Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 18:00
Rio
Rio is offline
Hey, Ik heb dus een klein probleempje. Ik ben dus een meisje van net 15 dat op buitenlandse (voornamelijk turkse) jongens valt. Nu ben ik er dus achter gekomen dat ik de broer van een nederlandse vriend erg leuk vind. Terwijl hij totaal mijn type niet is en bijna 18 wordt. Hij is blond, heeft blauwe ogen, bril en heeft vage kledij. Hij is eigenlijk echt fout, maar toch hij heeft iets wat me helemaal gek van hem maakt. Zijn broertje is 1 van mijn beste vrienden. En hij heeft er gewoon een iets tegen als een meisje van 15 met een jongen ouder dan de 17 iets heeft. Hij is er gewoon tegen. Ik heb geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen, maar heeft dus niet gewerkt. En ik kan het hem daarom niet vertellen. Aan de ene kant heb ik zoiets van; ik kan het hem niet vertellen, want hij is een te goed maatje maar aan de andere kant, ben ik dan niet eerlijk tegen hem en tegen mijzelf. En daar zit ik gewoon mee. Ga ik voor zijn broer of ga ik voor mijn maatje.. als hij erachter komt dat het al veel langer speelt... ben ik hem kwijt..
Ik weet het gewoon even niet. Zijn broer weet het ook nog niet. Maar ik kan het niet langer stil houden. En dan hoort hij het viavia.. Ik durf het alleen niet te zeggen tegen mijn maatje omdat ik dan bang ben dat ik hem kwijt raak. Nu gaa we morgen dus uit.. ik ga met vriendinnen, En mijn beste vriend gaat met zijn broer en kameraden van zijn broer mee en die zie ik dus ook allemaal daar. Ik weet het gewoon even niet, heeft iemand advies?
In ieder geval bedankt dat je de tijd heb genomen om deze topic te lezen.

Liefs, Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 09:39
lake bodom
lake bodom is offline
je moet het gewoon tegen je maatje vertellen, dat je zijn broer leuk vind, en zeggen dat het zomaar gebeurde, en dat je er nix aan kan doen enzo.. en hij moet dat toch gewoon acepteren.. je moet zijn broer natuurlijk niet laten schieten, als die echt zo leuk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vrienden & je lifestyle
Verwijderd
35 10-09-2006 22:14
Psychologie Een brief van mijn lieve stiefmoeder
Ruudje
87 10-09-2004 18:40
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie Hoe mijn relatie de puin in liep!
Woestijnpinguin
26 17-08-2003 20:54
Liefde & Relatie Je relatie met de familie van je liefde
Dminor
32 02-02-2003 14:34
Liefde & Relatie Ben verliefd op de broer van me beste vriend
Yacine
9 26-01-2002 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.