Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
moet dat tweede leasen tussenhaakjes geen kopen zijn?

dus je wordt straks erg sportief?
Nee want lessen zijn rete duur.
Alhoewel niet als je genoegen neemt met een keer per week rijden.

Haha ja ik wil mijn tijd nuttig gaan benutten. haha
Advertentie
Oud 27-08-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Haha ja ik wil mijn tijd nuttig gaan benutten. haha
slim slim

waaah, krijg ik 2 mailtjes over het ophalen van mijn sportspullen voor school, en in beide mails staat een andere tijd
Oud 27-08-2010, 14:17
Verwijderd
haha altijd van het eerste uitgaan, beter te vroeg dan te laat.
Oud 27-08-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
haha altijd van het eerste uitgaan, beter te vroeg dan te laat.
dat is waar, maar ik moet ervoor 1.5 uur in de bus zitten. en dan moet ik daar nog lekker een uur wachten

ik heb gewoon even een mail terug gestuurd, zal vast een fout gemaakt zijn
Oud 27-08-2010, 14:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
een beller is sneller!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-08-2010, 14:29
Verwijderd
De bus doet er nu al serieus 10 minuten om de eerste halte te bereiken. Utrecht bouwput city!
Oud 27-08-2010, 14:30
Verwijderd
ik mag niet bellen, sommige mensen van de zaak hebben geen informatie over de pakketten, dus dan kan ik verwarring zaaien. dat moeten we niet hebben
Oud 27-08-2010, 14:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De bus doet er nu al serieus 10 minuten om de eerste halte te bereiken. Utrecht bouwput city!
Hoe bevalt de blackberry, Eric?
__________________
you're not my demographic
Oud 27-08-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Hoe bevalt de blackberry, Eric?
Ik vind 'm supersexy
Oud 27-08-2010, 14:39
Verwijderd
Merkgeiler.
Oud 27-08-2010, 14:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind 'm supersexy
Waarom geen iPhone?
__________________
you're not my demographic
Oud 27-08-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Merkgeiler.
Oud 27-08-2010, 14:42
Verwijderd
Als ik maandag precies vijfduizend posts wil hebben, is dit mijn laatste. Aaaaaaaaaahh!
Oud 27-08-2010, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Waarom geen iPhone?
Ik zit nog aan een KPN abonnement vast en ik mocht een toestel op naam van de zaak bestellen en de iPhone is niet simlock vrij. Bleek nogal een dure grap te zijn om dat uiteindelijk fatsoenlijk te laten werken.
Oud 27-08-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Als ik maandag precies vijfduizend posts wil hebben, is dit mijn laatste. Aaaaaaaaaahh!
gefeliciteerd?
Oud 27-08-2010, 15:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zit nog aan een KPN abonnement vast en ik mocht een toestel op naam van de zaak bestellen en de iPhone is niet simlock vrij. Bleek nogal een dure grap te zijn om dat uiteindelijk fatsoenlijk te laten werken.
Hm, volgensmij biedt KPN ook iPhone abonnementen aan, maarja. Blackberry is ook fijn denk ik.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-08-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Merkgeiler.
Valt wel mee hoor

Citaat:
Hm, volgensmij biedt KPN ook iPhone abonnementen aan, maarja. Blackberry is ook fijn denk ik.
Ja maar T-Mobile blokkeert weer bepaalde dingen op die toestellen voor KPN ofzoiets vaags
Oud 27-08-2010, 15:10
Verwijderd
Gisteren zag een vriend van mij zijn oude baas in het kro programma Blootgewoon, fucking bizar Even centrale vraag: ben jij wel eens of tv geweest?
Oud 27-08-2010, 15:16
Verwijderd
ja
Oud 27-08-2010, 15:16
Verwijderd
ik kan eindelijk gaan ontbijten <3
Oud 27-08-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zag een vriend van mij zijn oude baas in het kro programma Blootgewoon, fucking bizar Even centrale vraag: ben jij wel eens of tv geweest?
nee. Ook totaal geen behoefte aan.
Jij?
Oud 27-08-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zag een vriend van mij zijn oude baas in het kro programma Blootgewoon, fucking bizar Even centrale vraag: ben jij wel eens of tv geweest?
Nee, ik niet.
Oud 27-08-2010, 15:21
Verwijderd
Ja een paar keer heel chagrijnig in beeld bij Omroep fucking Brabant en een keer in een soap gefigureerd, -al was dat niet naar aanleiding van een heel enthousiast aanmeldingsformulier maar toeval. Ohja en laatst met Babs bij tv10 ofzo terwijl we aan het kou lijden en aan het klagen waren
Oud 27-08-2010, 15:22
Verwijderd
Volgens mij alleen een paar x op de radio. Dat vond ik best tof
Oud 27-08-2010, 15:24
Verwijderd
Ohja ik ook nog een keer op de radio, toen had ik ruzie met de burgemeester van Utrecht maar dat was wel heel kort. Jammer dat ik het niet meer kan vinden

Waarvoor op de radio sann?
Oud 27-08-2010, 15:25
Verwijderd
Oh ik wel op de radio. Werd teruggebeld door Q maar kon het zelf niet luisteren omdat ik net de trein in wou stappen.
Oud 27-08-2010, 15:27
Verwijderd
Nog nooit op de radio en nooit op tv . I don't give a crap.
Oud 27-08-2010, 15:27
Verwijderd
Een of ander studentenpanel voor radio Oost oid. Elke week 3 stellingen waar je dan je mening over moest geven, iets van 3 maanden gedaan ofzo, in het kader van medenzeggenschapsraad of bestuur ofzo.
Oud 27-08-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit op de radio en nooit op tv . I don't give a crap.
Je "" doet anders vermoeden
Oud 27-08-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Je "" doet anders vermoeden
Sarcasme, zou jij toch wel moeten herkennen he .
Oud 27-08-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Een of ander studentenpanel voor radio Oost oid. Elke week 3 stellingen waar je dan je mening over moest geven, iets van 3 maanden gedaan ofzo, in het kader van medenzeggenschapsraad of bestuur ofzo.
Oh dat klinkt hip
Oud 27-08-2010, 15:39
Verwijderd
ik was uh, een keer bij man bijt hond, de babbelbox en uhm, een keer een interview met een of andere regionale zender? en een keer op de radio bij de regionale, een interview over een stripboek, dat ik super hard verknalde
Oud 27-08-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
ik was uh, een keer bij man bijt hond, de babbelbox en uhm, een keer een interview met een of andere regionale zender? en een keer op de radio bij de regionale, een interview over een stripboek, dat ik super hard verknalde
Man bijt hond is echt nog een droom van me <3.

Ik ga toch maar naar A'dam vanavond, cadeautje net gekocht, en hopen dat ik het overleef. Maar heb d'r 6 maand niet gezien, kan het niet maken om niet te komen.
Oud 27-08-2010, 16:01
Verwijderd
Ik ben een keer geïnterviewd door iemand van de lokale radio toen ik eindexamen ging doen. Ik heb het zelf nooit teruggehoord, maar mijn opa en oma wel. Dat ging ongeveer zo: "Ja, wiskunde lijkt me best wel kut, maar ik denk dat ik Engels en Nederlands wel goed ga doen".

Ik ben ook een keer gefilmd door Almere TV oid toen ik in het publiek stond te kijken naar een optreden op de Grote Markt. Er zweefde een camera over het publiek en daar keek ik dan weer naar.
Oud 27-08-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Man bijt hond is echt nog een droom van me <3.
Daar komen toch alleen wereldvreemde figuren of rare vogels in voor (jij bent de uitzondering op de regel, egon )
Oud 27-08-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Oh, en mijn vriend heeft onze (overleden) kat Casper genoemd. Ik noemde hem Jasper, want zo zou ik een kind nooit noemen en ik vond hem een Jasper, maar vriendlief vond dat geen kattennaam. Dus Casper kan ook niet meer.

Conclusie 2: noem je kat gewoon Minoes of Poekie.
Op de basisschool zat ik in de klas bij een Minous
Oud 27-08-2010, 16:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gisteren zag een vriend van mij zijn oude baas in het kro programma Blootgewoon, fucking bizar Even centrale vraag: ben jij wel eens of tv geweest?
Jup, wel vaker. In een film nog wel. Met tekst.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-08-2010, 16:38
Verwijderd
Ik ben NOOIT op tv of radio geweest. Zelfs niet op tv Oost met boomplantdag!

Wel een paar keer in de krant.
Oud 27-08-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:

Wel een paar keer in de krant.
Ik een keer in het Eindhovens Dagblad omdat ik aan een gitaardag meedeed.
Oud 27-08-2010, 16:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh en ik heb eens meegedaan aan een programma voor L1, met mijn profielwerkstuk.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-08-2010, 16:41
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben wel eens op de radio geweest

Best lang eigenlijk, er was zo'n centrale sportdag voor Graafse bassischolen. Ik was net geopereerd en direct ook de enige die niet meedeed! Toen kreeg ik allemaal vragen of ik het niet vervelend vond dat ik niet mee kon doen enzo en wat er precies geopereerd was
__________________
Yoloswag 420
Oud 27-08-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik een keer in het Eindhovens Dagblad omdat ik aan een gitaardag meedeed.
Ja, ik met de geneeskundetoneelgroep in nrc next (bij de cultuuraankondigingen, het bleek dat je gewoon een aankondiging kan mailen en die wordt dan geplaatst) en op de middelbare school in de Tubantia met een aankondiging (die ik geloof ik had geschreven) voor de Klassieke Avond (gymnasium show-off avond) en met een actie van de milieugroep.
Oud 27-08-2010, 16:45
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hoi iedereen!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 27-08-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik met de geneeskundetoneelgroep in nrc next (bij de cultuuraankondigingen, het bleek dat je gewoon een aankondiging kan mailen en die wordt dan geplaatst) en op de middelbare school in de Tubantia met een aankondiging (die ik geloof ik had geschreven) voor de Klassieke Avond (gymnasium show-off avond) en met een actie van de milieugroep.
Geneeskunde . Vandaar dat je zo actief bent op L&G
Oud 27-08-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Hoi iedereen!
Hallo!
Oud 27-08-2010, 16:47
Verwijderd
Oja, de krant.

Vroeger maakten wij (ik, broertje en buurjongen) een 'Maandblad van Almere' vol puzzels en spelletjes en filmreviews, en een oplage verkochten we dan in de buurt voor 1 gulden per exemplaar Toen werd dat door iemand doorgebeld naar de krant en toen kwamen wij met een foto in de krant, waarin we allemaal een pagina van ons maandblad omhoog houden. Met een positief artikel erbij natuurlijk.

Na 4 edities van ons maandblad hadden we geen zin meer en hebben we ons blad opgeheven Dit tot groot ongenoegen van enkele buurtbewoners, die zich afvroegen waarom we er zomaar mee gestopt waren Tot zover onze "redactionele" ervaring. Toch zeker wel 100 vaste afnemers per maand, dus het leverde nog wat op ook
Oud 27-08-2010, 16:47
Verwijderd
ja

Straks ga ik naar Salt, ik weet niet eens waar de film over gaat
Oud 27-08-2010, 16:49
Verwijderd
Martin is een filmster yeah Ik ben ook een keer geïnterviewd door het Eindhovens Dagblad voor een voorstelling waar ik in speelde maar mijn woorden werden wel heel erg verdraaid. Niet dat het bijzonder negatief is maar toch. Ik heb overigens een hekel aan die krant. Laatst las ik het in de wachtruimte bij de autodealer en ik ontdek altijd spelfouten
Oud 27-08-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Martin is een filmster yeah Ik ben ook een keer geïnterviewd door het Eindhovens Dagblad voor een voorstelling waar ik in speelde maar mijn woorden werden wel heel erg verdraaid. Niet dat het bijzonder negatief is maar toch. Ik heb overigens een hekel aan die krant. Laatst las ik het in de wachtruimte bij de autodealer en ik ontdek altijd spelfouten
Kutkrant is het. Wij hebben hier thuis Algemeen Dagblad, begint ook steeds slechter te worden. Volkskrant en NRC Next zijn veel beter heb ik het idee.
Oud 27-08-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zag een vriend van mij zijn oude baas in het kro programma Blootgewoon, fucking bizar Even centrale vraag: ben jij wel eens of tv geweest?
Een keer op TV Oost in een 'documentaire' over de Javastraat (waar Willem Wilmink woonde en toen gingen ze een paar bewoners interviewen, waaronder dus mijn ouders tijdens een brunch bij ons thuis, ze filmden me toen ik de tafel ging dekken enzo, wazig), een keer bij Telekids geweest (in 1992?) dan zie je me naast Carlo zitten enzo Een keer met de hele school op het Jeugdjournaal (want onze school kreeg toen de naam van Willem Wilmink en dat was heel bijzonder wat hij leefde toen nog). En een paar jaar geleden (3 of 4?) een keer in Editie NL geweest in een stukje over Limburg (en dat was ook de enige keer dat ik echt wat zei op tv )
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.