Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen, maar over het algemeen zijn er nu eenmaal meer grote mannelijke kunstenaars dan vrouwelijke. Dat kun je moeilijk ontkennen. Dat is verder niet erg, jullie kunnen bijvoorbeeld weer heel goed schoonmaken.
Jaaajajajajajaja.
Makkelijk hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2007, 15:18
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Whahaha, wat een loos argument.
Alsof je in dat rijtje moet thuishoren om gevoel voor kunst (en talent) te hebben.
Gevoel voor kunst is sowieso een inhoudsloze term... maar qua talent? De echte talenten uit de geschiedenis van de kunst zijn vrijwel allemaal man..
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 15:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jaaajajajajajaja.
Makkelijk hoor.
Nou, het eerste deel is toch gewoon waar? Voor iedere vrouwelijke kunstenaar staan er tien mannen met evenveel of meer talent tegenover.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Nou, het eerste deel is toch gewoon waar? Voor iedere vrouwelijke kunstenaar staan er tien mannen met evenveel of meer talent tegenover.
Goed, het is waar, maar het maakt het statement van Kazet natuurlijk nog niet waar.

Daarnaast vraag ik af of vrouwen makkelijker hun kunst aan de man kunnen brengen. Door dit soort vooroordelen zullen vrouwelijke cabaretiers (en ja, ook ik ken geen leuke vrouwelijke cabaretiers) sneller geweerd worden. Denk ik. Vrouwelijke regisseurs worden ook sneller afgeschreven. En dat terwijl bijvoorbeeld iemand als Mirjam Koen, of Beppie Melissen ofzo (groooot komisch talent) een erg goede regisseur of maker blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Muziek in het algemeen wel. Metal? Zou ik eerder onder kitsch scharen, net zoals vrijwel alle andere populaire muziek. Formule-werk, allemaal
De complexiteit van de composities van de meest getalenteerde rock (jaren '60 en '70) en metalcomponisten doet echt niet onder voor de oude klassieken hoor. Misschien is het geen Bach of Wagner, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:24
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Het is gewoon kutmuziek.

Citaat:
Nou, het eerste deel is toch gewoon waar? Voor iedere vrouwelijke kunstenaar staan er tien mannen met evenveel of meer talent tegenover.
Niet bij mij op school.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, het eerste deel is toch gewoon waar? Voor iedere vrouwelijke kunstenaar staan er tien mannen met evenveel of meer talent tegenover.
Talent? Nee, dat denk ik niet, niet als je inderdaad op kunstacademies e.d. rondkijkt. Ik denk hooguit dat minder vrouwen die drang hebben om de absolute top te bereiken, om beroemd te worden, om de allerallerbeste te worden. En wat Mephosto al ergens anders om zei en ik hier aanhaalde; dat vrouwen vaker middenmoot zijn en mannen uitschieters aan boven- en onderzijde.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon kutmuziek.


Niet bij mij op school.
Dat is trouwens bij mij op school ook niet het geval.
Oftewel: het zal als vrouw tóch echt wel lastiger zijn om je kunst aan de man te brengen. Zo.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Dat is trouwens bij mij op school ook niet het geval.
Oftewel: het zal als vrouw tóch echt wel lastiger zijn om je kunst aan de man te brengen. Zo.
Dat is een onbenullige conclusie, natuurlijk, van het niveau van: 'Oftewel: vrouwen maken gewoon nooit meesterwerken'.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Dat is een onbenullige conclusie, natuurlijk, van het niveau van: 'Oftewel: vrouwen maken gewoon nooit meesterwerken'.
Het was ook een beetje bedoeld als een onbenullige conclusie, ik vind het dan ook een beetje een onbenullige discussie, want hij is nergens op gebaseerd, en er zitten twee arrogante kwalletjes een beetje de vrouwen hier op stang te jagen (en ik ging er ook op in )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Het was ook een beetje bedoeld als een onbenullige conclusie, ik vind het dan ook een beetje een onbenullige discussie, want hij is nergens op gebaseerd, en er zitten twee arrogante kwalletjes een beetje de vrouwen hier op stang te jagen (en ik ging er ook op in )
Kazet, niet Lawket.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Talent? Nee, dat denk ik niet, niet als je inderdaad op kunstacademies e.d. rondkijkt.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen iemand die op de kunstacademie zit en een groot kunstenaar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Het was ook een beetje bedoeld als een onbenullige conclusie, ik vind het dan ook een beetje een onbenullige discussie, want hij is nergens op gebaseerd, en er zitten twee arrogante kwalletjes een beetje de vrouwen hier op stang te jagen (en ik ging er ook op in )
Ach quatsch, ik concludeer alleen maar dat je in de bovenste regionen van bijna alle kunstdisciplines meer mannen dan vrouwen aantreft. Daar verbind ik verder geen oordeel aan en het is ook niet mijn bedoeling iemand op stang te jagen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Er is natuurlijk een groot verschil tussen iemand die op de kunstacademie zit en een getalenteerde kunstenaar.
Er is een groot verschil tussen talent hebben en er ook daadwerkelijk grootse dingen mee doen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Er is een groot verschil tussen talent hebben en er ook daadwerkelijk grootse dingen mee doen
Ja, ik had mijn bericht al aangepast.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had mijn bericht al aangepast.
Maar het ging uiteindelijk om gevoel voor kunst hebben, en daar zegt noch de hoeveelheid bekende vrouwelijke kunstenaressen iets over, noch de hoeveelheid studenten op een kunstacademie.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:53
Verwijderd
ik ben lekker, het is gewoon een vooroordeel dat waar is
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
ik ben lekker, het is gewoon een vooroordeel dat waar is
Muggen zuigen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 00:11
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ik ben lekker, het is gewoon een vooroordeel dat waar is
qft!!!


Verder niets te melden
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psychologish testje
!!0p3n
75 18-06-2003 10:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.