Oud 22-05-2020, 16:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Iedereen heeft maar tierende podcasts tegenwoordig.

Dit is een top tier eindbaas in tieren:

[filmpje]

Ik wil ook zo gierend kunnen tieren, heerlijk
This man spits facts (pun intended)
Advertentie
Oud 22-05-2020, 21:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb niks.
Citaat:
Oelalaaa dat komt nog! Ik moet even een geschikt home alone moment vinden om lekker hardop te kunnen kankeren
Made it!
Oud 22-05-2020, 21:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik haat mensen xx
Oud 22-05-2020, 21:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik haat mensen xx
Dan is het toch handig dat ik een duivel ben geworden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 22-05-2020, 22:02
Verwijderd
Waaarom xxx
Oud 22-05-2020, 22:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik haat mensen xx
Dan haat je ook jezelf xx
Oud 22-05-2020, 23:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Waaarom xxx
Omdat het achterbakse egoïsten zijn
Oud 22-05-2020, 23:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dan haat je ook jezelf xx
Zeker
Oud 22-05-2020, 23:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Omdat het achterbakse egoïsten zijn
Present!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-05-2020, 04:56
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik word al weken snachts wakker van muziek en geschreeuw in het pand. Wat gewoon al vervelend is, maar ik slaap bijzonder slecht vanwege pijn, dus extra wakker worden is niet fijn. Maar ik snap ook dat mensen binnen moeten blijven en dat er veel studenten in het pand wonen, dus wil niet iedereeen op z’n nek zitten over lawaai. Maar nu was t wel echt hard dus heb ik me aangekleed en ben gaan uitzoeken waar t was en heb aangeklopt. Ik hoor achter de deur muziek en gepraat, maar er wordt niet open gedaan. Ik nog maar keer kloppen, misschien horen ze me niet? Muziek gaat zachter, het nou nog maar eens kloppen! Ik heb verdorie 10 keer aangeklopt, maar er werd niet opengedaan, terwijl op een gegeven moment echt wel duidelijk was dat ze me gehoord hadden

Hoe kinderachtig.

Anyway, ik lig weer in bed, het is nu stil en ik weet waar het lawaai vandaan komt in het vervolg.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 23-05-2020, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Iedereen heeft maar tierende podcasts tegenwoordig.

Dit is een top tier eindbaas in tieren:

[filmpje]

Ik wil ook zo gierend kunnen tieren, heerlijk
Ik denk dat mensen best vaak podcasts van mij in deze stijl heeft gekregen.
Oud 23-05-2020, 18:37
Verwijderd
Oke een powernap werd een kwart dag slapen ofzo
Oud 25-05-2020, 11:44
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik vind het best lastig worden langzamerhand dat veruit de meesten van mijn vrienden op trein(/auto) afstand van mij wonen. Ik reis normaal redelijk wat met de trein om mijn vrienden te bezoeken en blijf dan vaak een nachtje slapen. Maar dit is nu niet met goed fatsoen te doen.. Dat gaat me wel steeds meer opbreken eigenlijk
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 25-05-2020, 11:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is kut ja

Dat heb ik met mijn moeder. Ik vind het te ver om in één dag heen en terug te rijden maar met de trein wil ik ook niet en blijven slapen ook niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-05-2020, 12:05
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Dat is kut ja

Dat heb ik met mijn moeder. Ik vind het te ver om in één dag heen en terug te rijden maar met de trein wil ik ook niet en blijven slapen ook niet.
Meh

Mijn moeder woont ook op 1,75 uur treinen van mijn huis. Nou zie ik die normaal ook niet mega vaak, en ik heb haar toevallig enorm vaak gezien in februari, dus dat is geen ramp.

Maar ik heb geen auto/rijbewijs, dus ik kan sowieso niet de stad uit (zonder de trein te gebruiken)
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 25-05-2020, 12:13
Verwijderd
Dat is echt ruk
Oud 25-05-2020, 12:16
Verwijderd
Okay jongens, ik ga daar toch even wat negativiteit overheen flikkeren want drie uur enkele reis in de auto zitten is misschien niet ideaal maar het is op dit moment rustig op de weg, iedereen rijdt gezellig 100 overdag.

Ik denk dat dat een prima sacrifice is en prima op één dag moet kunnen. Maargoed, ik ben ook weleens op één dag naar Berlijn heen en weer geweest.
Oud 25-05-2020, 12:22
Verwijderd
Ik zou dat.ook prima doen, maar ik rij heel graag en zit graag in de auto. Kan me goed voorstellen dat niet iedereen dat fijn vind.
Oud 25-05-2020, 12:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind het best lastig worden langzamerhand dat veruit de meesten van mijn vrienden op trein(/auto) afstand van mij wonen. Ik reis normaal redelijk wat met de trein om mijn vrienden te bezoeken en blijf dan vaak een nachtje slapen. Maar dit is nu niet met goed fatsoen te doen.. Dat gaat me wel steeds meer opbreken eigenlijk
Herkenbaar ja. Wij hebben sinds half maart niemand meer gezien . Zaterdag hopelijk op de fiets naar vrienden toe en afstand-verantwoord in de tuin zitten. Ben daar best wel aan toe.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-05-2020, 12:27
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Okay jongens, ik ga daar toch even wat negativiteit overheen flikkeren want drie uur enkele reis in de auto zitten is misschien niet ideaal maar het is op dit moment rustig op de weg, iedereen rijdt gezellig 100 overdag.

Ik denk dat dat een prima sacrifice is en prima op één dag moet kunnen. Maargoed, ik ben ook weleens op één dag naar Berlijn heen en weer geweest.

Ik ben het op zich met je eens, maaaaar

Los van dat ik geen auto heb, is het ook niet voor iedereen lichamelijk haalbaar om 3 uur auto te rijden natuurlijk. Denk bijv aan rugklachten of pijn in de benen.

Mijn moeder heeft bijv wél een auto, maar kan niet naar mij toe komen omdat ze niet zo lang auto kan rijden.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 25-05-2020, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het op zich met je eens, maaaaar

Los van dat ik geen auto heb,
Ik wel dan

Citaat:
is het ook niet voor iedereen lichamelijk haalbaar om 3 uur auto te rijden natuurlijk. Denk bijv aan rugklachten of pijn in de benen.
Daar zijn allemaal wel mitigerende oplossingen voor. Mijn oma reed zonder die dingen in de jaren '90 al niet van Delft naar Rotterdam en met reed ze rustig naar Parijs. Stop gewoon ieder uur, zorg voor wat radio op de achtergrond.

Citaat:
Mijn moeder heeft bijv wél een auto, maar kan niet naar mij toe komen omdat ze niet zo lang auto kan rijden.
Ik denk dat je moeder dan moet investeren in aanpassingen zodat dat soort dingen wel mogelijk zijn.
Oud 25-05-2020, 12:44
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik wel dan
Nee, maar jou heb ik ook niet gehoord over geen vrienden van ver weg zien.

Citaat:
Daar zijn allemaal wel mitigerende oplossingen voor. Mijn oma reed zonder die dingen in de jaren '90 al niet van Delft naar Rotterdam en met reed ze rustig naar Parijs. Stop gewoon ieder uur, zorg voor wat radio op de achtergrond.
En reed ze dan dezelfde dag weer terug?

Citaat:
Ik denk dat je moeder dan moet investeren in aanpassingen zodat dat soort dingen wel mogelijk zijn.
Normaal gaat ze met de trein en dat doet ze met veel plezier. In de regio kan ze prima met de auto als ze grote dingen moet vervoeren. Verder gebruikt ze haar elektrische fiets veel.

Ze is laatste geopereerd aan haar rug oa voor haar benen. Na de revalidatie kan ze misschien wel weer wat langer rijden, maar dat is nog afwachten.

Over mezelf: 3 uur in de trein naar mijn schoonouders is ook al een aanslag op mijn rug. Het is wel te doen, maar ik kijk er altijd wel als een berg tegenop.

Maar los van alles wat je zegt: Ik heb dus geen auto en de trein is geen goeie optie op dit moment. Dus zie ik geen vrienden die ver weg wonen, en dat vind ik jammer.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 25-05-2020, 12:49
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Tijd voor rijlessen dus
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 25-05-2020, 12:52
Struilhuik
Struilhuik is offline
Overigens is de snelheidslimiet wel wennen. Het is lastiger concentratie vast te houden als je de A2 af moet tuffen in z'n geheel.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 25-05-2020, 12:55
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Herkenbaar ja. Wij hebben sinds half maart niemand meer gezien . Zaterdag hopelijk op de fiets naar vrienden toe en afstand-verantwoord in de tuin zitten. Ben daar best wel aan toe.
Same! Ik ben wel voor mij verjaardag opgehaald voor een vriendin met een auto, om daar in de tuin sushi te eten Dat was heel gezellig en fijn!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 25-05-2020, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar jou heb ik ook niet gehoord over geen vrienden van ver weg zien.
Ik zou het nu niet meer aandurven, veel te druk in de trein geworden dus ik berust. Kan er toch niets aan veranderen.

Citaat:
En reed ze dan dezelfde dag weer terug?
Nee, m'n oma was geen mongool zoals ik. Het is ook zes a zeven uur rijden nog steeds; waarmee je praktisch heel Nederland beslaat in een retourreis, helemaal vanaf waar jij woont of je moeder als ze nog steeds in dezelfde regio woont.

Citaat:
Normaal gaat ze met de trein en dat doet ze met veel plezier. In de regio kan ze prima met de auto als ze grote dingen moet vervoeren. Verder gebruikt ze haar elektrische fiets veel.
Okay

Citaat:
Ze is laatste geopereerd aan haar rug oa voor haar benen. Na de revalidatie kan ze misschien wel weer wat langer rijden, maar dat is nog afwachten.
Ah okay, bijzondere situatie dus, tja, daar valt niet tegenop te werken.

Citaat:
Over mezelf: 3 uur in de trein naar mijn schoonouders is ook al een aanslag op mijn rug. Het is wel te doen, maar ik kijk er altijd wel als een berg tegenop.

Maar los van alles wat je zegt: Ik heb dus geen auto en de trein is geen goeie optie op dit moment. Dus zie ik geen vrienden die ver weg wonen, en dat vind ik jammer.
Ik durf zelfs wel te stellen dat de trein gewoon géén optie is. Wat mij betreft dan.
Oud 25-05-2020, 13:11
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik zou het nu niet meer aandurven, veel te druk in de trein geworden dus ik berust. Kan er toch niets aan veranderen.


Nee, m'n oma was geen mongool zoals ik. Het is ook zes a zeven uur rijden nog steeds; waarmee je praktisch heel Nederland beslaat in een retourreis, helemaal vanaf waar jij woont of je moeder als ze nog steeds in dezelfde regio woont.


Okay


Ah okay, bijzondere situatie dus, tja, daar valt niet tegenop te werken.


Ik durf zelfs wel te stellen dat de trein gewoon géén optie is. Wat mij betreft dan.
Jij hebt voor zover ik weet ook redelijk wat vrienden in de buurt, dus heb je er wellicht minder last van dat je vrienden op afstand nu niet ziet. Zoals gezegd: ik vind het jammer dat ik ze niet zie, want in de buurt heb ik amper vrienden.

Mijn moeder kan dus geen 3 uur op een dag rijden en ze kan hier niet blijven slapen, dus kan ze niet hierheen komen. Maargoed, dat hoeft ook allemaal niet. Ik heb niet echt de behoefte om mijn moeder op dit moment te zien. Het was slechts een voorbeeld van iemand die dus niet 3 uur in de auto kan reizen ivm lichamelijke klachten.

Zoals ik inderdaad ookal zei: de trein is geen optie op dit moment
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 25-05-2020, 13:14
Verwijderd
Ik hoef me niet te vervelen nee maar de mensen waar ik nou juist face2face mee zou willen meeten op één uitzondering na (Joël) komen niet uit Zwolle

Maar alles onder de 30km fiets ik ook. Vond ik wel een mooi streven nu ik bijna 140 word ook. Nog even een kaarthouder bestellen trouwens.
Oud 25-05-2020, 13:31
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik hoef me niet te vervelen nee maar de mensen waar ik nou juist face2face mee zou willen meeten op één uitzondering na (Joël) komen niet uit Zwolle

Maar alles onder de 30km fiets ik ook. Vond ik wel een mooi streven nu ik bijna 140 word ook. Nog even een kaarthouder bestellen trouwens.
Vergeet ook de ANWB-jas niet!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 25-05-2020, 16:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind het ook wel kak dat ik net in een nieuwe stad woon en dat ik mijn matties niet even kan opzoeken. Normaal gesproken was ik in April ook naar Duitsland gegaan om de verjaardag van m'n bestie te vieren, maar dat ging nu ook niet door.
M'n enige sociale contact de afgelopen maanden waren m'n ouders (daar woon ik nu dichterbij, dus die komen wel eens op de koffie) en een vriendin die me begin april ophaalde om een weekend bij haar thuis te chillen aan de andere kant van 't land.
Ik ben wel heel blij dat Derby training weer is begonnen in een klein groepje. Wat aanspraak deed me echt wel goed.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-05-2020, 17:12
Verwijderd
Godverdomme wie kan me helpen met iets in word
Oud 25-05-2020, 17:36
Verwijderd
deadlock antwoordt niet op whatsapp
Oud 25-05-2020, 17:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Godverdomme wie kan me helpen met iets in word
Een Indiër op YouTube.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-05-2020, 18:03
Verwijderd
Altijd eh!
Oud 25-05-2020, 18:19
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Een Indiër op YouTube.
dit is correct
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 25-05-2020, 19:35
Verwijderd
G
Oud 25-05-2020, 19:35
Verwijderd
O
Oud 25-05-2020, 19:35
Verwijderd
D
Oud 25-05-2020, 19:36
Verwijderd
V
Oud 25-05-2020, 19:36
Verwijderd
E
Oud 25-05-2020, 19:36
Verwijderd
R
Oud 25-05-2020, 19:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
wat is er?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 25-05-2020, 19:45
Verwijderd
ik probeer iets kankerkuts te veranderen en dat lukt niet en ben er klaar mee
Oud 25-05-2020, 19:46
Verwijderd
Nou loopt dat programma weer vast godskolere
Oud 25-05-2020, 19:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mis werkt een goede schop?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 25-05-2020, 20:11
Verwijderd
godverdomme ik moet gewoon even ranten, geen oplossingen nu aub
Oud 25-05-2020, 23:04
Verwijderd
Ik heb nooit gesnapt waarom ze Control-Alt-Del niet Kontrol Anker Erase hebben genoemd want dan hadden we KANKER als combo.
Oud 25-05-2020, 23:18
Verwijderd
Ik probeer tegenwoordig minder te skelden
Oud 25-05-2020, 23:18
Verwijderd
Kannie slapeh
Oud 25-05-2020, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer tegenwoordig minder te skelden
Begin daar over een maand dan mee, muts.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #128!
darkfairy
493 15-05-2008 20:52
Beleidszaken Beleidszaken -> zinloos forumonderdeel
Al Murphy
57 31-12-2006 12:53
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.