Oud 16-04-2020, 22:25
Verwijderd
Hihihihi, slaap lekker straks <3
Advertentie
Oud 17-04-2020, 05:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Straks even een bliksembezoek brengen aan het werk. Heb veel dingen thuis, maar dingen op A0/1/2/3 printen en documenten voor monteurs klaarmaken lukt me niet vanaf hier.
Gekukkig hebben we een heel groot pand en hoef ik bij de mensen die er nog zijn niet dichtbij te komen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-04-2020, 07:54
Struilhuik
Struilhuik is offline
Door dat thuiswerken hebben we sinds een paar dagen Kink.nl aan staan op de achtergrond, als alternatief voor Radio 1 wat toch wat deprimerend was soms. Nu koffie en Tool, dus. Dat is wel dikke prima.
Oud 17-04-2020, 17:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
^nice \m/

Mensen hier lijken niet te snappen dat anderhalve meter afstand ook betekent dat je niet vlak achter iemand moet lopen. En dat wachten voor een deur waar iedereen langs moet ook niet slim is. Ugh, mensen. M'n anxiety is echt mega hoog als ik over straat loop. Iedereen zit ook buiten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-04-2020, 17:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik werd ingehaald door iemand die vlak langs me liep toen ik na werk naar mijn auto liep op het parkeerterrein van het ziekenhuis, bleek het de microbioloog
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-04-2020, 17:23
Verwijderd
Tsjonge
Oud 17-04-2020, 19:39
Verwijderd
Ik bestel nu veel vaker eten voor langere periode.
Oud 17-04-2020, 20:23
Verwijderd
Ik zie dat er congressen worden georganiseerd. in oktober/november, en iets in me zegt dat we dat niet gaan redden? Wel dat we dan die versoepeling hebben, maar ik denk nog steeds geen grote groepen en handen geven.

Overigens als die anderhalvemeter samenleving komt, dan ga ik wel een afspraak maken met welgeteld 1 persoon en ga ik alleen mijn besties ontmoeten op >1.5 m. Geen handen schudden en allerhande andere vormen van aanranding: dikke prima

Laatst gewijzigd op 17-04-2020 om 20:29.
Oud 17-04-2020, 21:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het wel chill dat onbekenden uit de buurt blijven maar ik ben een knuffelkont en wil al mijn vrienden (en hun babies, indien van toepassing) kunnen knuffelen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-04-2020, 09:15
Verwijderd
Ja snap ik ook, want dat ben ik ook allemaal. Ik heb meerdere vrienden die nu zwanger zijn, allemaal rond deze tijd uitgerekend, ik ga dus de baby's niet vasthouden en ik kan hen niet een goede knuffel geven. Ik kan mijn beste vrienden nu dus inderdaad ook niet knuffelen, want ik heb meteen dat gevoel in mijn lijf dat ik iemand wil aanraken en knuffelen. Kom ik er wel achter wie mijn besties zijn.

Maar met familie lukt het nog wel, die wonen sowieso ver weg, maar met mijn lover, pfff dat is best pittig. Dus als het heel lang gaat duren dan kan het zijn dat ik toch met hem ga q'en en dan de rest nog steeds maar op afstand houden. Ik heb gewoon soms echt zijn lijf nodig, we kunnen niet eens hand vasthouden.
Oud 18-04-2020, 13:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging videobellen met vriendinnen en met twee ging het niet zo goed en toen was het zo kut dat we niet even konden knuffelen. Dan voelt het toch wel heel ver weg allemaal.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-04-2020, 10:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb verhoging/koorts en voel me niet zo lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-04-2020, 15:14
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Lekker paracetamol, thee en slapen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-04-2020, 16:54
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik heb verhoging/koorts en voel me niet zo lekker
Hopelijk valt het mee. En verder wat dokter Mema zegt natuurlijk.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 19-04-2020, 23:14
Verwijderd
In NYC is 1:750 inwoners dus gewoon overleden aan Corona op dit moment eah. Officiële cijfers, dus niet aangrenzend aan.

Let that sink in. Holy fuck.
Oud 20-04-2020, 09:24
Verwijderd
De collega die ziek was heeft dus weetikveelhoelang in coma gelegen en is nu wakker en weer bij en van de ic af

En ik heb een aantal jaren geleden een heel bijzondere man leren kennen die in het klooster in Zenderen woonde. Vriend van mijn (inmiddels overleden) oom die ook priester was. Hij was echt heel bijzonder, zijn hele kijk op leven en mensen en de wereld etc was echt heel mooi. Ik heb 'm maar een paar keer ontmoet maar hij was echt heel bijzonder. Gisteren via via gehoord dat hij is overleden aan corona en ik ben er echt verdrietig over. Niet verwacht dat dat me zoveel zou doen.
Oud 20-04-2020, 12:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Knuffel voor jou, Caro.
Wel fijn om te horen dat het met de collega weer beter gaat. Heftig hoor dat iemand die je kent in coma ligt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-04-2020, 15:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn teamleider wil dat ik getest wordt omdat ik koorts heb en in de zorg werk. Hele dag al aan het rondbellen, longpoli, huisarts. Ze zeggen allemaal dat mijn werkgever dat moet regelen. Die maar weer gebeld. We gaan het zien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2020, 19:10
Verwijderd
What. The. Actual. Fuck.
Oud 20-04-2020, 19:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
ripperoni
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-04-2020, 21:24
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Negatief nu
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-04-2020, 21:43
Verwijderd
Wooowwww......
Oud 20-04-2020, 21:53
Verwijderd
wat een rare kanttekening.
Oud 20-04-2020, 21:55
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoeveel Winti volgelingen zouden er zijn in Nederland? Een paar honderd?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-04-2020, 21:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gelukkig moest ik nog een nieuw energiecontract uitzoeken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2020, 22:02
Verwijderd
Nu kun je een corona vrije leverancier kiezen?
Oud 20-04-2020, 22:02
Verwijderd
Wat vinden jullie hier van?
Oud 20-04-2020, 22:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
En ik heb een aantal jaren geleden een heel bijzondere man leren kennen die in het klooster in Zenderen woonde. Vriend van mijn (inmiddels overleden) oom die ook priester was. Hij was echt heel bijzonder, zijn hele kijk op leven en mensen en de wereld etc was echt heel mooi. Ik heb 'm maar een paar keer ontmoet maar hij was echt heel bijzonder. Gisteren via via gehoord dat hij is overleden aan corona en ik ben er echt verdrietig over. Niet verwacht dat dat me zoveel zou doen.
Gecondoleerd!
Oud 20-04-2020, 22:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nu kun je een corona vrije leverancier kiezen?
De olie en gasprijzen zijn enorm gedaald.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-04-2020, 06:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
hoi Daantje het gaat me geen flikker aan maar ik pleit voor iets Groens en niet voor het goedkoopste. Kusje zoef.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-04-2020, 06:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
hoi Daantje het gaat me geen flikker aan maar ik pleit voor iets Groens en niet voor het goedkoopste. Kusje zoef.
Ik houd me er nog niet mee bezig want het is niet aan de orde, maar hoe transparant zijn leveranciers? Want je hebt wel wat gefoefel met leveranciers die zich graag groen profileren, maar het niet zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-04-2020, 11:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik snap niet waarom die adviezen steeds uitlekken. Zo moeilijk is het toch niet om vertrouwelijke informatie voor je te houden?
Oud 21-04-2020, 11:49
Verwijderd
Dat is mijn grootste issue met de meeste complottheorieën. Als er al echt enorm gesjoemeld wordt, zouden alle betrokkenen hun mond moeten houden. En dat kan echt nooit.
Oud 21-04-2020, 12:48
Verwijderd
Ik ga koffie drinken en dan de rest van de middag met eten bezig zijn. De enige manier waarop mijn hoofd een beetje rustig blijft voor de persconferentie vanavond denk ik. Lekker hopen tegen beter weten weten in en zo.
Oud 21-04-2020, 12:52
Verwijderd
Er is al een OMT-document beschikbaar, denk dat daar al veel informatie instaat voor vanavond.
Oud 21-04-2020, 13:28
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Is het gek dat ik me helemaal niet druk maak over die hele persconferentie? Ik ga er van uit dat er weinig verandert. Iig voor mensen zonder (schoolgaande)kinderen.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 21-04-2020, 14:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ga vanavond tijdens de persconferentie hardlopen in mijn favoriete bos, aangezien dan toch iedereen binnen voor de buis zit
Oud 21-04-2020, 14:27
Verwijderd
Komen wel wat relevante dingen aan de orde voor ons allemaal schat ik zo in.
Oud 21-04-2020, 14:33
Verwijderd
Ik verwacht dat kantoren weer gedeeltelijk open (mogen) gaan eigenlijk. Onder 1,5meter voorwaarden etc uiteraard.
Oud 21-04-2020, 14:39
Verwijderd
Ik ook, verder contactberoepen nog niet starten, wel de reguliere gezondheidszorg weer langzaam opstarten, sowieso tot 1 juni grote evenementen verboden, waarschijnlijk verlengd tot en met oktober. Volledig academisch jaar alleen online onderwijs, Scholen ook nog dicht, behalve kleine groepjes op de opvang en lagere school, zomervakantie verkort etc.
Oud 21-04-2020, 15:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
WIj beginnen hier te kijken om toch patiënten die echt hoogdringend zijn te kunnen behandelen, maar tja naar mijn idee zijn dat maar 2 mensen. Als je het mensen vraagt willen ze bijna allemaal wel weer komen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-04-2020, 15:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ook, verder contactberoepen nog niet starten, wel de reguliere gezondheidszorg weer langzaam opstarten, sowieso tot 1 juni grote evenementen verboden, waarschijnlijk verlengd tot en met oktober. Volledig academisch jaar alleen online onderwijs, Scholen ook nog dicht, behalve kleine groepjes op de opvang en lagere school, zomervakantie verkort etc.
Denk inderdaad dat het hier wel op neer gaat komen. Veel evenementen worden al afgezegd voor de zomer en het najaar omdat organisaties geen risico's willen lopen mocht het toch niet doorgaan.

Ben wel blij dat wij op kantoor met veel mensen in een groot pand zitten en we zelfs tijdens gezamenlijke pauzes op anderhalve meter of meer van elkaar kunnen zitten. Wat dat betreft kan ik veilig op kantoor werken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-04-2020, 17:28
Verwijderd
Sta ik niet van te kijken.
Oud 21-04-2020, 20:38
Verwijderd
Wat vinden jullie van de maatregelen?
Oud 21-04-2020, 20:58
Verwijderd
Wel prima. Ik hoopte op iets draconischer economische maatregelen. 100% omzetbelasting voor publieke NVs die dividend uitkeren enzo.
Oud 21-04-2020, 21:00
Verwijderd
Wat zijn draconisch economische maatregelen? Wat bedoel je daarmee?
Oud 21-04-2020, 21:00
Verwijderd
Ik snap 't niet!
Oud 21-04-2020, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van de maatregelen?
Prima.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.