Oud 01-03-2015, 15:25
telefoontjex
telefoontjex is offline
hai iedereen x

ik heb sinds kort echt verschrikkelijk last van puisjes. eerst had ik dit nooit of heel klein beetje dat nooit te zien was, maar nu dus heel erg. ik had laatst een puisje die heel
erg groot was ik deed er niks mee omdat iedereen zei van 'die gaat wel weg' maar niet dus. toen hoorde ik van veel mensen tandpasta op smeren!! dus die avond smeerde ik er tandpasta op. die ochtend was het nog erger dan ervoor. nu is de puist weg maar
zit er een verschrikkelijke rode plek er. hij valt super op en door make-up zie je het ook.
heeft iemand een tip hoe het weg kan gaan of de roodheid kan verminderen.
en heeft iemand nog een tip voor hoe puisjes weg kunnen gaan?
hoorde dat een masker met azijn en bloem heel goed werkt maar durf het niet goed aan.

dus tips voor
1. roodheid verminderen op rood plekje of liefst helemaal verdwijnen.
2. tips tegen bestrijden tegen puisjes of het bestrijden tegen op zien komende puisjes.

x hopelijk krijg ik goeie tips
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 18:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer gewoon van je puistjes af te blijven, dan heb je ook geen enorme rode plekken etc.

Wat bij mij helpt tegen puistjes is tijdig mijn kussensloop in de was doen, wanneer ik te lang dezelfde kussensloop gebruik zie ik dat direct aan mijn huid! Ook voldoende water drinken en je huid goed reinigen is heel nuttig. Scrubben o.i.d. is niet nodig, daar maak je de puistjes en gezonde huid juist mee stuk, gewoon wassen met water of een mild product moet voldoende zijn.
Wat ik laatst bij een workshop was leerde ik dat je bij een huid met puistjes snel geneigd bent om de puistjes en zo je huid uit te drogen (je huid lijkt immers te vet), maar dat moet je dus eigenlijk niet doen! Je huid maakt vet omdat je huid denkt dat het nodig is. Wanneer je je huid beter voed, met bijvoorbeeld een fijne dagcrème die wat vetter is, zal je huid op ten duur begrijpen dat hij niet zo hard meer hoeft te werken om jouw huid vet te houden. Er is voldoende vet door de crème en de productie van talg en puistjes neemt af.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 18:32
Verwijderd
Clearasil werkt voor mij.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 17:13
blackjozy
blackjozy is offline
Ik heb jaren lang last gehad van puistje van alles geprobeerd maar helpte niet.
Kwam via een kennis in spraak met een persoon op facebook over een natuurlijke product die ben ik begonnen te gebruiken en na meerdere malen gebruikt te hebben ben ik er nu kopleet van af.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 17:19
telefoontjex
telefoontjex is offline
Citaat:
Ik heb jaren lang last gehad van puistje van alles geprobeerd maar helpte niet.
Kwam via een kennis in spraak met een persoon op facebook over een natuurlijke product die ben ik begonnen te gebruiken en na meerdere malen gebruikt te hebben ben ik er nu kopleet van af.
echt hoe heet het ?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid waarom denken mensen nog steeds dat je van chocolade puistjes krijgt?
speelgoedgitaar
20 15-09-2010 21:39
Lichaam & Gezondheid puistjes of toch niet?
moon
11 11-05-2006 06:43
Levensbeschouwing & Filosofie HET middel tegen puisjes?
darkstyle
11 27-01-2004 07:53
Lichaam & Gezondheid Middelen tegen puistjes?
x-spekkie-x
10 25-01-2003 14:41
Lichaam & Gezondheid 21 jaar, en nog (jeugd)puistjes
Cryptic Winterstorm
89 10-11-2002 19:31
Lichaam & Gezondheid Puistjes waar je je scheert en lidtekens wegkrijgen
AsTheFutureRepeats
2 12-02-2002 18:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.