Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 18:57
Verwijderd
jouw huisdier (kat?) met zijn jachtgeweer afschoot?

zou je in de buurt gaan snipen om hem te pakken met jou jachtgeweer.

of heb je geen jachtegeweer en ga je er dan naar op zoek?

of ben je heel vredelievend en wacht je tot de "pliesie" komt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 19:02
Verwijderd
In ieder geval niet op groenlinks stemmen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
jensk schreef:
In ieder geval niet op groenlinks stemmen.
doe ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:05
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Ik ken veel beter manieren om een kat te vangen, dan met een jachtgeweer. En een jachtgeweer kan je alleen krijgen als je in het bezit bent van een jachtakte en verders vind ik dit nergens op slaan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
Ik ken veel beter manieren om een kat te vangen, dan met een jachtgeweer. En een jachtgeweer kan je alleen krijgen als je in het bezit bent van een jachtakte en verders vind ik dit nergens op slaan
of vergiftiging, of wat dan ook

dacht ff aan tijdje terug, toen dat in het nieuws was.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:00
miro
Avatar van miro
miro is offline
Toevallig is dat bij mij gebeurd. Onze kat zat de hele tijd aan de vissen bij de buurman. De buurman heeft toen gezegd dat wij m uit de buurt moesten houden anders zou hij zn geweer dr bij pakken. Maar ja hoe hou je een kat buiten in de gaten? Op een gegeven moment kwam ie dus thuis met een kogeltje in zijn nek. Gelukkig was de kogel er nog uit te halen door de dierenarts.

We hebben dr eigenlijk nooit echt iets tegen gedaan, onze kat is vrolijk rond blijven wandelen waar ie wilde (tot ie doodgereden werd) Volgens mij hebben mn ouders er wel wat van gezegd dat ze t niet normaal vonden maar verder niks.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:27
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
er zijn veel duivenhouders met van die postduiven waar ze geld mee verdienen, die hebben een geweer en schieten daarmee op katten die de duiven laten schrikken. zeer onprettig als je daarbij woont. wat ik zou doen? tsja, de kat binnen houden(heel zielig, maar em neer laten schieten is zieliger), of verhuizen, of de buurman aanklagen. op polisie zou ik niet wachten, want dan sta je 6 katten later nog te wachten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:56
Verwijderd
ik had mijn flashbang met oud en nieuw door zijn brievenbus gedrukt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 11:24
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
als iemand dat zou doen met onze hond, zou ik um zo hard slaan en schoppen, ongeacht de gevolgen van dien voor hem of mij..

Dit doet me denken aan het nieuws van een hele tijd geleden waarin frikandellen op straat werden gelegd met scheermesjes erin. Dieren (honden en katten) vreten dat natuurlijk meteen op, met alle gevolgen van dien.

Maaroged zoals ik zei, als dat bij mijn hond gebeurt en ik weet wie het is, dan kan ie testen hoe hard ie kan rennen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 11:55
DarkCat
DarkCat is offline
Als iemand mijn kat overhoop zou schieten of vergiftigen, en ik wist wie het was, dan zou ik hem echt hard te grazen nemen.

1. de rest van de buurtbewoners inlichten en opstoken, briefjes verspreiden met het adres van die loser en alle andere dierenliefhebbers waarschuwen
2. Alle mogelijke hulpbiedende instanties inlichten
3. Ik zou hem het liefst willen wurgen, maar de meer subtielere methode biedt ook genoeg: de man (of vrouw) lid maken van alle mogelijke dierenstichtingen en reclamemail, onder zijn naam contact opnemen met verschillende asielen...
4. Foto's van mijn dode kat op zijn raam plakken met de tekst "hier woont een moordenaar".
5. Nog meer standaard dingen, zoals zijn telefoon laten afsluiten, pizza's laten bezorgen zonder vlees..
6. Als hij op vakantie is een heleboel blikken kattenvoer leegkieperen via zijn brievenbus en wachten tot het gaat rotten
7. De hele nacht anoniem uit zijn bed bellen of anders zijn voicemail inspreken met "miauw, miauw"
8. Een enorm kattenmeubel laten bezorgen, bestellen via internet
9. Jarenlang regelmatig een foldertje van het riagg door de bus gooien met "psychische hulp nodig?"

En gezien je de hele buurt hebt ingelicht valt er niet te bewijzen dat je het zelf was, mocht hij de politie inschakelen.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 00:03
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Er zijn maar 2 dingen waar ik echt van door het lint ga en dat is een beest (hond kat whatever) dat mishandeld wordt of een kelin kind dat mishandeld wordt.

Wat ik in zon bui zou doen zou ik echt niet weten want in zon "woeste / hatende" bui ben ik zelf in staat om op iemand met een jachtgeweer af te rennen (zonder benul van eigen leven) en die gast eens zo te bewerken dat ie niet eens meer een kat of kind kan slaan / schoppen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 00:18
notbonefish
notbonefish is offline
hangt ervanaf. als 'ie alleen woont: brand bom.
anders aangeven, en flink in elkaar timmeren. waarna ik al dan niet een haat campagne zou opstarten om het leven een hel te maken voor die persoon.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 03:09
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
helemaal verrot slaan...
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:58
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
bonefish schreef:
waarna ik al dan niet een haat campagne zou opstarten om het leven een hel te maken voor die persoon.
Juist..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Als iemand mijn kat overhoop zou schieten of vergiftigen, en ik wist wie het was, dan zou ik hem echt hard te grazen nemen.

1. de rest van de buurtbewoners inlichten en opstoken, briefjes verspreiden met het adres van die loser en alle andere dierenliefhebbers waarschuwen
2. Alle mogelijke hulpbiedende instanties inlichten
3. Ik zou hem het liefst willen wurgen, maar de meer subtielere methode biedt ook genoeg: de man (of vrouw) lid maken van alle mogelijke dierenstichtingen en reclamemail, onder zijn naam contact opnemen met verschillende asielen...
4. Foto's van mijn dode kat op zijn raam plakken met de tekst "hier woont een moordenaar".
5. Nog meer standaard dingen, zoals zijn telefoon laten afsluiten, pizza's laten bezorgen zonder vlees..
6. Als hij op vakantie is een heleboel blikken kattenvoer leegkieperen via zijn brievenbus en wachten tot het gaat rotten
7. De hele nacht anoniem uit zijn bed bellen of anders zijn voicemail inspreken met "miauw, miauw"
8. Een enorm kattenmeubel laten bezorgen, bestellen via internet
9. Jarenlang regelmatig een foldertje van het riagg door de bus gooien met "psychische hulp nodig?"

En gezien je de hele buurt hebt ingelicht valt er niet te bewijzen dat je het zelf was, mocht hij de politie inschakelen.


(Gelukkig heb ik binnenkatten...)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:20
Apeklit
Avatar van Apeklit
Apeklit is offline
Kijk op Rotten . com

Daar zie je plaatjes van de dierenhater, nadat ik hem bewerkt heb.

(Spaties in sitenaam ter voorkoming van censuur.)
__________________
My butt is on your lips, my butt is on your lips, and if you get lucky you just might give it a little kiss. KISS MY ASS!!!

Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 09:25
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
miro schreef:
Toevallig is dat bij mij gebeurd. Onze kat zat de hele tijd aan de vissen bij de buurman. De buurman heeft toen gezegd dat wij m uit de buurt moesten houden anders zou hij zn geweer dr bij pakken. Maar ja hoe hou je een kat buiten in de gaten? Op een gegeven moment kwam ie dus thuis met een kogeltje in zijn nek. Gelukkig was de kogel er nog uit te halen door de dierenarts.

We hebben dr eigenlijk nooit echt iets tegen gedaan, onze kat is vrolijk rond blijven wandelen waar ie wilde (tot ie doodgereden werd) Volgens mij hebben mn ouders er wel wat van gezegd dat ze t niet normaal vonden maar verder niks.
>Ik zou het zelfde gedaan hebben met die kat als hij een van mijn koi karpers had opgevreten en de buren er niks aan deden of geen vergoeding geeft. Maar ik zou nooit op hem schieten met een geweer, ik vang hem wel met een kooi en verzuip hem dan. Maar ik ben geen dierenhater, maar als ik overlast(mijn vissen opvreet) heb van die kat, heeft die kat ook last van mij.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 09:49
Verwijderd
Ik vind het ziekelijk om een kat te doden voor iets dat in zijn natuur zit. Moet de eigenaar hem dan aan een lijntje in zijn/haar eigen tuin houden? Of het beest ernstig toespreken? Ik ben het met je eens dat ze er iets aan moeten doen, maar ik vind het raar om zo'n beestje dan maar te vermoorden. Hij/zij kan er niks aan doen, dat is wat ze noemen het instinct. Spreek dan de eigenaar van het dier er op aan ('k zou hem niet vermoorden, want dan is het opeens ook volgens de wet wel erg).

Waarom btw geen GroenLinks stemmen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2003, 10:34
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik vind het ziekelijk om een kat te doden voor iets dat in zijn natuur zit.
>Doden van dieren zit ook in de natuur van de mens, Maar wat jij hier eigelijk zegt: Die kat mag gewoon alles doden wat hij tegen komt, omdat het bij de natuur hoort. Een kat in nederland in geen natuur!


Moet de eigenaar hem dan aan een lijntje in zijn/haar eigen tuin houden?
>Het zou een goede oplossing zijn.


Ik ben het met je eens dat ze er iets aan moeten doen, maar ik vind het raar om zo'n beestje dan maar te vermoorden.
>Dit geld alleen als de eigernaar van de kat niks wil doen als zijn kat jou vijvers leeg haalt, die vissen zijn namelijk duur. Dan vind ik het de einige oplossing om de kat dan maar aftemaken voordat je hele vijver leeg is. En voor de dierenbeschermers onder ons vissen zijn ook dieren. (Ik heb nog nooit een kat dood gemaakt!!!)


Hij/zij kan er niks aan doen, dat is wat ze noemen het instinct.
> Ik kan er ook niks aan doen, noemen ze ook instinct.(ik zou nooit gewoon toe kijken als een kat mijn vijver leeg roofde.

Spreek dan de eigenaar van het dier er op aan ('k zou hem niet vermoorden, want dan is het opeens ook volgens de wet wel erg).
>Als de eigernaar een vergoeding geeft en het nooit weer gebeurt is er niks aan de hand.

Waarom btw geen GroenLinks stemmen?
>Ik weet ook niet wat dit er mee te maken heeft? Nou ben ik geen groenliks stemmer.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 13:53
Verwijderd
Vissen zijn idd ook dieren, neem piranha's, die verdedigen zich zelf. Een kat aan een touwtje houden is zielig, ik kan ook zeggen 'span een net over die verdomde rot vijver' (ik weet dat die vissen duur zijn, daarom nemen veel mensen ook maatregelen om ze te beschermen, ik kan ook zeggen 'neem je die maatregelen niet, eigen fout dan'). Maar goed, ik vind het echt dieptriest als mensen een kat om zo iets afschieten, ik snap best dat ze pissig worden, maar wat voor mensen geld, geld voor mij ook voor dieren: ga geen eigen rechter lopen spelen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:52
Verwijderd
ik denk dat ik snachts zijn auto op de kop zou rollen ofzo (tenzij die een dikke amerikaan heeft, die zijn zwaar) en dan in de fik zou zetten.

nobody touches mah kitty's
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:59
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
kees17 schreef:
>Ik zou het zelfde gedaan hebben met die kat als hij een van mijn koi karpers had opgevreten en de buren er niks aan deden of geen vergoeding geeft. Maar ik zou nooit op hem schieten met een geweer, ik vang hem wel met een kooi en verzuip hem dan. Maar ik ben geen dierenhater, maar als ik overlast(mijn vissen opvreet) heb van die kat, heeft die kat ook last van mij.
Oeh, hiermee maak je jezelf heel erg ongeliefd bij mij. Als je in mijn buurt komt wonen, meld het dan even. Dan doe ik alles om dat te voorkomen.

Verder; waarom de kat verzuipen om de buren de pesten? Je kan ze beter op een andere manier te grazen nemen omdat die kat je karpers opvreet (zijn die lekker trouwens, koi karpers?). Als jij die kat verzuipt en je was mijn buurman, dan lagen een paar dagen later al die karpers op mijn bord.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:37
Verwijderd
Ben het geheel eens met DarkCat, zowel in de wraak-kwestie als in de kees17-kwestie.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Oeh, hiermee maak je jezelf heel erg ongeliefd bij mij. Als je in mijn buurt komt wonen, meld het dan even. Dan doe ik alles om dat te voorkomen.

Verder; waarom de kat verzuipen om de buren de pesten? Je kan ze beter op een andere manier te grazen nemen omdat die kat je karpers opvreet (zijn die lekker trouwens, koi karpers?). Als jij die kat verzuipt en je was mijn buurman, dan lagen een paar dagen later al die karpers op mijn bord.


gewoon flink wat van die vis-saus erover, dan smaken ze vast wel goed
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:45
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
kees17 schreef:
>Ik zou het zelfde gedaan hebben met die kat als hij een van mijn koi karpers had opgevreten en de buren er niks aan deden of geen vergoeding geeft. Maar ik zou nooit op hem schieten met een geweer, ik vang hem wel met een kooi en verzuip hem dan. Maar ik ben geen dierenhater, maar als ik overlast(mijn vissen opvreet) heb van die kat, heeft die kat ook last van mij.
Het waren dan ook egen karpers maar gewone goudvissen (en wat kikkervisjes) tis trouwens ook niet eens zeker of ie dr uberhaupt een te pakken heeft gekregen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 20:13
notbonefish
notbonefish is offline
of je gooit wat extra (roof) vissen in de vijver
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:28
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Oeh, hiermee maak je jezelf heel erg ongeliefd bij mij. Als je in mijn buurt komt wonen, meld het dan even. Dan doe ik alles om dat te voorkomen.
>Een geruststelling ik ga nooit van mijn leven in een stad wonen.

Verder; waarom de kat verzuipen om de buren de pesten? Je kan ze beter op een andere manier te grazen nemen omdat die kat je karpers opvreet (zijn die lekker trouwens, koi karpers?). Als jij die kat verzuipt en je was mijn buurman, dan lagen een paar dagen later al die karpers op mijn bord.
>Waarom die kat dan verzuipen, omdat ik op dat moment bakstenen bij de buren door het ruit zit te gooien, haalt die kat mijn vijver verder leeg(ik vind dat niet werken). En ik durf te wedden dat jij mijn vissen niet durf te vermoorden, laat staan slachten.


Vissen zijn idd ook dieren, neem piranha's, die verdedigen zich zelf. Een kat aan een touwtje houden is zielig, ik kan ook zeggen 'span een net over die verdomde rot vijver' (ik weet dat die vissen duur zijn, daarom nemen veel mensen ook maatregelen om ze te beschermen, ik kan ook zeggen 'neem je die maatregelen niet, eigen fout dan').

>Ik heb ook een net over mijn vijver en het is nog nooit gebeurt dat een kat een vis van mij te pakken heeft gehad(ik ben geen katen hater, maar als ze vissen van mij doden zie ik ze als ongedierte). Hou die kat dan gewoon in de huiskamer, heeft niemand last van die kat, geen stront in de tuin/straatzand, zangvogels kunnen weer gerust adem halen en geen overlast van katten bij voileres en vijvers.


Maar goed, ik vind het echt dieptriest als mensen een kat om zo iets afschieten, ik snap best dat ze pissig worden, maar wat voor mensen geld, geld voor mij ook voor dieren: ga geen eigen rechter lopen spelen.

>Wat moet ik dan doen met die kat naar de dierenrechter brengen?

Havock schreef:
ik denk dat ik snachts zijn auto op de kop zou rollen ofzo (tenzij die een dikke amerikaan heeft, die zijn zwaar) en dan in de fik zou zetten.

nobody touches mah kitty's

>Moet ik nu bang worden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:


>Ik heb ook een net over mijn vijver en het is nog nooit gebeurt dat een kat een vis van mij te pakken heeft gehad(ik ben geen katen hater, maar als ze vissen van mij doden zie ik ze als ongedierte). Hou die kat dan gewoon in de huiskamer, heeft niemand last van die kat, geen stront in de tuin/straatzand, zangvogels kunnen weer gerust adem halen en geen overlast van katten bij voileres en vijvers.
Daar zitten de mijne ook. (Stop die vissen in een aquarium, dan kunnen de katten weer normaal buiten lopen...net zo iets 'raars'.)

Citaat:

>Wat moet ik dan doen met die kat naar de dierenrechter brengen?
Naar z'n baas?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:07
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Daar zitten de mijne ook. (Stop die vissen in een aquarium, dan kunnen de katten weer normaal buiten lopen...net zo iets 'raars'.)

>Die vijver staat op mijn tuin.





Naar z'n baas?
>En dat help? een paar dagen of zelfs uren laters zit hij weer bij de vijver te vissen(Als ze eenmaal wat geproeft hebben halen ze alles leeg)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 21:07
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Waarom die kat dan verzuipen, omdat ik op dat moment bakstenen bij de buren door het ruit zit te gooien, haalt die kat mijn vijver verder leeg(ik vind dat niet werken). En ik durf te wedden dat jij mijn vissen niet durf te vermoorden, laat staan slachten.
Dat klopt, ik zou dat niet zo snel doen. Ik hou van visjes. Aan de andere kant vind ik ze ook erg lekker, en als jij mijn kat verzuipt ben ik tot erg veel in staat. Ik ken overigens wel een chinees restaurant in de buurt waar ze graag goedkoop vis serveren. Maar je hebt gelijk. Ik zou je leven liever op een andere manier verzieken. Zie bovenstaande maatregelen.

Citaat:
Hou die kat dan gewoon in de huiskamer, heeft niemand last van die kat, geen stront in de tuin/straatzand, zangvogels kunnen weer gerust adem halen en geen overlast van katten bij voileres en vijvers.
Want die zijn veel belangrijker dan katten..?

Dan kan je net zo goed de konijnen van je buurkinderen gaan snipen omdat ze je plantjes opeten.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:09
Verwijderd
katen in de huiskamer houden...

yeah right.

sommigen doen dat wel.

maar wij hebben er 2, de jongste zou gewoon bang zijn voor die vissen, dus daar heb je geen last van, maar die oudste peert em gewoon via het zolderraam naar buiten als ie niet naar buiten mag.

dus nee, daar geld dat ook niet voor
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 09:46
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Havock schreef:
jouw huisdier (kat?) met zijn jachtgeweer afschoot?

zou je in de buurt gaan snipen om hem te pakken met jou jachtgeweer.

of heb je geen jachtegeweer en ga je er dan naar op zoek?

of ben je heel vredelievend en wacht je tot de "pliesie" komt?
Ik zou hem dan eigenhandig toetakelen. Niet vermoorden, maar armen breken, benen. Of gewoon een hand afhakken!
Dat zie ik dan wel als het gebeurd, maar het zou ongeveer zoiets zijn!
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:26
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Dat klopt, ik zou dat niet zo snel doen. Ik hou van visjes. Aan de andere kant vind ik ze ook erg lekker, en als jij mijn kat verzuipt ben ik tot erg veel in staat. Ik ken overigens wel een chinees restaurant in de buurt waar ze graag goedkoop vis serveren. Maar je hebt gelijk. Ik zou je leven liever op een andere manier verzieken. Zie bovenstaande maatregelen.

>Maar als jou kat een vis van mij pakte, betaal jij een vergoeding? zo ja is er niks aan de hand, als je niks betaalt en maar zegt dat hoort bij het instinct van het dier en er verders niks van wil weten, dan kan die kat weleens een probleem hebben.


Want die zijn veel belangrijker dan katten..?

>ja, Zangvogels zijn belangrijker dan katten, omdat zangvogel inheemse zijn. Die vogels worden gewoon vermoordt door een dier dat hier in nederland niet thuis hoort, en dat alleen omdat er een paar mensen ze gewoon los laten rond lopen.


Dan kan je net zo goed de konijnen van je buurkinderen gaan snipen omdat ze je plantjes opeten.
> Die konijn zit en een hok en waarom moet ik hen 'snipen'(zeg toch gewoon schieten).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
> Die konijn zit en een hok en waarom moet ik hen 'snipen'(zeg toch gewoon schieten).
Maak jij er dan 'dat konijn' van?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:29
Verwijderd
Ik zou betalen en aangifte doen van chantage, want daar komt het min of meer op neer: 'betaal jij niet? dan vermoord ik je kat'. Ik snap dat het lullig is als je vijver keer op keer leeg gevist wordt, maar dat betekend niet dat je dan maar eigen rechtertje moet/mag/kunt (neem wat je leuk vindt klinken) gaan spelen.

Mijn katten komen niet buiten, ze lusten amper vis en we wonen een pest end van elkaar vandaan, wees dus gerust, ze zullen nooit aan je lieve visjes komen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:54
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
[QUOTE]Leonoor schreef:
[B]Ik zou betalen en aangifte doen van chantage, want daar komt het min of meer op neer: 'betaal jij niet? dan vermoord ik je kat'. Ik snap dat het lullig is als je vijver keer op keer leeg gevist wordt, maar dat betekend niet dat je dan maar eigen rechtertje moet/mag/kunt (neem wat je leuk vindt klinken) gaan spelen.

>Ik zeg gewoon dat hun kat mijn vissen hebben opgegeten en al ze zeggen mijn kat doet zoiets niet, dan schiet hem wel even en kun je zien dat het je kat was. Nee ik zou het eerst gewoon proberen op te lossen, gewoon eerst vragen om een vergoeding, zonder chantage en bedreigingen. Maar ik krijg geen geld en die kat komt nog steeds bij mijn vijver en de eigenaar doet er nog niks aan, dan helaas voor de kat.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
kees17 schreef:
> Die konijn zit en een hok en waarom moet ik hen 'snipen'(zeg toch gewoon schieten).
--------------------------------------------------------------------------------


Maak jij er dan 'dat konijn' van?


>wanneer komt die spellingcontrole eens op deze forum?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2003, 16:42
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Maar als jou kat een vis van mij pakte, betaal jij een vergoeding? zo ja is er niks aan de hand, als je niks betaalt en maar zegt dat hoort bij het instinct van het dier en er verders niks van wil weten, dan kan die kat weleens een probleem hebben.
Dus het gaat niet om het visje, maar om het geld?

Ik hoor het al, je bent een echte dierenvriend.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 08:55
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
>En dat help? een paar dagen of zelfs uren laters zit hij weer bij de vijver te vissen(Als ze eenmaal wat geproeft hebben halen ze alles leeg)
ja, katten zijn ROOFdieren.

en die zijn te koppig om ze iets te leren.
dus ik denk dat je ze niet kan binnenhouden; die beesten moeten nou eenmaal regelmatig naar buiten (tenminste, die van ons).
en mocht iemand ze ooit schieten, dan kan hij/zij mijn vuist tegen zijn/haar gezicht verwachten.
aangifte of geen aangifte.

aangifte doen als je zelf fout zit getuigd van zwakte.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 10:00
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Dus het gaat niet om het visje, maar om het geld?

Ik hoor het al, je bent een echte dierenvriend.
Welnee, dat heet 'emotionele waarde'
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 10:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik zou hem niet doodmaken denk ik. Maar wel ontvoeren, martelen en dan weer vrijlaten. Dat heeft zo iemand dan wel verdiend. En als het een jochie was, zou ik hem zijn tanden uit zijn mond slaan denk ik. Ik ben op zich tegen geweld, maar de straffen die hier in Nederland opstaan zijn gewoon waardeloos.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:19
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
K zou hem vastbinden op een stoel en gedwongen 48 uur achter elkaar cry me a river van Justin timberlake laten kijken, zonder slaap of wat dan ook.

Ik denk dat ie daarna wel zijn lesje geleerd heeft
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:17
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef:
K zou hem vastbinden op een stoel en gedwongen 48 uur achter elkaar cry me a river van Justin timberlake laten kijken, zonder slaap of wat dan ook.
HAHAHAHA

Of zo'n ander vreselijk nummer.. ja! ja! Van kinderen voor kinderen, van die liedjes over katten.. ik had er als klein meisje eentje op een bandje over een meisje van wie dr kat dood was.. vreselijk zielig kinderliedje..

Laat die vent dat 48 aanhoren op vol volume.. en als hij dreigt te gaan slapen ga je over op een fullscreen weergave van de webcam in de keuken van een visrestaurant.. (chop, chop, chop).

Hier, ik heb het liedje gevonden

Toen ik 'm kreeg van iemand die geadverteerd had in de krant
Toen ik 'm kreeg was-t-ie zo klein dat 'ie kon zitten op m'n hand
Een hoopje wol met ogen veel te wijs en veel te bang
Het was net of-t-ie zei "jij hoort bij mij en ik bij jou"

refr:
Hij kon spinnen als de beste, hij was speels en hij was zacht
Hij begreep, dat weet ik zeker, wat ik zei en wat ik dacht
Nou mag iedereen beweren "het was een doodgewone kat"
Maar wat hebben wij elkaar toch vele jaren lief gehad

Eens op 'n keer, ik had de voordeur even open laten staan
En was 'ie weg, ik ben haast misselijk op zoek naar hem gegaan
Maar vlak bij huis kwam hij met opgestoken staart me tegemoet
Het was net of-t-ie zei "zo'n eindje om, dat doet je goed"

refr.

Toen werd 'ie oud, hij was niet meer zo ondernemend zoals toen
Want hij had pijn, en onze dokter kon d'r echt niks meer aan doen
Toen op 'n keer hoorde ik 'm zachtjes miauwen 's ochtends vroeg
Toen ik kwam was 't net of-t-ie zei "en nu is 't genoeg"
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 15:00
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Tsja... Da's vrij eenvoudig... Als iemand aan mijn poekies komt, rijt ik z'n pens open en knoop hem met z'n eigen darmen op aan een boomtak...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 11:33
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Welnee, dat heet 'emotionele waarde'
Klopt, Het gaat hier alleen over mij poes. Maar ik hebt vissen waar ik waarde aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:22
DarkCat
DarkCat is offline
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:37
DarkCat
DarkCat is offline
Gegrilde karperfilet met prei en worteltjes


Ingrediënten voor 4 personen

800 g karperfilet
4 aardappelen (Bintje)
30 g boter (bakboter)
4 eierdooiers
100 g broccoli
4 sneetjes wittebrood
2 sneetjes spek (gerookt)
100 g kikkerbilletjes
2 dl room
200 g spinazie
2 dl visfumet
20 g boter (bakboter)
2 preiwitten
2 wortelen
peper
zout


De aardappelen koken, pureren en de boter en het eigeel toevoegen.

De broccoli 3 min koken in gezouten water.

De spekblokjes aanbakken en vermengen met de broccoli en de puree. Op smaak brengen met peper en zout.

Het brood toasten en er rondjes van 6 centimeter doorsnede uitsnijden.

De spinazie wassen en kort stoven in boter.

De room samen met de visfumet inkoken tot er een derde overblijft.

De kikkerbilletjes koken in gezouten water, het vel verwijderen en ze bij de saus voegen. Het geheel kruiden met peper en zout en warm houden.

De prei en de wortel in dunne ringetjes snijden en beetgaar stomen. Warm houden.

De karperfilet in bloem rollen, kruiden met peper en zout en op een hete grillplaat gaarbakken (6 minuten aan elke zijde).

Ondertussen de selderblaadjes frituren.

De warme puree tussen 2 toastjes spuiten en deze bovenaan het bord schikken. Versieren met de gefrituurde selderblaadjes.

De wortel- en preiringetjes afwisselend op het bord schikken. In het midden de saus gieten en hierop de gegrilde karper leggen.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:00
Verwijderd
onze buurman heeft wel eens op onze kater geschoten.. hij moest met verband om lopen.. maar op 'n dag istie verdwenen 't was zo een prachtbeesje.. maarja.. we hebben geen bewijs tegen onze buurman..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:31
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik rag die fucker neer met een apache met minigub, en verpulver m met mn rotor!
>zo stoer praat en dat van een jongen van 19 jaar oud(word eens volwassen)

Bedankt darkcat voor die overheerlijke recept voor die karperfilets. Ik eet ook gewoon vis, dus het maakt mij niks uit. Als ik morgen een paar kogelbrieven in de bus krijgt, weet ik we ze verstuurt heeft


kees17 schreef:
Maar als jou kat een vis van mij pakte, betaal jij een vergoeding? zo ja is er niks aan de hand, als je niks betaalt en maar zegt dat hoort bij het instinct van het dier en er verders niks van wil weten, dan kan die kat weleens een probleem hebben.
--------------------------------------------------------------------------------

Dus het gaat niet om het visje, maar om het geld?

Ik hoor het al, je bent een echte dierenvriend.

>Die vissen hebben en waarde waar je wel een paar katten van kunt kopen. Als ik een baksteen bij jullie door de ramen gooi draai ik toch ook voor de kosten op. Maar een vraag zou jij een vergoeding betalen? of kan het je niks schelen dat jou kat al mijn vissen opvreet(want dan ben jij een echt dierenvriend )
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:28
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Bedankt darkcat voor die overheerlijke recept voor die karperfilets. Ik eet ook gewoon vis, dus het maakt mij niks uit.
Ik kon het niet laten


Citaat:
Die vissen hebben en waarde waar je wel een paar katten van kunt kopen. Als ik een baksteen bij jullie door de ramen gooi draai ik toch ook voor de kosten op. Maar een vraag zou jij een vergoeding betalen? of kan het je niks schelen dat jou kat al mijn vissen opvreet(want dan ben jij een echt dierenvriend )
Het gaat mij erom dat het wreed is iemands kat te verzuipen. Hou jij wel van je visjes, of heb je ze alleen omdát ze zoveel geld kosten?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 18:46
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik kon het niet laten

>En wat is het menu van morgen?


Het gaat mij erom dat het wreed is iemands kat te verzuipen. Hou jij wel van je visjes, of heb je ze alleen omdát ze zoveel geld kosten?
>Het is misschien wreed tegen over de kat, maar de kat je vijver laten leeg vissen is dat dan niet wreed voor de vissen? Mijn vissen hebben en emotionele waarde(sommige mensen houden van honden, sommige van hun hamster en zo is er ook een groep die van hun kat houdt). Maar ik heb nog geen antwoordt op mijn vraag dat jij een schade vergoeding wil betalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.