Oud 23-10-2011, 20:39
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
Is alleen fitnessen wel leuk?
Ik ga binnenkort op fitness, om af te vallen en conditie. Vrienden en familie willen niet of hebben het geld er niet voor. Dat is wel jammer. Maar is het wel leuk om te fitnessen? Lachen ze je uit als je dikker bent dan hen? Roddelen ze daar of focussen ze ze op hun trainen?
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2011, 07:21
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Dat is allemaal afhankelijk van naar welke sportschool je gaat.
Iedereen komt uiteindelijk naar de sportschool om resultaat te hebben, dus het zou alleen maar zwak zijn als ze je uit zouden lache omdat je dikker bent dan hen. De meeste mensen komen naar de sportschool om resultaat te boeken en je moet ergens beginnen he
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 16:14
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
Ja maar ik ben ''pas'' 14 dus misschien gaan ze me dan zien als irritant onderdeuntje ofso, en daar kan ik totaal niet tegen. Maar ik kan het allemaal niet zo makkelijk betalen, dus zeiden me ouders dat ik er wel op mag alleen als ik een goedkope(dus niet 50 euro ofso maar 20 euro) en dat ik wel moet gaan. Maar misschien kent u een paar goede sportscholen in Den Haag? In de buurt zijn Fit All Day the globe(leek me niet echt een prettige sfeer, wel erg goedkoop 22 euro per maand) en Sportcity maar dan moet een van me ouders mee en het kost 45 euro p.p. En Fit For free maar daar hoor ik alleen maar negatieve verhalen over, dus contract niet laten aflopen etc. en daar moet ik ook met iemand boven de 16/18.
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 13:47
Catch
Catch is offline
Je kunt ook een potje gaan hardlopen, zwemmen en zelf spieroefeningen doen. Op het internet staat genoeg over spieroefeningen. Dat is op het zwemmen na misschien, gratis.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Is alleen fitnessen wel leuk?
Ik ga binnenkort op fitness, om af te vallen en conditie. Vrienden en familie willen niet of hebben het geld er niet voor. Dat is wel jammer. Maar is het wel leuk om te fitnessen? Lachen ze je uit als je dikker bent dan hen? Roddelen ze daar of focussen ze ze op hun trainen?
Hangt van je gym af.
Als je naar een glitter-kutjes gym gaat, waar ze alleen rondlopen en laten zien hoe ''knap'' ze wel niet zijn dan heb je een lading drama die erbij komt kijken, vaak zijn dit de sportscholen met ''aanzien'' zoals voormalig Fitness First enzovoort.

Of je gaat naar een normale gym, waar jongens en meiden komen om spieren te bouwen en krachtiger te worden. hier en daar wisselen mensen een praatje uit, maar het draait om de training. Dat is de gym die je moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 21:51
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Ik vermaak me prima in m'n eentje, sowieso leer je mensen kennen daar hoor waar je een praatje mee maakt of samen gaat trainen.
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 16:12
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
Ja maar misschien gaan ze me raar aankijken omdat ik misschien te jong ben, zogenaamd. Ik wil er alleen heen om af te vallen want van Kracht krijg je volgens de Dokter, dat je groeischijven klem komen te zitten waardoor je niet meer groeit, en dat heb ik liever niet.
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 17:11
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Hoe oud ben je dan? Dokters zeggen wel meer, ik heb het ook gewoon tot de 1:90 gehaald...

Als je alleen gaat om af te vallen dan is alleen trainen al helemaal prima joh, doe je ding.
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 16:22
Smartie<3
Avatar van Smartie<3
Smartie<3 is offline
Citaat:
glitter-kutjes gym
Haha
__________________
~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wat is jullie mening over Fitness?
Kim Verbeek
24 05-07-2012 15:39
Lichaam & Gezondheid Fitnessen in Utrecht (Fitness First, David Loyd)
Verwijderd
11 04-02-2009 15:15
Lichaam & Gezondheid [Fitness] Fitness Pump
LexCi
24 20-04-2006 10:11
Lichaam & Gezondheid te veel fitness
evagirl
34 05-08-2003 11:18
Vrije tijd Favo fitness apparaat?
Stier17
13 17-03-2002 21:03
Lichaam & Gezondheid fitness apparaten..
Penelopeia
4 06-01-2002 20:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.