Oud 08-08-2003, 15:28
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Lijkt me een vraag die voor zich spreekt... welk middeltje, smeerseltje, prutje helpt je met het verdrijven der bergketens?
Apotheek/doktersdinges, of gewoon drogisterij
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 08-08-2003, 15:38
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
roacutane!!
ik ken iemand die er veel last van had, en sinds hij dat gebruikt heeft is het helemaal weg! en mooi weg1geen littkens o.id. maar het is wel een zeer zwaar middel emt veel vervelende bijwerkingen en het dient bij een arts op recept voorgeschreven te worden!

Kheb net je foto even bekeken maar je bent echt mooi kzie trouwes geen een plekje of pukkeltje ofzo

succes ermee
__________________
I need your love...So Fuck you All

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 15:41.
Oud 08-08-2003, 15:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
In ieder geval geen clearasil
Oud 08-08-2003, 15:54
kinkymoi
kinkymoi is offline
voor mij is de zon het beste middel
Oud 08-08-2003, 15:59
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Goed schoonhouden, letten op wat ik eet,
en ervan af blijven.

Eventueel wat tandpasta op een supergrote puist
doen, om hem uit te drogen.
__________________
Drie.
Oud 08-08-2003, 16:45
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
Williams schreef op 08-08-2003 @ 15:38:
roacutane!!
ik ken iemand die er veel last van had, en sinds hij dat gebruikt heeft is het helemaal weg! en mooi weg1geen littkens o.id. maar het is wel een zeer zwaar middel emt veel vervelende bijwerkingen en het dient bij een arts op recept voorgeschreven te worden!

Kheb net je foto even bekeken maar je bent echt mooi kzie trouwes geen een plekje of pukkeltje ofzo

succes ermee
dank
ben nu net aan de pil en wacht eerst het resultaat daarvan af (3mnd, grrrr..). pukkeltjes komen bij mij zo nu en dan... verder doet make-up een hoop en zelf kijk je natuurlijk altijd kritischer dan anderen..
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 08-08-2003, 17:15
Verwijderd
ik heb echt nooit last gehad van puistjes ofzo, maar ik drink heel veel en ben ook veel buiten, schijnt ook te helpen.
Oud 08-08-2003, 19:23
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Mijn wondermiddel? Geduld en het werkt prima, kheb amper puistjes meer

Sorry, flauw.. Ik heb geen écht middel..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-08-2003, 19:43
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Benzoylperoxide 10% en véél biergist tabletten, en voldoende water drinken. En zelfs dan heb ik er af en toe last van, maar dat zijn meestal echt van die dikke hardnekkige, die pijn doen. Dat is wel erg klote, maar voor de rest werkt het wel geloof ik, ik gebruik het nu dik een jaar, en daarvoor had ik écht veel meer last van puistjes.
__________________
I have a dream.
Oud 08-08-2003, 20:04
Upke
Upke is offline
De zon.
Oud 08-08-2003, 20:11
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Garnier producten en de zon
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 08-08-2003, 20:13
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik deed er altijd gewoon tandpasta op maar ik had er dan ook niet zo heel veel. (en tis volgens mij ook niet echt gezond)

Clearasil maakte het altijd alleen maar erger.

Ik weet niet in wat voor mate je het hebt maar als het erg is kun je gewoon bij de apotheek een middeltje halen, die lijken mij dan t beste.
Oud 08-08-2003, 20:46
Verwijderd
Ik smeerde er altijd (heb nu niet echt puistjes meer, heeel af en toe nog eentje) zinkzalf op. Dan drogen ze uit. Verder moet je er af blijven!!!
Ennn... ik tonic-te m'n gezicht gewoon elke avond met tonic voor een gevoelige huid. Hielp erg goed
Oud 08-08-2003, 21:03
the tourist
the tourist is offline
diane-35-pil.

Is geen wondermiddel, maar wel goed.
Oud 08-08-2003, 21:08
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Goed idee, ik ga even een "de pil" slikken.
__________________
I have a dream.
Oud 08-08-2003, 21:10
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik heb een wondermiddel zat vroeger ook zowat onder..

bij de tuinen.. het heet: teatree facewash
__________________
i'm addicted to music
Oud 08-08-2003, 21:22
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 08-08-2003 @ 21:08:
Goed idee, ik ga even een "de pil" slikken.
Succes

De topicstarter is wel een meisje.
Oud 08-08-2003, 22:11
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Quiana schreef op 08-08-2003 @ 15:59:
Goed schoonhouden, letten op wat ik eet,
en ervan af blijven.
En vooral geen chemische spul erop smeren want anders wordt het nog erger.
Oud 08-08-2003, 22:36
snoops
Avatar van snoops
snoops is offline
Clean & Clear producten (werkt bij mij goed) en veel water drinken
Oud 08-08-2003, 23:21
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
ik gebruik zo'n stick van de hema (niet dat ze weggaan dan, maar het jeukt niet (ja als ik een puistje heb dan jeukt die) )

wat ik me trouwens afvraag: kunnen puistjes een resultaat zijn van een allergische reactie op een voedingsmiddel?
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Oud 08-08-2003, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 08-08-2003 @ 23:21:
ik gebruik zo'n stick van de hema (niet dat ze weggaan dan, maar het jeukt niet (ja als ik een puistje heb dan jeukt die) )

wat ik me trouwens afvraag: kunnen puistjes een resultaat zijn van een allergische reactie op een voedingsmiddel?
Ja, maar ik weet verder niet precies hoe dat zit.

Ik gebruik water en Deep Clean van Neutrogena.
Oud 08-08-2003, 23:50
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Mijne: matigen met zuivel! Mja, daar krijg ik vaak veel mensen mee op hun dak.
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Oud 09-08-2003, 09:25
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
@Moon schreef op 08-08-2003 @ 22:11:
En vooral geen chemische spul erop smeren want anders wordt het nog erger.
Dus ook geen/heel weinig make-up.. Ik weet dat het niet fijn voelt om met je puistjes rond te lopen en dat je ze liever verbergt, maar het maakt het eigenlijk alleen maar erger..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-08-2003, 11:02
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik heb er zelf geen last van, maar wat ik gehoord heb iig. zon (dat helpt ook bij eczeem en verschillende uitslagen), chocola schijnt het te verergeren (geen idee of dat klopt) en weinig make-up of wat dan ook voor op je gezicht, want dat is slecht voor het huid over het algemeen.
__________________
Bloedserieus
Oud 09-08-2003, 12:59
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik gebruik niets tegen puisten (heb er ook niet zoveel last van )
Maar ik denk wel dat de zon nog steeds het beste middel ertegen is. Verder niet je puisten ondersmeren met make-up, dan wordt het alleen maar erger. Doe je het toch een keertje, maak dan je gezicht erna goed schoon. Verder kun je vragen om de Diane pil, werkt ook tegen acne. Ook reageren sommige mensen heel gevoelig op (vet) eten, misschien is dat bij jou ook zo?

Maar ik vind niet dat je het nodig hebt, ik heb net je fotoboek bekeken en je bent mooi
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend

Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 13:01.
Oud 09-08-2003, 13:40
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik had spul van de etos. Als je evn zoekt, vind je het wel. Ik vind het heel fijn, en redelijk goed helpen..
Oud 09-08-2003, 14:48
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
gewoon goed schoonmaken,

Biotherm iedere dag een beetje gel op je smoeltje en goed schoonmaken met water..

en je skin is weer goed schoon en zo zacht als een baby

nee biotherm helpt echt goed, heb er zelf niet zo erg veel last van (had het wel )

maar goed biotherm is wel erg duur, een flesje is al gauw 25 euro
__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Oud 09-08-2003, 15:13
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Clearasil! Heb bijna nergens meer last van (maar ik heb dan ook maar normaal gesproken een paar puistjes af en toe (als ik het niet gebruik), en geen echte acné 9maar ja... dan moet je ook naar de huisarts i.p.v. de drogist)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 09-08-2003, 15:16
Verwijderd
Volwassenheid.
Oud 09-08-2003, 15:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 15:16:
Volwassenheid.
Helaas werkt dat vrees ik niet voor mensen met chronische acne...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 09-08-2003, 15:49
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
tandpasta

Oud 09-08-2003, 15:52
Ilsetjuh17
Ilsetjuh17 is offline
- Benzac 10% (gewoon merk v/d apotheek)
- goed reinigen
- teatree olie
Oud 09-08-2003, 16:41
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
de fucking hitten van deze dagen, droogt tenminste bij mij alles uit
Oud 09-08-2003, 17:25
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
theatree spul maar met zoveel zon nu is het niet nodig
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Oud 09-08-2003, 18:27
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Je hebt toch ook Clearsil Total Body oid? Kun je je hele lichaam mee wassen, lijkt me ergens ook wel een interessant product, maar ik weet niet of het werkt.
__________________
I have a dream.
Oud 09-08-2003, 19:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
water! en zon inderdaad...

maar k heb er dan ook niet zo ongelofelijk erg last van ofzo. eigenlijk vrijwel niet, behalve als ik in mn maandelijkse periode zit
Oud 10-08-2003, 19:02
A*
Avatar van A*
A* is offline
Gewoon de kruidvat producten.
Scrub en masker.

Verder veel in de zon zitten.
Oud 14-08-2003, 22:57
*lieve_steph*
Avatar van *lieve_steph*
*lieve_steph* is offline
Ik had heel erg last van acne, diane 35 gehad... Hielp wel, maar niet genoeg voor mij.... Dus dat is een goed middel!!!
Maar als je er heel erg veel last van hebt; roaccutane!!!
4 maandjes pillen slikken; en je bent dr voor altijd af!!! t Is wel een hele zware kuur, met idd veel bijwerkingen (droge huid, uitgedrogen, gesprongen lippen enz) Maar als ik zie wat ik ervoor terug gekregen heb, is het echt de moeite waard!!! Ik heb helemaal gladde huid, zonder ook maar een litteken!!!
Het moet wel voorgeschreven worden door een dermatoloog...
Nou ik kan het iedereen aanraden, die er net als ik had ,heel erg last van hebben. Suc 6!!!!

kuzzz Steph
__________________
*Let Love Rule*
Oud 15-08-2003, 00:49
Verwijderd
Gezond eten, veel water drinken, voldoende in de zon zijn en je gezicht gewoon goed schoonhouden en af en toe een scrub gebruiken.
Oud 15-08-2003, 14:40
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
een soort flesje,
tea treel ofzo.....
wit flesje met groenachtige stikker...
niet overal te koop volgens mij...
maar 't helpt wel!
Oud 15-08-2003, 14:41
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 09-08-2003 @ 17:25:
theatree spul
dat dus!
Oud 15-08-2003, 14:54
Verwijderd
Ikheb teatree scrubcreme van de Kruidvat, werkt echt supergoed!En verder ben ik nu een maand of drie - vier aan de pil, die Diane, en die werkt ook goed..Is trouwens ook voor mannen, want anti-conceptie was niet de voornaamste werking van de Diane-pil geloof ik..maar dat moet je maar in het Pil topic vragen,want meer weet ik er niet van!
Oud 17-08-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 09-08-2003 @ 11:02:
Ik heb er zelf geen last van, maar wat ik gehoord heb iig. zon (dat helpt ook bij eczeem en verschillende uitslagen), chocola schijnt het te verergeren (geen idee of dat klopt) en weinig make-up of wat dan ook voor op je gezicht, want dat is slecht voor het huid over het algemeen.
Chocola op zich verergert nix, maar als je veel vet ed eet dan wordt het wel verergert. Dus stoppen met dingen als chocoladevla met slagroom, frietje met etc kan helpen .

Zelf was ik elke dag mijn gezicht met Sebamed waslotion. Die bevat geen zeep en is PH neutraal. Je gezicht met gewone zeep wassen is niet egt goed want dan is de PH waarde hoog (basisch) en droogt je huid uit
Oud 17-08-2003, 14:03
Verwijderd
Yves Rocher Regulerende gel en zachte reinigende peeling

De reiniging kun je elke dag gebruiken en die haalt de dode huidcellen van je gezicht af (die, als ze blijven liggen ontstekingen, puistjes, veroorzaken) en de gel remt de talg productie af zodat je porien vrij blijven.

de gel droogt wel een beetje uit en ik voel dat mijn huid dan 'onbeschermd' is dus ik doe er dan nog een dagcreme van dr van de Hoog over heen voor de normale/vette huid
Oud 17-08-2003, 15:53
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Tandpasta
__________________
We'll meet again... Love you
Oud 17-08-2003, 21:24
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Normaderm van Vichy help goed. en tandpasta, zoals veel mensen al zeiden.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 18-08-2003, 18:46
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Hmm alcohol staat er niet bij.. Bij de drogist kan je een flesje pure alcohol kopen en als dat dan gebruikt op de plekken waar er last van hebt (vaak de t-zone) dan droogt dat heel goed uit.. Moet je alleen niet elke dag doen want dan droogt je huid te erg uit en gaat je huid kapot... Vindt het wel werken (heb er niet heel erg last van alleen af en toe (eens per maand))..
Oud 18-08-2003, 20:41
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Niks. Al die middeltjes helpen bij mij niet zo veel, vooral Clerasil niet. Ik splatter die dingen gewoon uit mijn gezicht, en maak het goed schoon met water zodat je geen grote littekens/wonden ziet.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Oud 18-08-2003, 22:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Roaccutane
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-08-2003, 13:08
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
mmm.. ik heb dat topic over roaccutane gelezen.. ik vind het nogal eng klinken met al die bijwerkingen enzo..
bovendien heb ik niet echt van die grote puisten, maar meer kleine bultjes.. niet super zichtbaar enzo, maar een beetje rooiig.. gewoon geen mooie gladde huid.. is daar niks speciaals voor? sorry dat ik daar zo laat mee kom..
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid wondermiddel?!
chappy123
16 09-09-2004 22:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.