Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
geloof t of niet, maar t onderstaande is allemaal gedaan tegen mij, door schoolgenoten.

-aangestoken sigaret tegen mijn arm geduwd, gevolg:aangifte van mishandeling
-kei vaak opgewacht
-vuist tegen mijn slaap aan geslagen
-spullen gejat
-spullen vernield
-fiets ondergespuugd
-mega veel schoppen en slaan, ook in gezicht, tegen slaap enzo.
-van fiets geduwd keertje of 80
-strippenkaart,geld,enz. uit handen/tas gepakt.
-met fiets en al in de sloot geduwd
-meer dan n miljoen keer uitgescholden
-schoolspullen keer of 100 vernield
En doe jij/doet men eraan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
En doe jij/doet men eraan?
ik snap je vraag niet helemaal,
of je bedoelt of ik anderen pest,
of wat er aan het pestgedrag word gedaan.

maar ik zal ze beide antwoorden,

nee ik doe niet mee aan pesten, omdat ik zelf zoveel gepest wordt, dat wil ik niemand anders aandoen,

aan het pestgedrag kan niet veel worden gedaan, ik ga alleen naar de leraren/directeur als het echt te ver gaat, zoals geintjes met n sigaret of spullen jatten of echt heel hard slaan,maar met slaan en schoppen ga ik meestal niet eens meer naar de leraren/directeur toe.
het probleem is dat het door een bende wordt gedaan, die nogal veel mensen heeft iets van 100 ofzo, in de hele omgeving, 6 verschillende scholen.
die mensen zijn allemaal al zo vaak bij halt enzo geweest, maar trekken zich nergens iets van aan
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 13:03
Verwijderd
...en nu weer ontopic. Duckdog, dat kan je in psych wel doen. En sterkte met het pesten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 13:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wat is daar offtopic aan?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 13:57
Verwijderd
Dat verhandelingen over hoe het met Duckdog gaat op school natuurlijk geweldig interessant zijn, maar voor mijn gevoel in dit topic niet zo thuishoren...
...tot ik de topictitel zag dan kan het natuurlijk weer wel.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 19:59
MooiBoy111
MooiBoy111 is offline
Citaat:
geloof t of niet, maar t onderstaande is allemaal gedaan tegen mij, door schoolgenoten.

-aangestoken sigaret tegen mijn arm geduwd, gevolg:aangifte van mishandeling
-kei vaak opgewacht
-vuist tegen mijn slaap aan geslagen
-spullen gejat
-spullen vernield
-fiets ondergespuugd
-mega veel schoppen en slaan, ook in gezicht, tegen slaap enzo.
-van fiets geduwd keertje of 80
-strippenkaart,geld,enz. uit handen/tas gepakt.
-met fiets en al in de sloot geduwd
-meer dan n miljoen keer uitgescholden
-schoolspullen keer of 100 vernield
Ik heb medelei met je .

Mijn school doet wel zulke dingen tegen anderen maar niet tegen mij. Als ik er bij bent probeer ik te zeggen. Doe is niet!!! En dan doen ze het niet meer.
Ik zou niet weten wat ik in zo'n situatie moet doen.

1 keer op vakantie had ik weer eens vrienden gemaakt van 15 jaar enz. ( ik ben twaalf )

Toen kregen we ruzie met Turken ( Srry ik hebt niks tegen jullie maar was op vakantie in turkije. Ben zelf van indonesische afkomst )
Toen we savonds iets gingen eten gingen ze ons op w8en bij de wc's Toen wat flinke rake klappen gehad.
Ze zouden daar 3 weken overnachten maar ze werden er uitgegooid omdat ze ook spuugde op de medewerkers.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 07:27
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wat een naar gedoe allemaal .

@ Duckdog: Als jou echt word aangedaan wat je daar allemaal zegt dan moet daar gewoon iets aan gedaan worden. Het is tegenwoordig soms nu eenmaal zo dat je pas gehoord word als je echt goed je mond open trekt, en vaak. Niet alleen tegen de school directie, ook je ouders, je kan aangifte doen bij de politie. Probeer zo veel mogelijk met anderen mee naar huis te fietsen en dergelijke.

Sterkte in elk geval!
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Wat een naar gedoe allemaal .

@ Duckdog: Als jou echt word aangedaan wat je daar allemaal zegt dan moet daar gewoon iets aan gedaan worden. Het is tegenwoordig soms nu eenmaal zo dat je pas gehoord word als je echt goed je mond open trekt, en vaak. Niet alleen tegen de school directie, ook je ouders, je kan aangifte doen bij de politie. Probeer zo veel mogelijk met anderen mee naar huis te fietsen en dergelijke.

Sterkte in elk geval!
met anderen mee naar huis fietsen gaat zo lastig, ze worden er telkens op teruggepakt, en aangezien bijna iedereen op mijn school tot de ''doorsnee tiener'' behoort, durven ze dat dan niet meer,
ik kan in de pauze ook niet bij mijn vriendinnen zitten enzo, omdat ze dan gepakt worden.

als ik naar de poltie ga pakken ze me geheit ook terug.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
ik snap je vraag niet helemaal,
of je bedoelt of ik anderen pest,
of wat er aan het pestgedrag word gedaan.

maar ik zal ze beide antwoorden,

nee ik doe niet mee aan pesten, omdat ik zelf zoveel gepest wordt, dat wil ik niemand anders aandoen,

aan het pestgedrag kan niet veel worden gedaan, ik ga alleen naar de leraren/directeur als het echt te ver gaat, zoals geintjes met n sigaret of spullen jatten of echt heel hard slaan,maar met slaan en schoppen ga ik meestal niet eens meer naar de leraren/directeur toe.
het probleem is dat het door een bende wordt gedaan, die nogal veel mensen heeft iets van 100 ofzo, in de hele omgeving, 6 verschillende scholen.
die mensen zijn allemaal al zo vaak bij halt enzo geweest, maar trekken zich nergens iets van aan
Dat laatste bedoelde ik ja. Ok.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 20:46
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Drie keer te maken gehad met een (poging tot) gewapende beroving, twee keer daarvan schadeloos weggekomen en een keer portemonnee kwijt.

Eerste keer was in Spanje. Verlaten strand bij zonsopkomst, was met drie vrienden. Vier Spanjaarden waarvan één gewapend met een mes kwamen om ons heen staan en probeerden ons te imponeren maar we lieten ons niet bangmaken, gaven iig niks af. Ze waren ten slotte met evenveel als wij en een kop kleiner. Bij de kleinste van onze groep werd een gouden kettinkje van zijn nek getrokken en toen de rest van ons dat zag en begon te protesteren zijn ze snel weggerend.

Tweede keer was een zwerver met een pistool, vs. mij alleen 's avonds in een donker park in Diemen Zuid. Ik ben hard weggerend. Aangifte gedaan en nooit meer iets van gehoord, hoewel ik de dader wel herkende in een fotoboek op het politiebureau. De politie vertelde me dat het wapen waarschijnlijk nep was. Maar ja, wat heb ik daaraan?

Derde keer was ik alleen op weg naar de nachtwinkel in Amsterdam Noord en werd ik achtervolgd door een groep van 5, waarvan er eentje een revolver tegen mijn hoofd zette en de rest omsingelde me. Portemonnee afgegeven met 30 euro en pasjes erin, telefoon had ik gelukkig niet bij me. Aangifte gedaan maar ook hier niks van gehoord.

Vooral de laatste keer was best naar, ook omdat het maar op zo'n 200 meter van mijn toenmalige huis gebeurde. Twee keer slachtofferhulp aangeboden gekregen, maar vriendelijk geweigerd. Ik denk er nog wel eens aan en ben voorzichtiger geworden met 's nachts alleen op straat zijn, maar denk dat ik het redelijk verwerkt heb. Het ergste is dat gevoel van onmacht.

Aan de andere kant, wat ik ervan geleerd heb is dat de mensen die zoiets doen vaak zelf hartstikke bang, nerveus en onzeker zijn tijdens zo'n moment, en dat je door kalm, helder en zelfverzekerd te blijven vaak een kans hebt om weg te komen of iig de schade te minimaliseren.
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 30-08-2010 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 01:30
Verwijderd
Nou klinkt best heftig!

Gelukkig heb ik (nog) nooit zoiets meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 01:34
Verwijderd
Citaat:
als ik naar de poltie ga pakken ze me geheit ook terug.
Ofwel, wat ze al de hele tijd doen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 03:19
Verwijderd
Citaat:
Derde keer was ik alleen op weg naar de nachtwinkel in Amsterdam Noord en werd ik achtervolgd door een groep van 5, waarvan er eentje een revolver tegen mijn hoofd zette en de rest omsingelde me. Portemonnee afgegeven met 30 euro en pasjes erin, telefoon had ik gelukkig niet bij me. Aangifte gedaan maar ook hier niks van gehoord.

Vooral de laatste keer was best naar, ook omdat het maar op zo'n 200 meter van mijn toenmalige huis gebeurde. Twee keer slachtofferhulp aangeboden gekregen, maar vriendelijk geweigerd. Ik denk er nog wel eens aan en ben voorzichtiger geworden met 's nachts alleen op straat zijn, maar denk dat ik het redelijk verwerkt heb. Het ergste is dat gevoel van onmacht.
Whoa. Dat lijkt me idd behoorlijk kut.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij.
Isa
67 01-08-2004 09:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap strenger optreden politie in tilburg
little nemo
76 31-07-2003 20:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland in verval....
TefnachT
101 22-08-2002 00:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.