Oud 13-05-2015, 16:19
Verwijderd
Jemig wat een topic

Citaat:
Kinderen die op een boerderij of op het platteland wonen zijn allemaal zwaar getraumatiseerd als ze een stier een koe zien bespringen hoor.
Ja dat was echt heel eng
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 17:47
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Drogreden.


Hahaha, ja goed idee, laten we alle kinderen van 11 jaar en ouder motiveren om seks te hebben
Hier lool? Weer zo een opmerking die kant noch wal slaat? laten we kinderen van 11 motivere seks te hebben??? Walgelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 17:50
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Tot 7 jaar
Martine Delfos legt uit dat kleine kinderen die naar seksuele handelingen kijken, vaak weerzin krijgen, omdat seks zonder dat je er aan toe bent er 'raar' en 'vies' uitziet. Ze kunnen ook bang worden omdat het er agressief uitziet.

"Als je zuiver naar de handelingen kijkt, is het ook heel heftig. Jonge kinderen begrijpen niet wat ze zien, waardoor het alleen negatieve gevoelens oproep
^Dit lijkt me niet de bedoeling, dat kinderen een verkeerd beeld van seks krijgen. Verder kun je je sterk afvragen wat voor voorbeeld het is als mensen dit op het strand doen, gaan kinderen denken dat dit normaal is?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 17:54
Verwijderd
Daar ben je opvoeder voor natuurlijk. Dat is eenvoudig uit te leggen. Dat jij dat niet durft is niet zo boeiend.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Hier lool? Weer zo een opmerking die kant noch wal slaat? laten we kinderen van 11 motivere seks te hebben??? Walgelijk.
Zoiets heet een drogreden dus. Jij bedient je er aan de lopende band van. Dit was precies de reactie waar ik op hoopte. Hou je er nu zelf ook mee op?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 18:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is niet alsof kinderen pas met seksuele dingen bezig zijn als ze geslachtsrijp zijn toch? Doktertje spelen in de kleuterklas is ook volkomen normaal.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 18:37
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Daar ben je opvoeder voor natuurlijk. Dat is eenvoudig uit te leggen. Dat jij dat niet durft is niet zo boeiend.
Daar ben je opvoeder voor? Laat dan de opvoeder op de tijd dat hij denkt die juist is de kinderen over seks vertellen? Nu worden ze ongeacht hun leeftijd er gewoon aan blootgesteld.

Citaat:
Zoiets heet een drogreden dus. Jij bedient je er aan de lopende band van. Dit was precies de reactie waar ik op hoopte. Hou je er nu zelf ook mee op?.
Nee hoor, jij bent degene die dingen die totáál nergens op lijken zegt als reactie, kun jij mij een voorbeeld noemen waar ik dat gebruik?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 18:39
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Het is niet alsof kinderen pas met seksuele dingen bezig zijn als ze geslachtsrijp zijn toch? Doktertje spelen in de kleuterklas is ook volkomen normaal.
Dat is heel vaak wel het geval, ik weet niet wat ik dan heb gemist ik zat vroeger altijd in de bouwhoek. Wat was het 'doktertje spelen dan ;D'?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Daar ben je opvoeder voor? Laat dan de opvoeder op de tijd dat hij denkt die juist is de kinderen over seks vertellen? Nu worden ze ongeacht hun leeftijd er gewoon aan blootgesteld.
Nee dat is niet waar, het is een incident. Kinderen worden hier niet banger van dan van mensen die elkaar op straat aanvliegen uit agressie. Als opvoeder stel je het kind gerust en leg je eenvoudigweg uit dat wat die GROTE mensen doen een uiting van liefde voor elkaar is maar dat het zo op elkaar in de slaapkamer hoort.

Citaat:
Nee hoor, jij bent degene die dingen die totáál nergens op lijken zegt als reactie, kun jij mij een voorbeeld noemen waar ik dat gebruik?
Ad hominem: http://forum.scholieren.com/showthre...6#post33782166
Foutieve aannames over dat hoge straffen de boel veiliger maken: http://www.numbeo.com/crime/rankings_by_country.jsp

Daarna tegen Dark Phoenix weer een ad hominem.

Non sequitur want er zou in de VS niemand meer graffiti moeten spuiten:
Citaat:
Opzich zou ik persoonlijk ook wel van hogere straffen houden, aanpakken die handel. 25 jaar is misschien ietsie overdreven, alhoewel ik je wel kan garanderen dat als er 1x iemand 25 jaar cel daarvoor krijgt je 10x zo weinig graffiti op treinen gaat zien, als het nog voorkomt.
Dan zitten er nog diverse hellend vlak-redeneringen in je posts. En ik denk dat als Axel of Schrödinger gaan kijken dat ze er nog wel een massa meer vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Dat is heel vaak wel het geval, ik weet niet wat ik dan heb gemist ik zat vroeger altijd in de bouwhoek. Wat was het 'doktertje spelen dan ;D'?
Jonge kinderen die aan elkaar pielemuis en vagijn zitten, even heel kort door de bocht.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 19:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is totaal irrelevant, aangezien ik geen seksuele handelingen in het openbaar en zeker niet in de buurt van kinderen verricht.
Inderdaad, het is compleet irrelevant. Net zoals dat iemand die toevallig op het strand seks heeft gehad niet ineens iemand is die seksuele handelingen bij / met kinderen wil verrichten. Stel dat 2 mannen hem hadden gezien, was de man die seks had dan ineens homoseksueel geweest? En als hij gezien was door een een vrouw van 80, geilt hij dan ineens op oude vrouwen? Want tja, daar kon hij natuurlijk weleens door betrapt worden...

Citaat:
Wel is gedaan, als er een doodstraf voor zou staan zou ik natuurlijk nooit meer wat van me hele leven laten vallen .
Los van het feit dat ik vermoed dat God hier op neerkijkt, good for you. Voor sommige mensen geldt dit echter niet.

Citaat:
But under a system of maximum penalties, these small-time criminals might decide to up the ante. After all, by committing any crime, they would already be facing the maximum penalty, so they would be inclined to commit a crime that would bring them the maximum benefit, like robbing a bank instead of a convenience store. As more criminals committed more egregious offenses, law enforcement would become overwhelmed. This, in turn, would decrease the chances of the criminals’ getting caught, which would encourage more people to commit crimes. A crime wave would ensue.
Citaat:
Opzich zou ik persoonlijk ook wel van hogere straffen houden, aanpakken die handel. 25 jaar is misschien ietsie overdreven, alhoewel ik je wel kan garanderen dat als er 1x iemand 25 jaar cel daarvoor krijgt je 10x zo weinig graffiti op treinen gaat zien, als het nog voorkomt.
Dat kun jij me misschien garanderen, maar dat maakt het niet waar. Zie bovenstaande artikel / quote. Maar die fout maak je wel vaker, jouw denkbeeld is niet hetzelfde als de realiteit en de dingen die jou beďnvloeden zijn niet dezelfde die anderen beďnvloeden. Anderen beledigen die het niet met jou eens zijn verandert dat niet.

Citaat:
14% vind ik niet zo gigantisch. Het zal zeker grote impact hebben ja, zo groot dat je de volgende keer wel je fatsoen kan opbrengen om seks lekker privé te houden, dat is zeker.
Dat mag jij best vinden. Ik vind het eigenlijk best wel gigantisch. Ik vind het 'misdrijf' (haha) compleet onevenredig met de straf die ervoor gegeven wordt.

Citaat:
Vind ik ook idioot, hogere straffen zou tot minder van dat soort overtredingen en bijv. verkeersdoden leiden.
Welnee. Mensen rijden nu ook te hard, ondanks dat er bestraffingen op staan. In andere landen waar die straffen strenger zijn, komt het ook nog steeds volop voor. Aannames zijn nutteloos.

Citaat:
Ik snap waarom mensen buitenseks spannend vinden, maar dan is er nog een gigantisch verschil, wat ik het ergste vind is dat in dit geval ze gewoon in het zicht van kinderen seks hebben.
Ik gok dat de mensen die betrapt werden er ook niet erg blij mee zijn. Nogmaals, dat er per ongeluk een kind het zag is vervelend, maar niet meer dan dat.

Citaat:
Als je nu in het bos of op een afgelegen strand is wat spannends beleeft, oké, word je betrapt lijkt me een boete op zijn plaats. Seksuele handelingen expres verrichten voor het aanzicht van kinderen vind ik persoonlijk walgelijk.
Oke, en als je in het bos bent en je wordt betrapt door een kind? Wat jou betreft is het enerzijds nu 'oké' en anderzijds vind je het verschrikkelijk dat een kind het ziet en moet het flink bestraft worden. Beetje inconsequent.

Citaat:
Bron? Boerenverstand?

Stenge straffen werken averechts, sounds logic ben wel erg benieuwd naar jouw bron dan
Je 'verstand' heeft ongelijk. Nogmaals 'maar ik vind het!!!!' is nog steeds geen argument en nog steeds geen bron. Je zou jezelf een hoop discussies besparen als je eerst eens wat las over de dingen waarover je post en met bronnen en goed onderbouwde argumenten komt, in plaats van met alleen maar je mening over iedereen uitspugen en net zolang doordrammen tot iedereen je zat is.

Citaat:
Of jij kinderen van 8 jaar al over seks wilt vertellen, of kinderen van 11-12 is een andere discussie. Uiteraard is er een groot verschil tussen daadwerkelijk seks zo voor je te zien en woorden op het schoolplein.
Ja, het is anders. Ik gok trouwens dat woorden op een schoolplein een stuk verwarrender zijn dan een korte uitleg over hoe babies ontstaan.

Citaat:
Tja, op die fiets kun je je ook afvragen wat is precies het verschil als een pedo in de buurt van een kind zichzelf bevredigt? Maar dat vind men allemaal wél verkeerd (vanzelfsprekend).
Het één is 2 mensen die seks hebben en het ander een pedo die masturbeert. Lijkt me vrij duidelijk. Maar op die fiets kun je je ook afvragen wat het verschil is tussen een pedofiel die masturbeert voor een kind en een Christen die post over seksualiteit op een forum waar kinderen komen.

Citaat:
Houd kinderen kinderen, en stel ze niet op jonge leeftijd al meteen bloot aan een sekspartij.
Wat zijn ze dan als ze een sekspartij zien? Volwassen? Ik denk dat er raar opgekeken wordt als ze ineens mogen stemmen en alcohol mogen drinken omdat ze seks gezien hebben, hoor.

Citaat:
^Bron? Ik zou toch verwachten dat een flinke celstraf iemand beter laat nadenken de volgende keer dan een boete van 150eu, zo werkt het bij mij zelf wel iig .
En jij claimt dat anderen steeds hetzelfde roepen en daarom trollen... dit is de 3e keer in 1 post dat ik je moet verbeteren hierop.

Citaat:
Het geduld raakt op hea, als ik 3 posts achter elkaar wat uitleg of zeg, krijg ik alsnog een post die weer dezelfde vraag stelt, dan lijkt het erg veel op trollen ja.
Hypocrisy, thy name is you.

Citaat:
Jij hebt later ook gewoon seks in de woonkamer waar je kinderen bij zijn omdat het 'toch niet zoveel schade toericht'?
Er is een verschil tussen een kind wat per ongeluk ziet dat je seks hebt en bewust voor je kind seks gaan hebben. Denk je echt dat het nooit voorkomt dat papa en mama betrapt worden op seks door hun kind?

Citaat:
Nee hoor, jij bent degene die dingen die totáál nergens op lijken zegt als reactie, kun jij mij een voorbeeld noemen waar ik dat gebruik?
Heb je überhaupt door dat je wéderom de enige in dit topic bent die jouw mening deelt? Vraag je je echt niet af of er misschien een reden is waarom elke keer het hele topic het met jouw posts oneens is en een hele discussie ontlokt? Ik snap dat het veel gevraagd is, maar kijk eens objectief naar jezelf en hoe je reageert?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 19:03
Verwijderd
En 1337Gamer, volgens mij doe jij beweringen die je nergens onderbouwd hebt met bronnen en je komt er ook niet mee nadat er om gevraagd is. Je gokt maar wat, hebt geen flauw idee hoe het zit maar zit vol met onderbuikgevoelens vanwege je neoconservatieve calvinistische opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 20:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
1337Gamer, jij hebt je in het verleden wel eens afgetrokken met een vriend. Jongens lopen hierdoor, volgens jou, ernstige geestelijke schade op. Maakt dit jou dan eigenlijk ook een misdadiger? Lijkt me wel. Hoeveel jaar moet hierop staan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 21:05
Verwijderd
Doodstraf natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 00:42
1337Gamer
1337Gamer is offline
@Dark wat het grote verschil voor mij is, dat in deze zaak op een openbaar strand waar veel mensen (en kinderen) zijn er bewust de keuze word gemaakt: wij hebben seks en de rest geven wij niet om. Als je graag in de natuur seks hebt en dan toch betrapt word, is dat anders. Bewust seks hebben zodat anderen het zien, of seks hebben en perongelijk gezien worden, dat is voor mij een belangrjk verschil.

Goed, de posts worden langer en langer, en zometeen word elke post een pagina lang, daar heb ik weinig zin in.

Verder worden er ook absurde aannames en vergelijkingen gedaan, een christen die zijn mening geeft op een site over seksualiteit -> een pedo die masturbeert in het bij zijn van kinderen? tzal aan mij liggen maar ik volg hem niet.

"neoconservatieve calvinistische opvoeding" <- weer een voorbeeld, op de man spelen, en nog totaal er naast zitten ook.

Hoe meer posts er komen hoe meer absurde uitspraken en persoonlijke aanvallen er zullen komen, hebben we geen moer aan. Jullie hebben een duidelijke mening, ik ook. Ik laat het hierbij.

Heb respect voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 01:01
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
1337Gamer, jij hebt je in het verleden wel eens afgetrokken met een vriend. Jongens lopen hierdoor, volgens jou, ernstige geestelijke schade op. Maakt dit jou dan eigenlijk ook een misdadiger? Lijkt me wel. Hoeveel jaar moet hierop staan?
Ik vind dit niet zo'n gekke vergelijking hoor: gaat beide om door seksuele handelingen schade aan anderen toebrengen, volgens jouw eigen woorden!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 09:28
Verwijderd
Citaat:
"neoconservatieve calvinistische opvoeding" <- weer een voorbeeld, op de man spelen, en nog totaal er naast zitten ook.
Maar je gaat dus gewoon wéér nergens op in? Wauw. Gewoon wauw.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 09:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@Dark wat het grote verschil voor mij is, dat in deze zaak op een openbaar strand waar veel mensen (en kinderen) zijn er bewust de keuze word gemaakt: wij hebben seks en de rest geven wij niet om. Als je graag in de natuur seks hebt en dan toch betrapt word, is dat anders. Bewust seks hebben zodat anderen het zien, of seks hebben en perongelijk gezien worden, dat is voor mij een belangrjk verschil.
Oh ja? Zie je volgende quotes:


Citaat:
Waarom denk je dat kinderen pas rond hun 11-13e geslachtsrijp worden? omdat ze er eerder gewoon niet aan toe zijn, laat kinderen.
Citaat:
Ik vind het walgelijk, seks in de buurt van kleine kinderen
Citaat:
Ik snap waarom mensen buitenseks spannend vinden, maar dan is er nog een gigantisch verschil, wat ik het ergste vind is dat in dit geval ze gewoon in het zicht van kinderen seks hebben.
Citaat:
Natuurlijk ga je een kind van 5-6 jaar daar niet aan blootstellen, pas als ze een jaar of 11-12 worden kun je het er met ze over hebben, dat lijkt mij het beste.
Citaat:
Dat zou ik best wel kunnen begrijpen ja, ik vind het erg belangrijk dat jonge kinderen gewoon in het openbaar kind kunnen zijn, en niet bloot(hihi) gesteld worden aan seks op zo'n jonge leeftijd.
Je hele relaas gaat over hoe verschrikkelijk het wel niet is dat kinderen het gezien zouden kunnen hebben en hoe hun tere kinderzieltjes vernietigd worden doordat ze hieraan blootgesteld worden. Als dat je punt is, dan worden die kinderen echt niet minder verpest als ze die mensen seks zien hebben in het bos.

Citaat:
Verder worden er ook absurde aannames en vergelijkingen gedaan, een christen die zijn mening geeft op een site over seksualiteit -> een pedo die masturbeert in het bij zijn van kinderen? tzal aan mij liggen maar ik volg hem niet.
Ja, dat is de bedoeling ook. Je bent niet in staat in te zien dat je zelf precies hetzelfde doet, dus bij elke keer dat jij dat doet doe ik hetzelfde over jou.

Citaat:
Vervelend voor de mensen die het zien? Wie zegt niet dat het een stel is die er hard op geilt om kleine kinderen aan seks bloot te stellen? Wat is de grens nog tussen een man die zich aftrekt in de buurt van kinderen en een sekspartij?
Mensen die seks hebben op een strand =/= pedofielen die er op geilen om door kleine kinderen gezien te worden.
Mensen die seks hebben op het strand =/= een man die bewust masturbeert voor kinderen.

Citaat:
^Tja, op die fiets kun je je ook afvragen wat is precies het verschil als een pedo in de buurt van een kind zichzelf bevredigt? Maar dat vind men allemaal wél verkeerd (vanzelfsprekend)..
Mensen die seks hebben op het strand =/= pedo die masturbeert op het strand.

Kortom, je maakt zelf ook allerlei vergelijkingen die nergens op slaan en maakt suggestieve beweringen met de bedoeling 2 zaken die compleet verschillend zijn (bijvoorbeeld iemand die bewust kinderen blootstelt aan seks en iemand die seks heeft op een openbare plek) (bijna) hetzelfde zijn.

Citaat:
"neoconservatieve calvinistische opvoeding" <- weer een voorbeeld, op de man spelen, en nog totaal er naast zitten ook.

Hoe meer posts er komen hoe meer absurde uitspraken en persoonlijke aanvallen er zullen komen, hebben we geen moer aan. Jullie hebben een duidelijke mening, ik ook. Ik laat het hierbij.

Heb respect voor elkaar.
Uhu.

Citaat:
Volgensmij wil jij het soms ook gewoon niet begrijpen en zit je gewoon te trollen of niet ;p?
Citaat:
Stop ff met trollen en lees gewoon wat ik schrijf.
Citaat:
^Erg volwassen weer, niet alleen met kanker de ander proberen te beledigen, je zit er totaal naast een het is volledig irrelevant. Komt niet uit de discussie, gaat op de man spelen .
Citaat:
Ik vind het walgelijk, seks in de buurt van kleine kinderen maar blijkbaar vind iedereen het niet zo erg, dan gaan we er niet uitkomen. Verbaasd me vooral weer waarom de discussie zo vijandig moet worden, respect voor elkaars meningen lijkt ook ver te zoeken.
(nog even los van het feit dat zeggen 'jullie mening is anders dus we gaan nergens komen want daar ben ik het niet eens, maar jullie hebben geen respect voor mijn mening hoor!!!!) behoorlijk dubbel is.)

Citaat:
Je zou de politiek in moeten joh, samson rutte en deadlock om de tafel, gaat vast een groot succes worden. Zegt wel genoeg over je.
Citaat:
Nee hoor, jij bent degene die dingen die totáál nergens op lijken zegt als reactie, kun jij mij een voorbeeld noemen waar ik dat gebruik?
Wat zei je ook alweer over persoonlijke aanvallen, geen respect hebben voor elkaars meningen en op een onvriendelijke toon praten? Oh ja.

Hypocrisy, thy name is you.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 12:00
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ik vind dit niet zo'n gekke vergelijking hoor: gaat beide om door seksuele handelingen schade aan anderen toebrengen, volgens jouw eigen woorden!
Wij hebben toen met zn allen dat gedaan, en dat wou iedereen. Totaal anders dus dan hier, die kinderen kiezen er niet voor seks te zien.

@Dark wat hebben al die quotes er mee te maken? Kinderen die seks zien vind ik erg, en daarom er bewust voor kiezen in de buurt van kinderen in de seks te hebben nog erger, dan perongelijk betrapt worden.

Verder hypocrisy? Hoewel ik het met een heleboel van jullie niet eens ben, heb ik nergens ook maar bewust iemand beledigd, en al helemaal niet vreemde uitspraken over iemands opvoeding of geloofsovertuiging gedaan, slechts mijn mening gegeven.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 12:10
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wij hebben toen met zn allen dat gedaan, en dat wou iedereen. Totaal anders dus dan hier, die kinderen kiezen er niet voor seks te zien.
Dus als het kind het op dat moment wil, mag het. Dat is goed nieuws voor alle pedo's!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben toen met zn allen dat gedaan, en dat wou iedereen. Totaal anders dus dan hier, die kinderen kiezen er niet voor seks te zien.

@Dark wat hebben al die quotes er mee te maken? Kinderen die seks zien vind ik erg, en daarom er bewust voor kiezen in de buurt van kinderen in de seks te hebben nog erger, dan perongelijk betrapt worden.

Verder hypocrisy? Hoewel ik het met een heleboel van jullie niet eens ben, heb ik nergens ook maar bewust iemand beledigd, en al helemaal niet vreemde uitspraken over iemands opvoeding of geloofsovertuiging gedaan, slechts mijn mening gegeven.
Ik voel me nooit ergens door beledigd want beledigd worden is in tegenstelling tot wat jij denkt een keuze en door een of andere hypocriet in de vorm van een stel pixels zal dat al helemaal niet gebeuren. Maar je speelt het wel op de man door andere mensen een troll te noemen, hoe je dat niet kan zien als belediging en 'de bijbel is een kankerboek' wel ontgaat me volledig. Je hebt nog een lange weg te gaan tot je volwassenheid in ieder geval.

En nogmaals; Het gaat er niet om wat jij vindt. Jij kan vinden dat de VS Irak niet binnen is gevallen maar over dat soort dingen kan je geen mening hebben, daar is namelijk bewijs voor. Meningen hebben hier geen fuck mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 16:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
In Nederland is de maximale straf voor buitenseks trouwens drie maanden cel of een boete van 4050,-.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 17:00
Verwijderd
Exclusief zeven euro administratiekosten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 00:05
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Je hebt nog een lange weg te gaan tot je volwassenheid in ieder geval.
Nee jij bent lekker volwassen, je zou het is moeten proberen een debat ergens op een serieuze plek in de maatschappij te voeren. Echt slim, atheisten gaan met christenen in gesprek en jij komt met kankerbijbel en legt ze uit dat beledigd zijn een keuze is.

Respect = 0. Fatsoen =0.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 07:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jongens, hou eens op met bekvechten. Wat ik zo zie is dat 1337Gamer geen enorm consequente argumentatie heeft en snel wordt afgeleid door bijzaken en sarcastische reacties. De rest wijst hem hier op, op een niet al te vriendelijke manier.

Heb je een mening, prima, onderbouw die! Spreek je op basis van onderbuik gevoel of boeren verstand, ook prima maar dan zal je dat goed moeten verwoorden en niet bang moeten zijn voor iemand die met feiten komt. Geef elkaar de ruimte om een afwijkende mening te hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Nee jij bent lekker volwassen, je zou het is moeten proberen een debat ergens op een serieuze plek in de maatschappij te voeren.
Dat debat voer ik dagelijks achter gesloten deuren en meerdere keren per maand in het openbaar maar mijn debatpartners snappen dat beledigd worden een keuze is dus ze beledigen andere mensen niet door ze een troll te noemen, tevens zijn ze bijna allemaal vatbaar voor feiten en argumenten en spreken ze niet zozeer vanuit onderbuikgevoelens. We gebruiken statistiek en bewijs. Mijn zwaar gereformeerde buurman, die voorganger is, heeft al jouw posts gelezen voor de twee discussies die we gevoerd hebben en de enige conclusie die hij trekt is; "Dat moet wel een klein ventje zijn, die hebben de stront dicht bij het hart zitten."

Nee, geen grapje.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 12:04
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Dat debat voer ik dagelijks achter gesloten deuren en meerdere keren per maand in het openbaar maar mijn debatpartners snappen dat beledigd worden een keuze is dus ze beledigen andere mensen niet door ze een troll te noemen, tevens zijn ze bijna allemaal vatbaar voor feiten en argumenten en spreken ze niet zozeer vanuit onderbuikgevoelens. We gebruiken statistiek en bewijs. Mijn zwaar gereformeerde buurman, die voorganger is, heeft al jouw posts gelezen voor de twee discussies die we gevoerd hebben en de enige conclusie die hij trekt is; "Dat moet wel een klein ventje zijn, die hebben de stront dicht bij het hart zitten."

Nee, geen grapje.
Cool story bro, ik heb mijn atheistische buurman die in de gemeentelijke politiek zit al jouw posts laten lezen, die zei ja dat moet wel een troll zijn, totaal respectloze lul. Dat waren zijn worden.

Nee geen grapje.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 12:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Zwak.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 12:35
Verwijderd
Niet alleen zwak, ook nog eens onwaar terwijl iedereen die hier een paar keer thuisgeweest is (en dat zijn vele tientallen forummers) weten dat ik de waarheid spreek.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 12:51
Verwijderd
Ik ben het er wel mee eens
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 12:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Waarmee?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 13:15
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Zwak.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 13:18
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 12:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jullie gaan nu wel heel erg offtopic. Het oorspronkelijke nieuwsbericht waar het om ging zijn jullie geloof ik allang vergeten.
Graag terug naar dat bericht, of post een nieuwe, maar als dit gezeik doorgaat gooi ik gewoon het topic dicht
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 12:35
feniks
feniks is offline
Waarom zou dit topic dicht moeten, behalve dan wat off-topic geklets?
1337Gamer verkondigt een hoop bullshit, en dat mag best bestreden worden. Straks gaan mensen die onzin van deze knul nog geloven, en ik denk dat we dat niet moeten willen.
Dat daarmee een beetje off topic gegaan wordt, is onvermijdelijk.

Geef mensen die het wél weten in vredesnaam de kans om de troep van 1337Gamer te ontkrachten.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 15:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Jullie gaan nu wel heel erg offtopic. Het oorspronkelijke nieuwsbericht waar het om ging zijn jullie geloof ik allang vergeten.
Graag terug naar dat bericht, of post een nieuwe, maar als dit gezeik doorgaat gooi ik gewoon het topic dicht
Hoi, ik ben de TS van dit topic. Zodoende bepalen mijn bedoelingen met dit topic wat 'ontopic' is.

Alles wat tot dusver gepost is vind ik prima.

Nieuwe nieuwsberichten post ik als er weer noemenswaardig nieuws is, maar van mij mag je zelf ook met nieuwsartikelen komen. Vanwaar toch die sluitdrift?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Jullie gaan nu wel heel erg offtopic. Het oorspronkelijke nieuwsbericht waar het om ging zijn jullie geloof ik allang vergeten.
Graag terug naar dat bericht, of post een nieuwe, maar als dit gezeik doorgaat gooi ik gewoon het topic dicht
In plaats dat je zelf met een zinnige bijdrage komt (je bent immers FB op dit dode subforum wat weer een beetje tot leven kwam) ipv alles wat hier is besproken als gezeik af te schilderen en te dreigen met sluiting
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 18:44
Verwijderd
Jezus waarom zou dit forum toch compleet kankerdood gaan. Ffs.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 18:46
Verwijderd
Wat een haat
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 23:14
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
1337Gamer verkondigt een hoop bullshit, en dat mag best bestreden worden.
Ik verkondig mijn mening. Het is ook een topic waar ieder zijn mening mag geven.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik verkondig mijn mening. Het is ook een topic waar ieder zijn mening mag geven.
Wat is jouw mening waarover?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 23:22
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Wat is jouw mening waarover?
Heb je het topic niet gelezen? zie 1e post.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 23:23
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Wat een haat
Jep zoals het uiteindelijk altijd eindigt, erg jammer
Met citaat reageren
Oud 16-05-2015, 23:45
feniks
feniks is offline
Citaat:
Ik verkondig mijn mening. Het is ook een topic waar ieder zijn mening mag geven.
Mening kan en mag. Maar als het een onzin-mening is, die nergens op slaat, nergens op gebaseerd is, en enkele griezelige trekjes vertoont, kun je rekenen op (te) harde kritiek van mensen die heel erg goed zijn in het wél goed verwoorden én onderbouwen van hun mening.
Dus dan kom je niet goed beslagen ten ijs, zoals blijkt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2015, 02:55
1337Gamer
1337Gamer is offline
Waarom is het een onzin mening? Ik vind 3-4 jaar te begrijpen terwijl zo'n pief in amerika 15 jaar eist, waarom zou mijn mening dan zo vreemd zijn?

Ik snap niet wat er griezelig aan mijn mening zou moeten zijn... En nou ja wat een goeie verwoording, schelden en nog is schelden
Met citaat reageren
Oud 17-05-2015, 09:39
Verwijderd
Omdat:
- Het geen fuck uitmaakt dat iemand in een ander land heel veel straf zou krijgen
- Als je in Amerika de doodstraf zou krijgen voor het op straat gooien voor een peuk zou dat niet betekenen dat levenslang hier wel gerechtvaardigd zou zijn
- Omdat je met NUL feiten komt, alleen maar met ononderbouwde onderbuikgevoelens
- Omdat straffen niet werkt
- Omdat kinderen hierdoor niet getraumatiseerd/beschadigd worden
- Omdat je alle feiten die anderen neerleggen negeert
- Omdat je zelf begint met schelden en weigert om dat te zien
- Omdat... vul er nog tien zelf in

Luister/kijk naar dit filmpje over schelden, het gaat specifiek over religie maar heeft betrekking op alles waardoor mensen zich beledigd voelen:
Met citaat reageren
Oud 17-05-2015, 15:09
Verwijderd
Dat filmpje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2015, 17:52
1337Gamer
1337Gamer is offline
Nee bedankt, hou niet zo van die hans teeuwen.

Ik heb een mening, en die heb ik vorige pagina al lang en breed uitgelegd. Omdat je hem blijkbaar nog steeds niet gelezen hebt:

Ik vind een straf van 3-4 jaar prima in zo een geval om te laten zien dat dit soort dingen niet getolereerd worden, en mensen rekening met elkaar moeten houden.

-----

dit is MIJN MENING laat me lekker, meningen zijn niet juist of onjuist, dat begrijp jij blijkbaar niet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2015, 19:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
dit is MIJN MENING laat me lekker, meningen zijn niet juist of onjuist, dat begrijp jij blijkbaar niet.
Dus als ik vind dat god niet bestaat, dat de lucht groen is, dat je geen eten of drinken nodig hebt om te overleven, dat kinderen aan pedofielen blootstellen een prima activiteit is, dat mensen niet bestaan, dat slakken de baas zijn over de wereld en jij eigenlijk een konijn bent, is mijn mening niet onjuist?

Meningen zijn subjectief en kunnen zodoende meningsverschillen over bestaan. Meningen over feiten aan de andere kant zijn dat niet. Je kunt mij best een glas drinken geven waarbij ik stomweg vol blijf houden dat het een voetbal is, ondanks dat het duidelijk niet zo is, dat maakt mijn mening niet opeens valide. En is het nog steeds geen voetbal, ondanks dat dat mijn mening nu eenmaal is.

Je mag best vinden dat 4 jaar celstraf voor zoiets terecht is, dat is een mening. We zijn het niet met je eens, maar gelukkig ben jij niet de baas. Echter, andere dingen die je schreeuwt, zoals dat extreem hoge straffen de meeste misdrijven zouden voorkomen omdat jij dat nu eenmaal denkt zijn niet subjectief. Er is namelijk onderzoek naar gedaan en er is bewijs voor gevonden is dat dat niet het geval is. Doordrammen dat dat nu eenmaal jouw mening is omdat jij dat zo denkt en dat wij dat moeten respecteren, maakt het niet correct en laat je vooral erg dom lijken. En dergelijke beweringen mogen wij best niet respecteren en over in discussie gaan.

En dat is mijn mening.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-05-2015, 19:31
Verwijderd
Je mag vinden wat je wil. Als jij vindt dat de wereld gisteren vergaan is dan is je mening toch echt onjuist.

Opzich is dat het punt ook helemaal niet, de reden waarom je in meerdere topics redelijk hard wordt aangepakt is omdat mensen genoeg hebben van de manier waarop je de discussie voert, vanwege onder andere het lijstje wat ik hierboven al heb aangegeven. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening; dat klopt. Dat betekent echter niet dat andere mensen die mening niet onderuit mogen schoffelen.

En ik zou het filmpje kijken als ik jou was. Het kost je zeven minuten, er worden een paar moslims verbaal in de pan gehakt en ook al ben je geen fan van zijn humor (ben ik eerlijk gezegd ook niet), dan nog heeft hij wel een goed punt in zijn betoog.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap een schrijnend geval
Joop von Amsber
11 31-01-2003 16:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Imam offert zoontje
bram_05
28 04-03-2002 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.