Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2007, 16:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wat TopDrop zegt. Dat het zo'n imago heeft wil niet zeggen dat het ook echt zo is en voor iedereen geldt. Bekrompen mind Martin.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2007, 16:24
Verwijderd
Ik een bekrompen mind? hoe durf je
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 16:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mmm, het is niet alsof je erg veel keus hebt als het om kamers gaat.
Danniet. Ik ga niet bij mensen in huis zitten die mij bij voorbaat al niet accepteren wie ik ben en wat ik doe.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 16:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik een bekrompen mind? hoe durf je
Je weet toch!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 17:58
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Nee, het leeft bij ons niet en ik heb er geen behoefte aan.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:15
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Waarom? Ik zou nog liever bij het RVSV gaan dan bij Lauri.
Hoezo?

En nou ja, lang verhaal. Ik vond dat wat Laurentius teveel had, RSG te weinig had. En dus voelde ik me nergens echt thuis. Uiteindelijk schreef ik me bij RSG in met de logica 'als ik het kut vind ben ik iig niet ontgroend', waarna ik een lang gesprek had met mijn nichtje.
Die zei dat ik meer een Laurentiaan ben, waardoor ik toch voor die vereniging heb gekozen. En vooralsnog is dat een goede keuze geweest, denk ik.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:48
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik een bekrompen mind? hoe durf je
Je bent slechts onder de spreuk van de boosaardige sirene Femke Halsema. Zodra we een staak door haar hart hebben geramd kan je weer helder denken
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Je bent slechts onder de spreuk van de boosaardige sirene Femke Halsema. Zodra we een staak door haar hart hebben geramd kan je weer helder denken
oh mijn god, ik ga jou echt zo in elkaar trappen!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:50
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
oh mijn god, ik ga jou echt zo in elkaar trappen!
waarom? als ik ook een staak door Geert Wilders de boosaardige bloedzuiger heen jaag, is het dan weer goed?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:51
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
haha martin die gaat vechten
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
haha martin die gaat vechten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:03
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
haha martin die gaat vechten
Ik weet waar ik mijn jaarloon op inzet...
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:11
Verwijderd
Jullie zijn duivelsaanbidders.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Je bent slechts onder de spreuk van de boosaardige sirene Femke Halsema. Zodra we een staak door haar hart hebben geramd kan je weer helder denken
Go trophus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
En daarom is Nijmegen nu eenmaal de hipste studentenstad
Als studentenstad is het zeker prima, heb het daar erg naar mijn zin gehad. Maar het nadeel van Nijmegen is dat het niet in de randstad ligt (en dat had ik nooit gesnapt voor ik in Rotterdam kwam wonen)

Citaat:
Hoezo?

En nou ja, lang verhaal. Ik vond dat wat Laurentius teveel had, RSG te weinig had. En dus voelde ik me nergens echt thuis. Uiteindelijk schreef ik me bij RSG in met de logica 'als ik het kut vind ben ik iig niet ontgroend', waarna ik een lang gesprek had met mijn nichtje.
Die zei dat ik meer een Laurentiaan ben, waardoor ik toch voor die vereniging heb gekozen. En vooralsnog is dat een goede keuze geweest, denk ik.
Ik vind Lauri zo'n wannabe corps vereniging en die zijn vaak erger dan het corps zelf. Daarbij vond ik de sfeer bij het RV echt beter dan bij Lauri afgelopen Eurekaweek en met mijn eigen eurekaweek vond ik Lauri ook afgrijselijk. Ik ben daar meerdere avonden geweest (mijn eurekaweekgroepje wou dat) en er werdt zo vreselijk uit de hoogte gedaan, men kon bijna geen normaal praatje met je voeren.
Er zijn dit jaar wel heel erg veel slechte verhalen over RSG vertelt door met name mensen van Lauri en SSR. Meer dan normaal en gewoon ook regelrechte onzin. (Ik heb een groen bandje gehad dus daarom ben ik toch op verschillende verenigingen geweest)
Maar vind het echt wel goed dat je ergens lid geworden bent En dan is het beste een vereniging die (het meest) bij je past. Imo voegt het toch wat toe (en niet persee nodig voor vrienden maken, dat kan absoluut ook wel anders)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:24
Vox Populi
Vox Populi is offline
Citaat:
alto's moeten dooood!111

Kerel, zwijg eens.

Je bent Limburger en je noemt jezelf "hasseltboy". Dus afbollen, aub?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Kerel, zwijg eens.

Je bent Limburger en je noemt jezelf "hasseltboy". Dus afbollen, aub?
Hij is geen Limburger, zie z'n profiel.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:49
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Kerel, zwijg eens.

Je bent Limburger en je noemt jezelf "hasseltboy". Dus afbollen, aub?
Sinds wanneer is hij Limburger?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
alto's moeten dooood!111
jaaa!!! want ze stinken en zitten op de grond en wassen zich niet en eten potjes appelmoes en dragen zwerverkleren!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik doe niet aan studentenverenigingen, dat schept verplichtingen, en ik kies mijn eigen vrienden wel.
Ja, want iedereen gaat natuurlijk bij een studentenvereniging omdat hij of zij zelfstandig geen vrienden kan vinden.

Allejezuschristus, wanneer komen mensen nou eens van dat fokking vooroordeel af? Als hier iemand zegt dat-ie op voetbal of fokking waterpolo zit, dan roept iedereen toch ook niet meteen dat-ie dat doet omdat-ie elders zijn vrienden niet kan vinden? Grow up.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:20
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Ik vind die namen altijd zo apart. Battuta? Cleopatra? Ceres?
Citaat:
Ceres weet ik niet, maar klinkt wel tof eigenlijk.
ceres is de godin van de landbouw.. tsja.. het blijft wageningen
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:26
LM'07
Avatar van LM'07
LM'07 is offline
Ik zit bij msrv Saurus. Roei- gezelligheidsvereniging in maastricht. Heb het goed naar mijn zin. Goede vrienden gekregen. Heb er zeker geen spijt van. En wat die verplichtingen betreft: Alles heeft verplichtingen. Als je voetbalt en niet traint, sta je wissel. Dus ga nou niet dom lopen doen over dat het triest is.

Je leert juist veel mensen kennen, en sociaal met mensen (van andere studies) om te gaan. Je leert ook nog eens iets over andere studies!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 10:23
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Ik vind Lauri zo'n wannabe corps vereniging en die zijn vaak erger dan het corps zelf. Daarbij vond ik de sfeer bij het RV echt beter dan bij Lauri afgelopen Eurekaweek en met mijn eigen eurekaweek vond ik Lauri ook afgrijselijk. Ik ben daar meerdere avonden geweest (mijn eurekaweekgroepje wou dat) en er werdt zo vreselijk uit de hoogte gedaan, men kon bijna geen normaal praatje met je voeren.
Er zijn dit jaar wel heel erg veel slechte verhalen over RSG vertelt door met name mensen van Lauri en SSR. Meer dan normaal en gewoon ook regelrechte onzin. (Ik heb een groen bandje gehad dus daarom ben ik toch op verschillende verenigingen geweest)
Maar vind het echt wel goed dat je ergens lid geworden bent En dan is het beste een vereniging die (het meest) bij je past. Imo voegt het toch wat toe (en niet persee nodig voor vrienden maken, dat kan absoluut ook wel anders)

Ja, dat arrogante was dus ook de reden waarom ik in eerste instantie voor het RSG zou kiezen. Maar achteraf valt dat best mee hoor, zo arrogant zijn de leden (voor zover ik nu kan beoordelen) niet. En iedereen lult onzin over andere verenigingen. Niet dat dat goedpraat dat mensen van Laurentius dat doen, maar ik heb ook vreemde verhalen van RSG over Laurentius gehoord.
En bedankt voor je compliment, ik wilde ook in ieder geval ergens lid worden, ben zelf ook van mening dat het wel wat toevoegt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, dat arrogante was dus ook de reden waarom ik in eerste instantie voor het RSG zou kiezen. Maar achteraf valt dat best mee hoor, zo arrogant zijn de leden (voor zover ik nu kan beoordelen) niet. En iedereen lult onzin over andere verenigingen. Niet dat dat goedpraat dat mensen van Laurentius dat doen, maar ik heb ook vreemde verhalen van RSG over Laurentius gehoord.
En bedankt voor je compliment, ik wilde ook in ieder geval ergens lid worden, ben zelf ook van mening dat het wel wat toevoegt.
Misschien dat het als je in de groep zit het best mee valt. Maar mijn ervaring van de eurekaweken is dat niemand daar ook maar echt vriendelijk is terwijl ik op alle andere verenigingen wel gewoon door de leden werd aangesproken. Dus ik zou er daarom nooit lid worden, samen met de in mijn ogen toch best veel verplichtingen.
Uiteraard heb je dat soort gelul onderling, iedereen heeft toch om een reden voor de eigen vereniging te kiezen. Dit jaar was ons programma beter dan de voorgaande jaren en de lulpraat was ook aanzienlijk erger. Uiteraard gebeurt het wel een beetje, maar dit sloeg allemaal imo gewoon nergens op en ging ook echt te ver. Ik vind dat je elkaar onderling ook wel een beetje in je waarde kan laten, iedereen moet toch een vereniging zoeken die bij je past. Als je leden wil binnenhalen door zulke stunds is dat imo kansloos.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:30
Verwijderd
Trouwens, ik zit wel bij een studentenverening maar ik heb me niet laten ontgroenen ofzo. Ook doe ik niet actief mee.

Ik was het vergeten maar kennelijk had ik in het eerste jaar behoefte aan samenvattingen van studieboeken. Ik vond twee pasjes in een tasje.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, want iedereen gaat natuurlijk bij een studentenvereniging omdat hij of zij zelfstandig geen vrienden kan vinden.

Allejezuschristus, wanneer komen mensen nou eens van dat fokking vooroordeel af? Als hier iemand zegt dat-ie op voetbal of fokking waterpolo zit, dan roept iedereen toch ook niet meteen dat-ie dat doet omdat-ie elders zijn vrienden niet kan vinden? Grow up.
Mijn reactie was wat overtrokken en arrogant, maar dat deed ik expres.
En ik ben al opgegroeid.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, want iedereen gaat natuurlijk bij een studentenvereniging omdat hij of zij zelfstandig geen vrienden kan vinden.

Allejezuschristus, wanneer komen mensen nou eens van dat fokking vooroordeel af? Als hier iemand zegt dat-ie op voetbal of fokking waterpolo zit, dan roept iedereen toch ook niet meteen dat-ie dat doet omdat-ie elders zijn vrienden niet kan vinden? Grow up.
Citaat:
(...)

Ikzelf zit bij Laurentius, dat is in Rotterdam, ik zit daar om vrienden te maken (...)
Euh, TS kwam er zelf mee meneer Heethoofd.
Dan zijn dergelijke reacties niet verrassend he.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Karpe Noktem, kom op zeg, een stelletje hippie-tegenhangers van Carolus. Daar heb je wat aan, ga dan meteen in de Bijstand werken
Tja, zo kun je er ook tegenaan kijken natuurlijk...

Voor mij gaat het niet om rivaliteit tussen Carolus, Karpe Noktem en weet ik veel wie nog meer... Ik denk dat ik me gewoon bij KN beter thuis zou voelen. Als een ander zich bij een andere studentenvereniging meer op z'n plaats voelt is dat mij best.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, want iedereen gaat natuurlijk bij een studentenvereniging omdat hij of zij zelfstandig geen vrienden kan vinden.

Allejezuschristus, wanneer komen mensen nou eens van dat fokking vooroordeel af? Als hier iemand zegt dat-ie op voetbal of fokking waterpolo zit, dan roept iedereen toch ook niet meteen dat-ie dat doet omdat-ie elders zijn vrienden niet kan vinden? Grow up.
Leer jij eens even lezen en vervolgens normaal reageren op wat je leest. Ze zegt dat ze haar eigen vrienden kiest en dat daarom een vereniging voor haar niet hoeft. Ze zegt niet dat mensen bij een vereniging hun eigen vrienden niet kiezen. Bovendien als ze dat wel zou zeggen zegt ze nog niet dat mensen niet zelfstandig vrienden kunnen vinden. Dus wees niet zo'n opgefokte corpsbal en doe normaal.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Leer jij eens even lezen en vervolgens normaal reageren op wat je leest. Ze zegt dat ze haar eigen vrienden kiest en dat daarom een vereniging voor haar niet hoeft. Ze zegt niet dat mensen bij een vereniging hun eigen vrienden niet kiezen. Bovendien als ze dat wel zou zeggen zegt ze nog niet dat mensen niet zelfstandig vrienden kunnen vinden. Dus wees niet zo'n opgefokte corpsbal en doe normaal.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Kerel, zwijg eens.

Je bent Limburger en je noemt jezelf "hasseltboy". Dus afbollen, aub?
Hallo zeg, hij is geen Belg.

Ontopic: ik zit bij een studievereniging die zich een studentenvereniging noemt, zo is een ontgroening ook geoorloofd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 14:43
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Kerel, zwijg eens.

Je bent Limburger en je noemt jezelf "hasseltboy". Dus afbollen, aub?
Ga eens dood en en het Groot S.com-forum-geschiedenisboek kopen.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:12
Vox Populi
Vox Populi is offline
Citaat:
Ga eens dood en en het Groot S.com-forum-geschiedenisboek kopen.

Je bent gevestigde waarde op een internetforum, hulde.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:56
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Je bent gevestigde waarde op een internetforum, hulde.
Liever dat dan een Belg.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ter info, doodsverwensingen zijn niet toegestaan op dit forum.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, want iedereen gaat natuurlijk bij een studentenvereniging omdat hij of zij zelfstandig geen vrienden kan vinden.

Allejezuschristus, wanneer komen mensen nou eens van dat fokking vooroordeel af? Als hier iemand zegt dat-ie op voetbal of fokking waterpolo zit, dan roept iedereen toch ook niet meteen dat-ie dat doet omdat-ie elders zijn vrienden niet kan vinden? Grow up.
Kijk, dat is alleen een vriendelijke formulering. Ik denk dat veel mensen ook denken van wat moet ik met die bierzuipende paupers.

Trouwens denk ik dat verenigingen juist gericht zijn op gezelligheid, dus ik vind de gedachte dat mensen daarheen gaan om vrienden te maken helemaal niet zo gek.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:03
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik denk dat veel mensen ook denken van wat moet ik met die bierzuipende paupers.

Precies
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:16
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Circumflex, Maastricht
traditioneel zonder extreme ballerigheid

weinig mensen uit maastricht hier zo te zien
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:23
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
@Magican: Je heet niet toevallig Wouter?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:47
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Stoute Wouter?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:49
LM'07
Avatar van LM'07
LM'07 is offline
CF? Ik vind dat toch een van de ballerige verenigingen in maastricht! Maar kan ook aan mij liggen. Zit zelf bij Saurus (maar roei niet, wel vaak op de kroeg). Dat is mooi van een gezelligheids/sport vereniging!

Tragos vind ik niks!
__________________
You can change wives, religions, or politics, but you can never change the club you support
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:37
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Ik drink niet dus nee.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:53
pino123
pino123 is offline
Citaat:
@Magican: Je heet niet toevallig Wouter?
hahahahaa welke van de twee
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:54
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
hahahahaa welke van de twee
Either one. Misschien kent hij ze wel allebei?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:30
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Either one. Misschien kent hij ze wel allebei?
Ik ken wel Wouters maar betwijfel of jullie die ook kennen. Hoezo?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 22:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik drink niet dus nee.
Wat een onzinreden, ik drink ook eigenlijk nooit. (uitzondering van een enkele keer per jaar en dat was toen ik lid werd helemaal niks)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 03:09
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
CF? Ik vind dat toch een van de ballerige verenigingen in maastricht! Maar kan ook aan mij liggen. Zit zelf bij Saurus (maar roei niet, wel vaak op de kroeg). Dat is mooi van een gezelligheids/sport vereniging!

Tragos vind ik niks!
Saurus is wel leuk idd, maar als je toch alleen voor gezelligheid gaat had je net zo goed bij cf kunnen gaan
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 03:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik zit niet bij een studentenvereniging omdat ik er geen tijd voor heb (deeltijd hbo). Daarnaast werk ik 32 uur... Als ik mijn opleiding voltijd zou doen, en in de stad zou gaan wonen waar de school staat... Als als als.. Dan wel
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 06:49
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Ik ken wel Wouters maar betwijfel of jullie die ook kennen. Hoezo?
Wij hebben twee Wouters in ons studiegroepje, en die zijn allebei dit jaar bij Laurentius gegaan. Vandaar.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 12:06
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Wij hebben er eentje op de opleiding (Reactievat van het HLO Nijmegen) waar je niet echt lid van kunt worden (alleen bestuur) maar ga wel eens ooit naar een feest of activiteit. Maar het is niet echt iets voor mij, dat studentenvereniginggedoe
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studentenvereniging kiezen?
ah1508
1 20-05-2014 07:22
De Kantine Studentenvereniging
Mr.Mark
37 25-04-2011 20:58
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Weed
229 08-11-2007 19:07
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Ozzy A
157 22-06-2006 03:00
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
DP17
335 17-10-2005 11:21
Lifestyle studentenverenigingen: levensstijl?
Optima
49 10-06-2003 10:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.