Oud 11-10-2007, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ga jij nou eens komen?
ik blijf gewoon lekker mysterieus.
Advertentie
Oud 11-10-2007, 23:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik blijf gewoon lekker mysterieus.
Wel steeds minder.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk is er wel gevoel, maar jij beweert dat ik speel met iemand's gevoelsleven en dat is gewoon gelul.
Weet jij dat heel zeker, of neem je dat aan.
Oud 11-10-2007, 23:49
Verwijderd
Citaat:
ik blijf gewoon lekker mysterieus.
Oud 11-10-2007, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Wel steeds minder.

ja, ik durf ook niet meer te komen na dit soort uitvallen van mezelf, hoor.

[edit] en na die post van pip durf ik al helemaal niet meer
Oud 11-10-2007, 23:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Weet jij dat heel zeker, of neem je dat aan.
Ik neem aan dat iemand die mij zoent zonder ooit een woord met me gesproken te hebben niet denkt dat we verliefd zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

ja, ik durf ook niet meer te komen na dit soort uitvallen van mezelf, hoor.

[edit] en na die post van pip durf ik al helemaal niet meer
naodjen vond je leuk en dus wij vast ook wel!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat iemand die mij zoent zonder ooit een woord met me gesproken te hebben niet denkt dat we verliefd zijn.
kan je niet binnen drie seconden verliefd worden op iemand?
Oud 11-10-2007, 23:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Al zou ik het wel doodeng vinden om sterrenmeisje te meeten
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:52
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Nu krijg ik iedereen negatief over me heen hoor (vrouwen emotioneel, en zeggen wat mensen moeten doen worden over t algemeen niet gewaardeerd), maar ik zeg het toch maar:
Citaat:
trophus. ik snap je niet helemaal. zeg je nou dat wij arme zwakke vrouwtjes tegen gemene jagende mannen beschermd moeten worden?
Citaat:
Alsof vrouwen mannen niet kunnen kwetsen, en alsof alle vrouwen daarin trappen.
Als mannen zo'n spelletje spelen, en een vrouw trapt erin, wie is er dan fout? Toch zeker die man, omdat hij de boel bespeelt. Die vrouw zal dan wel als naif worden bestempeld, maar ik zou niet willen leven op een manier dat in continu rekening moet houden met mensen die mij bedriegen. Dat vind ik niet naif, maar heel normaal.
Helaas is dat niet zo in deze wereld, waar je over het algemeen mee moet doen met spelletjes om iets te bereiken, maar dat is een andere discussie.
Je scheiding tussen man en vrouw snap ik ook niet helemaal, het gaat om mensenlijke contacten, er zijn ook emotionele mannen en 'koude' vrouwen.
hihi Ik heb zienergaven

@ Pippeloen: klopt, er zijn ook vrouwen die het doen, maar in alle eerlijkheid. Vrouwen zijn makkelijk te bespelen voor mannen met slechte intenties, waardoor veel mannen met goeie intenties vaak in de kou staan. Vind ik jammer. Veel vrouwen zoeken toch liever een eikel dan een man die ze met respect behandeld omdat een eikel zich "gedraagt alsof hij hogerop staat in de samenleving" en daar word door de vrouw niet rationeel over nagedacht maar slecht emotioneel op gereageerd door aantrekkingskracht.

"Attraction isnt' a choice" Ik ben me er best van bewust dat dit geen bewuste keus v/d vrouw is, maar het is helaas wel een feit.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Al zou ik het wel doodeng vinden om sterrenmeisje te meeten
and you should be
Oud 11-10-2007, 23:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
kan je niet binnen drie seconden verliefd worden op iemand?
Onwaarschijnlijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
hihi Ik heb zienergaven

@ Pippeloen: klopt, er zijn ook vrouwen die het doen, maar in alle eerlijkheid. Vrouwen zijn makkelijk te bespelen voor mannen met slechte intenties, waardoor veel mannen met goeie intenties vaak in de kou staan. Vind ik jammer. Veel vrouwen zoeken toch liever een eikel dan een man die ze met respect behandeld omdat een eikel zich "gedraagt alsof hij hogerop staat in de samenleving" en daar word door de vrouw niet rationeel over nagedacht maar slecht emotioneel op gereageerd door aantrekkingskracht.

"Attraction isnt' a choice" Ik ben me er best van bewust dat dit geen bewuste keus v/d vrouw is, maar het is helaas wel een feit.
tuurlijk krijg je bovenstaande reacties als je dit soort generalisaties als waarheid poneert
Oud 11-10-2007, 23:53
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
@ sterrenmeisje
Ik wil je meeten kom morgen op de theemeet
maakt me niet uit wat je te doen hebt
je komt gewoon, k?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
and you should be
Nee maar serieus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:55
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
tuurlijk krijg je bovenstaande reacties als je dit soort generalisaties als waarheid poneert
Mijn uitgaansgedrag bestaat voor 90% uit observatie, geloof me, het is geen generalistie. Ik had er over gelezen, ik heb er op gelet en het is gewoon waar.
Een man die de juiste handelingen in de juiste volgorde uitvoert is binnen. En dat zijn in 80% v/d gevallen eikels.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:55
Verwijderd
ik zit morgen van 9 tot 17 op school. en ik durf niet. en misschien kom ik wel een keer, maar het ligt dan wel aan wie er nog meer komen en wat we gaan doen. deze theemeet wilde ik op zich wel komen (over het durven-gedeelte heb ik het dan even niet), maar ik kan gewoon niet. misschien volgende keer beter. misschien niet.
en nu ophouden. er zijn veel meer mensen die nooit naar meets komen!
Oud 11-10-2007, 23:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik zit morgen van 9 tot 17 op school. en ik durf niet. en misschien kom ik wel een keer, maar het ligt dan wel aan wie er nog meer komen en wat we gaan doen. deze theemeet wilde ik op zich wel komen (over het durven-gedeelte heb ik het dan even niet), maar ik kan gewoon niet. misschien volgende keer beter. misschien niet.
en nu ophouden. er zijn veel meer mensen die nooit naar meets komen!
Ja, maar die zijn minder leuk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn uitgaansgedrag bestaat voor 90% uit observatie, geloof me, het is geen generalistie. Ik had er over gelezen, ik heb er op gelet en het is gewoon waar.
Een man die de juiste handelingen in de juiste volgorde uitvoert is binnen. En dat zijn in 80% v/d gevallen eikels.
ik ken het onderzoek waar deze theorie uit voortkomt, maar je kennis is niet helemaal compleet. of je vergeet een stukje met het uitleggen van jouw visie er op.
ooit is er getest of vrouwen op de zogenaamde "mannelijke man" (maw: eikels met teveel testosteron) vielen of op de "vrouwelijke man" (zorgzaam en trouw)
de conclusie was dat voor relaties de laatste meer geschikt werd bevonden, maar voor kortstondige affaires de eerste. vrouwen hebben liever een echt vent, tenzij je er langer aan vast zit, dan is het ook wel fijn als ie bij je blijft als je thuis zit met drie kinderen.
Oud 12-10-2007, 00:02
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
ik ken het onderzoek waar deze theorie uit voortkomt, maar je kennis is niet helemaal compleet. of je vergeet een stukje met het uitleggen van jouw visie er op.
ooit is er getest of vrouwen op de zogenaamde "mannelijke man" (maw: eikels met teveel testosteron) vielen of op de "vrouwelijke man" (zorgzaam en trouw)
de conclusie was dat voor relaties de laatste meer geschikt werd bevonden, maar voor kortstondige affaires de eerste. vrouwen hebben liever een echt vent, tenzij je er langer aan vast zit, dan is het ook wel fijn als ie bij je blijft als je thuis zit met drie kinderen.
Ja, en dat onderbewust de vrouw kiest voor (meerdere) mannen van het "macho" type voor het verwekken van babies (opdat de zaadcellen oorlog voeren in de baarmoeder en de sterkste man zijn zaadcellen winnen) voor het verwekken v/h kind en het "zorgzame" type om het kind vervolgens op te voeden met als resultaat dan 10% v/d kinderen op deze planeet niet de biologische vader heeft die hij/zij denkt te hebben.

Onderbewuste sterke genen gebruiken v/h verwekken van een kind enzo Darwin
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat onderbewust de vrouw kiest voor (meerdere) mannen van het "macho" type voor het verwekken van babies (opdat de zaadcellen oorlog voeren in de baarmoeder en de sterkste man zijn zaadcellen winnen) voor het verwekken v/h kind en het "zorgzame" type om het kind vervolgens op te voeden met als resultaat dan 10% v/d kinderen op deze planeet niet de biologische vader heeft die hij/zij denkt te hebben.

Onderbewuste sterke genen gebruiken v/h verwekken van een kind enzo Darwin
je kiest een slecht iemand om een discussie over erfelijkheid mee aan te gaan

Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 00:09. Reden: weltrusten!
Oud 12-10-2007, 00:10
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
je kiest een slecht iemand om een discussie over erfelijkheid mee aan te gaan
omdat...
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Naar bed met Uice.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-10-2007, 00:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Is dat effect tegenwoordig niet nagenoeg nihil, omdat het stukje 'overleven' nogal op de achtergrond is geraakt in de huidige maatschappij?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-10-2007, 00:13
Verwijderd
Citaat:
omdat...
omdat mijn hoofdinteresse in mijn studie evolutie is

Citaat:
Is dat effect tegenwoordig niet nagenoeg nihil, omdat het stukje 'overleven' nogal op de achtergrond is geraakt in de huidige maatschappij?
dát is nou ook een leuke discussie
je zou denken van wel, gezien alle eigenlijk heel onnatuurlijke medische technieken. maar eigenschappen blijven doorgegeven worden en sommige blijven gunstig of ongunstig, dus wat dat betreft is de mens een gewoon dier zoals ieder ander.

truste ooze!
ik probeer ook te gaan maar ik wil niet proberen
Oud 12-10-2007, 00:13
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Is dat effect tegenwoordig niet nagenoeg nihil, omdat het stukje 'overleven' nogal op de achtergrond is geraakt in de huidige maatschappij?
je zou denken wel maar het is opvallend hoe actief die primieve gedragspatronen en reflexen nog gelden in de moderne maatschappij.
Welliswaar subtiel verborgen en soms in een nieuw pakketje gewikkeld maar de oude regels gelden nog.

Zo is het hele "Survival & Reproduction" in focus wat geswitcht v/h fysieke naar het sociale/intellectuele/geestelijke/originaliteit/creatitivteit e.d. omdat dat in de moderne maatschappij belangrijker is geworden om te overleven dan het fysieke detail. Althans op veel plekken v/d wereld.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:14
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
omdat mijn hoofdinteresse in mijn studie evolutie is

dát is nou ook een leuke discussie
je zou denken van wel, gezien alle eigenlijk heel onnatuurlijke medische technieken. maar eigenschappen blijven doorgegeven worden en sommige blijven gunstig of ongunstig, dus wat dat betreft is de mens een gewoon dier zoals ieder ander
ok, nou dan vind ik het juist een goeie om met jouw over te discussieren krijg ik iig nog interressante discussies
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:14
Verwijderd
hallo trophus, dat zei ik al [edit] die post boven die hierboven dan hè?

discussiepuntje om over na te denken dan, aangezien ik zo echt ga slapen: wat vind je er van dat mensen die eigenlijk zwak zijn en ziek zijn en dood gaan toch zo opgelapt worden dat ze hun hele leven door blijven kwakkelen en zich uiteindelijk zelfs nog voort kunnen planten? (lekker onethisch )
Oud 12-10-2007, 00:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Maar het doorgeven van 'de sterkste genen' wordt tegenwoordig nogal tegengewerkt door de medische mogelijkheden. Zelfs mensen met het syndroom van down (om eens een voorbeeld te noemen) kunnen kinderen krijgen en worden daarbij volop geholpen. Dat lijkt me nou niet echt bepaald bevorderend voor 'de sterkste genen'. Daardoor worden er dus ook veel meer 'ongunstige genen', en dus ongunstige eigenschappen, in omloop gehouden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-10-2007, 00:20
Verwijderd
hihi, topdrop, je steelt mijn discussie-idee
(en down syndroom als voorbeeld is echt mijn standaard uitleg )
Oud 12-10-2007, 00:23
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
hallo trophus, dat zei ik al [edit] die post boven die hierboven dan hè?

discussiepuntje om over na te denken dan, aangezien ik zo echt ga slapen: wat vind je er van dat mensen die eigenlijk zwak zijn en ziek zijn en dood gaan toch zo opgelapt worden dat ze hun hele leven door blijven kwakkelen en zich uiteindelijk zelfs nog voort kunnen planten? (lekker onethisch )
Citaat:
Maar het doorgeven van 'de sterkste genen' wordt tegenwoordig nogal tegengewerkt door de medische mogelijkheden. Zelfs mensen met het syndroom van down (om eens een voorbeeld te noemen) kunnen kinderen krijgen en worden daarbij volop geholpen. Dat lijkt me nou niet echt bepaald bevorderend voor 'de sterkste genen'. Daardoor worden er dus ook veel meer 'ongunstige genen', en dus ongunstige eigenschappen, in omloop gehouden.

Mjah waar, aan de andere kant is het voor die mensen moeilijker om zich voort te planten en hun genen te verspreiden.
Wat me meer stoort is dat het gebrek aan opvoeding door stress en drukte v/d ouders steeds meer kinderen met een halve opvoeding achterlaat. Het menselijke gedrag wordt aggressiever, het fysieke begint opeens weer belangrijk te worden voor het overleven. Tevens krijg je ook daarin oneerlijke genenspreiding door het bestaan en gebruik van wapens (in het bijzonder lange afstand, pistolen e.d.)
De algemene genenpoule v/d mens is sowieso fucked up we werken onze eigen evolutie flink hard tegen op alle fronten
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:26
Verwijderd
het is voor hen wel moeilijker, maar niet onmogelijk. terwijl ze "in het wild" gewoon dood zouden zijn gegaan na hun geboorte. ik denk dat het probleem eerder is dat mensen tegenwoordig oud worden. oud worden is nutteloos, het is aftakeling. je plant je niet meer voort en bent zo onzichtbaar voor de genenpool.

wat is "oneerlijke" genenspreiding? want dat is eigenlijk natuurlijk een waardeoordeel...
Oud 12-10-2007, 00:29
Verwijderd
Hoi! Wat een andere discussie zeg.
Oud 12-10-2007, 00:30
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
het is voor hen wel moeilijker, maar niet onmogelijk. terwijl ze "in het wild" gewoon dood zouden zijn gegaan na hun geboorte. ik denk dat het probleem eerder is dat mensen tegenwoordig oud worden. oud worden is nutteloos, het is aftakeling. je plant je niet meer voort en bent zo onzichtbaar voor de genenpool.

wat is "oneerlijke" genenspreiding? want dat is eigenlijk natuurlijk een waardeoordeel...
als het fysiek geweld bepaalt wie leeft en voortplant en wie niet zorgt het bestaan van wapens voor voordelen voor bepaalde individuen die een zwakkere genenpoule kunnen hebben en die zo kunnen voortplanten ondanks hun zwakte
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Mensen die nu goed te genezen zijn van een ziekte, zouden in het wild doodgaan. Zo simpel is het. En zwakke mensen zouden het ook niet lang uithouden, simpelweg om dat de sterke al het voedsel afpakken, of winnen in een gevecht ofzo. Nu 'is iedereen gelijk' en iedereen heeft 'recht op gelijke kansen' en weetikveel wat allemaal. En door random oorlog/geweld etc helpen we de boel nog meer om zeep.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-10-2007, 00:34
Verwijderd
*nog één ding voordat ik echt in bed kruip*
vergeet niet de ongelijke voortplanting als je academici en laaggeschoolden vergelijkt...
Oud 12-10-2007, 00:34
Verwijderd
Oh help, ik heb zwakke genen.
Oud 12-10-2007, 00:34
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
*nog één ding voordat ik echt in bed kruip*
vergeet niet de ongelijke voortplanting als je academici en laaggeschoolden vergelijkt...
daarvoor kan ik je alleen de film Idiocracy aanbevelen, die heeft dat als hoofdthema
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
daarvoor kan ik je alleen de film Idiocracy aanbevelen, die heeft dat als hoofdthema
Je hebt gelijk, maar het blijft een kutfilm.

Maar goed, leedies en sjentelmen, ik ga slapen.

Welterusten allemaal!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-10-2007, 00:37
Verwijderd
Waarom gaat toch iedereen slapen, het is nog vroeg

Slaap lekker maarten.

Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 00:45.
Oud 12-10-2007, 00:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
True.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-10-2007, 00:39
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
discussie dood
morgen meet
tijd voor bed
ciao
en truste
-x-
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-10-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaat toch iedereen slapen, het is nog vroeg

Slaap lekker trophus.
Oud 12-10-2007, 01:29
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
hou je bek ofzo jezus
"Bla bla fatsoen is belangrijk bla bla!!!111!!"
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 12-10-2007, 01:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En jij evengoed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-10-2007, 01:34
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
En jij evengoed.
Welke flikker betrok jou in deze discussie?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 12-10-2007, 01:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jij.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-10-2007, 01:35
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Jij.
Nee.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 12-10-2007, 01:47
Verwijderd
Eikels.
Oud 12-10-2007, 01:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.