Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2002, 22:53
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Streets of Rage was echt te bruut, vooral et 2e deel
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2002, 11:17
Rioto
Citaat:
Vork schreef:
Streets of Rage was echt te bruut, vooral et 2e deel
Ik vond 1 beter maar goed ..Streets of rage is idd fucking goed
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:09
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
hoho nog maar 2 weken
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:29
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
het grootste nadeel van deze game is dat de characters maar 1 fatality hebben..

maar wie weet haal ik hem ook nog wel..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:33
Verwijderd
Kheb de demo voor de ps2(voor zoiets wil ik wel eens OPM2 kopen ) Ziet er verdomd mooi uit. helaas was de demo voor alle leeftijden, m.a.w. er was geen bloed en waarschijnlijk ook geen fatality .
Ik ga hem denk ik wel meteen kopen als ie uit komt. Normaal koop ik een fighter alleen platinum of 2e hands, maar hiervoor wil ik wel een uitzondering maken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:34
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
dit spel is redelijk overhyped, wacht nou maar gewoon allemaal op soul calibur 2..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:36
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Kheb de demo voor de ps2(voor zoiets wil ik wel eens OPM2 kopen ) Ziet er verdomd mooi uit. helaas was de demo voor alle leeftijden, m.a.w. er was geen bloed en waarschijnlijk ook geen fatality .
Ik ga hem denk ik wel meteen kopen als ie uit komt. Normaal koop ik een fighter alleen platinum of 2e hands, maar hiervoor wil ik wel een uitzondering maken.
hoho een demo???
dan ga ik em ook een keer kopen

enne met et laatste ben ik et met je eens
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
dit spel is redelijk overhyped, wacht nou maar gewoon allemaal op soul calibur 2..
Raad eens wie er als extra character bij soulcalibur 2 gamecube zit? NOU NOU?!??! jawel hoor, niemand anders dan Link!
www.zeldauniverse.net voor screens/footage
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef:
hoho een demo???
dan ga ik em ook een keer kopen

enne met et laatste ben ik et met je eens
Official Playstation Magazine 2. Is 6,95. Normaal koop ik hem nooit, maar voor deze keer wel. Staat ook demo´tje op van Primal en natuurlijk Smackdown(heb er nog nooit 1 gehuurd/gekocht, maar vindt de demo´s altijd leuk om te doen).

Mar verwacht dus geen bloed of fatality
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:04
Verwijderd
Heb 'm al pre-ordered (hint: goedkoop bij www.cd-wow.nl)!

Iedere consolebezitter hoort gewoon 'een' Mortal Kombat te bezitten :>
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:24
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Ninh schreef:
Raad eens wie er als extra character bij soulcalibur 2 gamecube zit? NOU NOU?!??! jawel hoor, niemand anders dan Link!
www.zeldauniverse.net voor screens/footage
wist ik al lang..

maar toch vind ik het op de een of andere manier niks..
ik houd er niet van als ze franchises gaan mixen..
Super smach bros: melee uitgezonderd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:42
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Official Playstation Magazine 2. Is 6,95. Normaal koop ik hem nooit, maar voor deze keer wel. Staat ook demo´tje op van Primal en natuurlijk Smackdown(heb er nog nooit 1 gehuurd/gekocht, maar vindt de demo´s altijd leuk om te doen).

Mar verwacht dus geen bloed of fatality
hehe kheb em nu dus ook gekocht
kvind et echt heerlijk wegspelen! en Sega 16 bit tijden herleven
nog bloed erbij en tis perfect

Primal is ook erg prettig!
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:43
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Heb 'm al pre-ordered (hint: goedkoop bij www.cd-wow.nl)!

Iedere consolebezitter hoort gewoon 'een' Mortal Kombat te bezitten :>

klopt, is gewoon klassieker, en deze nieuwe versie geeft weer een ouderwets gevoel
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 00:53
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
kheb de demo ook gespeeld, en ik was erg blij dat de goede sfeer weer aanwezig is... jammer van die ene fatality... maarja... niets aan te doen....
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:05
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
en vrijdag issie in mijn bezit
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:52
Verwijderd
Zucht, vrijdag heb ik tot 3 uur school. En om half vijf moet ik naar me werk, dus ik moet snel eten. Heb ik erg weinig tijd om het te kopen en uit te proberen























Maar ik doe het toch
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:15
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Zucht, vrijdag heb ik tot 3 uur school. En om half vijf moet ik naar me werk, dus ik moet snel eten. Heb ik erg weinig tijd om het te kopen en uit te proberen

Maar ik doe het toch
hehe same here
smorges school, smiddags herexamen, na her meteen werken tot half 9 en dan als een bezetene voor 9 uur in de winkel zijn
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 08:51
Verwijderd
Whoeiiiiiiiiiii

toch wel lekker om weer eens : Get over here
te horen door je speakers
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 22:08
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
hehe klopt!
ok, vanmiddag gekocht! kmoest daarna meteen werken, en ben net kloar met werken en troep
dus kan nou eindelijk spelen (afgezien van die 5 minuten voor et werken )
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:57
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
ja kheb een nieuwe verslaving erbij

Konquest mode, Krypt, Profile etc. zijn echt positieve toevoegingen, et spel heeft wat meer diepgang, iets minder afhankelijk van de special moves
maar et is weer ouderwets met de sfeer en tis lomp genoeg

dat gegil van die vrouwen alleen als je ze goed raakt hehe
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef:
ja kheb een nieuwe verslaving erbij

Konquest mode, Krypt, Profile etc. zijn echt positieve toevoegingen, et spel heeft wat meer diepgang, iets minder afhankelijk van de special moves
maar et is weer ouderwets met de sfeer en tis lomp genoeg

dat gegil van die vrouwen alleen als je ze goed raakt hehe
konquest is fucked up je moet sommige combos maken met verschillende vecht stylen en wrom omdat ze je zo kunnen irriteren
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:42
Verwijderd
Ik heb hem gistren meteen gehaald. Konquest heb ik nog niet geprobeerd, alleen Arcade. Ik baal nog steeds dat Scorpion zijn Teleport Punch niet meer heeft. Met die skill en de Spear was ik über.

Verder vind ik het ook tof dat je in het spel zoveel te unlocken hebt. IK heb tekken 4 een keer 2e hands gekocht en daar baal ik toch wel van. Het heeft niks extra´s en die Force mode verveelt ook snel.

Ik heb alleen nog maar de Fatality fan Mavado en Kung Lao gezien. Die van Mavado vond ik niet zo, maar die van Kung Lao was wel geinig.

Voor wie alle Fatalitys al heft gezien: Heeft Scorpion zijn oude vertrouwde schedelvlammenwerper Fatality nog? Die is voor mij gewoon synoniem voor Scorpion geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:44
tappy
Avatar van tappy
tappy is offline
Citaat:
Vork schreef:
jaja eindelijk komt er weer es een Mortal Kombat uit en voor et eerst sinds tijden zit ik weer uit te kijken naar een spel uit de MK serie
maar ik vroeg me af: weet er misschien iemand wanneer dit spel uitkomt?? ik geloof iets van eind november, maar weet et niet zeker

Screenshots:

[IMG]blaaaah[/IMG]

[IMG]blaaah[/IMG]

[IMG]blaaa[/IMG]

Nog meer 'fans'?

PS: weet er misschien ook nog iemand een goede online gamewinkel met (nederlandse) release dates voor PS2?
ik zag allemaal posters hangen op een aanplak bord van MK DA maar ik weet niet wat voor releas date daar bij stond
__________________
dikke dikke tokus
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:53
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Morridin schreef:


Voor wie alle Fatalitys al heft gezien: Heeft Scorpion zijn oude vertrouwde schedelvlammenwerper Fatality nog? Die is voor mij gewoon synoniem voor Scorpion geworden.
nee... hij gooit vanaf een afstand zn speer door je kop heen... geet 2 flinke rukken... en bij de 3e ruk vliegt het hoofd eraf... sommige fatalities vallen heel erg tegen vind ik... sommige zijn ook weer erg goed!
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 10:58
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef:
konquest is fucked up je moet sommige combos maken met verschillende vecht stylen en wrom omdat ze je zo kunnen irriteren
voor Koins, en kvind et wel geinig om te zien wa voor combo's ze allemaal tevoorschijn halen, en je leert zo zo nog hele verhaal kennen achter de personages.. kvind et wel prettig ter afwisseling van arcade

kheb trouwes nog geen fatality gezien, en kga ze ook nog niet opzoeken om ze zelf te proberen
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:11
Verwijderd
Ik vind die Konquest ook erg fijn. Zo leer je de chars goed kennen.

Het is wel nep dat Scorpion´s gouwe ouwe Fatality pleite is
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 13:09
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
'k ga em voilgende week kopen hij's echt uber
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 15:54
Verwijderd
Ik koop opeens wel veel nieuwe ps2 games. Vrijdag heb ik MK: DA gehaald en komende vrijdag/zaterdag ga ik Wild Arms 3 halen. Maar gelukkig komt de week daarop mijn loon weer binnen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 15:55
Verwijderd
PS, als je MK: DA wilt typen moet je er wel voor zorgen dat je een spatie hebt tussen de d : en de d anders krijg je dit MKA
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:48
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
heb de demo gespeeld en ehh...ja t loopt lekker =] ik denk dat ik em maar ga kopen binnenkort.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:04
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Ik koop opeens wel veel nieuwe ps2 games. Vrijdag heb ik MK: DA gehaald en komende vrijdag/zaterdag ga ik Wild Arms 3 halen. Maar gelukkig komt de week daarop mijn loon weer binnen
hehe voor mij gaat dat Splinter Cell worden in maart
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:05
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
empyrian schreef:
heb de demo gespeeld en ehh...ja t loopt lekker =] ik denk dat ik em maar ga kopen binnenkort.
als je de demo al goed vindt, dan zit je gebakken
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef:
als je de demo al goed vindt, dan zit je gebakken
Alleen moet je je niet te veel gehecht hebben aan de oude MK games, want dan mis je erg veel dingen; Scorpion´s vlammenwerper fatality, Sonya´s kiss fatality, scorpion´s teleport punch, sonya´s handstandworp(was kenmerkend voor haar!), Shang Tsung morphing(echt een doodschande dat die er niet inzit) en Shang´s 3 vuurballen. ZO kan ik nog wel ff doorgaan met dingen uit de oude MK die er gewoon in hadden MOETEN zitten. Nu is MK eigelijk gewoon een beat em up met als extraatje 2 of 3 (of als je geluk hebt 4) Special moves per persoon, terwijl in MK die special moves altijd het karakter maakten.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:02
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
ach vernieuwing is goed, ook al mis ik sommige dingen ook wel.. maar dat zal vast wel goedgemaakt worden in een deel 6

sommige combo's zijn trouwes nog behoorlijk pittig, maar die konquest mode gaan we halen
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:17
Verwijderd
Mortal Wombat is leuk en bloederig, die "Come over here!!" blijft leuk en het spelen met ijs met een wijffie is ook altijd leuk.

Toch als je een echt goede beat 'm up wil moet je toch echt eens kijken naar virtua fighter 4, dat spel is echt zwaar goed, na een weekje denk je het spel te kennen en dan ga je met iemand anders proberen, er gaan werelden voor je open
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:06
Verwijderd
HEY,
deze MK: DA Topic was er al een tidje, waarom is die ander nog niet dicht
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:51
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
Morridin schreef:
HEY,
deze MK: DA Topic was er al een tidje, waarom is die ander nog niet dicht
d8 ik ook
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:40
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Ik heb hem gistren meteen gehaald. Konquest heb ik nog niet geprobeerd, alleen Arcade. Ik baal nog steeds dat Scorpion zijn Teleport Punch niet meer heeft. Met die skill en de Spear was ik über.

Aah men, die teleport punch en de spear waren voor mij ook áltijd de tricks om mijn tegenstanders te irriteren .
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 10:19
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
ik heb hem ook en vind het maar weer zo een spelletje. Helemaal niks speciaals. Graphics zijn mooi, maar dat hebben de meeste spellen nu wel.
Toen ik het spel starte had ik meteen het gevoel van enorme sloomheid. De combos gaan traag, het springen eigenlijk alles. Ik wilde de gamspeed opschroeven in options maar helaas kon dat niet. Ik mis de oude snelle combos in mk2. En er zijn te weinig special moves
Ook mis ik de sfeer, de dodelijk sfeer, de mystery......En waar is die mannetje van mk2 gebleven die rechtonder in de hoek verschijnt wanneer je een perfecte upercut maakt?
En konquest mode is ook vrij nep. Het is gewoon een neppe training. De eerste training moet je leren hoe je moet slaan.....WOOOOOW je moet de 2 slaan knopjes indrukken en de training is afgerond...daarna leer je schoppen etc....
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:29
Rioto
Citaat:
`CrazY G schreef:
ik heb hem ook en vind het maar weer zo een spelletje. Helemaal niks speciaals. Graphics zijn mooi, maar dat hebben de meeste spellen nu wel.
Toen ik het spel starte had ik meteen het gevoel van enorme sloomheid. De combos gaan traag, het springen eigenlijk alles. Ik wilde de gamspeed opschroeven in options maar helaas kon dat niet. Ik mis de oude snelle combos in mk2. En er zijn te weinig special moves
Ook mis ik de sfeer, de dodelijk sfeer, de mystery......En waar is die mannetje van mk2 gebleven die rechtonder in de hoek verschijnt wanneer je een perfecte upercut maakt?
En konquest mode is ook vrij nep. Het is gewoon een neppe training. De eerste training moet je leren hoe je moet slaan.....WOOOOOW je moet de 2 slaan knopjes indrukken en de training is afgerond...daarna leer je schoppen etc....
die konquest is juist goed man hoe verder je kom , hoe betere combo,s te leert

Ik heb pas een 80% tegenstander in 1x verslagen dankzij die combo,s ook
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:27
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
MK sloom?? khad laatst voor de gein weer ff Tekken Tag Tournament gedaan.. kviel daarbij haast in slaap omdat et zo 'traag' gaat in vergelijking met MK

en die sfeer is weer behoorlijk aanwezig in dit deel

en zonder uppercuts geen toasty, kmis et ook wel enigzins.. ze hadden gewoon een aan/uit toasty optie moeten maken
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:35
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
W00pie!

oké oké hij is erg leuk!

ik vind het jammer dat Reptile nu ook werkelijk helemaal een Reptile is geworden (kvond hem leuker in deel 4) maargoed, je kan niet alles hebben . Frost is dus heus wel mooi, maar Sonya is dan weer net een barbieslet (niet leuk dus!)
de plaatjes die je bij Loading te zien zijn, zijn heeeel mooi (vooral die van Subzero ) maar het spel is helemaal niet sloom, en zeker niet als je het vergelijkt met tekken
de mappen (vooral Dragonfly) zijn erg mooi en de Fatalities ook
kortom: Snel, Leuk, Verveeld niet, VEEL bloed

een dikke 10!
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:39
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
haha

klopt!
en test your sight op maximale niveau

maar fatality van Reptile is wel weer prettig, en hij had er meer moeten uitzien a la Scorpion
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:40
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
Vork schreef:
haha

klopt!
en test your sight op maximale niveau

maar fatality van Reptile is wel weer prettig, en hij had er meer moeten uitzien a la Scorpion
fatality van frost was ook maar maaaaaatig
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:57
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
die van Quan Chi nog et matigst
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 22:11
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
W00pie!

oké oké hij is erg leuk!

ik vind het jammer dat Reptile nu ook werkelijk helemaal een Reptile is geworden (kvond hem leuker in deel 4) maargoed, je kan niet alles hebben . Frost is dus heus wel mooi, maar Sonya is dan weer net een barbieslet (niet leuk dus!)
de plaatjes die je bij Loading te zien zijn, zijn heeeel mooi (vooral die van Subzero ) maar het spel is helemaal niet sloom, en zeker niet als je het vergelijkt met tekken
de mappen (vooral Dragonfly) zijn erg mooi en de Fatalities ook
kortom: Snel, Leuk, Verveeld niet, VEEL bloed

een dikke 10!
Yap

Ik heb hem toenstraks gekocht.

De koffins (doodskisten met stuff erin die je moet kopen) zijn verassend. Zo hebben ze foto's, filmpjes, nieuwe pakken voor de characters, nieuwe characters, enz.

De gameplay is heerlijk, de mini-games tussendoor roelen om snel aan koins te komen (met een K ja ).

Conclusie: Mortal Kombat V: DA roelt.

Ik ga trouwens morgen even informeren bij een 2ehands-spellenwinkel of ze MK, MK2, MK3 (Sega) en MK4 (n64) hebben. Zo ja, dan koop ik ze allemaal . Een vriend van me had ze namelijk allemaal, maar ik heb ze nooit gekocht vroeger.

Maar, MK5 heeft een goede sfeer, snelle gameplay en goede beelden.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef:
MK sloom?? khad laatst voor de gein weer ff Tekken Tag Tournament gedaan.. kviel daarbij haast in slaap omdat et zo 'traag' gaat in vergelijking met MK
Pff, ik heb Tekken 4. Toen ik die voor het eerst ging spelen schrok ik me rot van de traagheid. Laatst heb ik hem ff op de hoogste dif gezet en ben ik een potje gaan schijten. Toen ik terugkwam was ik net half dood.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:26
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
dit was de beste deel
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:05
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Pff, ik heb Tekken 4. Toen ik die voor het eerst ging spelen schrok ik me rot van de traagheid. Laatst heb ik hem ff op de hoogste dif gezet en ben ik een potje gaan schijten. Toen ik terugkwam was ik net half dood.
haha
maar dat neemt niet weg dat tekken ook prettig is verder
maar MK heerscht meer vind ik
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:06
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
`CrazY G schreef:
dit was 'het' beste deel
beetje jammer da plaatje
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26
Software & Hardware [Torrent] Mortal Kombat: DA {PAL}
Motaro
2 03-09-2005 18:42
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Games Tekken 4... meesterlijk
Diablos
30 17-02-2003 20:26
Games Games: 2002 Releases
NightmareZ
15 29-08-2002 09:59
Games Mortal Kombat
Mortal KOmbat
32 13-08-2002 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.