Oud 06-07-2019, 12:46
Somebody123
Somebody123 is offline
Hey zo hoe zal ik beginnen.

Ik ben een jongen en 16

Ik heb een relatie met een geweldige jongen. Ik zou me weinig beters kunnen wensen. Ik voel me goed en veilig bij hem. Maar het probleem is iets wat ik vroeger heb gedaan.

Ik was voor een lange tijd een soort sex slaafje. Ik vond het ook erg leuk om te doen. Nu is het probleem dat ik ondanks dat ik het niet meer doe steeds erger en erger in de verleiding kom.

Alleen ik wil echt niet mijn relatie kwijt. Maar ik wil hem ook niet kwetsen door het achter zijn rug om te doen. Maar ik zou ook weer niet op een slaaf manier sex met mijn vriendje willen hebben

Wat zou ik nu het beste kunnen doen?

Ps: ik heb het er al met hem over gehad alleen moeten we wel nog tot een oplossing komen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2019, 13:07
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het is in ieder geval positief dat je het met hem besproken hebt. Maar doe je het niet meer omdat hij het niet wil?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 06-07-2019, 13:11
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Goed praten is goud. Samen een oplossing vinden?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2019, 13:13
Somebody123
Somebody123 is offline
Ja maar wat zou een oplossing hier op zijn, misschien dat ik het 1 keer in de maand mag?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2019, 13:14
Somebody123
Somebody123 is offline
Citaat:
Het is in ieder geval positief dat je het met hem besproken hebt. Maar doe je het niet meer omdat hij het niet wil?
Kind of, ik ben gestopt omdat ik met hem heb.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2019, 18:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Waarom is het niet leuk om zo af en toe de slaaf van je vriendje te zijn?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2019, 20:03
Somebody123
Somebody123 is offline
Citaat:
Waarom is het niet leuk om zo af en toe de slaaf van je vriendje te zijn?
Heb ik geprobeerd en voorgesteld maar hij vind dat niks en ik wil wat ik wil vind hij al helemaal niks. En ik vind dat biet echt bij een relatie horen die manier van sex niet met je partner tenmiste.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2019, 20:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb ik geprobeerd en voorgesteld maar hij vind dat niks en ik wil wat ik wil vind hij al helemaal niks. En ik vind dat biet echt bij een relatie horen die manier van sex niet met je partner tenmiste.
Hoezo hoort een bepaalde manier van seks hebben niet binnen een relatie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-07-2019, 22:41
Verwijderd
Was je vrijwillig een seksslaafje?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2019, 08:32
Somebody123
Somebody123 is offline
Citaat:
Was je vrijwillig een seksslaafje?
Ja dat was ik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2019, 08:33
Somebody123
Somebody123 is offline
Citaat:
Hoezo hoort een bepaalde manier van seks hebben niet binnen een relatie?
Ja ik heb gewoon het idee van dat sex met je partner met liefde is. En ik heb geen problemen met handboeien enzo daar bij maar als je dan nog verder gaat vond ik er niet meer bij horen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2019, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb gewoon het idee van dat sex met je partner met liefde is. En ik heb geen problemen met handboeien enzo daar bij maar als je dan nog verder gaat vond ik er niet meer bij horen
Das echt onzin. Veel stellen doen dingen achter gesloten deuren waar andere mensen een wenkbrauw van zouden optrekken. Die mensen die hun wenkbrauw optrekken moeten gewoon hun bek houden.
Zolang je het maar leuk hebt. Als jij lekker een drol wil draaien op de buik van je partner en je partner vindt dat okay dan is daar niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2019, 20:00
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Das echt onzin. Veel stellen doen dingen achter gesloten deuren waar andere mensen een wenkbrauw van zouden optrekken. Die mensen die hun wenkbrauw optrekken moeten gewoon hun bek houden.
Zolang je het maar leuk hebt. Als jij lekker een drol wil draaien op de buik van je partner en je partner vindt dat okay dan is daar niets mis mee.
Juist! Al doe ik geen drollen draaien haha
Met citaat reageren
Oud 26-07-2019, 22:24
Somebody123
Somebody123 is offline
laat antwoord maar bedankt voor jullie mening
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.