Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2009, 20:51
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Wie heeft nog meer dat je maar een klein beetje wiet/hasj nodig hebt om stoned/high te worden? Ik ben de enigste uit mijn vriendengroep die na 3 trekjes van een joint al helemaal stoned is. Gister hadden 2 vriendinnen een bakje hasjyoghurt (1,5gr in totaal) gemaakt. Ik wou niet want ik moest werken. Ik wou wel proeven hoe het smaakte. Ik had 2 kleine hapjes genomen en een paar uur later was ik knetterhigh. Ik was dus high op m'n werk. Ik ben 1.70 en heb een normaal postuur, dus niet heel dun ofzo. Wie heeft dit nog meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2009, 02:07
Verwijderd
jah, dat heeft iedereen.....als je net begint.

maar sommige mensen kunnen er uiteraard overgevoelig voor zijn, een vriend van me die het al echt wel vaak geprobeerd/gedaan heeft heeft het ook nog een beetje...
hoe lang blow je al?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 10:18
voussavez?
Avatar van voussavez?
voussavez? is offline
Als je net begint is het logisch dat je het wat meer voelt. Dat had ik ook, en dat heeft bijna iedereen wel. Maar zoals mrboot al zei zijn sommige mensen er wat gevoeliger voor. Niet dat het wat uitmaakt, heb je juist minder wiet nodig om je stoned te voelen .
__________________
ceci n'est pas une signature
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 12:04
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Je bent niet de enige...

Maar hasjyoghurt...?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 17:32
Verwijderd
Hm, ik had juist dat ik in het begin meer nodig had dan mijn vriend om iets te merken, maar nu lijkt het sneller te gaan? Misschien weet ik gewoon beter waar ik op moet letten :')
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 21:57
GlenL
GlenL is offline
Van hasjyoghurt heb ik nog nooit gehoord eigenlijk, maar dat doet er helemaal niet toe.
Ben jij een recente gebruiker, of doe je het al lang? Het is heel normaal dat je niet veel nodig
hebt om snel stoned te worden als je het nog niet lang duurt, maak je geen zorgen na een tijdje
zal je het verschil merken.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 22:40
$moky
$moky is offline
me nichtje al ze 2 trekjes neem gaat ze dood van het lachen.
maar toen ik pas begon viel ik altijd in slaap tijdens het roken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol spacecake
Ignis
35 07-03-2003 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.