Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 00:24
Verwijderd
Je kent het wel na een paar dagen/weken msn-en besluit je te daten met die ene jongen/meid die je hebt leren kennen via internet. Soms is zo'n date erg gezellig en leuk, maar soms kan zo'n date behoorlijk tegenvallen. Laten we hier onze slechte, maar komische, ervaringen delen mbt dating!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 07:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
TS begint?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 07:56
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
't was een beetje een bal. Hij had geen enkel initiatief, ik moest de hele dag met de ideeen komen. Best een aardige gast, maar een 'klik' was ver te zoeken.

Mail ik 'm later van "hoi, ik vond het best gezellig, maar ik wilde het hier bij laten" is 'ie boos dat ik hem 'geen kans gegeven heb'.

Nja...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 09:31
coco
Avatar van coco
coco is offline
Ik heb mijn huidige vriend ook via een date via internet leren kennen
we hebben nu bijna 3 jaar verkering.
de eerste keer dat je elkaar tegenkomt is het erg spannend en ben je een beetje zenuwachtig tegen elkaar aan het lachen.
achteraf moet je daar wel eens om lachen...
verder vind ik het wel een leuke ervaring om mensen te die nooit hebt gezien vooral als daar een leuke vriendschap of relatie uitkomt
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 09:40
coco
Avatar van coco
coco is offline
Ik heb mijn huidige vriend ook via een date via internet leren kennen
we hebben nu bijna 3 jaar verkering.
de eerste keer dat je elkaar tegenkomt is het erg spannend en ben je een beetje zenuwachtig tegen elkaar aan het lachen.
achteraf moet je daar wel eens om lachen...
verder vind ik het wel een leuke ervaring om mensen te die nooit hebt gezien vooral als daar een leuke vriendschap of relatie uitkomt
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 09:45
Elky
Avatar van Elky
Elky is offline
Tuurlijk niet.
__________________
hi
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 10:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb er geen slechte ervaringen mee, laat staan dat die komisch waren, vrees ik. De nasleep was wat minder, maar de dates zelf waren wel eh.. leuk.

Het had natuurlijk ook een psychopatische massamoordenaar kunnen zijn die me wilde braden en opeten, maar ik had geluk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 10:28
Vinceeyy
Avatar van Vinceeyy
Vinceeyy is offline
mensen, we hebben een jarige in de studio!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 10:39
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
ik heb nog nooit gedate via Inet.. dus ik zou het niet weten

en bloemjuh gefeli
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 10:50
Mania
Avatar van Mania
Mania is offline
relaties van internet zijn gedoemt te mislukken, alleen al vanwege de (meestal) grote afstand.

Waar ik zelf ook ervaring mee heb gehad uiteraard

mijn 2 eerste vriendjes kon ik van internet allebij 1.5 jaar mee gehad, en het waren nou niet dta je zegt Geweldige relaties .. veel ruzie..

denk ook dat het komt omdat je je meestal toch anders vboordoet, of anders overkomt op internet.. en dan ga je elkaar leuk vinden..
Waardoor het in het echt weer moeilijker is om het te laten werken.. wat je wel probeerd want je vind elkaar nu eenmaal leuk.. .. mja..

niet echt comisch ofzo.. maar ik moest et even kwijt
__________________
Wenny Penny is My name, ik hou erg van peen?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb m'n vriend op internet leren kennen dus dat was een erg goeie ervaring. Verder heb ik wel ns mensen van internet ontmoet, maar dit was nooit echt daten (bij m'n vriend trouwens ook niet echt) maar gewoon elkaar ns zien en leren kennen. Geen slechte ervaringen mee, behalve dat ik erachter kwam dat ik nerds aan lijk te trekken.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:15
Verwijderd
hij beweerde al een jaar een vriendin te hebben die al een half jaar zwanger was en het kind was niet van hem...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-12-2003 @ 08:39:
TS begint?
TS-> topicstarter?

hahahaha... ik heb een paar keer gedate en de meeste dates waren best leuk... maar sommige dates waren ook rampzalig. Ik heb een keer gedate met een jongen die gillend de straat over stak omdat hij het eng vond om een straat over te steken diezelfde jongen die zei op de albert cuyp markt dat hij zo snel mogelijk weg wilde omdat hij hoofdpijn kreeg van al die negatieve energieën van al die mensen op de markt het was er te druk ofzo voor de rest zat hij alleen maar te zeiken! het was helemaal niet gezellig En hij zag er zo verschikkelijk uit, dat ik bang was om bekende tegen te komen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 09-12-2003 @ 13:25:
een jongen die gillend de straat over stak omdat hij het eng vond om een straat over te steken
dat had ik niet willen missen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:41
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Mania schreef op 09-12-2003 @ 11:50:
relaties van internet zijn gedoemt te mislukken, alleen al vanwege de (meestal) grote afstand.
Hier ben ik het niet mee eens.
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn grote i-net liefde die 100km. verderop woonde.
Ik ben die kant op vertrokken en we zijn samen gaan wonen.
We wonen inmiddels alweer bijna 1,5 jaar samen en zijn ons nieuwe huisje aan het verbouwen en opknappen.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:47
Elky
Avatar van Elky
Elky is offline
Daar doen volgens mij alleen maar lelijke meisjes aan.
__________________
hi
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:48
Verwijderd
nee, lelijke mannen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:50
Elky
Avatar van Elky
Elky is offline
Citaat:
maria schreef op 09-12-2003 @ 13:48:
nee, lelijke mannen
Ook een reden waarom ik er niet aan zou doen, ik zou tegen vallen.
__________________
hi
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-12-2003, 13:06
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik had al 2 weken een hele leuke jongen bij ons op school zien lopen, maar durfde hem niet aan te spreken.... via via ben ik aan zijn emailadres gekomen en begonnen we te chatten... we sloten een weddenschap af over internet, hij zou mij toch niet zoenen opt midden vant schoolplein dacht ik, zoveel lef heeft ie niet *en by the way, wie wil mij nou zoenen*...maja, hij won dus, terwijl we nog nooit in het echt met elkaar gesproken hadden, zoende hij me midden op het schoolplein.... ja, was wel leuk.... en dat was op 20 februari 2003.... en we zijn nu nog steeds bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 13:52
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
laten we dat inderdaad maar niet doen.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 15:03
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Elky schreef op 09-12-2003 @ 13:47:
Daar doen volgens mij alleen maar lelijke meisjes aan.
Wat een onzin
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 15:48
Mania
Avatar van Mania
Mania is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 09-12-2003 @ 13:41:
Hier ben ik het niet mee eens.
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn grote i-net liefde die 100km. verderop woonde.
Ik ben die kant op vertrokken en we zijn samen gaan wonen.
We wonen inmiddels alweer bijna 1,5 jaar samen en zijn ons nieuwe huisje aan het verbouwen en opknappen.
je hebt uitzonderingen

Maar vooral als je zo jong bent.. (14/15) dan denk ik dat het moeilijk is vol te houden ...
__________________
Wenny Penny is My name, ik hou erg van peen?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 16:01
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Ligt niet aan de instelling hoor, veel mensen zijn gewoon erg oppervlakkig en willen niet graag een lelijke jongen.
Als je lelijk bent moet je gewoon oppassen met die internetdates.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 16:13
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 09-12-2003 @ 13:41:
Hier ben ik het niet mee eens.
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn grote i-net liefde die 100km. verderop woonde.
Ik ben die kant op vertrokken en we zijn samen gaan wonen.
We wonen inmiddels alweer bijna 1,5 jaar samen en zijn ons nieuwe huisje aan het verbouwen en opknappen.
Sorry als ik het fout heb, maar ik snap hier iets niet.
Heb je 1,5 jaar een relatie met je vriend, en je woont ook bijna 1.5 jaar samen? Dus je kende hem niet eens goed (neem ik aan), en trok al bij m in.
Lijkt me wel heel erg snel...

Beetje offtopic, maar vroeg me t me af
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 16:20
elfiecity
Avatar van elfiecity
elfiecity is offline
Citaat:
BadAstronaut schreef op 09-12-2003 @ 17:01:
Ligt niet aan de instelling hoor, veel mensen zijn gewoon erg oppervlakkig en willen niet graag een lelijke jongen.
Als je lelijk bent moet je gewoon oppassen met die internetdates.
Ja vertel mij eens even wat.
ik ging eens naar een internetdate en recht in mijn gezicht werdt gezegd dat ik lelijk was en toen gingen al die vriendinnen lachen.
Ik ben nu aan het sparen voor plastisch chirug om een hoofd als Jim te make, dan zal ik al die bitches eens wat laten voelen en ben ik da motherfucking player!
__________________
Hello I'm elfiecity
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 16:41
TheLoser!
TheLoser! is offline
Meerdere malen geprobeerd.

Maar achteraf beweerden ze allemaal dat ik niet de man was waar ze naar zochten.
__________________
:O
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:31
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
alleen goeie ervaringen meer zeg ik niet...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:42
Mindfields
Mindfields is offline
Neuh, wel 2x dat ik een jongen heel vluchtig via het internet kende en vervolgens afsprak om een keer tijdens het uitgaan (ze gingen allebei ook uit in Arnhem) wat te gaan drinken enzo. Eerste keer was eigenlijk niet echt op 'liefde' uit ofzo, maar we hebben wel gezoend (ja jullie kennen hem ALLEMAAL ).
Tweede jongen was een paar weken geleden, ook een (wat minder bekende) forummer, die woont ook 2 straten verderop.

Wat dat betreft is het volgens mij geloof het beste om als je elkaar aardig lijkt te vinden wat af te spreken om uit te gaan ofzo, als je heel lang chat (1/2/3/4 jaar ofzo), kan het toch alleen maar 'tegenvallen'.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:44
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
1 Keer gedaan en een onwijze tegenvaller. Hij kwam te laat en het was helemaal niet gezellig, had het gevoel dat ik in m'n eentje een gesprek zat te houden en ben hem na een uurtje gevlucht terwijl we eigenlijk hadden afgesproken ook nog naar de bios te gaan . Ook nog eens vervelende nasleep gehad (bleef zeuren dat hij echt alleen vriendschap wou en nog een keer af wou spreken, ik had daar geen zin in) bleef bellen. Uiteindelijk maar gezegd dat ik geen contact meer wou.

Ik zal iig niet meer zo snel nog een keer met iemand afspreken die ik irl nog nooit heb gezien (zo heb ik ook allerlei mensen in mijn msnlijst staan die 1 keer tijdens het uitgaan heb ontmoet, daar maak ik wel een uitzondering voor ). Als het op inet en door de tel klikt hoeft dat niet irl zo te zijn (maar dat kan natuurlijk wel).
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:14
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
internetdating is voor wanhopige mensen
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:17
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 09-12-2003 @ 20:14:
internetdating is voor wanhopige mensen
zeg dat vooral es tegen mensen die hun huidige lief/echtgenoot of zo leren kennen hebben via internet..

mss zelf niet zo'n goede ervaringen?

ikzelf heb al drie keer afgesproken met jongens die ik leerde kennen via internet, nou ja eigelijk twee keer, want twee keer met dezelfde jongen..
het viel iedere keer best wel mee, hebben ons altijd goed geamuseerd
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:21
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
mss zelf niet zo'n goede ervaringen?
nog nooit gedaan en zal t ook nooit doen..
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:23
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 09-12-2003 @ 20:21:
nog nooit gedaan en zal t ook nooit doen..
en waarom dan niet?

het is toch een leuke manier om mensen te leren kennen?

daarbij vind ik dat je via internet soms gemakkelijker mensen leert kennen dan in het echte leven..

voor mij geldt dat ik elke avond enkele uren online ben, en vaak praat ik dan aan een stuk door met bepaalde mensen..

dan leer je elkaar na maanden echt wel kennen hoor, want zeg nou zelf wie praat er nou met iemand die je bijvoorbeeld kent van het werk of weet ik wat, elke dag een paar uur puur over hoe je je voelt, over wat je tegensteekt en zo?

mja jij hebt jouw mening en ik de mijne maar waarom zo'n vastomlijnd standpunt?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:34
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
ik heb met mijn huidige vriendin een hele tijd over MSN zitten praten(1,5 jaar geleden) en uiteidenlijk wat met haar gekregen. we zaten overigens wel op de zelfde school, maar durfden in het begin niet zoveel te zeggen.
ik denk trouwens niet dat internet relaties perse hoeven te mislukken..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:48
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
elfiecity schreef op 09-12-2003 @ 17:20:
Ja vertel mij eens even wat.
ik ging eens naar een internetdate en recht in mijn gezicht werdt gezegd dat ik lelijk was en toen gingen al die vriendinnen lachen.
Ik ben nu aan het sparen voor plastisch chirug om een hoofd als Jim te make, dan zal ik al die bitches eens wat laten voelen en ben ik da motherfucking player!
Kan je het bij een nick laten
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 08:36
Verwijderd
Een keer gedaan... nooit meer..

Gedoe van mij van te voren was al te erg.. dan ga je samen iets doen.. loopt ze bij alles na 5 seconden weg... is ze... moe (zeg dan gewoon dat ik saai ben )
Enige wat ik te horen kreeg was:"ja", "nee", "zullen we weer gaan?"
Misschien uit hopeloosheid.. misschien heb ik haar wel leuk gevonden.. wie weet.. we'll never know..

Ik ga er iig niet meer aan beginnen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2003, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Chayra-Ley schreef op 09-12-2003 @ 20:23:
en waarom dan niet?

het is toch een leuke manier om mensen te leren kennen?

daarbij vind ik dat je via internet soms gemakkelijker mensen leert kennen dan in het echte leven..

voor mij geldt dat ik elke avond enkele uren online ben, en vaak praat ik dan aan een stuk door met bepaalde mensen..

dan leer je elkaar na maanden echt wel kennen hoor, want zeg nou zelf wie praat er nou met iemand die je bijvoorbeeld kent van het werk of weet ik wat, elke dag een paar uur puur over hoe je je voelt, over wat je tegensteekt en zo?

mja jij hebt jouw mening en ik de mijne maar waarom zo'n vastomlijnd standpunt?

Je schept verwachtingen... en als die tegenvallen is het een kutdag..

Zelfde als die persoon (of jij) niet weet wat te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:32
Elky
Avatar van Elky
Elky is offline
Waar slaat dat nou weer op?
Je hebt me nog nooit gezien en je zegt al dat me instellling zal tegenvallen.
__________________
hi

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Elky schreef op 10-12-2003 @ 10:32:
Waar slaat dat nou weer op?
Je hebt me nog nooit gezien en je zegt al dat me instellling zal tegenvallen.
Citaat:
Elky schreef op 09-12-2003 @ 13:50:
Ook een reden waarom ik er niet aan zou doen, ik zou tegen vallen.
Ze hoeft je niet te zien; als je bij voorbaat al negatief over jezelf doet ..

.. het maakt namelijk niet uit hoe je er uit ziet of aan wat voor ziektes je lijd; als je voor andere mensen al gaat vooroordelen hoe ze jou gaan vinden, ja dan schiet 't niet op ..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
elfiecity schreef op 09-12-2003 @ 17:20:
Ja vertel mij eens even wat.
ik ging eens naar een internetdate en recht in mijn gezicht werdt gezegd dat ik lelijk was en toen gingen al die vriendinnen lachen.
Ik ben nu aan het sparen voor plastisch chirug om een hoofd als Jim te make, dan zal ik al die bitches eens wat laten voelen en ben ik da motherfucking player!
Pessimist (BadAstronaut, Elfiecity); zit je nou serieus tegen jezelf te lullen; zie ik dat goed?

Nou ga je wel *heel* ver.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:32
Elky
Avatar van Elky
Elky is offline
Citaat:
Marcade schreef op 10-12-2003 @ 10:40:
Ze hoeft je niet te zien; als je bij voorbaat al negatief over jezelf doet ..

.. het maakt namelijk niet uit hoe je er uit ziet of aan wat voor ziektes je lijd; als je voor andere mensen al gaat vooroordelen hoe ze jou gaan vinden, ja dan schiet 't niet op ..
Ik hou niet van vernederingen, das alles.
Daarom zou ik geen internetdate doen, is dat raar?
Ik vindt ook dat het wel iets is voor hele erge wanhopige mensen, en dat ben ik niet.
En het maakt voor veel mensen wel uit, hoe je bent.
Dat weet ik maar al te goed, je kan niet met iedereen vriendjes zijn .
__________________
hi
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:14
Verwijderd
Eigenlijk alleen maar leuke en interessante mensen leren kennen, op twee uitzonderingen na. Eén bleek een complete psycho te zijn die me na één nietszeggende afspaak maandenlang bleef bestoken met E-mails en SMS-berichtjes. De ander leek in eerste instantie aardig, maar bleek later een kutwijf met een minderwaardigheidscomplex te zijn dat mij alleen even nodig had om zichzelf een ego- en statusboost te geven.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:16
Verwijderd
Echt 'daten' met mensen van internet heb ik nooit gedaan; wel heb ik een jongen met wie ik véél msnde uitgenodigd voor mijn verjaardag, en hij kwam ook. Daarna zijn we steeds naar elkaars feestjes gegaan (eindexamen, zomaar-zin-in-feest, verjaardag, etc), en elkaar maar liefst vijf keer tegengekomen in de stad. Ik spreek 'm nu niet zo veel meer omdat ik al een tijd geen feest meet heb gegeven en omdat ik nog geen msn heb in Groningen, maar we zijn wel een hele tijd echt goede vrienden geweest en nu reken ik 'm nog steeds min-of-meer onder m'n vrienden/
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 10:11
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
heb 1 keer gedate via internet, vond het eigenlijk wel triest, maar ben bly dat ik t gedaan heb.
heb nu alweer 7 maanden een vriend. gaat hardstikke goed en zal ook goed blijven gaan

hij kwam maar voor 2 uurtjes toen, we zijn in een cafeetje gaan zitten. alleen maar zitten praten, was heel erg gezellig, uiteindelijk zoende hij me op t station..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seks dating op internet, ervaringen?
DeZiekeGnoe
15 22-02-2012 16:31
Liefde & Relatie Online dating
SannePastoor
42 09-10-2010 14:47
Liefde & Relatie Jonge man Oudere vrouw
JeffreyH
45 16-10-2006 06:15
Seksualiteit dates op internet??.....zeg natuurlijk nee!!
Verwijderd
77 11-07-2005 18:24
Liefde & Relatie het "klikt" met niemand...
SuperSanne
61 03-05-2005 17:36
De Kantine paar foto's van Russische landschap
niceman1984
101 10-01-2004 10:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.