Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2009, 18:12
Verwijderd
Ik denk dit:

Citaat:

Hans & Jo
Peter & grote Saskia Hanneke
Wim & Cynthia
Wietse & Neeltje
Jos & Dycke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2009, 12:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hans & Jo Audrey
Peter & grote Saskia Hanneke
Wim & Cynthia
Wietse & Neeltje
Jos & Dycke
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 14:28
Allure
Allure is offline
Mijn moeder denkt dat Hanneke lesbisch is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 17:43
Verwijderd
Het lijstje van *oma* denk ik ook.

Ik vind die Hanneke trouwens best leuk, als je haar stem wegdenkt tenminste. Daardoor komt ze wat debiel over.

Verder vind ik Johanna heel leuk en ze komt op me over alsof ze tot over d'r oren verliefd is, maar ergens denk ik toch dat Audrey beter bij Hans past en dat hij haar zal kiezen.

Wim is suf en Cynthia ook, dus ik vermoed dat hij haar kiest. Ik moest trouwens wel lachen om dat shirt van hem vorige aflevering, met die stropdas erop. Past echt totaal niet bij hem.

Wietse vond ik eerst wel lief maar nu heel ergelijk, met zijn lachje en geweetniet de hele tijd. Ik vind 'zijn vrouwen' niet bij hem passen, niemand denk ik eigenlijk, maar hij zal Neeltje wel kiezen omdat die veel initiatief neemt.

Jos leek me eerst heel zelfingenomen, maar ik begin hem toch wel sympathieker te vinden. Dycke past denk ik heel goed bij hem.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 21:53
Allure
Allure is offline
Ik begin Jos ook sympathieker te vinden, eerst ergerde ik me enorm aan hem en zijn geslijm ("oh je hebt de zon meegenomen"), maar de manier waarop hij Marieke naar huis stuurde was heel netjes, eerlijk en goed beargumenteerd.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 22:34
Verwijderd
Ik vind Jos een heel leuke boer, maar ik kijk pas drie afleveringen, daarvoor heb ik hem niet gezien (als zelfingenomen).
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 13:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind de volgende combi´s het beste:
Hans & Audrey
Peter & Hanneke
Wim & Cynthia
Wietse & Neeltje
Jos & Dycke
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 19:46
Verwijderd
Dat klederdrachtmuseum waar Wim en de vrouwen naar toe gaan Toppunt van stoffige oubolligheid
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 20:24
Verwijderd
Wat ik denk dat het wordt:
- Hans & Jo (vind ik trouwens wel een toffe meid, beetje dromerig maar straalt wel enthousiasme uit en is lekker sociaal)
- Peter & Hanneke, want Hanneke stelt alle vragen en is het meest open en leuk naar Peter toe (ondanks dat ik haar nog steeds irritant vind, maar Lange Saskia is irritanter op een te passieve manier)
- Wim & Astrid, want Cynthia is irritant passief en onzeker. Wim lijkt ook meer met Astrid om te willen gaan dan met Cynthia
- Jos & Dycke, maar ik vind beide vrouwen wel even leuk en sociaal

Edit: Hans&Jo ipv Hans&Audrey. Ik kan die namen niet uit elkaar houden

Laatst gewijzigd op 26-10-2009 om 00:01.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 22:28
Verwijderd
Met dank aan de preview van volgende week vrees ik echt dat Hans voor Jo gaat Mag het toch niet hopen. En verder sluit ik me bij N00dles aan. Oh en Wietse weet ik niet echt, gok toch op Neeltje.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Met dank aan de preview van volgende week vrees ik echt dat Hans voor Jo gaat Mag het toch niet hopen.
Oh, wacht even, is Audrey die langharige? Pff, nee, dan hoop ik juist dat ie voor Jo kiest
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 08:19
Verwijderd
Ik ben het wel met N00dles eens.
Hans&Jo, ik ben daar ook voor want Jo is lief. Met Audrey is ook niets mis maar ze spreekt mij minder aan en het voorstukje liet zien dat Hans&Jo romantisch aan het lopen waren
Peter gaat denk ik voor Hanneke, hij zal wel slechthorend zijn ofzo, ik schrik elke keer als ze begint te praten. Maar Hanneke past beter bij hem qua karakter en ze laat meer van zichzelf zien.
Wim&Astrid want Cynthia overdrijft nu met haar passiviteit. Ik heb alle begrip voor 'kat uit de boom kijken', maar ze lijkt wel haar best te doen om Wim te ontlopen en zo wordt het natuurlijk niet wat.
Jos&Dycke want uit het voorstukje blijkt dat hij voor het uiterlijk gaat en Mirjam ziet er ook prima uit maar Dycke heeft toch een opvallend goed figuur. Ik vind Dycke ook leuker dan Mirjam want ze zevert minder.
Wietse zal denk ik voor Neeltje gaan, zie mijn vorige post hier, maar ik denk niet dat dat stand houdt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:24
Verwijderd
Ik denk nu:
Hans & Jo (hoewel ik Audrey ook leuk vind, maar Jo is zó lief en ik vind haar qua dromerigheid goed bij Hans passen, Audrey heeft dat niet)
Peter & Hanneke (want die twee lijken gewoon op elkaar, Hanneke praat lekker, Saskia is wat rustiger en stiller)
Wim & Astrid (want ik zie gewoon aan hem dat hij het leuk vindt dat Astrid wat ondernemender is dan Cynthia (die eigenlijk er altijd maar een beetje bij staat) en Wim lijkt zelf ook losser te worden door Astrid)
Jos & Dycke (ik vind Mirjam ook wel bij Jos passen, maar Dycke is denk ik wat spannender voor Jos... en ik denk ook dat hij haar aantrekkelijker vindt)
Wietse & Neeltje (dénk ik, hoewel het nu wel leek alsof hij Iris ook leuker begon te vinden, maar Iris stoort zich volgens mij aan zijn stilheid, Neeltje niet, en ik denk dat Wietse denkt dat hij een spontane vriendin wil (maar uiteindelijk denk ik niet dat hij zo'n type is, sommige mensen wíllen wel maar durven niet, ik denk dat Wietse ook gewoon niet wíl).

Ik ga dus helemaal mee met Sarah

Oh en ik moet nog even kwijt dat ik Jos nu leuker vind dan in het begin, 't is nog steeds niet mijn favoriete soort man (ik weet niet wat het is, voor mij straalt hij een soort patserigheid uit, mijn zus vindt bv. precies hetzelfde, dus het ligt niet aan mij alleen )
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 16:46
Verwijderd
Ik vind Jos wel iemand die alles heel goed kan uitleggen en mensen kan betrekken bij waar hij over vertelt, of het nou voetbal is of akkerbouw
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 17:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond die voorfilmpjes wel heel suggestief dus het zal me niets verbazen als Hans alsnog voor Audrey gaat. Ik vind Mirjam veel leuker dan Dycke dus hoop stiekem dat Jos toch voor haar kiest. Ik denk dat Peter voor Hanneke gaat (die passen gewoon het meest bij elkaar), Wim voor Astrid (die Cynthia komt echt helemaal niets uit zeg, pffff) en Wietse misschien toch voor Iris. Ik denk dat Neeltje zich er steeds meer aan gaat storen dat die twee meer dingen gemeen hebben en dat ze dan zelf misschien wel afknapt.

Ik hoorde alleen dat er volgende week nog geen keuzemoment komt, krijgen we dan weer eerst zo'n tussenaflevering? Vond de aflevering van gisteren nou ook niet echt spannend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 18:12
Verwijderd
BZV heeft wel misleidende montage, dus ik denk dat een hoop rare momenten (lange saskia die alleen maar lacht, of Cynthia die alleen maar ongemakkelijk doet) bewust zo eenzijdig gemonteerd zijn om de kijker op het verkeerde been te zetten.

Zul je zien dat Peter voor Lange Saskia kiest
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 12:52
Verwijderd
Ja, ik vond het ook wel opvallend dat het enige dat je van Saskia ziet is dat ze lacht om de grapjes van Hanneke Maar ik denk alsnog wel dat Peter voor Hanneke kiest. En ook dat Wim voor Astrid kiest
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 22:58
Verwijderd
Ik vind die Hanneke juist wel leuk En die Cynthia niet zo, "ja zal wel aan mijn sterrenbeeld liggen". Eeeeeeh.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 08:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind die Hanneke en Saskia allebei wel leuk. Maar ik heb het afgelopen keer niet echt gezien, moet het misschien nog even terugkijken. Aan de andere kant, blijkbaar werd er toch niemand naar huis gestuurd.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die Hanneke juist wel leuk En die Cynthia niet zo, "ja zal wel aan mijn sterrenbeeld liggen". Eeeeeeh.
Haha, inderdaad

Ik vind Hanneke ook leuk Saskia ook wel trouwens, maar die is wat rustiger en normaler En Cynthia lijkt steeds zweveriger te worden, arme Wim
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 01:00
Verwijderd
Neeee geen Jo, ik krijg de kriebels van dat mens. Zit ze je met die indringende blik aan te kijken, ik zou er eng van worden als ik Hans was Maar ja, aan de andere kant is Audrey ook niet veel beter.

En ik ben ook groot fan van Hanneke! Haar stem is wel irritant ja, maar ze zegt tenminste wel wat, in tegenstelling tot Saskia...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Neeee geen Jo, ik krijg de kriebels van dat mens. Zit ze je met die indringende blik aan te kijken, ik zou er eng van worden als ik Hans was Maar ja, aan de andere kant is Audrey ook niet veel beter.

En ik ben ook groot fan van Hanneke! Haar stem is wel irritant ja, maar ze zegt tenminste wel wat, in tegenstelling tot Saskia...
Hans kijkt zelf net zo indringend als Jo, dus wat dat betreft passen ze wel weer bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 20:30
Verwijderd
Hahaha Wim en Astrid Heerlijk puberaal, hoe ze daar naast elkaar zaten en zij steeds naar hem keek en hij strak naar voren Denk trouwens dat Cynthia het ook wel een beetje voor zichzelf verprutst heeft, als ze iets meer initiatief had getoond was het echt wel anders geweest.

Ben benieuwd naar volgende week, voor wie zou Wietse nou gaan kiezen?

En begreep ik het nu goed dat Hans voor Audrey gaat? Hij zei eerder toch ook dat hij wat voor haar voelde?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Hans kijkt zelf net zo indringend als Jo, dus wat dat betreft passen ze wel weer bij elkaar
Goed punt, maar: jaaa, dus toch Audrey!

En wat een aflevering zeg! Wietse gaat zeker weten voor Neeltje, en ik vind ze nog niets eens heel slecht samen ook. Neeltje ziet er zo hip uit, maar volgens mij is ze ook verschrikkelijk verlegen. Bij Peter weet ik het echt niet. Ik hoop stiekem nog steeds op Hanneke, want Saskia is me iets te saai. Jos en Dycke dus, al vond ik haar niet echt enthousiast. Maar wij hadden hier de theorie bedacht dat Jos misschien stiekem met Dycke heeft staan kussen op dat feestje, en dat ze zich schuldig voelt tegenover Mirjam

Maar mijn topper: Wim en Els, wat zijn ze leuk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Maar mijn topper: Wim en Els Astrid, wat zijn ze leuk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 21:09
Verwijderd
Wat een leuke aflevering!

Wim en Astrid, awww!! Echt schattig
Hans en Audrey vind ik ook erg leuk, wel sneu voor Jo!
Jos en Dycke ook leuk, maar Dycke reageerde wel vrij kalm...

En Peter met z'n "hou je bek en vreet je bak leeg" over Hanneke... hmm... Misschien vindt hij een rustig, beleefder meisje toch leuker? ...

En dan Wietse... kennelijk gaat hij volgende week zeggen dat hij helemaal verliefd is... Ik denk echt dat hij voor Neeltje gaat, ik vond Neeltje deze aflevering wel leuker dan voorheen. Iris is een stuk serieuzer maar lijkt echt te zitten met dat Wietse niets vraagt... Ik ben heel benieuwd!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 21:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Lijstjes, altijd leuk Ik ga voor de volgende combinaties, wat ik denk dat de boeren gaan kiezen:

Hans & Audrey
Jos & Mirjam
Peter & Hanneke
Wietse & Neeltje
Wim & Cynthia
Deels goed en deels fout
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 22:02
Verwijderd
Oh haha! Heel stom: Astrid lijkt op iemand die ik ken die Els heet, vandaar
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 22:56
Verwijderd
Wel zielig voor die cynthia dat die astrid dat best lomp verteld!

Ik denk:

Hans & Audrey
Jos & Dycke
Peter & Saskia
Wietse & Neeltje
Wim & Astrid
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Wel zielig voor die cynthia dat die astrid dat best lomp verteld!
Boeiend, volgens mij was dat allang uitgesproken en hoeft Cynthia niks met Wim (en andersom ook niet ;P)

Wel grappig trouwens dat Cynthia zei dat ze nog niet toe is aan een relatie. In de 40 (?) en dan nóg niet klaar voor een relatie! Hoe lang wil ze nog wachten?

Ik vond Wietse nog steeds irritant stil en vage, rechtlijnige antwoorden geven. Nergens komt hij verrassend uit de hoek. Anderen moeten hem woorden in de mond leggen en dan nog komt er niks uit. Alleen al hoe hij zei: "Ehhh...nee...hm...woonboulevard...eh...das eh haha, niks voor mij...hahahah, daar zul je me niet zo snel tegenkomen, hahaha..hm." *bloed onder nagels vandaan haalt*

Ik denk dat Peter ondanks zijn korte ergernis aan Hanneke, toch voor Hanneke kiest. Saskia is gewoon te saai.

Ik ben benieuwd hoe Mirjam de afwijzing van Jos gaat opvatten en wanneer hij het gaat zeggen. Wel apart dat ze net dat ongelukje kreeg.
Zelfde geldt voor de afwijzing van Jo, aangezien ik denk dat Hans nu echt voor Audrey gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 07:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En Peter met z'n "hou je bek en vreet je bak leeg" over Hanneke... hmm... Misschien vindt hij een rustig, beleefder meisje toch leuker? ...
Ik heb echt over de grond gerold van het lachen van die opmerking. Het is zo'n typische opmerking, die past zo goed bij die lompe Peter... Maar wie hij nu gaat kiezen, durf ik nog niet 100% zeker te zeggen...

Wim en Astrid samen buiten, dat zag er echt schattig uit. Je kon aan Astrid zien dat ze van binnen druk aan het overleggen was of ze wel of niet iets zou gaan vragen. En toen het hoge woord van Wim eruit was, durfde Astrid hem ineens aan te raken en straalde ze helemaal.

Ik ben benieuwd hoe Jos het nieuws gaat brengen, zeker nu ze eerst naar de huisarts (?) moeten.

Ook bij Hans ben ik benieuwd of en hoe die het gaat brengen voor het keuzemoment. Hij lijkt me ook nog wel zo'n twijfelkont dat-ie gewoon niets tegen Jo zegt tot het keuzemoment.

En tja, Wietse... Hij lijkt precies op z'n vader, maar het lijkt me voor beide meiden erg lastig om mee samen te zijn. In de preview had Wietse het wel over "smoorverliefd", dus ik ben benieuwd, want daar heb ik in al die afleveringen nog niks van gemerkt...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 14:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wietse lijkt helemaal niet zoveel op die vader, die vader vertelde honderduit over hoe stil hij wel niet was

Ik ben heel benieuwd wie Peter gaat kiezen! Ik heb echt geen idee, volgens mij Peter zelf ook nog niet echt

Ik vond het heel erg schattig tussen Astrid en Wim, maar ik vond het wel sneu voor Cynthia. Ze heeft het een beetje voor zichzelf verbruid, volgens mij durfde ze toch niet goed (en dat wordt alleen maar lastiger naarmate je ouder wordt en nooit een relatie hebt gehad) en stond ze zichzelf niet toe om verliefd te worden. Het is toch makkelijker om te zeggen: o, wat fijn voor je Astrid, dat hij jou ook leuk vindt, als je niet zelf ook verliefd bent.

Ik vond Jos ineens heel erg vaag doen met z'n: 'nee, dit kan ik echt niet voor me houden, dit gevoel zit zo diep' blablabla. En Dycke praat altijd alsof ze bij een vergadering zit of zo Of als een psycholoog 'dat wilde ik je nog even meegeven' Vind haar wel sympathiek hoor, maar dat vind ik wel heel typisch.

Leuke aflevering
En mja, jammer dat Hans voor Audrey kiest, ik vond Jo veel aardiger.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 16:25
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ook al had in andere voorspellingen toen de 3 vrouwen per boer overblijven, ik denk toch dat meeste boeren een goede keuze gaan maken. Ik zie een relatie tussen Wim & Astrid, Jos & Dycke, Hans & Audrey helemaal zitten en ik denk ook dat deze relaties wel stand kunnen houden, vooral Wim & Astrid! Astrid was bij lange na niet mijn favoriet maar hoe ze zat te stralen, echt geweldig !

En ik denk wie Wietse ook kiest, geen van de relaties gaat lang standhouden. Iris zal niet tegen de stiltes kunnen en Neeltje zal dat prima vinden maar mist dan weer de stad, vrienden en vakanties. Maar goed, toch hoop ik dat hij Iris zal kiezen omdat ik haar de leukste vind. En dan maar hopen dat hij zich wat meer openstelt om een mogelijke relatie toch een kans te geven. En idd ik vind hem ook niet op z'n vader lijken. Er is een verschil tussen een rustig persoon en een ongemakkelijk stil persoon. Ik word gewoon echt ongemakkelijk als ik te lang naar Wietse kijk en dat heb ik bij z'n vader niet.

Peter moet Saskia kiezen vind ik, al vermoed ik dat hij Hanneke gaat kiezen. Ik weet niet precies of zijn relatie lang gaat standhouden. We zullen zien haha

Oja en ik vind het ook jammer voor Jo, vond haar in eerste instantie het beste bij Hans passen. Ze is naar mijn idee ook helemaal verliefd dus de klap van het keuzemoment (tenminste ik verwacht dat Hans Audrey gaat kiezen) zal hard aankomen. Maar goed, Audrey zal best bij Hans passen. Ik vind haar alleen helemaal niet zo'n boerentype.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 16:56
Verwijderd
Hoe filmen ze alles eigenlijk? Staat de camera op 100 m afstand als er een onderonsje is? Dat romantische gedoe en geklef lijkt me ook niet al te makkelijk als er een cameraploeg vanuit de bosjes staat te filmen ;D

Dat stukje met Wim en Astrid naast elkaar, stond er dus een camera pontificaal tegenover ze met een ploeg erachter? Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment wat meer privacy wil
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 17:43
Verwijderd
Soms is het wel te zien dat de camera ergens semiverdekt staat opgesteld op een afstandje ipv recht voor de neus van de boeren + vrouwen. Tenminste, dat vind ik zo lijken
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:05
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
ah die wietse wat een irritante man is dat zeg, ik zou gillend weglopen er komt echt niks uit die man....

hans en audrey had ik verwacht, hoe romantisch samen tussen de bloemen

jos en dycke had ik ook verwacht.
ik denk dat dycke zo zakelijk deed vanwege mirjam.

peter en .... saskia denk ik.

wim en astrid. dat houdt alleen geen stand volgens mij, vanwege wim. astrid is wel grappig hoor, met al haar kriebels. cynthia stond erbij en keek ernaar. ach ja.

wel echt raar dat mensen zoals wietse en cynthia uberhaupt aan zo'n programma meedoen... zouden zij nou opgejut worden door omgeving?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:24
Verwijderd
Ik denk dat Dycke ook wat afhoudend was omdat zij niet zo verliefd is als Jos. Dan zit je in een lastige situatie dat je iemand niet wil afwijzen omdat het wel wat kán worden, maar iemand ook niet wil aanmoedigen omdat het nu nog niets is.

En Wim en Astrid awwww
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 22:20
Verwijderd
Citaat:
hans en audrey had ik verwacht, hoe romantisch samen tussen de bloemen
Oja, dat. Ik vind Hans altijd zo overanalyserend en veel te veel expliciet zijn gevoelens uiten. Zo ook op dat moment tussen de bloemen: "kijk me eens aan, ik kijk gewoon graag naar die ogen van je, daar krijg ik het helemaal warm van, bij jou voel ik me altijd heel warm"

*shudder*
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 08:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, maar daarom vond ik het wel leuk om te merken dat Hans toch wel wat meer is dan alleen die grote enge ogen van hem, want eerst zat hij ook allerlei grapjes te maken tussen die bloemen, hij heeft volgens mij ook wel humor

Mja, ik denk ook wel dat Dycke zo zakelijk deed vanwege Mirjam, want ze kunnen het best met elkaar vinden en ze wilde niet heel erg klef gaan doen terwijl zij er nog bij is (en misschien was ze ook wel minder verliefd dan Jos, ja), maar Dycke praat volgens mij altijd op die toon, ook als ze alleen met de camera is en haar mening moet geven of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 09:52
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Oja, dat. Ik vind Hans altijd zo overanalyserend en veel te veel expliciet zijn gevoelens uiten. Zo ook op dat moment tussen de bloemen: "kijk me eens aan, ik kijk gewoon graag naar die ogen van je, daar krijg ik het helemaal warm van, bij jou voel ik me altijd heel warm"

*shudder*
midden in de zomer voel ik me ook altijd heel warm
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 10:57
Verwijderd
Citaat:
midden in de zomer voel ik me ook altijd heel warm
Vooral in een kas zeker
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 16:00
Verwijderd
Ik kijk ook weer mee naar "Boer zoekt vrouw", Maar het valt me dit keer op dat ze al heel snel hun beslissingen hebben gedaan, 3, van de 5 boeren hebben hun keuze al gemaakt!
Dat maakt het nou wel weer wat minder, Maar goed het blijft spannend, kan niet wachten tot zondag
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 23:34
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Ik vond Astrid en Wim zo schattig!
Maar wel sneu voor Cynthia... maar ze lijkt er niet echt mee te zitten...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 00:34
Verwijderd
Ik vond Astrid en Wim ook erg leuk, beter dan soaps En goed dat Cynthia toch al opgegeven had. Hoewel dat natuurlijk wel de gemakkelijke uitweg was, maar okee.

Bij Hans twijfel ik - Audrey vond hem vanaf het begin al zoooo leuk, dat ik het haar enorm gunde, maar die Jo was ook al zo verliefd, en ik ben altijd voor degene die het liefste wil Maar ik snap echt niet dát ze 'm zo graag willen

Wietse word ik ook gek van, maar ik vond dat hij en Neeltje op een gegeven moment toch wel leuk met elkaar om leken te gaan, terwijl die andere meid echt knettergek van 'm wordt (zou ik ook worden). Dus misschien dat Neeltje 'm toch los krijgt? Bovendien praatte ze Frysk! Punt in haar voordeel, ook omdat ze blijkbaar dus meer op 't platteland thuishoort dan ik in eerste instantie dacht.

Peter ook geen idee, die denkt zelf ook nog ff door lijkt mij... hij is echt een lompe boer, jezus, geen manieren of wat. Moet wel enorm lachen om zijn Brabantse opmerkingen hahah. Herkenbaar.

En hmmmm Jos en Dycke, ik zie dat wel zitten geloof ik, zij leek me idd ook heel zakelijk vanwege de camera's en omdat ze netjes wilde doen tegenover Mirjam. En ook zo mooi, "ik wil je niet dwingen maar als je het haar niet verteld vind ik je STOM" Duidelijk! Ben benieuwd hoe Mirjam het opneemt, waarschijnlijk lief en waardig. Vond haar ook leuk, twee leuke vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 07:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Beetje jammer alleen dat Wietse geen Fries praat, hč Maar ik vind dat wel een van de leukere dingen aan Neeltje, dat ze Fries kan, ze ging ook meteen Fries praten met die vader, die kon het blijkbaar wel.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 09:18
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Peter: 'Ja da is'
Mijn ouders ergeren zich dood aan hem
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 12:13
Allure
Allure is offline
Het is nu wel duidelijk wie voor wie kiest, alleen bij Peter twijfel ik nog.

En wat was Jo pissig toen Hans en Audrey een onderonsje hadden.

Het viel mij ook op dat Neeltje Wietse een beetje los kreeg toen ze samen in het gras zaten. Hij maakte voor het eerst zijn zinnen af en kwam spontaan over. Dat vond ik leuk om te zien.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 19:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En Peter met z'n "hou je bek en vreet je bak leeg" over Hanneke... hmm... Misschien vindt hij een rustig, beleefder meisje toch leuker? ...
Ik lag op de bank bij m'n schoonouders te kijken en heb zo gelachen, m'n schoonvader vond dat hij haar nu al als een paard behandelde

En toch denk ik dat hij voor haar kiest.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 20:59
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ha ha ha dat gezicht van Neeltje toen Wietse zei dat ie helemaal verliefd op dr was

'Help hoe red ik me hier uit '
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 21:03
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat Wietse en Neeltje lang standhoudt.

Jos en Dycke waren schattig <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009)
Rooster
54 17-03-2008 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.