Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2009, 22:13
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
....Vandaag kwamen m'n ouders weer terug van hun vakantie, dus toen ging ik ook maar weer naar huis.
moest ik best wel om lachen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Advertentie
Oud 27-05-2009, 22:36
Verwijderd
Citaat:
moest ik best wel om lachen.
Ja hmmm, het staat er een beetje stom. Ik had daar gewoon al lang genoeg gezeten, en ik heb ze afgelopen tijd al best vaak gezien. Ik heb gewoon een goede band met m'n ouders, maar het was teveel ofzo hehe.

OT: Ik ging vanavond met een vriendinnetje eten, en daarna begon het drama. Zij wilde The Lost World kijken, en ik wilde voetbal kijken. Uiteindelijk There's Something About Mary gekeken, wat een kut film. Gelukkig wel 2-0 voor Barcelonaaaa, dus nu heb ik 5 euro verdiend haha. Verder moet ik steeds tekenen voor school, en wonderbaarlijk genoeg vind ik het nu leuk om te doen
Oud 28-05-2009, 11:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren Coraline gekeken en het is gewoon een horrorfilm voor kinderen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 28-05-2009, 14:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren overdag gewerkt met keelpijn. Was geen succes, want we kregen digitale schoolborden in de hele school. Ik had juist gepland om de kinderen een dagje vooral zelfstandig te laten werken, maar dat ging niet, omdat we om de haverklap van plan moesten veranderen (vanwege ruimtegebruik en overlast van boren enzo ).
's Avonds kwam een vriendinnetje langs en zijn we lekker gaan uit eten en naar Neude geweest. Was erg gezellig
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 28-05-2009, 15:32
Verwijderd
Ik ging vandaag op school bezig samen met een projectgenoot, en toen werden we boos op de rest van onze projectgroep. De vorige keer moesten we voor de examencommissie verschijnen omdat we plagiaat hadden, en vandaag kwamen we erachter dat dat kwam door een projectgenoot die op het laatste moment allerlei dingen heeft toegevoegd en hij heeft dyslexie. Dus vandaag moesten we alles verbeteren enzo, wat zonder die dyslexie mongool misschien een uurtje werk was geweest, maar nu dik 4 uur in beslag nam. Idioot. Daarna gingen we hangen in het gras op school, want het is warm. Nu ga ik douchen, met iemand eten, en morgen met Urm winkelen in Amsterdam
Oud 28-05-2009, 16:14
Verwijderd
gestudeerd, koffie gedronken en vanavond drinken met vrienden die ik al héél lang niet meer heb gezien en daarna naar een feestje met mensen waar ik laatst een conflict mee heb gehad dus allez,amai misschien gaat het nog leuk worden. ~
Oud 28-05-2009, 17:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister tot laat nog zitten blokken en vanochtend er vroeg weer uit. Ik wou nog op m'n gemak wat lezen en een bakkie koffie erin gooien, voordat ik het moeilijkste tentamen van het semester moest maken... Gelukkig viel het achteraf erg mee. Ik verwachtte van tevoren dat ik niks zou weten, maar ik vrijwel geen vragen geskipt en dat is al positief.
Daarna als 'traktatie' voor het blokken de stad in geweest, veels te veel geld uitgegeven, op een terrasje gezeten en uit impuls naar de kapper geweest.
Nu ga ik effe he-le-maal niks doen en morgen rondhangen met m'n beste vriendin en mss wel een studiegenoot die komt kijken voor de kamer naast mij. Gezellie. Oh ja, en Wim Helsen kijken met een bak popcorn erbij.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-05-2009, 10:06
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Gelukkig viel het achteraf erg mee. Ik verwachtte van tevoren dat ik niks zou weten, maar ik vrijwel geen vragen geskipt en dat is al positief.
Daar hoop ik ook op. Ik heb dinsdag een tentamen en doordat ik nu met het lastigste hoofdstuk bezig was, lijkt alles moeilijk . Ik wil dat de tentamens over zijn, want ik ben het zat.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-05-2009, 11:05
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Zometeen naar een camera winkel in het westen des lands om een offerte voor een nieuwe kroegcamera aan te vragen.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 29-05-2009, 15:31
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren heerlijk genoten van het weer
Vandaag gewerkt, nu ff chillen en straks weer werken op Neude
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-05-2009, 15:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar hoop ik ook op. Ik heb dinsdag een tentamen en doordat ik nu met het lastigste hoofdstuk bezig was, lijkt alles moeilijk . Ik wil dat de tentamens over zijn, want ik ben het zat.
Allesh komt goedt.

Ik heb nog anderhalve week te gaan en dan lekker vakansieee.

ot:
Lekker uitgeslapen en toen wou ik douchen, maar er bleken nieuwe levensvormen in de douche te groeien. Eww. Dus Ik heb een uur lang lekker staan schrobben en poetsen en nu is het weer blinkend schoon. Niiice.
Nu ga ik op m'n grofvuilbankje voor de deur zitten met versnaperingen en een boek. Doeeei.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-05-2009, 18:56
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Ga zo naar een johnny cash tribute bandje hier in de stad. Ik moet alleen nog ff eten maar mn huisgenoot en zn vriendinnetje zijn druk aan het koken/ruziën.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 29-05-2009, 21:05
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
woooooooo ik had net mn voorlopig laatste tentamen en daarna heb ik nog even een paper afgemaakt. de rest van de dag in westerpark gechilld met biertjes, voetbal, sigaretten, roti, pizza en de zon . nu ben ik heel erg verbrand en zometeen naar club up. yesss vakantie is begonnen.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 30-05-2009, 14:56
Verwijderd
Ik ging gisteren met Urm winkelen in Amsterdam, maar toen ineens strandde de trein in Meppel OF ALL PLACES. Station Zwolle was fucked up, maar we wilden per se naar Amsterdam, dus gingen we via Almelo haha. Daar zaten we in de trein die uit Berlijn kwam, samen met dikke mongolen. De lelijkste ging knipogen naar Urm, en toen ging ze kotsbewegingen terug maken (L) Na 5 uur treinen eindelijk in Amsterdam, snel gewinkeld, en toen om 8 uur weer terug gegaan. Om 00:00 ofzo waren we weer in Groningen, omdat de trein vertraging had, en er tussen Amersfoort en Zwolle nog steeds geen treinen reden. Vandaag heb ik geslapen en vanavond ga ik naar een showtje van vrienden in Hoogeveen.
Oud 30-05-2009, 17:02
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren gewerkt op Neude. Hele plein stond vol, maar er was niet veel te doen, dus dat was heel relaxt geld verdienen.
's Nachts kwam vriendjelief nog langs met bloemen!! Hoe romantisch
Na het werk nog even met de jongens gechilld.
Vanmiddag de hele middag in bikini in de tuin gelegen en hoera: ik geef in ieder geval geen licht meer als de zon op me schijnt
Zometeen laatste keer Festival aan de Werf voor dit jaar. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel weer fijn
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-05-2009, 22:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
gezeild en gebbqt aan de kant, wat anders met dit weer.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 31-05-2009, 12:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag doen:
- Niks
- Niks
- Niks
- Niks
- Niks
- Niks

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-05-2009, 12:53
Verwijderd
!

Ik ging gisteravond met vrienden naar Hoogeveen om bandjes te checken. De terugweg naar het station verliep niet helemaal vlekkeloos omdat ik aangeschoten was, en over een soort fontein ofzoiets wilde lopen, maar ik had niet door dat het schuin afliep, en toen flikkerde ik in het water haha.
Oud 31-05-2009, 22:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hele dag in Tivoli de Ouwegrach gezeten om 2 demotracks op te nemen. Was leuk maar erg vermoeiend. Wel een mooie gelegenheid om door een lege Tivoli te rennen.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-06-2009, 09:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren had mijn neefje zijn verjaardagsfeestje, omdat hij zaterdag 3 was geworden. Daarna moest ik werken, maar gelukkig had ik een belleblaas en een toeter mee gekregen. Net even de afwas gedaan (veel te warm voor dat soort activiteiten), nu even chillen met een blikje energie en dan straks studeren (morgen tentamen) met een vriendinnetje in onze achtertuin. Maar ik eis dat het zonnescherm naar beneden gaat, anders ben ik morgen een kreeftje.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-06-2009, 10:57
Verwijderd
Gisteren na mijn werk naar verlengsnoer geweest, doorgetrokken totdat ik moest werken (wat uiteindelijk geen goed idee was omdat er bijdehante kids op mijn werk waren) daarna gaan slapen. Net wakker, zodadelijk naar het park en daarna naar de maarsseveense plassen.
Oud 01-06-2009, 11:56
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik heb een bewogen weekend gehad pfff. Zaterdagnacht ging ik opeens uit het niets hyperventileren in bed en kreeg gigantische hartkloppingen. Daarna kreeg ik kramp in mijn arm en been en leek het of mijn tong dikker werd. Paniek in de tent dus, want ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. Vriendin belde 112 en even later lag ik aan de hartmonitor in het ziekenhuis zz. Wat filmpjes en foto's later bleek het gewoon een hyperventilatie & paniekaanval te zijn. Een taxirit en 50 euro later kon ik eindelijk gaan slapen.

Gister naar de Chinees geweest met de ouders van mijn vriendin en Gossip Girl gekeken. Vandaag ben ik ziek, dus ga ik in bed liggen ook al is het 23092832 graden buiten.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 01-06-2009, 12:28
Verwijderd
Naar, Balthasar

Ik ga dadelijk maar eens in het park liggen met een boek en een fles wijn en even mensen stalken want wat doen mensen nu op tweede pinksterdag bij ouders ? it's not fucking christmas
Oud 01-06-2009, 20:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb een bewogen weekend gehad pfff. Zaterdagnacht ging ik opeens uit het niets hyperventileren in bed en kreeg gigantische hartkloppingen. Daarna kreeg ik kramp in mijn arm en been en leek het of mijn tong dikker werd. Paniek in de tent dus, want ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. Vriendin belde 112 en even later lag ik aan de hartmonitor in het ziekenhuis zz. Wat filmpjes en foto's later bleek het gewoon een hyperventilatie & paniekaanval te zijn. Een taxirit en 50 euro later kon ik eindelijk gaan slapen.
Shiiiit dude.
Gelukkig was 't 'maar' hyperventilatie, maar dat is wel schrikken ja. Jeez.

ot:
Gisteren arbeid en daarna door naar m'n ouders, omdat m'n vader jarig was. Een kilo taart gegeten en met de parentals naar Bruce op Pinkpop gekeken. Vanochtend veels te vroeg wakker gemaakt, omdat m'n ouders het geweldige idee hadden om te gaan varen, dus ik heb de hele ochtend in het zonnetje gezeten aan het water. Met bier.
Daarna bij m'n zus gegeten en nu ben ik doodmoe en ik heb morgen tentamen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-06-2009, 20:47
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Shiiiit dude.
Gelukkig was 't 'maar' hyperventilatie, maar dat is wel schrikken ja. Jeez.

ot:
Gisteren arbeid en daarna door naar m'n ouders, omdat m'n vader jarig was. Een kilo taart gegeten en met de parentals naar Bruce op Pinkpop gekeken. Vanochtend veels te vroeg wakker gemaakt, omdat m'n ouders het geweldige idee hadden om te gaan varen, dus ik heb de hele ochtend in het zonnetje gezeten aan het water. Met bier.
Daarna bij m'n zus gegeten en nu ben ik doodmoe en ik heb morgen tentamen.
jij doet het beter.
ik heb me afgezonderd om te kunnen leren, maar ipv daarvan doe ik bijna niks en ben ik alleen maar aan het soggen door te lezen en films te kijken wat me niet helpt!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 03-06-2009, 12:03
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik ga vandaag enqueteren voor mijn bachelorthesis, en daar heb ik geen zin in want ik vind enqueteren verschrikkelijk.. mja ik heb resultaten nodig want anders kan ik mn thesis niet afmaken .
En vanaaf naar de bios met mn vriend
Oud 03-06-2009, 15:01
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren werd ik ineens gebelt door een vriendin dat ik kleding moest komen passen omdat ik morgen mee doe aan een photoshoot voor modestudent eindproject ofzo, daarna met die vriendin naar haar huis gegaan want ze had een clothing-trade-party gehouden, echt een geniaal idee! En heb een paar hele leuke items kunnen veruilen, waar is de tijd van de ruilhandel gebleven! Daarna zijn we nog in de stad wat gaan drinken met die meiden en is die vriendin met mij mee naar huis gegaan en hebben we tot half 8 vroeg in de ochtend aan een stuk door zitten lullen. Vandaag word een rustig dagje, morgen die shoot en die word echt tof, tenminste ik heb de kleding gezien en het idee is toch, dus even afwachten!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 03-06-2009, 17:28
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Dit weekend Festival aan de Werf afgesloten. Was gezellig
Zondag had ik een stapavond met mijn neven en nichten. Pfff... het zijn me een stel aso's bij elkaar, maar dat maakte het stiekem ook wel erg leuk.
Maandag naar Pinkpop geweest. Programma was niet echt noemenswaardig, maar gelukkig was het wel erg gezellig.
Nu weer braaf aan het werk.
Vanavond uit eten met mijn vriendje
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-06-2009, 20:43
Verwijderd
Jonku gerookt met homies in haarlem. Nu net thuis, ff gedraaid en klaar om een zojuist gevonden youtube channel met allemaal oldskool hiphop te checken.
Oud 04-06-2009, 11:55
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Tentamen verknald (maar what else is new enzo), gestemd en nu naar de bibliotheek voor Nog Meer Leren
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.

Laatst gewijzigd op 04-06-2009 om 12:15.
Oud 04-06-2009, 15:54
Verwijderd
Ik heb vandaag een backpack gekocht, en nu ben ik blij. Zo meteen komt Urm hier, en dan gaan we stemmen, eten en zuipen.
Oud 06-06-2009, 05:42
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Het zwembad op de campus is open dus ik heb mn nieuwe sport gevonden. Beetje jammer dat je buiten het zwembad levend verbrand. Maar nu heb ik wel sproeten. Hoera voor sproeten. Straks even de stad in voor rokjes e.d. en vanavond sushi.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 06-06-2009, 09:23
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
wooooooo ik ga zo mijn interrailticket kopen, ik heb zo'n zin in de vakantie.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 06-06-2009, 19:47
Verwijderd
Urm en ik zouden vandaag gaan wadlopen met de Deense, maar ze had de trein gemist, en niemand anders wilde mee, dus gingen we samen. Het eerste halfuur was afzien, want je zat tot halverwege je knieën in de drek, en daarna viel het wel mee tot we door een vaargeul moesten. De terugweg was wel oké, want toen was de drek ineens WEG, en was er geen vaargeul meer? MOOIZO. Het was één keer en NOOIT weer, maar het was wel gezelliggggg! Nu ga ik bezig voor school, en dan misschien nog even uit als ik tijd heb hmmm.
Oud 07-06-2009, 18:43
Verwijderd
Ik kreeg ruzie in de trein met een stel wesley's en een figuur zei 'hou je bek, sjembek'. Dat de songteksten van de jeugd van tegenwoordig als scheldwoorden dienen Uiteraard wel even succes gewenst met zijn krantenwijk.
Oud 07-06-2009, 21:55
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister was ik uit en dat was tof, ik had ergens een piratenhoed geronseld die ik later heb geruild voor een zilveren cowboyhoed , zonde. vandaag naar een tof café vlakbij nieuwmarkt en onder het genot van een kopje koffie de juicy details van afgelopen nacht besproken. op de markt kocht ik een paar indiase oorbellen om vervolgens weer koffie te drinken bij een ander café. net moest ik werken en het was weer gezellig met de oudjes, ik kreeg koffie, koekjes, bitter lemon, chocolade en hartelijke handschuddingen van ze, dus .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 07-06-2009, 22:08
Verwijderd
Ik ging vannacht uit met m'n nieuwe huisgenootje, en dat was gaaf haha. Urm was aan het werk op een 90's party, maar er was niemand, dus wij showden even onze prachtige moves op de dansvloer Vandaag heb ik niets gedaan, en werd ik om 11 uur wakker, en toen weer om 4 uur. Toen om 6 uur besloten om een powernap te gaan doen, en die duurde tot 8 uur. Nu heb ik net m'n school zooi afgemaakt, en omdat ik de tijd een beetje was vergeten ga ik over 5 minuten pizzabroodjes eten als avondeten, en dan ga ik denk ik maar lezen en slapen. Ik ben alleen niet moe, vreemd.
Oud 10-06-2009, 17:54
Verwijderd
Vandaag kwam het zusje van Urm klussen in haar kamer, en toen vond ik het een goed idee om alle vertyfte verf van de muren in de badkamer te halen. Ik dacht dat het 2 uurtjes werk zou zijn ofzo, maar na 2 uurtjes was er nog maar één muur ontdaan van alle crap. Nu is het ongeveer klaar. Daarna mijn charmes in de strijd gegooid bij de huisbaas, en nu betaalt hij nieuwe verf ("niet van die goedkope troep, het moet wel goed blijven"), en een nieuwe plee omdat ik zei dat ik vond dat we die wel verdiend hadden omdat we zelf de badkamer aan het opknappen zijn. Hij vond dat blijkbaar ook, mooizo. Nu ga ik mezelf ontdoen van mijn prachtige klus outfit, en eten halen.
Oud 10-06-2009, 17:55
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Oh jongens wat is het dood hier. Ik zei vandaag dankjewel in het cantonees tegen een mevrouw in de 7/11 en ze moest zo lachen. Nog 1,5 week hier en dan weer naar huis. Bah. Zojuist dus maar wat gaan drinken in Wan Chai en dat is altijd tof want gratis. Morgen lunch met een friend en dinner met een andere, dan uit en de dag daarna mn tweelingzus van het vliegveld halen. OMG wat is dat tof zeg.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 10-06-2009, 19:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
nou, ik zit al lekker 2 weken ongeveer fulltime aan mn scriptie en gelukkig is het de laatste dagen kutweer want dan raak ik minder gefrustreerd van het achter de computer zitten.
maandag is de deadline van de conceptversie en zaterdag ben ik jarig dus ik ben benieuwd wat prioriteit wordt!!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-06-2009, 13:23
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Shit ik heb maandag mn haar laten verven maar heb serieus al sinds dinsdag super erge geirriteerde hoofdhuid en het jeukt en word er helemaal gek van! Pff ben sinds gister bij mijn ouders en ga ik de loop van de dag terug naar huis. Straks de stad in want vriendin van me is sort of gedumpt dus moet die chick even supporten met bierie.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 12-06-2009, 13:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Ik kreeg ruzie in de trein met een stel wesley's en een figuur zei 'hou je bek, sjembek'. Dat de songteksten van de jeugd van tegenwoordig als scheldwoorden dienen Uiteraard wel even succes gewenst met zijn krantenwijk.


Ik ben gisteren uitgeweest en nu net terug van sleepover daarna bij vriendinnetje en nu moet ik leren . En vanavond werken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 14-06-2009, 16:16
Verwijderd
larry flint /slowchat: Ik zag je laatst ergens op de Drift geloof ik maar ik was te laat voor college dus ik moest haasten. De volgende keer ben ik te herkennen aan mijn corsage met jouw forumnaam er op zodat we naar elkaar kunnen zwaaien

Verder had ik dit weekend een vrijkaartje gekregen voor Guus Meeuwis en tja, dat ben ik nog even aan het verwerken. Gelukkig was er wel bier.
Oud 14-06-2009, 21:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ben net twee dagen terug van een week tenerife op kosten van mijn schoonouders. m'n schoonzus woont daar dus konden we zo vaak we wilden mee met de dolfijnenboot en allemaal hotspots bezoeken, relaxt. o.a. naar de Teide geweest, paardgereden, gekart, naar playa de las Americas en puerto de santiago geweest en gesnorkeld, paar keer met twee verschillende dolfijnenboten meegeweest, gesurft, bruin geworden en heel veel in zee gezwommen. heerlijk, maar ik ga nooit meer naar een 4-sterren all-in hotel waar de dikke engelse witte walvissen 's ochtends ontbijten met leververvetting op een bordje en verder niet uit het hotel komen. gelukkig waren de cocktails ook all-in!!! En ik wist op de allerlaatste dag het nog voor elkaar te krijgen een ensalada de polla te bestellen ipv een ensalada de pollo, tot groot plezier van de schattige ober. muhahahaha. gisteren naar timboektoe geweest, paar bandjes kiekn en dikke dennis als dj maar die was niet echt boeiend, desondanks toch maar een bietje gedansd dus nu heb ik spierpijn en een grote blauwe plek met bloeduitstortingen op mijn arm want ik hing ineens in het dak. en bijna alle armbandjes die ik in tenerife gekocht had zijn kapot uuuuh. nouja, repareerbaar en een goeie reden om in december weer te gaan
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster

Laatst gewijzigd op 14-06-2009 om 21:38.
Oud 15-06-2009, 10:40
Verwijderd
grappig, ik zit met smart te wachten tot 5 uur want dan vertrekt mijn vliegtuig naar tenerife waar ik een week ga hangen en chillen met mn chick waar ik enorm veel zin in heb! wel in zo'n nasty all in appartementencomplex maar we zijn niet van plan binnen te blijven of naar t zwembad te gaan daar

is t shirtjes of mouwlozedingetjes weer tonsillitis?
Oud 15-06-2009, 20:19
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha t eiland is echt gaaf maar die toeristenbroedplaatsen moet je idd maar zoveel mogelijk ontwijken. Het was er toen ik wegging mouwlozedingetjesweer, en toen was t nog behoorlijk bewolkt ook de zon is er erg fel, smeren is denk ik zelfs met jouw huidskleur niet geheel overbodig. Ik weet niet of je dit nog leest, maar geniet ze!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 15-06-2009, 22:21
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik kocht voor het eerst van m'n leven een keer een zakje fisherman's friends. Geen idee waar die drang vandaan kwam, maar ik was niet vlug genoeg om me te bedenken. Na één FRIEND was ik het alweer zat en wilde ik de rest aan een zigeuner geven maar die werd boos : (
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 16-06-2009, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Verder had ik dit weekend een vrijkaartje gekregen voor Guus Meeuwis en tja, dat ben ik nog even aan het verwerken. Gelukkig was er wel bier.
Aah joh,dat is toch best prima,ben ik een paar jaar terug heengeweest met een personeelsfeest en dat was zeer amusant.
-
Ik drink al dagen teveel. momenteel wacht ik op vrienden van me die wat te eten gingen halen en dan gaan we afteren.
Oud 16-06-2009, 12:11
Verwijderd
Ik moest vanmorgen debatteren op school, en ik had hele domme argumenten. Ik moest ook nog eens tegen de beste uit de klas, maar die had ineens waardeloze problemen, dus ik had bij m'n eerste tegenstandersbeurt al gewonnen haha. Daarna kreeg ik een fles wijn, want die had ik verdiend als beste debater van dit blok (??), en die en nog wat andere flessen wijn hebben we in de les opgezopen met de docent. Daarna hadden we het over ons eindfeest, en de leraren komen ook, HEHE. Nu ga ik slapen, want ik heb nekpijn en moe en mememe en daarna ga ik heerlijk bezig voor school. Gatverdamme.
Oud 16-06-2009, 12:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
scriptie scriptie scriptie, dat somt t wel op.
en vanavond ga ik naar amsterdam, want een paar huisgenootjes uit belfast zijn daar een paar daagjes.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 16:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.