Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 16:17
Laïs
Laïs is offline
Vanmorgen al om 7.58 wakker geworden. met kutgevoel. om 9 uur uit bed gesukkeld. naar badkamer gegaan. in spiegel gekeken. weer in bed gesukkeld. toch uit bed.
naar beneden.kellogs met rode vruchten gegeten. mmm. en een kiwi.
Beetje gelatijnd,naar carrefour gefietst met broer,boek van Pieter Aspe voor moederdag gekocht.
& deze namiddag het stad doorkruist + nog twee andere winkels voor schoenen. geen gevonden natuurlijk.
__________________
girls in liquid.
Advertentie
Oud 08-05-2004, 16:39
Verwijderd
vanmorgen brak wakker geworden omdat ik gewekt werd door een of ander apparaat dat de schilders gebruiken dat vette teringherrie maakte. Ik ben gaan douchen en wat gaan internetten. Om 3 uur stond Michiel op de stoep en we hebben Family guy gekeken en wat geplaystationed. ff mijn kamer opgeruimd toen. Dat gevierd met een joint tijdens een wandeling door de Hout. Toen gingen we maar schatzoeken a la T&P "lets go search for treasure" en we hebben een armband geevonden met juwelen erop. Deze hebben we maar weer verstopt voor een andere avonturier die misschien ooit op zoek gaat naar een schat in de Hout. Nu weer thuis en lekker knetter en zo maar weer wat family guy kijken en mn eerste biertje van vandaag uit de koelkast te halen. Vanavond naar een benefiet voor de AFA in de Vrankrijk
Oud 08-05-2004, 16:43
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-05-2004 @ 17:39 :
...Om 3 uur stond Michiel op de stoep en we hebben Family guy gekeken en wat geplaystationed. ff mijn kamer opgeruimd toen. Dat gevierd met een joint tijdens een wandeling door de Hout. ...
Lul! Je snapt er ook niks van he? Je moet éérst blowen, en DAARNA pas Family Guy kijken!
Oud 08-05-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 08-05-2004 @ 17:43 :
Lul! Je snapt er ook niks van he? Je moet éérst blowen, en DAARNA pas Family Guy kijken!
ghehehe ik ben een beetje blut dus kan niet meteen bij t opstaan al beginnen met blowen anders heb ik de rest van het weekend niks meer over. Dus daarom nu net die joint en als Chiel klaar is met zn computerspelletje gaan we maar weer Family Guy kijken, de afleverinbg dat ze naar Europa gaan en Stewie en Brian in de coffeeshop komen
Oud 08-05-2004, 16:49
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik heb geschoren, gewassen, gescrubd, gevijld, geknipt, gelakt, geföhnd, gepoetst en geboend.
Dit maakt mij een tuttie.
Oud 08-05-2004, 19:50
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb geslapen, geschilderd, geknipt en geplakt. Daarna kreeg ik een onbedwingbare behoefte aan groente en fruit. En nu ben ik misselijk, omdat ik een bak aardbeien, een bakje rauwkost en een kilo druiven heb opgegeten
__________________
sleep is no friend.
Oud 08-05-2004, 23:15
Verwijderd
vandaag:
japie staat veel te laat op
japie doucht en eet
japie plant zich achter de computer
japie werkt
japie plant zich achter de computer
en straks gaat japie slapen
Oud 08-05-2004, 23:45
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Trosfilm kijken
__________________
sleep is no friend.
Oud 09-05-2004, 00:01
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 08-05-2004 @ 17:10 :
wat wil je dan nogmeer weten?
waar ging het ook alweer over?
Oud 09-05-2004, 02:06
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
vandaag:
kutbandjes kijken in tex mex voor 3 pleuro. grote prijs van voorne putten met klote bands, gratis meegenomen drank en andere meuk.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 09-05-2004, 02:31
Faery
Faery is offline
Na een dag/nachtje excessief drugsgebruik zit ik nu zo'n 16 uur achter m'n pc.

Mmm.
__________________
Genocidealisme.
Oud 09-05-2004, 03:19
Verwijderd
Tot halfzes in bed gebleven, achter den computer gedoken, Diablo gespeeld. Daarna - rijst + quorn met 'n pilsje. En nu een hoop Family Guy afleveringen kijken, want God steunde me in mijn nerdschap en gaf me een 120 gig HD.
Oud 09-05-2004, 04:40
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Net wezen stappen en de slet uitgehangen. Maakt mij dat een stapsletje? Ja!
Oud 09-05-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 09-05-2004 @ 05:40 :
Net wezen stappen en de slet uitgehangen. Maakt mij dat een stapsletje? Ja!
Goedzo

Ik ben om 12.00 mijn bed ingedoken, en om 9 uur op gestaan en ben nu bijna bezig met het leren van mijn examens
Oud 09-05-2004, 10:50
Verwijderd
Ik ben net thuis uit Amsterdam. Gisteren naar het AFA benefiet geweest in de Vrankrijk. Human Alert gezien en de Hardheid en nog wat raggende beuk trash bands.Veel geblowd en veel gezopen. Laatste trein gemist zoals gepland. Blijven pitten in een vet mooi kraakpanbd van Estah (nog vet bedankt he )in de Warmoestraat. Wakker geworden om half 10, laatste wiet opgedraaid en daarna rustig wakker worden en naar t station toe. Enorm grappige treinreis terug gehad en nu maar weer ff gaan slapoen(ja er staat slapoen ik weet het) ofzo
Oud 09-05-2004, 10:58
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Ridder schreef op 09-05-2004 @ 10:13 :


en ben nu bijna bezig met het leren van mijn examens


Opgestaan rond kwart na 9.
Ontbeten.
Broer kwam beneden,herinnerde me aan moederdag,naar boven gerend en boek van onder bed gehaald. Ze was er blij mee.
Opgefrist. beetje geleerd. en nu comp.
& ik moet nog wiskunde oefeningen maken.
__________________
girls in liquid.
Oud 09-05-2004, 11:47
Orchid
Avatar van Orchid
Orchid is offline
Half 2 in bed, 2 uur slapen.
9 uur op
Wasmachine uitruimen
Ontbijttafel dekken
Keuken opruimen
Cadeautje inpakken
Broertje en vader wakker maken (half 11)
Fruit en thee op bed, cadeautjes bla.
Ontbijten (maak daar maar lunch van)
En nu computer. En een rotgevoel.

En straks in bad met een boek en dan proberen verder te tekenen, al heb ik er een hard hoofd ik dat het gaat lukken.
__________________
Because the holes in my soul host no thrill.
Oud 09-05-2004, 12:06
Verwijderd
gister om half 7 op
tot 2 uur gewerkt
snel gedouched en door naar adam
world press photo met daddy geweest
toen naar rufus wanwright, paradiso, ook met daddy
toen naar huis, weer gedouched
en naar amersfoort jazz
toen wat gedronken
en met vriendinnen wat ass gekickt
5 uur ben ik naar huis gefietst
om vervolgend nog wat avond te eten
totdat ik 24 uur wakker was

dat maaktvan mij een die-hard

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 12:15.
Oud 09-05-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 09-05-2004 @ 05:40 :
Net wezen stappen en de slet uitgehangen. Maakt mij dat een stapsletje? Ja!
Niet geslet met the brain toch, dan ga ik nooit meer met je uit!
Ik had gister een date met mijn soulmate sinds de brugklas, en ook de ex van mijn beste vriendin.
We hebben van 8 tot 2 nonstop boeiende gesprekken gehad met 3 flessen wijn en toastjes, en op de achtergrond tietenclips van mtv extreme video top 11.
Het was beregezellig.
Net werd ik wakker gemaakt door mijn poes die op mijn hoofd zat en natte kopjes gaf.
Oud 09-05-2004, 17:07
Verwijderd
vandaag werd ik om een uur of 2 wakker,opgestaan,gedoucht en ontbeten enzo.
daarna eventjes gemsn't/forumd,toen naar een vriend,daar hebben we samen even niets gedaan.
toen weer naar mij,shrek gekeken,gelachen,daarna wat gegeten.
nu heb ik hem weer het huis uitgeschopt en zit ik weer wat te forummen.
nu eet ik veel chokolade want daar heb ik zin in
nog steeds niet geleerd voor mn examens aangezien mijn boeken nog op school liggen en ik die morgen pas op kangaan halen .
dat maakt mij een nietlerend-forummend-filmpjeskijkend-chokoladeetend-nerdje

ohw,en verder heb ik een stukje pleasuredome geluisterf op de radio en me voorgenomen om er volgend jaar echt heen te gaan

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 17:12.
Oud 09-05-2004, 17:37
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vandaag heel veel geslapen om de gebrekken van de afgelopen week in te halen. na een tijdje in een gaar pand gezeten te hebben zonder electriciteit/water/riolering/normaal bed is je eigen bed het paradijs.
en na al dat gezeik zijn we er toch nog uit gegooit.

wat dit met mn lifestyle te maken heeft: niets want ik hou te veel van luxe. pff
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 09-05-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 09-05-2004 @ 13:24 :
Niet geslet met the brain toch, dan ga ik nooit meer met je uit!
Ik had gister een date met mijn soulmate sinds de brugklas, en ook de ex van mijn beste vriendin.
We hebben van 8 tot 2 nonstop boeiende gesprekken gehad met 3 flessen wijn en toastjes, en op de achtergrond tietenclips van mtv extreme video top 11.
Het was beregezellig.
Net werd ik wakker gemaakt door mijn poes die op mijn hoofd zat en natte kopjes gaf.
Je hebt ook nog ruzie gemaakt met Hermi en hele gemene dingen gezegd

Ik heb tot half 6 vanochtend een diep msngesprek gehad waar ik een beetje door van slag was. Toen heb ik veel sigaretten gerookt en zag de zon al bijna opkomen, toen maar gaan slapen. Vanmiddag laat opgestaan, kamer een beetje opgeruimd, en nu ben ik slaperig.

Dat maakt mij een muts
Oud 09-05-2004, 19:14
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Tot half elf geslapen
Moederdagontbijt opgegeten (gedeeltelijk, dan)
Gedoucht
Verslag getypt
Tv gekeken
MSN
Gegeten
Opgeruimd
Naar m'n kamertje gegaan in Enschede
En nu weer nutteloos aan het msnen
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 09-05-2004, 19:48
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik was een paar dagen naar belgie wat erg leuk was. Vooral veel geslapen, ontbeten op strand etc, weinig uitgeweest en veel gedronken. Ik had voor het eerst gelifd, waar ik eigenlijk tegen ben. Maar ik kan dan ook zeiken, Gezellige dagen maar weer
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 09-05-2004, 20:29
Verwijderd
Mijn vakantiebaardje weggeschoren, maar zo goed gedaan dat mijn huid nu helemaal rood is
Oud 09-05-2004, 23:39
Verwijderd
Vandaag: laat opgestaan, lekker lang ontbeten, gechilld in de tuin en een stukje gewandeld, lekker gelezen in de tuin, slechte dingen gevroten, relaxed gekookt met mn pa's vriendin, lang gegeten met ijs toe, in de auto gezeten, in de bus gezeten, bij mn vriend gechilld en nu thuis chillen.

Vandaag was ik een chill-hustler.
Oud 10-05-2004, 09:52
Verwijderd
Ik ben godverdetering net wakker gewroden van de deurbel. Staan er fokking jehovas op de stoep. Je had ze allereerst alk moeten zien kijken toen ze een dude met een brakke hanekam op zn kop en enkel een korte broek aan van de trap zagen komen. Mijn scheldcannonade deed ze nog geschokter kijken... maar ik heb wel een aanmoedigeend tijdschrift van ze gekregen over waaarom die apen langs de deur gaan

de honden. ik ga weer pitten
Oud 10-05-2004, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-05-2004 @ 10:52 :
Ik ben godverdetering net wakker gewroden van de deurbel. Staan er fokking jehovas op de stoep. Je had ze allereerst alk moeten zien kijken toen ze een dude met een brakke hanekam op zn kop en enkel een korte broek aan van de trap zagen komen. Mijn scheldcannonade deed ze nog geschokter kijken... maar ik heb wel een aanmoedigeend tijdschrift van ze gekregen over waaarom die apen langs de deur gaan

de honden. ik ga weer pitten
Muhaha Wreed voor je

+ Ik ben vandaag veul te vr00g opgestaan, naar stage gefietst, daar moest ik een stelletje comp00ters installeren, nu heb ik me een pc toegeeigend met speakers en zit ik fijn muziekjes te luisteren en te f0rummen. Thank god for iinternetradio
Oud 10-05-2004, 10:31
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb gisteren veels te lang gemsn't en daarna viel ik ook pas om 03.07 ofzo in slaap. De wekker ging om 6.45, die heb ik uitgedrukt. Toen heb ik me omgedraaid en werd ik om 9.45 wakker. En omdat ik toch al te laat was ben ik heel rustig aan naar school gegaan en nu zit ik achter een schoolcompj00ter.
__________________
sleep is no friend.
Oud 10-05-2004, 10:47
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-05-2004 @ 10:57 :
Muhaha Wreed voor je

+ Ik ben vandaag veul te vr00g opgestaan, naar stage gefietst, daar moest ik een stelletje comp00ters installeren, nu heb ik me een pc toegeeigend met speakers en zit ik fijn muziekjes te luisteren en te f0rummen. Thank god for iinternetradio
gvd t is nog erger ik heb tering nde tering niet eens meer slaap kunnen vatten sinds die honden op mn stoep stonden. Als laatste hoop heb ik dat info boekie van de bastards doorgelezen om proberen zo in slaap te vallen maar ik heb me alleen verwonderd over hoe er mensen in de wereld kunnen zijn die die bullshit geloven en het ook nog eens proberen op te dringen aan anderen. Die gasten zijn zooooo tegenstrijdig.

Nou ja toen ben ik dus maar gaan douchen en ik zit nu Banner of Hope te luisteren en wat te forummen. Strtaks misschien mn fiets maar ff repareren en om 4 uur Geertje ophalen bij t station en dan ff de stad in. Een poodle tas voor Geertje kopen bij de Intertoys en een polootje bij de V&D en ff kijken of ik nog geld genoeg kan regelen om autolak te kopen zodat ik verder kan met mn jas beschilderen
Oud 10-05-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 10-05-2004 @ 11:31 :
Ik heb gisteren veels te lang gemsn't
Oud 10-05-2004, 10:50
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-05-2004 @ 11:49 :

Snollie!
__________________
sleep is no friend.
Oud 10-05-2004, 10:51
Verwijderd
Ik wilde nog even mededelen: Dat ik op de campste school ooit stage loop. Echt, de trainingspakken, gouden h00peloorbellen en 'matjes' zijn niet te tellen
Oud 10-05-2004, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 10-05-2004 @ 11:50 :

Snollie!
huilliebeeb
Oud 10-05-2004, 13:01
Verwijderd
Omfg er loopt hier een meisje met een lichtroze joggingbroek + sweater
+ haar en tanden in de crackwhore styl0

Een leraar: "hee daar heb je barbapappa"

oh en ze zingt R Kelly liedjes op de meest valse manier
Oud 10-05-2004, 13:14
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
tering wat voor verragte studie doe jij?
Oud 10-05-2004, 13:24
Verwijderd
stage op een praktijkschool
Oud 10-05-2004, 14:00
Verwijderd
leren-slapen-msn-eten-douchen-etc.-forummen

al dan niet in die volgorde
Oud 10-05-2004, 15:19
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ghehe... vanochtend wakker geworden in 't Slaakhuys en 't viel op dat 't te rustig was. normaal hoor je uit 3 verschillende kamers 3 verschillende soorten muziek knallen, maar dat was deze ochtend niet het geval. Eneco heeft de stroom afgesloten, lekker handig... en niemand die 'r ook ff achteraan gaat ofzo. pff... Kraken voor dummies. ah well... in de metro ontbeten met broodjes en mozerella en soja melk samen met Skinnini en langs Bootgat geweest die me doorstuurde naar bootgat Slinge, handig altijd. Nu net 'n uurtje thuis, beetje mail checken e.d. en Skin zit in bad te dobberen. Joah... dusch.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 10-05-2004, 21:28
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 09-05-2004 @ 13:24 :
Niet geslet met the brain toch, dan ga ik nooit meer met je uit!
Nee zeg!

Het was een blond Belgje!
Oud 10-05-2004, 23:13
Verwijderd
Ik heb vanavond kill bill 2 gekeken en lekker geblowd met mn vriendinnetje en een vriend van me
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle?
Otis
487 13-04-2004 17:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.