMFG wat was dat lelijk!! Ik vond het zo afschuwelijk dat ik het weer heb laten ontkleuren.....toen was het weer te licht en moest het weer bijgeverfd worden etc. Ik heb van mezelf al droog haar dus 't viel zo ongeveer uit
Als het dus eenmaal goed mislukt is blijf je bezig en dat kan dus best wel vervelende gevolgen hebbem Als ik het nog eens laat verven ga ik dus gewoon lekker naar zo'n ouderwetse omakapper die luisteren naar wat ik wil en niet als een kip zonder kop een felle kleur erin smijten omdat ze hip moeten zijn. Ugh...
Anyway....en nou komt de clue ....Geverfd haar kan erg leuk staan MITS het goed gedaan wordt en de kleur bij je staat.
Ik vind het stom om bij voorbaat al te zeggen dat het er niet mooier op wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:44
*Liesje*
Avatar van *Liesje*
*Liesje* is offline
Een keertje gedaan, in zo'n "standaardkleur" was saaaai, en felle kleuren vind ik al helemaal niets dus hoe het lekker zo!
__________________
First of all, I'd like to thank God for blessing me. My mom and dad, I wouldn't made it without you! My friends en fans! I luv u guys!*jank*jank*jank*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:26
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:


Ik verf het eigenlijk ook al jaren met donkerrode henna en dat vind ik zelf de meest mooie rood die er is. Helder enzo maar niet fluoricerend ofzo
Voordeel van henna is dat een pakje maar iets van 1,50 euro is. Je moet alleen dan wel op de kleur letten, want de meeste henna die verkocht wordt is de normale henna daar staat rood op maar wordt oranje. Dus ik heb altijd donkerrood (zie de smilie )
Verder is het wel goed voor je haar, maar helaas minder (lees giftig ) voor je huid. Het blijft geloof ik 5 maanden in je huis zitten en das minder goed, maar ja das net als henna tattoos. Ik heb zelfs als ik mijn haar niet verf nu gewoon al jaren rode uitgroei door de henna. (???)
Nadeel is alleen dat je het heel lang in moet laten werken. 4 uur ofzo.

Je moet verder trouwens dus dat poeder mengen met gekookt water, maar beter is als je het met gekookte thee doet, dan trekt het beter in.
En dan smeer je het in je haar en dan folie erover en dan een handdoek, want hoe warmer hoe beter het pakt.
En dan 4 uur laten zitten en dan leeft je haar ook gewoon weer want het wordt er heel zacht van.

bla bla

succes
Oke dan Denk dat ik het dan ga proberen, en aangezien ik de laatste keren ook altijd zwart/rood heb hou ik het ook bij diepdonkerrood
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:21
Leels
Leels is offline
Hallowws mensuh!
M'n haar is momenteel felblauw, het was eerst paars en het wordt hierna groen.

Het is trouwens wel eel erg slecht voor je haar (boeiund)
En dat blonderen doet trouwens ook stervens veel pijn.

Ik doe het trouwens altijd self, zijn er ook mensun die dit proces bij de kapper laten doen??
__________________
Ben wie je bent en doe wat je wilt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 22:36
Untitled
Untitled is offline
Ik heb een tijdje mijn haren geverfd, ik had het meestal roze.

Nu heb ik gewoon blond haar, zonder uitgroei zonder troep.
__________________
~* Life is such a mileway *~ Knuv voor Gino!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:07
shanli
shanli is offline
Ik wil mijn haar wel verven(liefst in zo'n kleur met een rode gloed of strepen)maar ik mag niet van mijn moeder.Jongens met geblondeerd haar of blonde kuif vind ik echt ,of vrouwen met zo'n blonde uitgroei vind ik ook niet mooi.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Homoseksualiteit en school.
Rico20
19 03-08-2012 08:48
Lifestyle jongens haar verven?
Rysair
22 24-02-2011 19:16
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 12:25
Verhalen & Gedichten verloren in een droom
Kanya
2 28-06-2005 22:22
Seksualiteit fout bij meisje
blurred
216 09-07-2004 12:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.