Oud 13-06-2019, 14:54
studente99
studente99 is offline
Hallo,

ik heb een klein dingetje waar ik mee zit en wil graag even wat meningen erover horen 😊
Sinds een paar maanden ben ik aan het praten met een leuk meisje (ik ben zelf ook een meisje trouwens). Sinds anderhalve maand zijn we echt aan het daten, heb haar nu 8x gezien in totaal en ze is ook al een keertje blijven slapen.
Het voelt heel vertrouwd en we hebben het heel gezellig samen.
We hebben al meerdere keren gezoend en een beetje gevoeld en geknuffeld enzo.
Maar op een gegeven moment stopt ze altijd. Ze zegt dat ze wel graag verder wil gaan en zich fijn voelt bij me, maar ze vind het ook heel eng en spannend. Wat ik snap, dat vind ik ook. Ik vraag me alleen af hoe ik haar het vertrouwen kan geven dat niets hoeft, maar als ze er aan toe is het goed komt. Want soms liggen we echt uren op bed te zoenen en knuffelen en kletsen, maar durven we allebei niet verder te gaan. Hoe pak ik dit aan? Ik wil niet over haar grens heen gaan, maar ik merk wel dat er een bepaalde spanning is en zou wel verder willen gaan. Hoe kan ik subtiel laten merken dat ik haar wil, zonder dat ik iets doe wat zij nog niet wil?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2019, 16:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Als je een hele tijd bezig bent met zoenen en knuffelen enzo, vraag of je wat verder mag gaan aan haar. Op dat moment kan ze een keuze maken. Zorg er alleen wel voor dat ze altijd een stap terug kan doen als het haar toch te moeilijk wordt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 16:34
Verwijderd
Ik vind het heel erg gaaf dat je zo bewust met grenzen bezig bent

Heb je er al eens over nagedacht om het gewoon niet zo subtiel erover te hebben? Ik bedoel je hebt het er overduidelijk al over gehad, maar is het niet mogelijk om het gewoon ter sprake te brengen?
"Hey liefje, ik wil denk ik toch de volgende stap nemen hihihihi want ik ben echt heel erg op je." In een relatie moet je het met elkaar over dit soort dingen kunnen hebben tenslotte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoe krijg ik geld terug voor 'gratis' toestel?
Verwijderd
19 25-07-2016 00:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe vind ik wél iets met Google?
Boogie
14 30-08-2015 16:50
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hoe vind ik wél iets met Google?
Boogie
4 22-07-2012 20:33
Seksualiteit Hoe begin ik eraan?
schooliertje123
15 13-05-2012 00:46
Liefde & Relatie hoe pak je DIT aan.....
femenino
7 26-05-2009 10:54
Psychologie Hoe sluit je een relatie af ?
Verwijderd
6 09-04-2002 09:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.