Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 12:43
de
de is offline
Ik vraag me eigenlijk af of deze hier hoort, maar ik probeer het toch...

Ik open dit topic mede omdat ik vandaag mijn sleutelbeen heb gebroken, en ik heb ong. 10 weken geleden mijn linkerduim gebroken.

Mijn vraag aan julie: wat voor ongelukken heb jij allemaal gehad, en hoe passen deze bij je lifestyle?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 12:46
miro
Avatar van miro
miro is offline
Kheb een aantal keren een ongelukje gehad met mijn paard. Het ergste wat ik daar ooit van over heb gehouden waren gescheurde enkelbanden (deed trouwens wel ongelofelijke pijn) Mja, gekneusd stuitje,gekneusde ribben.


Ehm maar hoe kan een ongeluk/blessure bij je lifestyle passen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:47
de
de is offline
Citaat:
miro schreef:


Ehm maar hoe kan een ongeluk/blessure bij je lifestyle passen?
nou bv. als je skate oid
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:47
Verwijderd
ik heb niet veel ongelukken maar als er wat gebeurd is het een scheur in mijn knieband of scheur in aanhechtings pees in knie
en dat komt door het snowboarden tjssa kan het nog niet zo goed om niet te vallen gelukkig doet het niet zo'n pijn en merk ik het pas een paar dagen later
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:49
Verwijderd
ew beterschap..

Ja heb wel een paar dingen gebroken bij sport en skieën enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:49
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
de schreef:


nou bv. als je skate oid
Ow zo. Mja ik denk dat mijn paard niet echt bij mijn lifestyle hoort. Paardrijden is of gewoon heel boers of heel kak (niet altijd natuurlijk) en ik ben geen van beide (erg dan )
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:51
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
kheb nog nooit iets gebroken.. *afkloppen*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:52
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
paar hersenschuddingen, paar kneuzingen
heb gelukkig nog nooit iets gebroken..

heb geskate (street & agressive), en ik heb 2 hersenschuddingen gehad door crowdsurfen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:52
~blue christal~
Avatar van ~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ik heb nog nooit iets ernstigs gehad. Wel eens dat ik een spier verrekt heb met dansen, of dat er een klein scheurtje in zat (wat overigens behoorlijk shit was want toen mog ik nie dansen). Ik heb wel vaak last van me knie, maar kweetnie precies wat daarmee is. Was nadak gevallen was met snowboarden (jaah dat kan ik zó goed *kuch*)
__________________
Come as you are, as a friend, as a lover, as an old enemy
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Paulaah schreef:
kheb nog nooit iets gebroken.. *afkloppen*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
uhh paar jaar geleden gebroken pols, door t skaten
en 3 weekjes geleden een aanrijding met een auto waardoor ik n gekneusde pols had en tand uit mun mond en paar scheef...hm kgloof nie dat dat iets met mun lifestyle te maken heeft tenminste khoop van nie
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:13
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Ik heb een keertje een dikke grote Welsh Pony op mijn hoofd gehad... De gevolgen zijn iedereen wel duidelijk geloof ik
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:17
Fr@ukje
Avatar van Fr@ukje
Fr@ukje is offline
- ik heb een bal tegen mijn neus gehad met hockey, neusje gebroken maar dat is al minstens vier jaartjes geleden, en weer helemaal mooi hersteld hoor

- verder scheurtje in miniscus, half jaar geleden ook met hockey

- knieband gescheurd met skiën...toen ik vier was, en paps wel dacht dat ik alleen de berg af kon

- verder iets in m'n rug gescheurd of wat het dan ook weze mocht..ook met skiën...heb er toen nog een halfjaar last van gehad
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:38
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
- Gebroken hand, omdat mijn broer het nodig vond mij te slaan en ik me natuurlijk niet op mijn kop liet zitten ...
- Gekneusd voet, 3 weken mank gelopen, dankzij een hockeybal
- 5 hechtingen in mijn hand, proosten met een bierflesje op je verjaardag, op een veel te smal tuinpad en uit balans raken.
- Gekneusd jukbeen (en dus blauw oog) doordat ik tijdens het inlopen met atletiek mijn aandacht achter me had, ipv het hek voor me ...
- Bont en blauw nadat ik met één been op de boot, en de andere d'rnaast belandde en tussen wal en schip raakte ...

En nog een aantal kneuzingen, niet echt de moeite waard....
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:40
Verwijderd
Ik heb nooit ongelukken..dat heeft IMO ook weinig met lifestyle te maken: ik ben gewoon voorzichtig.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:57
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Het enige wat ik ooit gebroken heb is m'n pols, dat kwam door het snowboarden.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:03
Verwijderd
Euhm, eigenlijk alleen maar blessures gehad met dansen.. Meer dan 8 jaar op ballet gezeten, zelfde tijd op streetdance, stijldansen, bladiebladiebla.. Vaak door enkels gegaan. Ohneewacht, m'n meeste blessures waren toch wel met turnen, met salto's enzo, ik heb zwakke enkels en dat was meestal niet zo koel, want ik kwam heel vaak verkeerd neer.

Ook bij tennis trouwens.. Maar wat dit met mn lifestyle te maken heeft?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:06
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
pols gebroken, 2x arm gebroken, 3 keer ribben gebroken, 2 keer ribben gekneusd, 3x tenen gebroken, 5x pols gekneusd, 1x teen gekneusd, 2x knieschijf ontwricht, 1x whiplash+hersenschudding en nog een keer een lichte hersenschudding...

en ik doe geeneens rare dingen

ik val gewoon vaak, of ik blijf geregeld ergens achter haken.
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2002, 15:09
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
- Hersenschudding gehad toen ik van boven naar beneden van de trap was gevallen...
- Iets gekneusd bij m'n rug ofzo toen ik van een glijbaan afging
- Botsplinter van m'n elleboog toen ik in een gootje liep en viel op een betonnen grond
- 7 hechtingen in m'n kin toen ik op de stoeprand viel
- Gescheurde enkelbanden toen ik op zeilkamp van 'n dijkje afrende
- Linkerwijsvinger tussen 't autoportier, hij staat nog steeds scheef
- Tand door m'n lip en stukje afgebroken toen ik met m'n fiets in de sloot belande, zit ook nog een litteken van op m'n lip
- Scheurtje in m'n oor toen ik van 'n bankje afsprong

Niet zo ernstig allemaal dus maar wel 'n beetje onhandig

Ik denk niet dat 't ook zoveel met m'n lifestyle heeft te maken, eerder met mijn handigheid

Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:34
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Sja heb wel eens dingetjes opgelopen met hockey en ben ook wel een aantal keren enorm op m'n bek gegaan met skieen Dat wat betreft sport. Voor de rest ben ik ook wel zo'n type dat continu niet uit loopt te kijken en gewoon gigantisch ergens tegenop kan knallen of zo, dat heb ik dus ook wel eens op zich (ben ook al een paar keer uitgegleden op de trap op school, tijdens de leswisseling, woessjjj daar slipte ik en stuiterde tien treden naar beneden *trauma* ) maar of dat verder iets over mijn lifestyle zegt? Denk meer over mijn karakter.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:41
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Toen ik klijn was ben ik een keer van de stoeprand afgevallen en heb ik mijn arm gebroken, een paar jaar later viel ik over een bal en brak ik mijn andere arm.
Verder vorig jaar enkelbanden gescheurd en voet gekneus door basketball op school. (dat werd dus krukken)
Verder nog heel vaak door mijn enkel gegaan omdat ik vroeger heb geskate en daardoor zijn mijn enkels heel zwak geworden. (ik ging er niet zo voorzichtig mee om)
Owja, was nog een paar dingetjes vergeten:
Pink gebroken gehad doordat er een bal tegenaan kwam, daarom heb ik nu een scheve pink.
Hersenschudding gehad nadat ik van een paard was gevallen, ook een keertje doordat ik in het zwembad tegen de bodem aan dook.
Toen ik nog heeeel klijn was (paar maand) ben ik door een hond in mijn gezicht gebeten maar dat is gelukkig weer helemaal goed gekomen heb nu nog een heel klijn rond litteken (van zijn tand)
Verder nog een keer mijn pols gekneus was gevallen ofzow.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.

Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Toen ik klijn ..
klein
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:54
Faery
Faery is offline
Ik heb het gepresteerd om m'n bovenkaak te breken, op me 13e verjaardag. Oh, wat zijn gymlessen toch geweldig. >:]

En neuh, met een hersenschudding in bed liggen beinvloedt je lifestyle niet
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:39
utopian me
utopian me is offline
hmzzzz, niet echt erge dingen..
met basketbal wel eens scheur in m'n enkelband gehad, kon ik een tijdje niet basketballen, maar niet dat ik dat nou elke dag doe ofzo....
ghihi, toen ik deze vakantie (vorige zomervakantie) in portugal voor het eerst in m'n leven ging paardrijden ben ik meteen 2 keer van het paard afgegooid.... verder ving ik mezelf goed op hoor, maar echt motiverend is het niet alhoewel ik het wel hardstikke leuk vond..
toen ik voor het eerst een sit-in probeerde met skates heb ik me op de een of andere manier zo gedraaid dat ik op m'n lip viel, waardoor dat ook nogal pijnlijk was (tand door de lip enzo)
ohja, en ooit op de basisschool met gym van een bankje gevallen en toen paar ribben gekneusd
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:41
biertjehappen
Avatar van biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
kheb nog nooit iets gebroken.. *afkloppen*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 16:54
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Nou ja als ik naar mijn benen kijk dan zie ik overal bulten en blauwe plekken opgelopen met hockeyen en zeilen.
Zegt niet zo heel erg veel over mn lifestyle volgens mij

Verder heb ik een keer mijn enkelbanden gescheurd toen ik aan het klimmen was op een klimmuur.

Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:59
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb nog nooit wat gebroken, gekneust of gescheurd.
Alleen m'n middelvinger moest gehecht worden, en m'n oor geplakt, nadat ik door een deur was gerend , maar dat is al lang geleden.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:58
shanli
shanli is offline
heb een stuk of 4 keer mijn pols/elleboog gebroken/gekneusd/verstuikd 'k weet het allemaal niet meer zo juist,'t is al lang geleden
en nee,het heeft nix met mijn lifestyle te maken
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 11:40
de
de is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:


kheb nog nooit iets gebroken.. *afkloppen*

..en jij hebt geskate?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 11:48
biertjehappen
Avatar van biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
de schreef:


..en jij hebt geskate?
JA ik was gewoon te goed . Ik heb wel een waslijst zware kneuzingen maar nooit wat gebroken.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:09
Verwijderd
nooit wat gebroken *afkloppen* maar heb wel een fiets ongeluk gehad en toen was ik bewusteloos en me vortand was afgebroken , keneuzing in me rib enne wat schrammen op m'n hand die best wel dikke littekens zijn geworden
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:25
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
ben een keer uitgegleden over een nogal puntige steen, ontzettend diepe winkelhaak in m'n knie... 6 hechtingen geloof ik.
dit jaar met carnaval poging tot over een puntig hek klimmen gedaan; verkeerd terechtgekomen en pees in m'n hand doorgesneden, moest eigenlijk gehecht worden maar 't was diep in de nacht en ik vond 't allemaal wel meevallen.

hoe dit met lifestyle te maken heeft? geen idee, ik moet gewoon minder alcoholische versnaperingen nuttigen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:50
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
neej ik heb tot nu toe erg veel mazzel gehad denk ik... met skien heb ik nooit iets gehad en met paardrijden oowk nie terwijl ik dar toch redelijk jonge, gekke en blije pony/paarden rijd... *klopt af*
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 15:01
June bug
June bug is offline
Ik heb nog nooit iets gebroken. Met gym op de basisschool een keer wat ribben gekneusd, met ballet 1 keer spier aan de binnenkant van me been verrekt, en spier in m'n nek verrekt. En veel blaren van het op spitzen dansen dan...
Een keer op een feestje een snoepje tegen m'n oog gegooid met als gevolg stukjes glas van m'n contactlens in m'n oog, en een bloeding in m'n oog
een paar keer ontstoken oogjes, maar nooit echt iets zeer ernstigs voor de rest
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
kheb nog nooit iets gebroken.. *afkloppen*
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:21
Verwijderd
Ik ben van een paard gevallen en had een lichte hersenschudding.

Heeft wel te maken met lifestyle jah, paardrijden was toen een belangrijk deel van mijn leven
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-06-2002, 16:26
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik heb 5 keer wat gebroken ( van glijbaan afgevallen,paardrij ongeluk,karate,gym en een autoongeluk) waarvan 2 zeer gecmpliceerde breuken waardor ik op mijn 5e een jaar lang een verlamde arm had en vanaf mijn 8ste is door een andere breuk mijn pols scheef gaan groeien

verder heb ik eens de aanhechting van mijn enkel en acchillespees losgescheurd en meer van dat soort ""kleinigheidjes"

dit alles omdat ik wild/mototrischgestoord en onhandig ben

ach ja
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:45
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
voortanden eruit..skaten
wenkbrauw gescheurt..fietsje over grind
ewm..nodige bulten omdat ik sommige palen gewoon echt niet zie..
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:52
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Van de hockey altijd duizenden blauwe plekken en schaafwonden over mn hele lichaam.

En ik heb een keer (ong. 3jaar geleden) mn elleboog gebroken omdat ik 100m op een stepje ging steppen en een prachtige snoekduik maakte. Daar heb ik alleen nu nog last van met de hockey, omdat het volgens mij neit goed is geheeld. Ben te eigenwijs: moest in gips en daarna paar maanden niet hockeyen, maar ben gelijk weer begonnen toen het seizoen startte.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:35
mariskaatje
mariskaatje is offline
nou sinds gister weer lekkere blessure,
had geen zin om m'n beschermers voor te doen met hockey,
vette deuk in m'n scheenbeen nu,errug mooi paars

en heb nogal last van m'n polsen met tennis,
maar dat komt van een val van de trap op school (dat was echt erg, pezen gescheurd aan beide kanten eentje )
maar toen heb ik't zo gelaten (wilde nl. nie in gips/verband ofzo, want zou drie dagen later selectie hebben bij tennis)
maar 't is nu nog steeds nie goed genezen,
dus loop ik nog wel vaak met zo'n bandage bij tennis en soms ook gewoon hele dagen!

heeft dus alles met m'n lifestyle te maken
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:03
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Sja Voor de rest ben ik ook wel zo'n type dat continu niet uit loopt te kijken en gewoon gigantisch ergens tegenop kan knallen of zo, dat heb ik dus ook wel eens op zich (ben ook al een paar keer uitgegleden op de trap op school, tijdens de leswisseling, woessjjj daar slipte ik en stuiterde tien treden naar beneden *trauma* ) maar of dat verder iets over mijn lifestyle zegt? Denk meer over mijn karakter.
Zo'n type ben ik dus ook . Ben een keer heel lomp tegen een paaltje op het schoolplein opgefietst .

Maar verder, met sport vaak enkelblessures, en spierscheurinkjes, dat heeft niet echt met lifestyle te maken.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:53
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
1 x ben ik onder een een kleinig shetland ponietje gekomen die me nogal pijn heeft gedaan, en euhmsz, dat was het wel zo een beetje...ben geen ongelukken-mens.
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:53
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
voortanden eruit..skaten
wenkbrauw gescheurt..fietsje over grind
ewm..nodige bulten omdat ik sommige palen gewoon echt niet zie..
Ik weet nog dat jij met je voetje in een naald ofso was gestapt en nogal au had
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:57
Verwijderd
Citaat:
maudje schreef:
Nou ja als ik naar mijn benen kijk dan zie ik overal bulten en blauwe plekken opgelopen met zeilen.

blauwe plekken met zeilen dan doe je iets heel verkeerd..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:00
Spoeleh
Avatar van Spoeleh
Spoeleh is offline
4x enkelbanden (in) gescheurd, 2x links 2x rechts. gebeurd met hockey of voetbal

voortand afgebroken, gebeurd met golfsurfen, iemand anders zijn plank kwam in mijn mond terecht.

neus gebroken, wenkbrauw ingescheurd(aantal x) en gekneusde ribben allemaal met boksen

hechtingen in rechterhand. in een hele kwade stupid bui een ruit doorgeslagen. was zo'n dikke ruit met ijzer erin en 't ijzer sneed nogal in me vingers.

brandwond op me heup(2e graads) gebeurd met hockey
werd onderuit gehaald toen ik aan 't sprinten was. gleed een paar meter door op klote kunstgras. 't werd zo warm dat er een grote wond op me heup kwam

arm gebroken met m'n BMXje. kwam verkeerd terecht na een sprong.

verder nog een hoop kneuzingen enzow
__________________
It's like that yáll, and it sounds so nice, hiphop.. you're the love of my life
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:40
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
de schreef:
nou bv. als je skate oid
Nu je het daar over hebt; toen ik aan het rolschaatsen was wilde ik mijzelf afremmen m.b.v. de schuurdeurruit, waar ik toen met mijn armen doorheen ging. Dom, maar ik was pas 7.
Beide armen moesten gehecht worden en ik heb een hele poos met verband rond gelopen. Er zijn nog steeds duidelijke littekens te zien.

Maar dit heeft niet echt te maken met mijn lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:20
Built to last
Built to last is offline
ehm

ben een keer door een glazen deur heen gelopen was nogal bloederig enzo

en tsjah...heb nooit wat gebroken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:51
Verwijderd
k ben een keer met achtervolgertje(spelletje dat je elkaar mot achtervolgen dus ) op een grote stenen container gesprongen en erna eraf gevallen, keihard op men face op de grond...tandjes stuk enzow...bloeineus....*au*

enne k heb een x men vinger gekneusd met basketbaltournooi op school...k ging leuwk door met basketballen...deed heeeel veel zeer maar ons halve team lag al plat *losersteam*

verder vroeger heel vaak op knietjes gevallen, tegen palen en deuren opgelopen, van fiets gevallen(k had net een nieuw horloge, ging fietsen, pleurde van me fiets af, horloge stuk ) enz enz

Laatst gewijzigd op 25-06-2002 om 10:54.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:40
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
bekken gebroken. -->
6 weken in bed ..
ja andere lifestyle was et wel?
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Euhm, eigenlijk alleen maar blessures gehad met dansen.. Meer dan 8 jaar op ballet gezeten, zelfde tijd op streetdance, stijldansen, bladiebladiebla.. Vaak door enkels gegaan. Ohneewacht, m'n meeste blessures waren toch wel met turnen, met salto's enzo, ik heb zwakke enkels en dat was meestal niet zo koel, want ik kwam heel vaak verkeerd neer.

Ook bij tennis trouwens.. Maar wat dit met mn lifestyle te maken heeft?
Okay, heel mn carriere is op dit moment naar de klote, door een val.. Past hier wel bij. Net gehoord van de dokter dat ik niet meer mag turnen, waarschijnlijk niet meer mag dansen als in ballet, op redelijk hoog niveau.. En dat allemaal door een of andere hufter die mij door liet dansen terwijl m'n enkel gekneusd was.. *huil* Wat dus betekent dat ik m'n hoofdrol in de musical kwijtben, omdat ik daarvoor moest (tap)dansen, stijldansen, turnen.. (als in radslagen, salto's..) AARGH IK BEN ZO ONTZETTEND BOOS..

Wat dit met mn lifestyle te maken heeft? Niets.. ik moest 't gewoon ff kwijt..

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk
Verwijderd
21 08-08-2008 12:09
Seksualiteit eerste keer anaal --> gepland of per ongeluk?
Verwijderd
41 06-09-2007 08:48
Psychologie ongelukkig door jaloersheid??
Pilot01
26 09-07-2007 21:05
Psychologie ongelukkige/eenzame moeder
rohypnol
18 16-10-2005 13:36
Psychologie ben jij snel gelukkig/ongelukkig?
moon
19 27-03-2004 16:56
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is geluk? en ongeluk?
Dj Pjotr
4 28-01-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.