Oud 29-11-2007, 11:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Alles over cadeau's met betrekking tot je vriend/vriendin hier! Vraag om leuke tips voor Valentijnsdag, Verjaardagen, Kerst of zomaar en geef hier de jouwe!
Stel al je vragen over cadeau's en vertel je verhalen over hoe jouw cadeau beviel bij jouw vriend of vriendin!

Voor meer ideeën, zie de voorgaande topics:

Cadeau topic #1
Cadeau topic #2
Cadeau topic #3
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 02-12-2007, 18:51
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Onlangs, héél spontaan een kettinkje gekregen. Vondt het echt super.
Heb niet veel later ook 1 voor haar gekocht, vondt ze ook super...
Maarrr nu staat de kerst voor de deur, en ik wou mijn vriendinlief toch even laten merken dat ze superbelangrijk voor me is.
Nu heb ik geen idee wat ze graag wilt hebben.
Ik dacht zelf aan zo'n klein zilveren sleuteltje, die ze dan 'erbij' aan het kettinkje kan hangen, omdat ze de sleutel van m'n hart heeft. Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen, en eventueel commentaar? Het is niet zoveel, maar och, toch leuk!
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Oud 03-12-2007, 20:25
Verwijderd
Je kan zo'n sleuteltje niet los kopen, misschien wel bij een (dure) juwelier of internetwinkel? maar wel met een dagboek er bij Kan je het dagboek altijd later nog wel geven, of weet ik veel wat. Maar voor zover ik weet kan je die sleuteltjes niet los kopen..
En ik vind het wel lief, zeker als je er een kaartje bijgeeft met 'waarom'...
Oud 04-12-2007, 08:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Onlangs, héél spontaan een kettinkje gekregen. Vondt het echt super.
Heb niet veel later ook 1 voor haar gekocht, vondt ze ook super...
Maarrr nu staat de kerst voor de deur, en ik wou mijn vriendinlief toch even laten merken dat ze superbelangrijk voor me is.
Nu heb ik geen idee wat ze graag wilt hebben.
Ik dacht zelf aan zo'n klein zilveren sleuteltje, die ze dan 'erbij' aan het kettinkje kan hangen, omdat ze de sleutel van m'n hart heeft. Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen, en eventueel commentaar? Het is niet zoveel, maar och, toch leuk!
Als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje cliche... Maar als jij het leuk vindt, vindt je vriendin dat ook wel denk ik...
__________________
Tsja
Oud 05-12-2007, 18:27
Verwijderd
Uhmm mijn vriendin en ik (beide 16) hebben nu bíjna 1 jaar en ik wil dus iets kopen/doen voor haar.. Ik dóe liever iets, maar ja ik wil geen chagrijnige mensjes boos maken door een nieuwe topic te starten, dus vraag ik het maar hier.. wat moet ik doennnn? Geen bios btw! Misschien een etentje, mjah.. Iemand ideeën?
Bedankt
Oud 06-12-2007, 12:55
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Dagje Zwaluwhoeve? (= Sauna)
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 06-12-2007, 14:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Uhmm mijn vriendin en ik (beide 16) hebben nu bíjna 1 jaar en ik wil dus iets kopen/doen voor haar.. Ik dóe liever iets, maar ja ik wil geen chagrijnige mensjes boos maken door een nieuwe topic te starten, dus vraag ik het maar hier.. wat moet ik doennnn? Geen bios btw! Misschien een etentje, mjah.. Iemand ideeën?
Bedankt
In de beginpost staan links naar de vorige topics en kun je ideeën opdoen voor cadeautjes. Wil je liever een dagje uit, dan kun je in dit topic ideeën opdoen
__________________
<):o)
Oud 17-12-2007, 10:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mijn vader is over een paar dagen jarig. DVD's/CD's/Geurtjes/fotolijstjes vind ie allemaal niet zoveel aan. Hij heeft al zowat alles. Ik kan echt niks bedenken. Misschien dat ze nog ergens chocoladeletters hebben en dat ik zijn naam in chocoladeletters koop. Iemand anders nog een idee?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 17-12-2007, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Iemand anders nog een idee?
Iets anders wat je lekker vindt? Of iets anders mbt iets dat hij leuk vindt (je zegt alleen wat hij niet leuk vindt )? Of nieuwe sokken?
Oud 17-12-2007, 10:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Nieuwe sokken is nog genees een slecht idee. Echt hobby's heeft ie niet. Wat hij wel leuk vind is om bezig te zijn met dingen in elkaar zetten etc. Maar gereedschap heeft ie al. Ik ga denk voor de chocoladeletters, sokken en een blouse (uitzoeken met mijn moeder).
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 17-12-2007, 11:02
Verwijderd
Mijn schoonvader wil eigenlijk alleen gereedschap, maar hij heeft ook vrijwel alles al en wat ie nog niet heeft kan ie toch het beste zelf uitzoeken. Gamma-bonnen zijn dan een uitkomst.
Oud 17-12-2007, 11:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een intratuin-bon (tuinieren) of inderdaad een gamma/praxis/karwei bon.
Zelf vind ik het altijd leuk om een boek cadeau te doen
__________________
<):o)
Oud 17-12-2007, 20:32
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Ik dacht pas aan een blauwe roos, geen echte, maar eentje gemaakt met inkt.. om dit te geven met kerstmis, als een soort 'winterroos', geen idee of dit lukt, ik zal het gewoon moeten proberen =P iemand ervaring mee?
Het is eigenlijk eerder een zoveel-maand-samen-kado, maar ik voer het liefst mijn kadootjes meteen uit, later vind ik er wel andere
Oud 19-12-2007, 17:44
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Dit jaar ga ik geven:
\
Moeder - broodbakpakket waaronder broodmand, broodkookboek, allerlei broodbak ingrediënten en broodversiersels (ze heeft net een broodbakmachine gekocht)
Vader - enorme poster van de beatles, voor in z'n muziekkamer
Zusje - dagboek
Vriend - enorme poster favoriete film
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 19-12-2007, 22:16
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Ik wil mijn vriendje een bon geven voor een dagje onbeperkt treinen met zn tweetjes. Door heel Nederland.

Iemand een idee wat leuk is om samen heen te gaan en zo?
Oud 20-12-2007, 13:10
miss kittie
miss kittie is offline
hallo
ik zoek nog atijd iets voor kert voor mijn vriend. normaal heb ik totaal geen nood aan inspiratie, maar hi is zo het type jongen een cadeautje moet praktisch zijn
heb zo wel aantal ideetjes, maar vind ze zo stom

handdoeken (heeft hij nodig, naja als kado pff)
pantoffels (eigenlijk wilt hij die niet, maar heeft toch wel eens geklaagd over koude voeten dus mss toch)
parfum , maar dat verwacht hij zo hard, want die is op, is er ook helemaal geen verrassing meer aan

en nu zit ik vast, vooral omdat al die praktische dingen ik helemaal niet leuk vind om te geven als cadeau

iemand tips?
Oud 20-12-2007, 15:37
Verwijderd
Ik heb het idee dat jongens vaak graag praktische cadeautjes krijgen.

Bedenk je wat je belangrijker vindt: dat hij er blij mee is als hij het krijgt of dat jij blij bent als je het geeft? Misschien kan je wel een tussenoplossing vinden?

Bv. handdoeken met zijn naam er op ofzo, weet ik veel.
Oud 20-12-2007, 18:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik dacht pas aan een blauwe roos, geen echte, maar eentje gemaakt met inkt.. om dit te geven met kerstmis, als een soort 'winterroos', geen idee of dit lukt, ik zal het gewoon moeten proberen =P iemand ervaring mee?
Het is eigenlijk eerder een zoveel-maand-samen-kado, maar ik voer het liefst mijn kadootjes meteen uit, later vind ik er wel andere
Ik weet niet of dit is wat je bedoelt maar vroeger zetten wij altijd witte rozen in water met voedselkleurstof zodat de rozen verschillende kleuren geven. Ik denk dat het ook mogelijk is met inkt. Dus als j dit bedoelt heb ik er inderdaad ervaring mee. Zoniet dan niet
Ads door Google
Oud 21-12-2007, 10:11
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Citaat:
Ik weet niet of dit is wat je bedoelt maar vroeger zetten wij altijd witte rozen in water met voedselkleurstof zodat de rozen verschillende kleuren geven. Ik denk dat het ook mogelijk is met inkt. Dus als j dit bedoelt heb ik er inderdaad ervaring mee. Zoniet dan niet
Aah! geweldig!
Ja voedselkleurstof klinkt wel veel verantwoorder dan inkt
Oh, weetje ook hoelang het moet staan eer het voldrongen is van de kleur?
Oud 22-12-2007, 14:23
beckham1990
beckham1990 is offline
HELP!

Kerstcadeau gezocht voor 5euro, het is een jongen van ongeveer 20jaar die ik helemaal niet ken (leve lotjetrek) en ik heb echt geen idee.
Oud 23-12-2007, 16:02
Verwijderd
Citaat:
HELP!

Kerstcadeau gezocht voor 5euro, het is een jongen van ongeveer 20jaar die ik helemaal niet ken (leve lotjetrek) en ik heb echt geen idee.
Iets voor onder de douche van Axe, tijdschrift (sport ofzo).
Oud 23-12-2007, 17:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Aah! geweldig!
Ja voedselkleurstof klinkt wel veel verantwoorder dan inkt
Oh, weetje ook hoelang het moet staan eer het voldrongen is van de kleur?
Oh, dat weet ik echt niet meer. Gewoon uitproberen zou ik zeggen.
Oud 24-12-2007, 00:26
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Citaat:
Oh, dat weet ik echt niet meer. Gewoon uitproberen zou ik zeggen.
Het is mislukt de roos bleef gewoon wit..
misschien zou ik hem gewoon letterlijk hebben moeten schilderen, met penseel op de blaadjes
Oud 30-12-2007, 21:35
elketjeeeh
elketjeeeh is offline
Best een handige website met leuke kadotips:

http://geschenken.vrijetijds-info.be
Oud 05-01-2008, 06:29
beckham1990
beckham1990 is offline
Weten jullie waar ik dekbedovertrekken kan vinden voor kinderen, dus van disney of de troetelbeertjes enzo. Dus geen standaardovertrekken zoals bij de Hema ofzo.
Advertentie
Oud 05-01-2008, 10:11
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Op de markt meestal wel, misschien Ikea/ V&D?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 05-01-2008, 20:36
smiletoyou
smiletoyou is offline
Beginner van dit Topic goed idee van dat sleuteltje, doe er een leuk kaartje bij met een mooie roos, en ze zal het egt super leuk vinden, en lief natuurlijk!
Oud 06-01-2008, 11:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het is mislukt de roos bleef gewoon wit..
misschien zou ik hem gewoon letterlijk hebben moeten schilderen, met penseel op de blaadjes
Heb je wel genoeg kleurstof in t water gedaan en de roos voor die tijd nog even schuin afgesneden? Als de concentratie kleurstof niet hoog genoeg is, kleurt je roos niet.

ecoline werkt overigens ook heel goed (misschien minder verantwoord dan voedingskleurstof, maar je hoeft zo'n roos ook niet op te eten )
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 06-01-2008, 22:51
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Citaat:
Heb je wel genoeg kleurstof in t water gedaan en de roos voor die tijd nog even schuin afgesneden? Als de concentratie kleurstof niet hoog genoeg is, kleurt je roos niet.

ecoline werkt overigens ook heel goed (misschien minder verantwoord dan voedingskleurstof, maar je hoeft zo'n roos ook niet op te eten )

Ik had 1 inktpatroon erin gedaan, met water en voedingsstof erbij..het water zag knalblauw dus ik dacht dat dat genoeg was

maar ecoline dus als ik dat nou eerder wist, was het misschien gelukt, nu heb ik heb gewoon de witte roos gegeven maar ik geef de blauwe sowieso nog wel.

btw, ik had toen vele bloemenzaken afgegaan, maar vond enkel roos-witte en vooral geel-witte rozen, ik vroeg me af of dit de blauwe kleur beinvloed?
Oud 06-01-2008, 23:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
btw, ik had toen vele bloemenzaken afgegaan, maar vond enkel roos-witte en vooral geel-witte rozen, ik vroeg me af of dit de blauwe kleur beinvloed?
Nou de cellen van de bloemblaadjes nemen de kleurstof op in hun vacuole op basis van concentratieverschil van kleurstof binnen en buiten de cel. De originele kleur van de bloemblaadjes komt tot stand door de korrels (er is een mooi woord voor die korrels maar ik kom er niet meer op), dus ik denk niet dat het rozige anders blauw wordt dan het witte. Je ziet het er denk ik hoogstens nog een beetje rozig doorheen schijnen als de roos niet goed "pakt"
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 09-01-2008, 02:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Onlangs, héél spontaan een kettinkje gekregen. Vondt het echt super.
Heb niet veel later ook 1 voor haar gekocht, vondt ze ook super...
Maarrr nu staat de kerst voor de deur, en ik wou mijn vriendinlief toch even laten merken dat ze superbelangrijk voor me is.
Nu heb ik geen idee wat ze graag wilt hebben.
Ik dacht zelf aan zo'n klein zilveren sleuteltje, die ze dan 'erbij' aan het kettinkje kan hangen, omdat ze de sleutel van m'n hart heeft. Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen, en eventueel commentaar? Het is niet zoveel, maar och, toch leuk!
Heel leuk, maar vond is nooit met een -t achteraan.


Gewoon bij 'n juwelier kijken of ze die hebben liggen en anders vragen of ze eentje willen maken, kost vaak niet al te veel meer en bespaart je heel wat zoekmoeite.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-01-2008, 19:35
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Ik ga voor valentijn rode hartjes-koekjes bakken
Oud 13-01-2008, 22:42
Music Junky
Avatar van Music Junky
Music Junky is offline
Ik geef mijn vriend met zijn verjaardag 2 kaartjes voor zijn favorite band
Had ik even geluk dat zij net rond zijn verjaardag aan het touren zijn in Nederland!

@ hierboven: zoiets was ik ook van plan, haha!
Oud 13-01-2008, 23:21
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ik ga voor valentijn rode hartjes-koekjes bakken
Leuk idee! Mijn vriend en ik vonden dat we elkaar te dure cadeautjes gaven maar een zelfgebakken brownie met een hart van glazuur erop zal vast wel mogen.

Leuk idee voor als iemand op kamers gaat: twee goudvissen voor de eenzaamheid
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 21-01-2008, 09:09
Fayette
Omg, al die Valentijnsgedoecadeautjesonzin! Wij waren gewoon lekker makkelijk tegen elkaar. Hij: Hé, het is de 14e open feest bij Plato, kom we gaan gratis bier drinken!
Haha, ja prima dus!

Maar zijn ex gaat er ook bij zijn dus in principe vind ik het wel een beetje een cadeautje...
Oud 21-01-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Omg, al die Valentijnsgedoecadeautjesonzin!
Inderdaad! T enige wat wij doen is voor elkaar de lelijkste kaart kopen die we kunnen vinden
Ads door Google
Oud 22-01-2008, 22:37
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Dagje Zwaluwhoeve? (= Sauna)
ik ben ook naar de sauna geweest maar dan naar de Sauna van Egmond (In Haarlem maar aan de egmondstraat ;-))

Was erg leuk, ik raad het iedereen aan die het nog nooit gedaan heeft. Het was voor mij ook de eerste keer en ik heb me erg vermaakt!
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 25-01-2008, 20:10
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
mijn vriendje kreeg voor zn verjaardag:
een praktisch kado: een schoudertas (camouflageprint met naakte vrouwen, waar ik pas achter kwam toen ik m gekocht had..)
een lief kado: een dogtag (www.dogtag.nl) met een stukje uit een liedje van een band die we beiden leuk vinden.
een lekker kado: zelfgebakken muffins!!
en een thoughtful kado: een boek wat hij had gezien op heatrow airport wat hem heel leuk leek, en ik stiekem gekocht heb.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-01-2008, 17:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat koop je in hemelsnaam voor je schoonmoeder die jarig is? Mijn schoonouders hebben naar mijn idee alles al en ik weet ook niet precies wat haar smaak is
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-01-2008, 18:13
Verwijderd
^een leuke gifset van the bodyshop of rituals ofzo? Of een cadeaubon?
Oud 28-01-2008, 19:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Daantje_0705: Ik gaf/geef meestal een fles wijn, een doos bonbons of een bloemetje, iets in die richting.
Oud 28-01-2008, 20:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit te denken aan zo'n bloemetje/plantje in zo'n glazen bakje oid maar vinden jullie dat niet heel cliche? Ik wil echt wel iets leuks kopen want ik ben er zo ontzettend vaak en het zijn gewoon ontzettend lieve mensen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-01-2008, 11:21
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Kun je niet samen met je vriend iets uitzoeken?
Mijn schoonmoeder heeft veel dingen in de kamer staan zoals kaarsjes en andere decoratiestukjes dus dat was niet zo heel moeilijk .
__________________
Addicts of communication..
Oud 29-01-2008, 20:08
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Kun je niet iets bij Lush kopen? Ikzelf vind de producten geweldig (en vooral leuk om te geven).
Oud 30-01-2008, 14:20
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:

Leuk idee voor als iemand op kamers gaat: twee goudvissen voor de eenzaamheid
Dat zou ik dus nooit aan iemand die op kamers gaat geven, tenzij je zeker weet dat iemand die in dezelfde stad woont de sleutel heeft! Je kunt die beestjes in de zomervakantie toch niet laten stikken? En meenemen naar je ouders is ook niet handig.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 30-01-2008, 14:21
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Ik zit te denken aan zo'n bloemetje/plantje in zo'n glazen bakje oid maar vinden jullie dat niet heel cliche? Ik wil echt wel iets leuks kopen want ik ben er zo ontzettend vaak en het zijn gewoon ontzettend lieve mensen.
Nee hoor. Veel vrouwen vinden het leuk om bloemen/planten te krijgen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 31-01-2008, 15:47
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Dat zou ik dus nooit aan iemand die op kamers gaat geven, tenzij je zeker weet dat iemand die in dezelfde stad woont de sleutel heeft! Je kunt die beestjes in de zomervakantie toch niet laten stikken? En meenemen naar je ouders is ook niet handig.
Degene aan wie ik ze gaf had 8 huisgenootjes...
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 03-02-2008, 17:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Uiteindelijk heb ik in alle haast nog even gauw zo'n glazen bakje met hyacinthen gekocht. Ik vond het zelf niet zo'n heel leuk bakje maar ze hadden niets anders maar zij vond het wel erg leuk dus m'n kadootje was erg geslaagd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-02-2008, 20:58
Verwijderd
Hallo iedereen!

Ik wil graag een print laten maken op een kussensloop. Wat leuke foto's erbij en een leuke tekst etc. Maar ik heb echt geen idee waar ik dat zou kunnen laten uitvoeren. In het vorige topic stond geloof ik wel iets, maar kan het niet meer vinden. Heeft er iemand goede adressen waar ik dat zou kunnen laten doen. Niet van die troep die na 1 keer wassen alweer afgaat.

Bedankt.
Oud 03-02-2008, 22:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In echte fotozaken kan dat meestal wel. Ik weet niet waar je woont maar die heb je in elke plaats wel Bij de Kruidvat kan het misschien ook wel, daar kunnen ze ook vrij veel bijzondere dingen met je foto's doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1 jaar met mijn vriendin
Undit
5 09-09-2010 18:16
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 27-02-2009 00:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 16:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 22:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.