Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 21:38
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-11-2004 @ 19:04 :
Nog een reden om er geen te kopen
ik vond hem wel dat hij dat bandje ontzettend publieksgelikt om deed.

iemand dat gezien?
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2004, 21:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De column van Luuk Koelman vandaag in 'Metro' over die bandjes... Heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:46
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 22:42 :
De column van Luuk Koelman vandaag in 'Metro' over die bandjes... Heerlijk!
staat die ergens op internet?
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 25-11-2004 @ 22:46 :
staat die ergens op internet?
www.metro.nl

Edit: ow nee, toch niet.

Hij staat wel op internet, maar k ben t adres even kwijt. Even googlen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:47
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 22:46 :
www.metro.nl

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrright
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 25-11-2004 @ 22:47 :
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrright
www.clubmetro.nl
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:50
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 22:47 :
www.clubmetro.nl
ik heb nu geen zin om met acrobat reader te gaan kloten, dat artikel lees ik morgen wel
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:22
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 22:42 :
De column van Luuk Koelman vandaag in 'Metro' over die bandjes... Heerlijk!
die was geweldig
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 20:56
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Weer een nieuwe rage voor mensen die 'er graag bij willen horen'. Dom inititiatief voor de domme massa. Ik ga er absoluut niet mee lopen.
Daarbij wil ik inderdaad ook naar de column van Luuk Koelman verwijzen, als je dat zo leest worden we weer eens uitgebuit
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:21
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 25-11-2004 @ 22:46 :
staat die ergens op internet?
http://www.koelman.com/columns/archi...71.html#000271

Niet zo scherp voor zijn doen, maar wel een aardige column.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 22:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 25-11-2004 @ 22:38 :
ik vond hem wel dat hij dat bandje ontzettend publieksgelikt om deed.

iemand dat gezien?
Op de foto in de krant zag je dat ook duidelijk.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 22:26
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-11-2004 @ 23:17 :
Op de foto in de krant zag je dat ook duidelijk.
jan peter is gewoon een grote publieksattractie
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 14:34
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ff een up: zijn er al mensen die dat bandje dragen ?
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 14:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L1 schreef op 18-12-2004 @ 15:34 :
ff een up: zijn er al mensen die dat bandje dragen ?
Mijn zusje. Echt weer iets voor die MUTS, he! Zij is ook echt de doelgroep van die fabrikanten: domme pubermeisjes die denken dat het dragen van zo'n bandje ook maar enig nút heeft of die denkt dat zo'n rap van Lange Frans en Baas B. mensen bewuster gaat maken ofzo. *braak*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 14:51
Verwijderd
Ik zag mijn broertje er vanochtend mee
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 21:07
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik vind 't ernstig! D'r is een meisje uit m'n klas die droeg eerst een gele, en nu draagt ze 2 oranje en een rode :hm:

En wat is nu dat goede doel? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk! Alsof 't helpt

Over die lonsdale jongeren in Friesland: Klopt volgens mij wel! Allemaal van die VMBO'ers die nauwelijks weten waar ze 't over hebben maar toch maar Lonsdale gaan dragen
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 21:22
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-12-2004 @ 15:43 :
Mijn zusje. Echt weer iets voor die MUTS, he! Zij is ook echt de doelgroep van die fabrikanten: domme pubermeisjes die denken dat het dragen van zo'n bandje ook maar enig nút heeft of die denkt dat zo'n rap van Lange Frans en Baas B. mensen bewuster gaat maken ofzo. *braak*
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 21:29
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 17-11-2004 @ 20:09 :
Het zal waarschijnlijk goed bedoeld zijn, maar wat schiet je er mee op. Het zal wel weer een mode-hype worden, waarbij het meer gaat om het dragen van een oranje bandje (omdat iedereen er dan 1 draagt) dan na te denken over welke boodschap erachter zit.
Je bedoelt dat er werkelijk iets hip wordt dat Balkenende is begonnen? Ja hoor, en Koos Alberts wint de volgende Olympische
Spelen het onderdeel hordenlopen.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
IkbenEva schreef op 17-11-2004 @ 13:35 :
Oranje bandjes moeten respect tonen
Met oranje polsbandjes kan vanaf volgende week iedereen het respect voor zijn medemens uitdragen.

Respect2All
De bandjes zijn een initiatief van een groep journalisten, kunstenaars en filmers. De bandjes, met de tekst 'Respect2All', zijn voor 1 euro te koop bij onder meer de ABN Amro-bank en verschillende supermarkten en winkels. 60 eurocent daarvan gaat naar goede doelen.

Lance Armstrong
De initiatiefnemers vonden dat er iets gedaan moest worden na de moord op Theo van Gogh. Als voorbeeld dienden de gele bandjes van wielrenner Lance Armstrong in de strijd tegen kanker.

BN'ers
Bekende Nederlandse voetballers, volkszangers, rappers, acteurs, entertainers en journalisten zullen het symbool van respect promoten. "Premier Balkenende reageerde erg enthousiast op ons plan. Wij gaan ervan uit dat we het eerste exemplaar aan hem kunnen aanbieden", aldus een van de initiatiefnemers, M.Blaisse.

Rood-wit-blauw
"We hebben voor de kleur oranje gekozen, omdat dat heel breed is. Rood-wit-blauw viel meteen af, veel te veel nadruk op de natie." De tekst moest volgens de initiatiefnemers vooral boven de religies staan. "Respect op zich was te dictatoriaal, Respect4All bestond al. Zo doende kwamen we op Respect2All. Heel modern en hip."

1 miljoen
Voorlopig worden 1 miljoen oranje polsbandjes gemaakt. "Maar meer kan altijd. Een stille droom is wel dat de bandjes ooit in alle kleuren de grens over gaan."

©RTLNieuws.nl


Wat vinden jullie van deze actie? Ben je van plan een bandje aan te schaffen, en waarom dan?
Dit doet me een beetje denken aan de jodenster in WOII. Dit zorgt voor groepenvorming. Als je zo'm bandje hebt heb je respect en als niet zo'n bandje hebt heb je geenrespect???
Ikzelf zal dat bandje niet dragen. Ik heb geen bandje nodig om te laten zien dat ik respect heb voor anderen. Ik laat gewoon merken dat ik respect voor anderen heb.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:29
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-12-2004 @ 15:11 :
Dit doet me een beetje denken aan de jodenster in WOII. Dit zorgt voor groepenvorming. Als je zo'm bandje hebt heb je respect en als niet zo'n bandje hebt heb je geenrespect???
Ikzelf zal dat bandje niet dragen. Ik heb geen bandje nodig om te laten zien dat ik respect heb voor anderen. Ik laat gewoon merken dat ik respect voor anderen heb.
en daarom draag ik wel het bandje. Laat het blijken dat je het beste van Nederland wil maken

het is nu een zootje
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 19-12-2004 @ 15:29 :
en daarom draag ik wel het bandje. Laat het blijken dat je het beste van Nederland wil maken

het is nu een zootje
Je moet niet laten blijken, maar gewoon doen. Dan kun je nog wel zo'n stom bandje dragen, maar als je niets doet dan heb je er nix aan.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:39
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 18-12-2004 @ 22:07 :
Ik vind 't ernstig! D'r is een meisje uit m'n klas die droeg eerst een gele, en nu draagt ze 2 oranje en een rode :hm:

En wat is nu dat goede doel? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk! Alsof 't helpt

Over die lonsdale jongeren in Friesland: Klopt volgens mij wel! Allemaal van die VMBO'ers die nauwelijks weten waar ze 't over hebben maar toch maar Lonsdale gaan dragen
dat VMBO mag er wel weer af he, arrogante vwo-er . het probleem is niet dat mensen niet weten wat ze eigenlijk dragen, het probleem is dat mensen het dragen. maar geeft niet. mss helpt zo'n bandje wel of wordt je minder snel doodgeschoten, RESPECT 2 ALL - let vooral op ALL. het zou tenslotte levensreddend of vriendemakend kunnen zijn .

nee, ik vind het onzin. je zegt er niets mee, je bereikt er niets mee. maar als je 't zonodig wilt laten merken dat je centrum bent, draag het dan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:41
Verwijderd
Het enige wat je ermee bereikt is dat je de kasse van de maker vult.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:59
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-12-2004 @ 15:34 :
Je moet niet laten blijken, maar gewoon doen. Dan kun je nog wel zo'n stom bandje dragen, maar als je niets doet dan heb je er nix aan.
ja, dat doe ik ook. Ik snap jou bezwaar wel: je moet je bandje waard zijn. Ik doe het niet om mee te lopen, maar door overtuiging. Ik vind het een goed initiatief. Het is gewoon een signaal
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 19-12-2004 @ 15:59 :
ja, dat doe ik ook. Ik snap jou bezwaar wel: je moet je bandje waard zijn. Ik doe het niet om mee te lopen, maar door overtuiging. Ik vind het een goed initiatief. Het is gewoon een signaal
respect moet je zowiezo hebben, niet tot je pas een bandje omhebt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 15:29
Verwijderd
Echt niet dat ik zo'n bandje ga dragen. Hoe hypocriet kan je zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-12-2004 @ 16:00 :
respect moet je zowiezo hebben, niet tot je pas een bandje omhebt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 19:19
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Sylph schreef op 19-12-2004 @ 16:29 :
Echt niet dat ik zo'n bandje ga dragen. Hoe hypocriet kan je zijn.
Idd, ouwe omaatjes beroven en dan doen of je vóór respect bent
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 20:52
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik heb er eentje, maar die doe ik om bij mijn werk om de bandjes te promoten.

Ik ben van mening dat je er bij ieder persoon vanuit moet gaan dat diegene respect heeft voor andere mensen. En dat dat niet moet afhangen van een of ander dom plastic bandje.
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 23:25
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Slobber schreef op 18-12-2004 @ 22:29 :
Je bedoelt dat er werkelijk iets hip wordt dat Balkenende is begonnen? Ja hoor, en Koos Alberts wint de volgende Olympische
Spelen het onderdeel hordenlopen.
Nee, dat bedoelde ik niet.

Ik vraag me af wat je ermee opschiet..
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:01
Verwijderd
jeeej een oranje bandje naast je rolex
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 16:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
catweazle schreef op 21-12-2004 @ 16:01 :
jeeej een oranje bandje naast je rolex
En wat voor soort bandje. Eentje die bewijs van spreken ook gratis bij de chemische snoep zit.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 18:41
Verwijderd
zo een respect2all bandje

die reclame wellis gezien ??? die zuigt echt
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 19:07
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 17-11-2004 @ 19:06 :
eh zon 3 maanden geleden soms nog bij de sportwinkel
volgens mij bij de blokker en apie hapie ook
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 22:44
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Mijn daden laten zien voor wie ik respect heb. Niet voor iedereen, dus zou het hypocriet zijn om zo'n bandje te dragen.

Maar ik heb wel een idee: ik maak een zwart bandje met de tekst: disrespect2all. Zal het goed doen onder de alto'tjes. De opbrengsten gaan regelrecht naar een zwitserse bankrekening die op mijn naam staat . Of iemand moet nog een slecht doel weten
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 22-12-2004 @ 23:44 :
Of iemand moet nog een slecht doel weten
geert wilders steunen in zijn strijd tegen moslims
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:54
juno
Avatar van juno
juno is offline
De enige bandjes die om mijn arm komen zjn van goud. Ik respecteer geld!

En verder dis ik alles en iedereen. Maar iedereen even erg, dus om nou te zeggen dat ik discrimineer...nou nee.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 01:49
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik weiger pertinent om dat lullige bandje te dragen, aangezien er door de bedenkers grof geld wordt verdiend aan die nonsens. die bandjes kosten 1 euro, waarvan 63 cent naar de stichting Respect2All gaan. Ik weet wel waar die andere 37 cent terechtkomen
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:56
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
Kutbandjes!!!
__________________
maybe we are LOST HEROES
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:11
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 23-12-2004 @ 02:49 :
Ik weiger pertinent om dat lullige bandje te dragen, aangezien er door de bedenkers grof geld wordt verdiend aan die nonsens. die bandjes kosten 1 euro, waarvan 63 cent naar de stichting Respect2All gaan. Ik weet wel waar die andere 37 cent terechtkomen
Precies, als er nou een paar cent bijvoorbeeld opgaan aan productiekosten, vervoerskosten etc. Maar ik kan me niet voorstellen dat die 37 cent volledig daarvoor gebruikt wordt. Maar grof geld zullen ze er niet aan verdienen denk ik. Al weet ik natuurlijk niet hoeveel er tot nu toe verkocht zijn.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik heb er 1 gekregen (no way dat ik 'em ga dragen natuurlijk), en ze zijn een EXACTE kopie van de Livestrong bandjes (waarvan ik er ook 1 heb gekregen, welke ik wel gedragen heb). Dus naast het punt dat het wel heel erg een kwestie van ranzig goedkoop meeliften is, weten we ook nog eens dat de productiekosten van deze bandjes ongeveer 0 zijn. Dus ja, waar die overige 40 cent naartoe gaat wil ik ook wel eens weten.

Verder: doelen die het 'respect' bevorderen? Heeft iemand ff een teiltje voor me?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:37
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Tja, ik heb niet respect voor iedereen, eigenlijk. Ik laat iedereen die me niet direct kwaad doet zijn danwel haar gang gaan, maar respect...nee, lang niet voor iedereen. Dat moet je bij mij eerst verdienen.
En oranje is lelijk.
Dus nee, geen respect to all voor mij.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:15
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 19-12-2004 @ 15:39 :
dat VMBO mag er wel weer af he, arrogante vwo-er . het probleem is niet dat mensen niet weten wat ze eigenlijk dragen, het probleem is dat mensen het dragen. maar geeft niet. mss helpt zo'n bandje wel of wordt je minder snel doodgeschoten, RESPECT 2 ALL - let vooral op ALL. het zou tenslotte levensreddend of vriendemakend kunnen zijn .

nee, ik vind het onzin. je zegt er niets mee, je bereikt er niets mee. maar als je 't zonodig wilt laten merken dat je centrum bent, draag het dan gewoon.
Misschien is 't arrogant, maar het is gewoon een feit dat 9 v/d 10 niet eens (of nauwelijks) weet wat voor lading er aan dat soort kleding hangt. Er is één in zo'n groep die dat weet, en de rest zijn alleen maar meelopers..
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:47
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-12-2004 @ 14:11 :
Verder: doelen die het 'respect' bevorderen? Heeft iemand ff een teiltje voor me?
Ik denk dat Balkenende er nog wel een heeft
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:02
Verwijderd
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe woord voor het tegenovergestelde van geweld, vriespect (vriendschap & respect?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:05
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 23-12-2004 @ 18:02 :
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe woord voor het tegenovergestelde van geweld, vriespect (vriendschap & respect?
Wat denk je zelf
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik spuug op vriespect.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:15
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 23-12-2004 @ 18:02 :
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe woord voor het tegenovergestelde van geweld, vriespect (vriendschap & respect?
gatverdamme
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:16
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 23-12-2004 @ 18:02 :
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe woord voor het tegenovergestelde van geweld, vriespect (vriendschap & respect?
Laten we het er maar op houden dat ook dat onder de vrijheid van meningsuiting valt.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:58
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb een respect2all bandje en ik zou het leuk vinden als die ''stille droom'' echt werkelijkheid wordt.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ontgroening
JNR
235 04-05-2007 12:37
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Respect 2 all, met hun mooie oranje kleur…
Verwijderd
0 03-06-2005 16:45
Lifestyle NIEUW ( ahum) blauw bandje
*** Sido ***
73 27-01-2005 22:51
Lifestyle respect 2 all bandjes, wie gaat ze kopen en wat vind je ervan?
devilcat
198 17-12-2004 23:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood
Verwijderd
483 02-12-2004 20:18
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.