Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2010, 22:13
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik denk dat ik maar op Rode Panda stem.
Sorry.
__________________
Je bent zelf een signature.
Advertentie
Oud 29-08-2010, 22:18
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:

@Mr. Mark het wordt dus dingaantouwtje?
Nope,

Misschien volgende ronde
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 29-08-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Nope,

Misschien volgende ronde
Toch niet zo random dus?
Oud 29-08-2010, 22:40
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Toch niet zo random dus?
Oei oei, och, het is toch de eerste ronde.. Maak je geen zorgen
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 29-08-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik maar op Rode Panda stem.
Sorry.
Geen probleem joh.
Oud 29-08-2010, 23:12
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Geen probleem joh.
Ehhr.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 30-08-2010, 07:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik begrijp dat Dingaantouwtje hierbij de stemlijsten gaat maken? Op zich prima want dan hoef ik het niet te doen en dat scheelt mij weer een hoop uitzoekwerk.

Ik stem op Furby feeder want ik heb altijd al een hekel gehad aan Furby's.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 30-08-2010, 08:40
Verwijderd
Als bijna iedereen op rode panda stemt, worden we nog niks wijzer uit de stemlijsten.
Oud 30-08-2010, 10:27
Verwijderd
Ben het wel eens met Queasy, zeker met alle personen die nu 1 stem hebben en de rest op RP hebben we hier later in het spel vrij weinig aan.

Spoiler


RP heeft nu 6 stemmen, Dott twee, verder een hele zooi mensen 1. Ik ben eventueel wel bereid te switchen naar Dott om de lijstjes wat interessanter te maken.

Laatst gewijzigd op 30-08-2010 om 13:09.
Oud 30-08-2010, 10:30
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik stem op Dott gewoon omdat het dan wat interessanter wordt.
__________________
Yoloswag 420
Oud 30-08-2010, 10:49
Verwijderd
Dingaantouwtje. Je hebt nu al een aantal fouten gemaakt bij het maken van de stemlijstjes. Ik neem aan dat dit niet meer gebeurd? Aangezien het anders voor problemen kan gaan zorgen in de theorieen.
Oud 30-08-2010, 10:51
Verwijderd
Pfff, kregen we toch ineens gisteren onze functie. Ik ben pas net terug van m'n weekendje weg, ik lees het later wel bij...
Oud 30-08-2010, 10:58
Verwijderd
Ik stem op Rode Panda omdat ik het ook niet zo heb op zijn manier van spelen (irritant) en Sherlock houd ik in de gaten, omdat die het 'interessanter' wil maken, terwijl er met zoveel verdeeldheid én in de eerste ronde bijzonder weinig zal zijn af te leiden van gelijkspel. Queasy ook trouwens.
Oud 30-08-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Het verhaal is dit keer met GTA-thema, zoals jullie vast al gemerkt hadden
Ehh, nee, ik heb zelfs geen idee wat je zegt
Maar prima hoor
Oud 30-08-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Rode Panda omdat ik het ook niet zo heb op zijn manier van spelen (irritant) en Sherlock houd ik in de gaten, omdat die het 'interessanter' wil maken, terwijl er met zoveel verdeeldheid én in de eerste ronde bijzonder weinig zal zijn af te leiden van gelijkspel. Queasy ook trouwens.
Later in het spel kunnen ook stemlijstjes uit de eerste rondes best interessant blijken.
Oud 30-08-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Later in het spel kunnen ook stemlijstjes uit de eerste rondes best interessant blijken.
Exactly.
Maargoed er staan er al wat meer op dott, dus kunnen we daar morgen miss wat uithalen
Oud 30-08-2010, 11:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik stem Dott
__________________
In omnia paratus
Oud 30-08-2010, 11:21
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Als iedereen opeens op mij gaat stemmen dat verander in mijn stem naar rode panda... iets met zelfbehoud
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-08-2010, 11:25
Verwijderd
Allemaal prima. Maar een gelijkspel in de 1e ronde heeft dus ook geen zin.

Tenminste als we het de wolven net als vorige keer niet zo makkelijk willen maken.
Oud 30-08-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Rode Panda omdat ik het ook niet zo heb op zijn manier van spelen (irritant) en Sherlock houd ik in de gaten, omdat die het 'interessanter' wil maken, terwijl er met zoveel verdeeldheid én in de eerste ronde bijzonder weinig zal zijn af te leiden van gelijkspel. Queasy ook trouwens.
Dus je vertrouwt mij niet omdat ik hardop denk of het wel verstandig is of we met zn allen onder Rode panda gaan staan ivm de stemlijsten later?
Je noemt meteen sherlock en mij. Bij deze hou ik jou in de gaten
Oud 30-08-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Later in het spel kunnen ook stemlijstjes uit de eerste rondes best interessant blijken.
In dit geval heb ik daar zo mijn twijfels bij.

En @Queasy; Sherlock valt wat dat betreft wat meer op, maar jij zou dan wel weer zo iemand kunnen zijn die op slinkse wijze andere spelers richting Dott stuurt, terwijl je zelf veilig op RP blijft staan.
Oud 30-08-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
In dit geval heb ik daar zo mijn twijfels bij.

En @Queasy; Sherlock valt wat dat betreft wat meer op, maar jij zou dan wel weer zo iemand kunnen zijn die op slinkse wijze andere spelers richting Dott stuurt, terwijl je zelf veilig op RP blijft staan.
Jij bent zo'n iemand die meteen de aandacht op anderen vestigt en begint met verdachtmakingen in het begin van het spel
Nee hoor ik concludeer het gewoon..
Oud 30-08-2010, 11:55
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Gaat iemand de stemlijstjes bij houden? Want ik kon geen resente vinden. Ik ben het wel eens om niet allemaal op de zelfde te gaan. Maar om nu in twee rijtjes te gaan staan maakt ook niet bijzonder veel uit. De wolven kunnen dan altijd nog verdelen. En een één-stemmer kan dan net zo goed een wolf zijn. Onder het mom van 'tja ik ben een random stemmer' kun je alles dan goed praten. Ik ga mijn stem misschien nog wel veranderen dan. Als het daardoor interesanter gaat worden.
__________________
Pang
Oud 30-08-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Jij bent zo'n iemand die meteen de aandacht op anderen vestigt en begint met verdachtmakingen in het begin van het spel
Nee hoor ik concludeer het gewoon..
Ik bedoelde helemaal niet dat jij altijd het spel zo speelt, ik bedoel gewoon dat dat een prima tactiek van je zou kunnen zijn IN DIT GEVAL
Oud 30-08-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Gaat iemand de stemlijstjes bij houden? Want ik kon geen resente vinden. Ik ben het wel eens om niet allemaal op de zelfde te gaan. Maar om nu in twee rijtjes te gaan staan maakt ook niet bijzonder veel uit. De wolven kunnen dan altijd nog verdelen. En een één-stemmer kan dan net zo goed een wolf zijn. Onder het mom van 'tja ik ben een random stemmer' kun je alles dan goed praten. Ik ga mijn stem misschien nog wel veranderen dan. Als het daardoor interesanter gaat worden.
Zie mijn spoiler, verder doet Dingaantouwtje het denk ik.
Oud 30-08-2010, 12:02
Verwijderd
Ik heb trouwens als eerste op RP gestemd.

Daarnaast vind ik de verdachtmaking van Absinthe en daarbij de '''' in haar post, verraderlijk gedrag. Ik hou je in de gaten.
Oud 30-08-2010, 12:02
Verwijderd
Godsakke, wat nu weer? Wat is er verraderlijk aan de ? Die volg ik gewoon even niet.
Oud 30-08-2010, 12:05
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Zie mijn spoiler, verder doet Dingaantouwtje het denk ik.
Ik zag het, pardon
__________________
Pang
Oud 30-08-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Godsakke, wat nu weer? Wat is er verraderlijk aan de ? Die volg ik gewoon even niet.
Het kweken van sympathie bij diegene die je verdacht probeerde te maken. Maargoed daar is nog niet veel van af te leiden.

Maar wat sherlock en queasy zeiden over info uit 1e stemronde klopt wel. En jij spreekt dit tegen door te zeggen: '' het lijkt wel of je niet RP eruit wilt''. Dat is Onzin want die heeft al teveel stemmen hiervoor. Het lijkt wel of jij Dott er niet uit wilt, dat is hetzelfde.
Oud 30-08-2010, 12:08
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Ik heb trouwens als eerste op RP gestemd "....
Dat is een leugen Queasy was je voor
__________________
Pang
Oud 30-08-2010, 12:09
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik snap wel dat we er in latere rondes meer aan het stemlijstje (kunnen) hebben als niet heel veel spelers 1 stem hebben, maar aan gelijkspel hebben we nu ook niet zoveel. Dus ik stem toch random, op nummer 10. En dat is Toddish.

Archont: queasy is die eerste die zegt op Rode Panda te stemmen hoor.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-08-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Het kweken van sympathie bij diegene die je verdacht probeerde te maken. Maargoed daar is nog niet veel van af te leiden.

Maar wat sherlock en queasy zeiden over info uit 1e stemronde klopt wel. En jij spreekt dit tegen door te zeggen: '' het lijkt wel of je niet RP eruit wilt''. Dat is Onzin want die heeft al teveel stemmen hiervoor. Het lijkt wel of jij Dott er niet uit wilt, dat is hetzelfde.
Nee, de was omdat ik het nogal jammer vond dat ze zich persoonlijk aangevallen leek te voelen. Eerder een 'stel je niet aan'- dan eentje om sympathie te kweken.

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg wel dat wat zij zeggen onzin is. Omdat er nogal veel verdeeldheid is, namelijk ook namen bij andere spelers, zal er niet veel af te leiden zijn n.a.v. deze ronde. En het is ook nog eens de eerste ronde, dus veel spelers etc. Maar ik zeg niet dat het lijkt alsof Queasy RP er niet uit wilt. De kans is er dat gelijkspel haar goed uit zou komen, maar dat ze zelf veilig bij RP blijft staan (en dus niet van stem wisselt) maar anderen het 'vuile werk' laat opknappen. Maar goed, ik heb ook alleen maar gezegd dat ik haar en Sherlock in de gaten houd, dat betekent wat mij betreft nog niet heel veel. Maar ik weet hoe het is om snel uit het spel te liggen (opgehangen of opgegeten) en dat je dan niets hebt kunnen zeggen. Dus ik zeg maar gewoon gelijk wat me opvalt.
Oud 30-08-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is een leugen Queasy was je voor
Citaat:

Archont: queasy is die eerste die zegt op Rode Panda te stemmen hoor.
Ik lieg niet zo snel hoor. En heb bijna altijd gelijk.

Lees de vorige spellen maar erop na

Hier de post dat ik als eerste op RP stemde.

http://forum.scholieren.com/showthre...0#post30779840
Oud 30-08-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, de was omdat ik het nogal jammer vond dat ze zich persoonlijk aangevallen leek te voelen. Eerder een 'stel je niet aan'- dan eentje om sympathie te kweken.

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg wel dat wat zij zeggen onzin is. Omdat er nogal veel verdeeldheid is, namelijk ook namen bij andere spelers, zal er niet veel af te leiden zijn n.a.v. deze ronde. En het is ook nog eens de eerste ronde, dus veel spelers etc. Maar ik zeg niet dat het lijkt alsof Queasy RP er niet uit wilt. De kans is er dat gelijkspel haar goed uit zou komen, maar dat ze zelf veilig bij RP blijft staan (en dus niet van stem wisselt) maar anderen het 'vuile werk' laat opknappen. Maar goed, ik heb ook alleen maar gezegd dat ik haar en Sherlock in de gaten houd, dat betekent wat mij betreft nog niet heel veel. Maar ik weet hoe het is om snel uit het spel te liggen (opgehangen of opgegeten) en dat je dan niets hebt kunnen zeggen. Dus ik zeg maar gewoon gelijk wat me opvalt.
Ik vond het wel een logisch redenering van 2 spelers die actief bezig willen zijn. Jij zegt nu dat het beter is om allemaal op RP te stemmen want we krijgen toch niks uit de stemlijstjes. En hun zeggen dat je beter sommigen op RP en sommigen op Dott kunnen stemmen voor meer info.

Alsi k dit hierboven zo lees, zijn hun meer opzoek naar de wolven en hun aanhang dan jij.

Bij deze hou ik je in de gaten.
Oud 30-08-2010, 12:12
Verwijderd
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor absinthe. Het is het wwspel dus dan ga ik ervoor
Trouwens ik wil geen gelijkspel wekken hoor. Alleen dat de stemmen wat meer verdeeld staan dan allemaal op RP.
Oud 30-08-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik lieg niet zo snel hoor. En heb bijna altijd gelijk.


http://forum.scholieren.com/showthre...0#post30779840
Ja die stem op RP zei je volgens mij al voordat het spel begon.
Waardoor niet iedereen wist of het een serieuze was.
Oud 30-08-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel een logisch redenering van 2 spelers die actief bezig willen zijn. Jij zegt nu dat het beter is om allemaal op RP te stemmen want we krijgen toch niks uit de stemlijstjes. En hun zeggen dat je beter sommigen op RP en sommigen op Dott kunnen stemmen.

Alsi k dit hierboven zo lees, zijn hun meer opzoek naar de wolven en hun aanhang dan jij.

Bij deze hou ik je in de gaten.
Mja, ehh, oneens. Wat kan ik er meer over zeggen?
Oud 30-08-2010, 12:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Moet het niet zij zijn in plaats van hun? Ik weet nooit of dat nou mag of niet.
__________________
In omnia paratus
Oud 30-08-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Mja, ehh, oneens. Wat kan ik er meer over zeggen?
Wow, als je zo alles gaat weerleggen dan word ik écht compleet omvergeblazen door je immens goede argumentatie:

''oneens''

Eigenlijk stel je dus met deze post dat je toegeeft dat je probeerde 2 mensne verdacht te maken, terwijl die nog redelijk actief bezig zijn met stemlijstjes en jij zegt dat het geen zin heeft. Ik noem het verraderacties.

Daarnaast betekent dit niet dat Sherlock of Queasy hiermee vrijgesproken zijn. Ze blijven net zo verdacht als anders.
Oud 30-08-2010, 12:19
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Wat een gezijk Archont! Ja, je bent een brave jongen en je hebt als aller eerste je stem door gegeven! Poe dat verdiend een pluimpje! Alsof die ene minuut er toe doet die er tussen jou post en die van queasy in zit.
__________________
Pang
Oud 30-08-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Wow, als je zo alles gaat weerleggen dan word ik écht compleet omvergeblazen door je immens goede argumentatie:

''oneens''

Eigenlijk stel je dus met deze post dat je toegeeft dat je probeerde 2 mensne verdacht te maken, terwijl die nog redelijk actief bezig zijn met stemlijstjes en jij zegt dat het geen zin heeft. Ik noem het verraderacties.

Daarnaast betekent dit niet dat Sherlock of Queasy hiermee vrijgesproken zijn. Ze blijven net zo verdacht als anders.
Nee, dat stel ik niet. Ik ben het gewoon niet met je eens dat ik minder op zoek ben naar de wolven en hun aanhang dan die twee. Echt argumenten zijn daar niet voor te geven. Je gelooft me of je gelooft me niet.
Oud 30-08-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Wat een gezijk Archont! Ja, je bent een brave jongen en je hebt als aller eerste je stem door gegeven! Poe dat verdiend een pluimpje! Alsof die ene minuut er toe doet die er tussen jou post en die van queasy in zit.
Dus je gaat me nu proberen aan te vallen omdat ik alleen maar zeg dat ik als eerste heb gestemd. Maar Queasy zegt terecht dat het spel toen nog niet begonnen was.

Lekker inhoudelijk allemaal
Oud 30-08-2010, 12:22
Verwijderd
Riskant om te vragen misschien, omdat er vast wat zullen zeggen dat ze dit een noobvraag vinden, of verdacht maar dat neem ik maar voor lief.

Een vraag 'vannacht' kiest cupido toch de geliefden?
Weten de geliefden wie cupido is?
Oud 30-08-2010, 12:22
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ehh, nee, ik heb zelfs geen idee wat je zegt
Maar prima hoor
Grand Theft Auto (een spel)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 30-08-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Grand Theft Auto (een spel)
Yeah!

Nogmaals complimenten voor het verhaal en een uitstekende hoofdrolspeler
Oud 30-08-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Grand Theft Auto (een spel)
Tja, sorry, dat ken ik dus niet Wel van naam trouwens, nu je het zo zegt.
Oud 30-08-2010, 13:08
Verwijderd
Jongens wat gaan jullie snel! Ik switch trouwens naar Dott. Ik zie RP er het liefst uit, maar ik wil ook graag wat aan de stemlijstjes hebben. En volgens mij is het op zich wel zeker dat RP er nu uitgaat. (Ik weet dat het kan zijn dat de wolven/verrader/heks allemaal onder RP staan en dat het dan niet het geval is, maar die kans lijkt me klein en mocht het toch zo zijn dan kunnen we iig goede info uit het stemlijstje halen)
Oud 30-08-2010, 14:11
Verwijderd
Ik bedenk me dat ik het met mijn opmerking dat we niet allemaal onder RP ga staan ik het wel heel makkelijk heb gemaakt voor de wolven :face: Tenminste als ze ervaren zijn..
Oud 30-08-2010, 14:12
Verwijderd
sann er staan er nu al heel veel onder dott hoor.
Het staat 6-5 in het nadeel voor RP, maar als er een wolf onderstaat is het 5-5, dus gelijkspel, en kiezen de wolven..
Oud 30-08-2010, 14:13
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Dingaantouwtje. Je hebt nu al een aantal fouten gemaakt bij het maken van de stemlijstjes. Ik neem aan dat dit niet meer gebeurd? Aangezien het anders voor problemen kan gaan zorgen in de theorieen.
Eigenlijk maak ik, juist omdat ik vrij snel fouten maak in stemlijstjes, liever niet de stemlijstjes. De reden dat ik er even eentje maakte was omdat niemand anders het deed en ik het nodig vond.
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #86
Geel
500 17-06-2011 18:21
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.