Oud 31-12-2019, 16:07
nickklomp
nickklomp is offline
Hoi,

Ik ga vanavond voor het eerst in lange tijd uit en ik wil toch wel eens een meisje versieren. Ik sta wel een beetje bekend als een grapjas met wat droge opmerkingen maar op de een of andere manier kan ik nooit een gesprek gaande houden (ook niet met mijn vrienden, meestal ben ik degene die luistert) Het erop af stappen zal wel lukken (waarschijnlijk krijg ik van een oud klasgenoot wel een opmerking als "jij ook hier" of iets in die richting maar daarna valt het gesprek waarschijnlijk stil) wie heeft advies? en geen tips als "lul maar over iets onzinnigs" want zelfs zoiets bedenken lukt niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2020, 10:54
Verwijderd
Zoals met veel in het leven, oefening baart kunst. Niet verwachten dat de eerste keer dat je met een meisje praat het meteen het beste gesprek ooit is. Uit het niets opeens meesterversierder zijn, gaat niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2020, 23:25
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Het is allemaal niet zo heel lastig, maar wat hierboven gezegd wordt, klopt. Oefening baart kunst. Ikzelf gebruik niet echt openingszinnen. Stel jij ziet een leuke dame, probeer oogcontact te zoeken. Speel hiermee, flirt! Stel je hebt haar een aantal keren aangekeken, en ze kijkt terug, houdt t oogcontact zo lang mogelijk vast, tot zij wegkijkt. Doe dit een aantal keer om te checken of ze t flirten leuk vindt. Ga er dan vervolgens op af en tik/raak haar aan. Wat ik doe is vragen: Wie ben jij? Het is vraag waar ze van alles op kan reageren en zo start t gesprek vanzelf. Als t doodloopt, zorg dan dat je 2-5 vragen weet die je kan stellen. Geen vragen meer en t loopt dood? Daar heb je een noodantwoord op, waarschijnlijk klikt t niet zo goed of heeft niet veel interesse, maar zeg gwn simpel weg dat je gaat plassen/een drankje gaat halen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie meisjes versieren tijdens uitgaan.
MonkeyBeer
124 31-03-2019 23:36
Liefde & Relatie Hoe versier je een meisje?
tm4u
8 31-01-2015 23:03
Liefde & Relatie Hoe moet ik een meisje versieren?
hoihoi234
20 21-04-2012 18:10
Seksualiteit meisje versieren
mike2064
2 28-02-2011 21:30
Liefde & Relatie Meisjes versieren
huskeyhuskey
8 04-05-2008 11:22
Liefde & Relatie Meisje versieren?
Eagle1985
11 30-07-2002 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.