Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 17:38
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
wie speelt het?? wat vind je er van?

ik vind het nogal matig aangezien ze er zo lang over deden om het te ontwikkelen. er zijn veel dingen die irritant zijn. de wazige interface die imho beter kon en het hele gedoe van empire funds en planet funds. wie ascendancy gespeelt heeft (zelfde princiepe) wordt er veel handiger gebruikt gemaakt van resources. dus als je een overschot aan geld hebt kun je het gelijk gebruiken wat in MOO3 niet helemaal goed gaat vaak

de graphics zijn ook niet super, ascendancy wat 3 jaar geleden gemaakt was zelfs rijker qua graphics. maar in dit genre is het eigenlijk niet zo belangrijk, het zou wel leuker zijn.


ik heb een nieuwe game gestart met Psilon, met humans had ik verloren na 280 beurten op power rank 5. Een of ander ras had Senate hoofd verkregen ofzo. Nu ben ik power rank 1 na 110 beurten en Senate win heb ik uit staan. Ik ga ze effe allemaal uitroeien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 22:15
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Ik heb het vandaag gekocht!!!! ( )

Dit omdat ik MOO2 extreem goed vond, maar het nooit legaal gehad heb. Was ik ze wel verplicht, vond ik.

Ik vind het een goed spel totnutoe. Ben rond beurt 200, power rank 1, al meer dan 500 votes in de senate, en bij de laatste verkiezingen tot leider van de senaat had ik 44% van de stemmen, end e New Orions 56... maar da's wel op easy.
Volgende stemming ga ik waarschijnlijk winnen.

De A.I. van je planeten enz. is erg goed, maar zeker niet perfect. Zo blijven mijn planeten grondtroepen uitpoepen die ik helemaal niet nodig heb, en dan vooral ondersteuningstroepen zonder troepen te produceren om te ondersteunen. Schiet niet echt op.

Ook overkwam het me een paar keer dat als ik opdracht gaf een colony ship naar een planeet te sturen er meerdere (1x zelfs 4) heengestuurd werden, waardoor andere planeten moeten wachten en je met 3 colony ships in een gare uithoek van de galaxy zit .

Ook heb ik een beetje het idee dat je wel erg weinig zelf hoeft te doen. Alleen je schepen orders geven om ergens heen te gaan is echt nodig; zelfs koloniseren is automatiseerbaar.

De graphics zijn idd niet echt goed, maar dat wist ik van tevoren.
Ondanks de kleine nadeeltjes een erg leuk spel, zeker de moeite waard!

PS. als iemand MP nog eens uit wil proberen.... zullen wel lange games worden alleen .
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:45
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ik vind er niks aan

Ik wist ook niet wat ik ervan moest verwachten toen ik het downloade

uit de winkel eh

weetjewel
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 23:21
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja dat viel me ook wel tegen, dat je minder hoeft te doen. ok je kunt het zelf uit zetten enzo, maar de fun van planeetje opbouwen is wel een beetje weg door die droogheid van zones aangeven. niet eens planet view en mooie gebouwtjes kijken

ik dacht er ook aan om het te kopen, goed dat ik het niet gedaan heb. ben er weer op uitgekeken en dat na een week intensief spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games)
DAH
198 21-07-2011 15:16
Games Stelling: Spellen bieden geen waar voor je geld
Verwijderd
61 01-11-2005 13:37
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Games PCgames release data op een rijtje
Nyrvana
17 03-05-2003 20:58
Games Games: 2002 Releases
NightmareZ
15 29-08-2002 09:59
Games Op welk spel wacht je?
Frank
60 12-09-2001 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.