Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 15:05
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Heeft iemand al vreemde dingen meegemaakt tijdens de examens?

Bij osn lagen de hele tijd stopwatches te piepen, gelukkig zijn ze na een tijdje uit de gymzaal gedaan
__________________
Boe.
Advertentie
Oud 23-05-2005, 15:36
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
TL buis was kapot aan het gaan, leek net of er een fotograaf heel de tijd stond met z'n fototoestelletje. Op gelost door nog verder kapot te maken
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Oud 23-05-2005, 15:40
*-Maartje-*
Avatar van *-Maartje-*
*-Maartje-* is offline
Er ging na 5 minuten een mobiel af van een lerares, wel trilfuncties maar toch! Vind t niet kunnen dat wij alle mobieltjes in een bak moeten doen buiten het lokaal en de docenten niet. Is toch niet eerlijk??
Oud 23-05-2005, 15:43
Verwijderd
In onze gymzaal was een afzuig-iets kapot, het ding sloeg soms aan en dan begon 't te zoemen en vervolgens sloeg het weer af, met een enorme tik. Met een beetje geweld hebben ze 't ding onklaar gemaakt (Voor de examens begonnen, dus iedereen was gespannen aan het lachen )
Oud 23-05-2005, 15:48
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mijn geschiedenis-leraar praatte in zichzelf tijdens het surveilleren bij frans, maar hij doet het eigenlijk altijd dus het viel me nauwelijks nog op
Oud 23-05-2005, 15:51
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik kwam binnen in de zaal en iedereen zei: goh je ben op tijd

Niet bijzonder maar jah. Ik vond het wel erg. Vooral toen de surveillanten met een gezicht aankeken van: jij?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 23-05-2005, 16:15
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
mn bloedneus
Oud 23-05-2005, 16:18
Codaz
Codaz is offline
Bij ons hadden ze bij economie 1,2 alles van economie 1 uitgedeeld, DUS kwartier later, dus kwartier verlenging.
En die tyfusherrie buiten. Kunnen ze geen examens houden in de vakantie ofzo wanneer al die andere kutleerlingen thuis zitten ?
Oud 23-05-2005, 16:30
Verwijderd
buiten wordt verbouwd.. hiep hoi.
en dan weer hoor je 't muzieklokaal of de bouwvakkers oid.
d'r waren geen tafels/binassen etc. voor de gymnasiasten 'gereserveerd' waaronder ik dus.. maar we kregen alles nog op tijd.
Oud 23-05-2005, 16:32
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
oeh een helicopter en die straaljager, en al die leerlingen die helemaal hypernerveus zijn
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 23-05-2005, 17:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mijn teamleider deed ineens ontzettend vriendelijk en moederlijk. Bah, ze had wel eens drie jaar eerder mogen beginnen met aardig doen.
__________________
Oud 23-05-2005, 17:21
rauzer87
rauzer87 is offline
Bij ons hoorde we ineens zo'n geluid van iemand die met tafel en al op de grond valt, ik kijk om, was iemands stoelpoot afgebroken ligt ie daar op de grond naast zn tafel met zn kapotte stoel ernaast kheb er n kwartier om moeten lachen maar heb het examen toch nog af gekregen
Oud 23-05-2005, 17:26
MB
Avatar van MB
MB is offline
Bij ons liep de concierge rond met koffie en hij had er vantevoren nog op lopen hameren dat alle GSMs het lokaal uit moesten zijn. En raad eens wiens GSM afging? Juist...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 23-05-2005, 17:28
Verwijderd
Afgezien dat er nu opeens mensen waren die het hele jaar nog nauwelijks waren komen opdagen niet.

Oja, bouwvakkers die even een muur probeerden om te boren in het lokaal onder ons.
Oud 23-05-2005, 17:39
Verwijderd
elke keer dat er een nieuw paar surveillanten aankwam,
zat er een kale man tussen en ze leken echt sprekend op elkaar

kijk, na de tweede kale man denk je nog: toeval.
maar als er de derde keer wéér een kale man tussenzit: eng.
heel eng.
Oud 23-05-2005, 17:41
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
Hoezenpoes schreef op 23-05-2005 @ 18:39 :
elke keer dat er een nieuw paar surveillanten aankwam,
zat er een kale man tussen en ze leken echt sprekend op elkaar

kijk, na de tweede kale man denk je nog: toeval.
maar als er de derde keer wéér een kale man tussenzit: eng.
heel eng.
creepy...
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Oud 23-05-2005, 17:44
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Elektro M.J. schreef op 23-05-2005 @ 17:15 :
mn bloedneus
aaaw
dat is zo kut he
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 23-05-2005, 18:03
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
een ambulance en een mobiele telefoon

niet zo heel vreemd dus
Ads door Google
Oud 23-05-2005, 18:19
Verwijderd
een kwartier voor het examen viel alle stroom in de hele wijk uit, dus moest alles verplaatst worden naar de lokalen waar zonlicht naar binnen scheen. niet-examen leerlingen moesten verplicht naar huis! Compex examen economie 1 op het laatste moment vervangen door normaal examen. verder niks bijzonders
Oud 23-05-2005, 18:22
coldplayfan
Avatar van coldplayfan
coldplayfan is offline
Helemaal niks eigenlijk

Wat we zelf wel een beetje vreemd vonden was dat iedereen aan het eind van het examen er nog was (vwo scheikunde1) terwijl ons altijd verteld is dat er op het laatst meestal nog maar een paar leerlingen zitten... Maar goed, dat is op zich niet iets vreemds wat gebeurd is..
__________________
everything's not lost
Oud 23-05-2005, 18:51
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
T'is niet heel vreemd ofzo, maar 'n joch z'n blaadjes vielen van tafel en in het examen regelement stond dat je niet mocht lopen opstaan etc. Dus moest ie zich in allemaal bochten wringen om z'n blaadjes weer te pakken te krijgen. Vond ik wel grappig
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 23-05-2005, 18:54
Ivo
Ivo is offline
Bij ons zat Havo Economie en VWO scheikunde in 1 zaal.
Komt er 16.15 ineens een havist de zaal binnenstormen omdat ze d'r jas was vergeten. Ik was gelukkig net klaar, maar ze kreeg een hoop boze gezichten.

En er kwam eerder ook nog een of andere bouwmachine langsrijden. Maar dat had ik eigenlijk wel verwacht. Met een nieuwe vleugel aan de school die 2 weken geleden opgeleverd moest worden.
Oud 23-05-2005, 19:35
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
iemand hoeste
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 23-05-2005, 20:03
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 23-05-2005 @ 20:35 :
iemand hoeste
shit ey, dat meen je niet... wat hebben ze er gedaan?
Oud 23-05-2005, 20:07
Verwijderd
Wij hadden last van piepende deuren..........dat was echt NET zo storend
Advertentie
Oud 23-05-2005, 20:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Iemand liet zijn woordenboek op de grond vallen, ik schrok me dood
Verder niet echt iets Ow ja, ze waren vergeten om de blaadjes uit te delen waar je het antwoord op moest schrijven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 21:28
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 23-05-2005 @ 21:03 :
shit ey, dat meen je niet... wat hebben ze er gedaan?
onder z'n bananenboot geschopt zodat hij zou zwijgen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 23-05-2005, 21:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
hakken van surveillant *zo irritant* terwijl tegen ons is gezegd dat we beter geen hakken aan konden trekken voor het geval je eerder weg wilde....
Op gegeven moment werd op het raam geklopt paar keer *en neeee tuurlijk niet dat ze gaan kijken wat er aan de hand is maar gewoon fijn verder laten kloppen*
En op de gang en in de aula langs ons het fenomeen gillende mensen *vinden ze dat leuk ofzo....*
En ik had de verkeerde bijlage maar dat was beetje mijn eigen schuld volgens mij
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 08:31
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
surveilant die wel 5 keer van voor naar achter liep zonder dat ik weet waarom terwijl de rest gewoon bleef zitten, maar uitgerekend hij moest een sleutelbos aan zijn broek hebben hangen wat een iritant gerinkel de hele tijd, maar och al met al waren er niet echt heel storende dingen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-05-2005, 08:31
*-Maartje-*
Avatar van *-Maartje-*
*-Maartje-* is offline
Van een vriendin die sochtends examen had hoorde ik dat ze kwamen filmen voor omroep brabant, lijkt me ook niet heel fijn. En toen ging er een mobiel af van 1 van die mensen van omroep brabant, echt lomp is dat... Ik vind gewoon dat iedereen zn mobiel buiten moet laten liggen en niet alleen de leerlingen..
Oud 24-05-2005, 08:33
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Citaat:
Codaz schreef op 23-05-2005 @ 17:18 :
Bij ons hadden ze bij economie 1,2 alles van economie 1 uitgedeeld, DUS kwartier later, dus kwartier verlenging.
En die tyfusherrie buiten. Kunnen ze geen examens houden in de vakantie ofzo wanneer al die andere kutleerlingen thuis zitten ?
daar ben ik het oowk mee eens ..
want wij hebben van half 2 tot half 4 examen en om half 3 is er een 'kleine' pauze van 20 min. ofsow .. maar dan gaat wel 2x de bel!!!
heb nog geen examens gehad maar het lijkt me wel irri .. zal vanmiddag mn 'ervaring' vertellen met dé bel
Oud 24-05-2005, 09:39
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
hihi die jongen naast mij had trouwens als "mentale steun bij gebrek aan zin of blackouts etc" een heel groot briefje op zijn tafel gezet met daarop iets van : "IK MOET VAN DEZE SCHOOL AF!!!"
Leraren vonden het wel grappig en opzich was het dat ook wel
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-05-2005, 12:56
retlow
retlow is offline
Bij ons liet er gisteren iemand beker koffie vallen over z'n hele tafel.. alles onder, dus hij moest het snel overschrijven ivm leesbaarheid.
Oud 24-05-2005, 13:18
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
2 uur lang heeft er een vogel gefloten..of het was watanders maar t klonk als een vogel.
waar dat beest mee bezig weet ik niet maar twas nie grappig.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 24-05-2005, 13:31
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 24-05-2005 @ 14:18 :
2 uur lang heeft er een vogel gefloten..of het was watanders maar t klonk als een vogel.
waar dat beest mee bezig weet ik niet maar twas nie grappig.
Je kan je toch zeker wel concentreren op je examen wanneer er een vogeltje fluit?!
Oud 24-05-2005, 13:33
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-05-2005 @ 14:31 :
Je kan je toch zeker wel concentreren op je examen wanneer er een vogeltje fluit?!
ik zal het even tiepend imiteren.

fuut.....(of piep of wat dan ook)........fuut........fuut fuut.............fuuuuuuut.......................fut...........fuut .....fuut....en dat 2 uur.
kan me wel concentreren maar het wordt een keer vervelend.
__________________
Tumtiedum hups.
Ads door Google
Oud 24-05-2005, 13:39
Ingmar87
Ingmar87 is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 24-05-2005 @ 14:33 :
ik zal het even tiepend imiteren.

fuut.....(of piep of wat dan ook)........fuut........fuut fuut.............fuuuuuuut.......................fut...........fuut .....fuut....en dat 2 uur.
kan me wel concentreren maar het wordt een keer vervelend.
hahaha
ik kom niet meer bij dat lijkt me zo lollig he nou ja... niet als ik zelf examens zit te maken eigenlijk
Oud 24-05-2005, 13:53
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 24-05-2005 @ 14:33 :
ik zal het even tiepend imiteren.

fuut.....(of piep of wat dan ook)........fuut........fuut fuut.............fuuuuuuut.......................fut...........fuut .....fuut....en dat 2 uur.
kan me wel concentreren maar het wordt een keer vervelend.
het is juist rustgevend, en ze kunnen moeilijk alle vogeltjes in de omgeving een vlieg en fluitverbod opleggen....
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 14:01
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Oewwww bij ons was er vandaag een surveillante met hakken

Als ik díe een keer tegenkom en ze vraagt: "Hoe ging je geschiedenis?" Schiet ik haar écht af (btje overdreven maja )
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 24-05-2005, 14:05
willem020
Avatar van willem020
willem020 is offline
Bij me buurman viel zn kopje thee over het blaadje..
Was niet veel meer van te redden...

Lullig als het je gebeurt haha
Oud 24-05-2005, 14:15
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
Ik zit gelukkig in de VIP-room van de gymzaal (ivm astma-aanvallen enzo en stiekem zit het ook wel heel relaxt) maar gister en vandaag gingen ze de hele dag opnamen voor de tv lopen maken en toen ze naast mijn glazen hokje mensen gingen intervieuwen heb ik ze weggestuurd :+ het is echt irritant als je die mensen hoort praten en zo'n groot licht in je ooghoek ziet.
Oud 24-05-2005, 14:35
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 14:53 :
het is juist rustgevend, en ze kunnen moeilijk alle vogeltjes in de omgeving een vlieg en fluitverbod opleggen....
ze kunnen wel alle vogeltjes afschieten.......nee das zielig laat dan maarlekker fluiten.

en owja...dat gefuut is NIET rustgevend.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 24-05-2005, 14:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ze zijn bij ons extra vliegtuigen aan t laten vliegen vanaf nabijgelegen vliegbasis echt behoorlijke bagger niet dat ze dat ff week of 2 uitstellen neeeee tuurlijk niet moet perse deze week 5 dagen lang met die stomme f-16 of whatever het ook mag wezen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Below_Zero schreef op 24-05-2005 @ 15:01 :
Oewwww bij ons was er vandaag een surveillante met hakken

Als ik díe een keer tegenkom en ze vraagt: "Hoe ging je geschiedenis?" Schiet ik haar écht af (btje overdreven maja )
Valt dit niet onder bedreiging?


Jah, bij ons ook veel dames met hakken Blijft moeilijk voor sommige personen om de examenregels te volgen.........
Oud 24-05-2005, 15:47
Sandersss
Sandersss is offline
Pffu onze school ligt midden in de nieuwbouw. Rondom onze skool zijn ze net bezig met bouwen, kut geluiden steeds

Bij mijn examen van gister (handel en administratie) zat ik samen met de lui in het lokaal die scheikunde hadden.
Ik zit vooraan, 1M voor het bureau van een surveillant, die zelf Scheikunde geeft. Gaat hij zelf het examen maken ALs ik scheikunde had kon ik alles zo overschrijven
Oud 24-05-2005, 15:59
kipusoep
Avatar van kipusoep
kipusoep is offline
Ik heb elke keer taksi mee, zo'n pakje... en kheb 2 examens gehad en int begin als die vol is (dit gebeurde bij allebei de examens) drupte er wat op me blaadje als ik em pak... zucht...
Oud 24-05-2005, 16:00
kipusoep
Avatar van kipusoep
kipusoep is offline
Citaat:
Zao schreef op 24-05-2005 @ 16:34 :
Valt dit niet onder bedreiging?


Jah, bij ons ook veel dames met hakken Blijft moeilijk voor sommige personen om de examenregels te volgen.........
Wij zitten in een gymzaal met beklede platen op de grond, dus die hoor je niet
Oud 24-05-2005, 16:00
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Citaat:
Graph schreef op 24-05-2005 @ 09:33 :
daar ben ik het oowk mee eens ..
want wij hebben van half 2 tot half 4 examen en om half 3 is er een 'kleine' pauze van 20 min. ofsow .. maar dan gaat wel 2x de bel!!!
heb nog geen examens gehad maar het lijkt me wel irri .. zal vanmiddag mn 'ervaring' vertellen met dé bel
hihi .. dé bel was niet sow heel irritant .. eigenlijk is er nix bijzonders gebeurt
k heb trouwens 20 punten van de 24 meerkeuze vragen/punten goed nu nog de 3 schrijfopdrachten
Oud 24-05-2005, 16:29
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
bij ons komt iemand binnen: met ongeveer een jerrycan vol sinaasappelsap, of een of ander vruchtensappie, + 6 boterhammen + een pot/mini-emmer met van die ronde chocolade koekies.
Een afrikaans gezin overleeft daar een week mee
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 24-05-2005, 16:33
Ziezo
Ziezo is offline
Kun jij op de kop lezen dan?

Vanmorgen liet de concierge z'n blad met thee vallen
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Beetje dagboek
Vlooienband
30 29-06-2003 18:25
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.