Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2009, 23:07
ab3l
Avatar van ab3l
ab3l is offline
hoi ik ben een jongen van 14 en ik heb een vraag weet iemand hoe ik kan leren drinken
ik weet het ik ben te jong enzo maarja al mn vrienden doen het en mn vriendin vraagt waneer ik een keer mee ga drinken maarjah ik ben bang dat ik na 1 slok dronken ben. kan ik dit trainen ? zoja hoe
ik vindt cider wel lekker maar weet niet of het iets is om mee te beginnen en ik weet het shandy maarja ik wil echt kunnen zuipen niet die nep biertjes

zeg niet je moet niet volgen enzo en doee wat jezelf wilt. want ik wil leren drinken .

groet van een jongen van 14 die wil drinken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2009, 23:12
Verwijderd
Begin gewoon eens met een of twee drankjes, bier ofzo, en kijk hoe dat valt. Ga je niet onder druk van je vrienden klem zuipen maar probeer eerst eens uit waar je grenzen liggen en hoe je uberhaupt op alcohol reageert. Verder is het niet echt gezond en zeker niet op je 14e om veel te drinken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:13
Rationeel
Rationeel is offline
je kan nog beter niet drinken dan cider drinken, als je echt zo bang bent om voor lul te staan. en doe het dan echt goed en ga voor de dubbele whisky's (zonder ijs).

op het moment dat je er daar tien van achterover kan tikken houd je je vriendjes wel bij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:15
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Beste onzekere ab3l,

Cider is een goede eerste stap. Daarna heel rustig overstappen op rosé, vervolgens is altijd een appeltini mogelijk. Appeltini's zijn al het echte werk dus wees voorzichtig!

Groetjes, Mona.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:16
Verwijderd
Omdat je zelf ook wel weet dat je niet moet en mag drinken, zal ik die preek overslaan.

Je vrienden zullen ook niet heel veel drinken. Als je minder snel drinkt dan de rest, kun je altijd nog zeggen dat je niet zo kinderachtig bent dat je alleen drinkt, om het drinken maar omdat je het lekker vindt. Verder ben je sneller dronken als je heel moe bent, slecht (niet of te weinig) gedronken hebt of verschillende dingen door elkaar drinkt.
Je kunt heus wel met je vrienden mee gaan en een drankje doen, zonder heel veel te drinken en dronken te worden.

Dus eigenlijk moet en mag je niet drinken en vooral goed je grens aanvoelen...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:18
Verwijderd
Het beste begin je met Absint.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:35
ab3l
Avatar van ab3l
ab3l is offline
wow echt bedankt jongens heb er al veel aan ben nog niet helemaal zeker
ik moet gewoon drinken tot ik een grens berijk
en wat als die grens 2 sloken is kan mn grens verhogen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:41
Verwijderd
Twee slokken wat? twee slokken Absint is iets anders dan twee slokken bier he.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:49
ab3l
Avatar van ab3l
ab3l is offline
ok ok late we zeggen een biertje wat me logisch lijkt als ik met me vrienden en vriendin uitga. het gaat er meer om, kan je op bouwen? zodat ik laten we zeggen op mn 16 flink kan zuipen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 23:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Het beste begin je met Absint.
Dit is onzin en dat weet je zelf ook wel.

Ontopic:

Ik weet dat dit aan dovemansoren besteed is maar ook ik ga je vertellen dat het niet verstandig is om op je 14e al aan alcohol te beginnen omdat je vrienden dat ook doen. Je wordt daarmee een meeloper en ik kan me niet voorstellen dat dat werkelijk is wat je wilt. Daarnaast is het zo dat alcohol op jonge leeftijd ernstige schade toebrengt aan je lichaam en je hersenen. Het remt je ontwikkeling en daar ga je later spijt van krijgen.

Mocht je er ondanks alles toch aan willen beginnen kan ik je alleen maar aanraden om rustig aan te doen. Ga geen 10 breezers achterover slaan omdat de rest dat ook doet. Bouw het rustig op en stop zodra je je niet goed voelt. Het laatste dat je wilt is kotsend op de plee eindigen omdat je toch 10 breezers in een half uur naar binnen hebt gegooid. Daarnaast loop je het risico om uit te drogen en kan je in een coma belanden waardoor je afgevoerd moet worden naar het ziekenhuis.

De meeste mensen beginnen met zoete troep als breezers of aanverwante zooi. Als je echt de blits wilt maken kun je je ook aan bier wagen maar dat is vrij bitter dus doe voorzichtig. Drink ook niet te snel en zorg ervoor dat je genoeg water binnen krijgt om niet uit te drogen. Eet van te voren genoeg en zorg er zoals gezegd voor dat je goed uitgeslapen bent.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 01:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
wow echt bedankt jongens heb er al veel aan ben nog niet helemaal zeker
ik moet gewoon drinken tot ik een grens berijk
en wat als die grens 2 sloken is kan mn grens verhogen?
Kom lekker naar de Onzin bier meeting
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 02:01
Verwijderd
Citaat:
ok ok late we zeggen een biertje wat me logisch lijkt als ik met me vrienden en vriendin uitga. het gaat er meer om, kan je op bouwen? zodat ik laten we zeggen op mn 16 flink kan zuipen?
Dat kan inderdaad, alcoholtolerantie bouw je op hoe langer je drinkt. Verder heeft Wammus een goed antwoord gegeven.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 10:23
Verwijderd
Dat je beter tegen alcohol leert kunnen, betekent echter niet dat het minder slecht voor je is. Maar je lichaam leert langzamerhand de symptomen van dronkenschap te onderdrukken!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 14:03
Verwijderd
Was ik nog maar minderjarig. Geen katers Maar ja, je lichamelijk ontwikkeling gaat er ook niet op vooruit helaas
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 16:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dit is onzin en dat weet je zelf ook wel.
en ik hoop dat dit een grapje was
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 19:54
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
...blabla...
Gewoon veel zuipen om stoer te doen en dan heel de boel onderkotsen! 't Is een ervaring die je niet snel zal vergeten! Behalve als je de komende jaren zo verder blijft zuipen, dan vergeet je waarschijnlijk zowat alles dat ooit in je jeugd gebeurd is.


Anyway, volg gewoon je eigen tempo. Als je sneller drinkt dan goed voor je is, is de kans dat je heel de boel onderkotst groot... heel groot. Je mag dan misschien een onwijs stoere zuiper zijn, eenmaal je de boel onderkotst, lacht iedereen je meestal gewoon uit. Niet vergeten dat je als beginnende drinker totaal geen inschattingsvermogen hebt + mensen die dronken zijn, blijven in het algemeen doorzuipen tot't helemaal fout loopt. 't Is te zeggen, als je dronken bent, relativeer je je eigen dronkenschap nogal hard en blijf je dus doordrinken met alle gevolgen vandien.

Drink dus gewoon op je eigen tempo als je wilt dat de kans klein is dat je jezelf compleet belachelijk maakt. Naarmate je ouder wordt (en meer ervaring met drinken hebt), zal je wel beter tegen drank kunnen maar dat is heus niet iets dat je in'n paar weekjes kan trainen dus als je niet nog'n paar jaar wilt wachten alvorens je uitgaat met je vrienden, kan je maar beter gewoon normaal doen.

Aan je beginpost te zien, zal je waarschijnlijk toch bezwijken onder de groepsdruk dus alvast veel kotsplezier toegewenst!

ps: Gouden tip: Kauwgom!!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 20:58
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Regelmatig veel zuipen is gewoon niet gezond voor je ontwikkelende hersenen op jonge leeftijd. Probeer sowieso een beetje met mate te drinken (begin gewoon met 1 a 2 biertjes) wat sowieso leuker zal zijn dan achterblijven omdat je bang bent om dronken te worden.

Je kan beter heel af en toe net iets te veel op hebben dan wekelijks/dagelijks heel veel drinken en gewend geraken.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 21:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Begin gewoon met witbier. Dat is namelijk wat "frisser" van smaak. Verder kun je ook gewoon thuis "leren" drinken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-09-2009, 10:25
crazycat
crazycat is offline
koop gewoon een fles black label, en chekc hoe ver je komt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 11:17
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Begin gewoon met bier.. kan je anderen zich onzeker laten voelen omdat ze het niet lusten
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 12:34
Verwijderd
Je bent niet dronken na twee slokken bier, want je bent een mens van meer dan twintig kilo. Misschien ben je iets aangeschoten na een heel glas bier, maar ik neem aan dat de hele reden dat je alcohol wil drinken, is dat je wil voelen hoe het is. Mogelijk vind je bier vies maar je wou het zelf dus daar moet je dan ook niet over zeuren.
Voorkomen dat je echt dronken raakt kan redelijk makkelijk door maximaal één glas per twee uur te drinken, je lichaam heeft dan tijd om de alcohol van het ene glas weg te werken voordat je het volgende glas neemt. Alleen als je een leveraandoening hebt of medicijnen gebruikt duurt dat soms langer dan twee uur. Voorkomen dat je echt dronken raakt is ook beter voor je lever en voor je hersenen en dat is zeker op jouw leeftijd wel belangrijk, dus doe rustig aan.

Verder vind ik het een vreemde ambitie om te willen dat je op je 16e veel kunt drinken zonder iets te merken, maar daar heb je waarschijnlijk geen boodschap aan.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 14:00
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
koop gewoon een fles black label, en chekc hoe ver je komt
Als je dan toch aan de whisky moet neem dan een goede fles single malt, geen Amerikaans bocht.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 14:14
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 10:05
crazycat
crazycat is offline
voor een fles single malt ben je gouw 40/50 euro kwijt, black label is maar 20 euro
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 22:02
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
begin met zoete mixdrankjes, bier zul waarschijnelijk nog niet lekker vinden als je het voor het eerst drinkt maar hoe vaker je het drinkt hoe lekkerder het word. ik weet niet hoe zwaar je bent maar ik denk dat je aan 3 tot 4 biertjes (flesjes) wel meer dan genoeg zal hebben om aangeschoten te raken. en zoals al vaker gezegd is hier geniet maar drink mate mate, je moet niet onderschatten hoe slecht het voor je is als je nog in de groei bent maar als je 1x per maand een paar biertjes drinkt zal het wel los lopen.

ps. dit betekend dus niet dat als je 16 bent je jezelf kapot kunt gaan zuipen zonder schade aan te richten je hersenen groeien door tot je 23 als ik het goed heb. en zelfs daarna kan het nog niet het is ook allemaal wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2009, 00:24
Verwijderd
je kan alcohol drinken niet echt trainen eigenlijk. drinken tijdens uitgaan is in veel opzichten anders dan drinken in je eentje thuis.
ik ben ongeveer ook rond jou leeftijd begonnen met biertjes drinken af en toe enzo met vrienden, en soms was ik eerder dronken en soms later.
point is, je moet niet naar alcohol kijken als in hoe veel je kan drinken, dat is gewoon sad. drink een x gezellig een biertje met je vrienden als jij en hun dat willen en kijk maar hoe ver je komt. als jij wat eerder dronken bent dan hun is dat niks om je zorgen over te maken. gewoon plezier maken en savonds een lege emmer naast je bed zetten!

have fun

p.s. 14e jarige zouden niet moetendrinken blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 19:38
HenkdeFreeze
HenkdeFreeze is offline
Je kan dat niet leren, t heeft gewoon te maken met hoe groot je bent en hoeveel je weegt.
Je kan wel leren om te gaan met dat gevoel als je "dronken" wordt, en je moet geen cider drinken..
Drink gewoon lekker je shandy en daar tussen door bier. Je vriendin mag cider drinken en witte wijn en zooi, maar mannen drinken bier.
Ikzelf ben op mn 14de met carnaval over mn nek gegaan (ben er niet trots op, en mn vader ook niet) omdat ik al die zoete troep dronk om dat dat niet naar alcohol smaakte, en zo niet door had dat ik gewoon alles eruit ging kotsen.
Je moet gewoon alcohol(smaak) lekker gaan vinden, dat kun je ook wel leren, dus gewoon lekker bier drinken jongen MEN=BEER

Succes.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Je kan dat niet leren, t heeft gewoon te maken met hoe groot je bent en hoeveel je weegt.
Je kan wel leren om te gaan met dat gevoel als je "dronken" wordt, en je moet geen cider drinken..
Drink gewoon lekker je shandy en daar tussen door bier. Je vriendin mag cider drinken en witte wijn en zooi, maar mannen drinken bier.
Ikzelf ben op mn 14de met carnaval over mn nek gegaan (ben er niet trots op, en mn vader ook niet) omdat ik al die zoete troep dronk om dat dat niet naar alcohol smaakte, en zo niet door had dat ik gewoon alles eruit ging kotsen.
Je moet gewoon alcohol(smaak) lekker gaan vinden, dat kun je ook wel leren, dus gewoon lekker bier drinken jongen MEN=BEER

Succes.
Wil jij volgende keer even tegen vriendin ofzo gaan vertellen wie wat moet en mag, wie er cider moet drinken en wie juist niet. Het is niet aan jou te bepalen wat ab3l allemaal moet.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 14:37
Verwijderd
Leren drinken bestaat niet. En het is sowieso niet goed om onder je 16e al te beginnen. Je kunt er flinke hersenbeschadigingen van oplopen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 20:05
Verwijderd
Wacht tot je 16 bent en probeer dan iets. Leren drinken is idd bullshit en waarschijnlijk kom je er alleen maar achter dat alcohol veel smeriger is dan je dacht. Al zijn Breezers best te drinken en witte wijn ook wel xD
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 19:16
gingeerkid
gingeerkid is offline
ik weet niet hoor, maar leren drinken?
Drank blijft een verslavend middel,
Daarbij, als je meer drinkt dan jij aan kan om erbij te horen, of wat dan ook,
kan je ook een alcohol vergifteging oploopen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 21:31
Verwijderd
Bah wat zijn sommige van jullie stom, leren drinken?
Leren drinken omdat het van je vrienden moet?
A; je kan het niet leren. B; het is niet goed voor je en er is niet iets waar je mee moet beginnen
als je iets wil proeven dan doe je dat en dan weet je of het voor jou lekker is maar leren kan niet
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Bah wat zijn sommige van jullie stom, leren drinken?
Leren drinken omdat het van je vrienden moet?
A; je kan het niet leren. B; het is niet goed voor je en er is niet iets waar je mee moet beginnen
als je iets wil proeven dan doe je dat en dan weet je of het voor jou lekker is maar leren kan niet
leren drinken kan echt wel, fuck it kijk maar naar koffie op den duur leer je de smaak waarderen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 19:16
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
inderdaad ja leren drinken bestaat allicht wel.
hoe vaker je alcohol drinkt hoe lekkerder je het zal vinden en ja dat versta ja onder leren drinken. en hierboven lees ik dat hoe vaker je drinkt hoe minder zat je word (hoe beter je er mee om kan gaan) en dat zou je ook wel onder leren drinken kunnen zien als je het mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 20:20
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Natuurlijk bestaat 'leren drinken' wel. Het is misschien niet de ideale term, maar hoe vaker en meer je drinkt, hoe meer alcoholtolerantie je opbouwt en hoe meer alcohol je dus aankan voordat je ziek begint te worden (of hoe meer je nodig hebt om dronken te worden, het is maar net hoe je het bekijkt). En bovendien kun je op het gebied van smaak ook 'leren drinken'. Als je nog nooit een pilsje hebt gedronken vind je het waarschijnlijk niet zo lekker, maar naar mate je het vaker drinkt leer je de smaak waarderen.

TS: ik raad je natuurlijk absoluut niet aan om op jouw leeftijd te beginnen met drinken, slecht voor je gezondheid, hersenen achteruit, word je dom van etcetera etcetera.
Je hoeft niet bang te zijn dat als je bij je vrienden op een feestje een biertje drinkt dat je dan meteen over je nek gaat. Begin met één of twee biertjes op een avond en bouw het langzaam op, je zult echt niet voor lul staan ofzo. Verder is éen keer over je nek gaan ook niet het einde van de wereld, dan weet je meteen wat je grens is en pas je volgende keer beter op (als je een beetje gezond verstand hebt).

Je vraagt of je het op kunt bouwen zodat je op je 16e 'flink kunt zuipen', het antwoord is ja dat kan. Minimaal iedere week flink drinken en iedere keer je grenzen opzoeken met hoeveel alcohol je kunt hebben, dat je regelmatig boven de wc hangt is dan natuurlijk een klein bijkomend nadeeltje, maarja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk! Gewoon lekker vroeg beginnen, ieder weekend veel blijven drinken, dan kun je op je 16e 20 bier op een avond naar binnen werken en dan vind iedereen je superstoer!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 06:42
Verwijderd
Je smaak veranderd dat is wat anders dan leren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2009, 09:07
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Niet mee eens. Je smaak veranderd inderdaad, maar in het geval van bijvoorbeeld bier, koffie, sigaretten enzovoort kun je wel degelijk het lekker gaan vinden door het vaak te gebruiken, en dat veranderd niet vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 11:20
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
hoi ik ben een jongen van 14 en ik heb een vraag weet iemand hoe ik kan leren drinken
ik weet het ik ben te jong enzo maarja al mn vrienden doen het en mn vriendin vraagt waneer ik een keer mee ga drinken maarjah ik ben bang dat ik na 1 slok dronken ben. kan ik dit trainen ? zoja hoe
ik vindt cider wel lekker maar weet niet of het iets is om mee te beginnen en ik weet het shandy maarja ik wil echt kunnen zuipen niet die nep biertjes

zeg niet je moet niet volgen enzo en doee wat jezelf wilt. want ik wil leren drinken .

groet van een jongen van 14 die wil drinken
Shandy? hahahahahaha, omg dat is 0.000001 % alcohol ofzo?
Anyways, gewoon wat bier zuipen en kijken wanneer je moet kotsen, dan komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 11:34
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
in shandy zit 10 duizend keer zoveel alcohol als jij hier beweert
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 11:41
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
in shandy zit 10 duizend keer zoveel alcohol als jij hier beweert
Hmmm, ik weet niet hoeveel erin zit, iig vrij weinig want ik zie kindertjes van 5 er mee rondlopen op carnaval, en volgensmij hoef je ook geen 16 te zijn om dit spul te kopen dus ik zie het zoiezo niet onder de naam ''Alcohol''
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 12:21
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
0.1
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 08:38
Bassie2
Bassie2 is offline
Koop gewoon eens een kratje bier met je vrienden en kijk gewoon hoeveel je er op kunt / wilt. Maakt niets uit of je er nou 2 drinkt of 10 het gaat om de gezelligheid. Tenzij je natuurlijk dronken wil maar je kan toch alle tijden stoppen ? Maakt niets uit hoeveel je drinkt je zou misschien niet als de stoerste worden gezien maar dat hoeft toch ook niet ?

Overigens kom het vanzelf en drink je over een half jaar een biertje binnen 5 minuten op wanneer je wekelijks een 1/2 biertjes drinkt. Ohja Bier moet je leren drinken in het begin is het erg vies maar als je het eenmaal lust dan is het heerlijk ! ( Al blijft een fristi fijner )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 09:05
Verwijderd
Citaat:
( Al blijft een fristi fijner )
haha
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 11:24
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
ok ok late we zeggen een biertje wat me logisch lijkt als ik met me vrienden en vriendin uitga. het gaat er meer om, kan je op bouwen? zodat ik laten we zeggen op mn 16 flink kan zuipen?
Want je bent pas cool als je een kratje in de week drinkt
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Niet mee eens. Je smaak veranderd inderdaad, maar in het geval van bijvoorbeeld bier, koffie, sigaretten enzovoort kun je wel degelijk het lekker gaan vinden door het vaak te gebruiken, en dat veranderd niet vanzelf.
Dat verandert omdat je lichaam er aan gewend raakt
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Want je bent pas cool als je een kratje in de week drinkt
Nee pas als je hem in 1 dag op krijgt!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 18:02
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Nee pas als je hem in 1 dag op krijgt!
Maar dan moet je wel gelijk daarna naar huis gaan eh
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 13:21
mutsjaah
mutsjaah is offline
ik heb vraagje,
als je smirnoff drinkt, na hoelange tijd begint het dan te werken? (als het je eerste keer is)
ps dit is niet voor mezelf xd
een vriendin van me wilt dat weten
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 13:43
Bassie2
Bassie2 is offline
Meteen, als je een hele fles Smirnoff (Ice) opdrinkt dan voel je hem soms wel. Hangt er vanaf hoevaak en lang je al drinkt etc. Eerste keer is een fles PP wel genoed En stiekem is het gewoon voor jezelf

Toch wel kut hehe mijn ervaringen als 15 jarige
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 13:54
mutsjaah
mutsjaah is offline
owja en als je ongv half flesje (plastic flesje van jeweetwel water ofzo) smirnoff op hebt, heb je dan volgende dag kater? xd als het je eerste keer is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid niet genoeg drinken.
jet
53 02-01-2006 14:31
Verhalen & Gedichten Onaf hersenspinsel
Charlottetje
49 02-12-2005 00:17
Verhalen & Gedichten Meeting: 26 Juni
Ieke
251 18-07-2004 04:30
Eten & Drinken Breezers
Jeroenvdberg
45 06-07-2004 19:39
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Flora & Fauna Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer.
extinction
6 08-08-2002 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.