Oud 13-05-2020, 12:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Daar zitten termen bij waar ik niets van snap Zit je ook bij een vereniging zodat je iedere week kan trainen?
Moet ik er een paar voor je uitleggen?
Ik train af en toe mee, maar lang niet altijd. Het is vaak als de coach van die ploeg het goed vindt en ik uitgenodigd word.

Citaat:
Je bent soms best wel een oude zeikerd en je valt in dezelfde "ik-zie-het-in-de-media-dus-het-is-nu-echt-overal"-val als chagrijnige ouwe lijken Doe er wat aan want als je je op deze manier blijft opstellen dan zal je leven niet veel verschillen van dat van moppersmurf/daniel als je volwassen bent. Van die mensen die chagrijnig worden als ze per ongeluk een paar spetters water op hun huid krijgen als ze net voorbij een zwembad lopen waar kinderen in zitten te spelen bijvoorbeeld. Of kapotgaan als ze de spaarpunten van de DE-verpakking scheef uitknippen.
ik kijk geen media. Ik ben daar te lui voor. het is met name dat ik het gewoon IRL meemaak. De meeste jongeren in mijn buurt slopen bushokjes, prullenbakken weet ik veel. Kinderen van 6 jaar beginnen hetzelfde gedrag te vertonen als ik deed toen ik 12 was. Niet dat ik kinderachtig ben, maar zij lijken gewoon heel vroeg al de puberteit in te gaan.

Citaat:
Dit leest alsof je denkt dat hier rondhangen crimineel en problematisch is Maar euh; ook hier denk ik; hoezo denk je dat deze fase van je leven de rest van je leven zal gaan duren? Voor je het weet woon je niet meer thuis hoor, gap.
Tja ik gaf een voorbeeldje. Het was achteraf een slecht voorbeeldje. maar ze hebben bijvoorbeeld geen idee met wie ik aan het voetballen ben, of wat ik daarnaast aan het opzetten ben. Dat zijn hun zaken niet en dat hoeven ze niet te weten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2020, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ga je nu meedoen met dreamschool?
Als inspirator? Haha dat lijkt me wel wat!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:38
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Als inspirator? Haha dat lijkt me wel wat!
Niet als lastige jongere lijkt me, nee
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:46
Verwijderd
Oké oké en dan geen topics openen hier he: "omg plezierigedame op tv omg!"
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 10:04
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Oké oké en dan geen topics openen hier he: "omg plezierigedame op tv omg!"
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet of wie je bent, soooooo

Maar als we nu alvast beginnen met topics openen dat je op tv bent, terwijl dat niet zo is, dan kunnen we het ook doen als het wél zo is
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 10:12
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet of wie je bent, soooooo

Maar als we nu alvast beginnen met topics openen dat je op tv bent, terwijl dat niet zo is, dan kunnen we het ook doen als het wél zo is
Heet, heb ik gehoord
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Niet als lastige jongere lijkt me, nee
Maar als lastige jongere mag ook hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet of wie je bent, soooooo

Maar als we nu alvast beginnen met topics openen dat je op tv bent, terwijl dat niet zo is, dan kunnen we het ook doen als het wél zo is
Als een ariër, maar toch ook weer niet, als een befgaaier, maar toch ook weer niet, recalcitrant kind, maar toch ook weer niet, grote bek, maar toch ook weer niet, harde kop, maar toch ook weer niet, vrouw, maar toch ook weer man etc.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 11:02
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Als een ariër, maar toch ook weer niet, als een befgaaier, maar toch ook weer niet, recalcitrant kind, maar toch ook weer niet, grote bek, maar toch ook weer niet, harde kop, maar toch ook weer niet, vrouw, maar toch ook weer man etc.
Dus eigenlijk doe je al mee in dreamschool en ben je álle docenten
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 11:10
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 13:30
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
A
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.